bezprowizyjna wypłatakartą Polbanku w bankomacie BZWBK, BGŻ, eCard, PKOBP

Data: 2009-11-03 17:14:41
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
bezprowizyjna wypłatakartą Polbanku w bankomacie BZWBK, BGŻ, eCard, PKOBP
większość banków ma w ofercie konto osobiste darmowe
lub kosztujące do 7zł, z bezprowizyjnymi wlasnymi
bankomatami oraz droższe, do 15zł, z bezprowizyjnymi
wszystkimi w Polsce. Czy Polbank ma w ofercie konto z bezprowizyjnymi
wypłatami z wszystkich bankomatów?
albo przynajmniej z jednego z poniższych:
- BZWBK
- BGŻ
- eCard
- PKO BP
jak sie nietrudno domyślić, jest to pełna lista
bankomatów w mojej mieścince, w kolejności od
najbliższego do najdalszego od mojego domu.

Data: 2009-11-03 18:21:05
Autor: Titus Atomicus
bezprowizyjna wypłatakartą Polbanku w bankomacie BZWBK, BGŻ, eCard, P KOBP
In article <0bd6.0000021f.4af056f1@newsgate.onet.pl>,
 zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl wrote:

[...]

Nie.
Polecam jednak VWBank. Darmowe wyplaty we wszystkich bankomatach w PL przy wyplatach od 400zl. Ponizej 400zl - oplata 1,50.

Nie rozumiem dlaczego tutaj na grupie ten bank jest taki niepopularny.
TA

Data: 2009-11-03 18:25:34
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
bezprowizyjna wypłatakartą Polbanku w bankomacie BZWBK, BGŻ, eCard, PKOBP
Polecam jednak VWBank. (...) > Nie rozumiem dlaczego tutaj na grupie ten bank jest taki niepopularny.

zbyt szybko wdrożyli unijne standardy "niedyskryminacji"

nie dyskryminują z uwagi na niedorozwój umysłowy.
zatrudniają niedorozwiniętych umysłowo marketingowców
takich jak coolina a to przynosi efekty

Data: 2009-11-04 01:54:00
Autor: Titus Atomicus
bezprowizyjna wypłatakartą Polbanku w bankomacie BZWBK, BGŻ, eCard, PKOBP
In article <0bd6.00000227.4af0678e@newsgate.onet.pl>,
> [...]

zbyt szybko wdrożyli unijne standardy "niedyskryminacji"

nie dyskryminują z uwagi na niedorozwój umysłowy.

Nic nie rozumiem.

zatrudniają niedorozwiniętych umysłowo marketingowców
takich jak coolina a to przynosi efekty

E tam. Przyczepiles sie do jednej Boga ducha winnej Cooliny. Nawet dotad jej nie zauwazalem.

TA

Data: 2009-11-03 18:29:30
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
bezprowizyjna wypłatakartą Polbanku w bankomacie BZWBK, BGŻ, eCard, PKOBP
Nie rozumiem dlaczego tutaj na grupie ten bank jest taki niepopularny.

IMHO nie należy akwizycji uslug bankowych powierzać świadkom Jehowy :P

===
naprawdę dyskusja z cooliną i innymi apologetami VW przypomina
mi "dialog" ze ŚJ.

niezależnie od tego czy rozmówcę martwi zanieczyszczenie
środowiska czy wojny czy przestępczość czy czortwiecoinnego
zawsze rozwiązaniem każdego problemu jest wstąpienie do ich sekty

proszę odpowiedzieć sobie samodzielnie na pytanie, czy nie
przypomina to chociaż trochę postów cooliny na tej grupie...

Data: 2009-11-03 18:50:59
Autor: Krzysztof

<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote in message news:Titus_Atomicus-81222A.18210503112009news.onet.pl...
In article <0bd6.0000021f.4af056f1@newsgate.onet.pl>,
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl wrote:

Nie rozumiem dlaczego tutaj na grupie ten bank jest taki niepopularny.

Mialem tam konto, ktore zamknalem ok 1 rok temu, kiedy oplata za nie byla 5zl. Teraz ja zniesli, ale moze znow wprowadza. Nie jest ten bank popularny w dyskusjach, bo sie nie rozwija. Praktycznie przez lata nie dokonano rozszerzenia oferty produktow. Brak chociazby kart kredytowych, rachunkow walutowych, wymieniac mozna by dlugo. Zobacz jaki rozwoj produktow przez rok zrobil startujacy niedawno Alior i masz odpowiedz dlaczego o VW jest tak cicho. Nie ma o czym dyskutowac.

Data: 2009-11-04 02:02:02
Autor: Titus Atomicus
bezprowizyjna wypłatakartą Polbanku w bankomacieBZWBK, BGŻ, eCard, PK OBP
In article <hcpqi4$21rk$1@news2.ipartners.pl>,
 "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Mialem tam konto, ktore zamknalem ok 1 rok temu, kiedy oplata za nie byla 5zl. Teraz ja zniesli, ale moze znow wprowadza. Nie jest ten bank popularny w dyskusjach, bo sie nie rozwija. Praktycznie przez lata nie dokonano rozszerzenia oferty produktow. Brak chociazby kart kredytowych, rachunkow walutowych, wymieniac mozna by dlugo. Zobacz jaki rozwoj produktow przez rok zrobil startujacy niedawno Alior i masz odpowiedz dlaczego o VW jest tak cicho. Nie ma o czym dyskutowac.

Ale mBank tez nie ma rachunkow walutowych, mial za to platne przelewy, fatalna obsluge i kiepskie oprocentowanie.

Polbank jak wszyscy widza jest do dupy, ale ma korzystne kursy do wyplat za granica.

Alior jest wciaz w powijakach...

Do kazdego banku mozna sie przyczepic, a jednak o innych jest tu glosno, a o VW - cicho.
Jedno moge powiedziec - moze nie ma zbyt rozbudowanej oferty, ale to co ma jest dopracowane. I ja z poziomu swiadczonych uslug jestem w pelni zadowolony.
Do tego stopnia ze upgradowalem konto z darmowego do platnego.

TA

Data: 2009-11-03 19:53:05
Autor: Grzexs
[...]

A ja właśnie założyłem u nich konto. Właśnie ze względu na to 1,50 za wypłatę z ATM. Jeszcze schodzą się przesyłki, więc nie wiem, jak działa. Na razie pilnie obserwuję token - takiego jeszcze nie miałem ;)
--
Grzexs

Data: 2009-11-03 10:59:07
Autor: Tomasz [Bubon]
[...]

Tanie wypłaty z obcych bankomatów ma też Eurobank - 1 pln niezależnie
od kwoty.

Data: 2009-11-03 20:22:43
Autor: Grzexs
[...]

Ale tam za prowadzenie konta jest 4 PLN (w moich warunkach - konto dodatkowe) + miesięcznie za kartę 0,95 PLN. I nie znalazłem nic na temat linii kredytowej na koncie - prawdopodobnie nie oferują tego produktu.

PS. Token VWB doskonale się spisuje jako kostka do gry ;) Pracuję nad "oczkiem" na to urządzenie ;) ;)
--
Grzexs

Data: 2009-11-03 21:35:33
Autor: witrak()
On 2009-11-03 19:53, Grzexs wrote:
Nie.
[...]

Działa bardzo dobrze. Mam tam 5 kont (trzy firmowe i dwa prywatne) z jednym tokenem - wszystko byłoby za darmo, gdyby nie to, że za kartę debetową dla sp. z o.o. trzeba płacić.
Z drugiej strony miewają swoje dziwactwa :-) No i system ma swoje wady - np. wszystkie przelewy wzorcowe są wspólne dla wszystkich kont gdzie się jest właścicielem...

Za to można zdefiniować konto firmowe tak, aby zatwierdzanie przelewu było wykonywane przez kilka osób łącznie (typowa praktyka w spółkach z o.o. - powiedzmy, że jest prezes, jego pełnomocnik, gł.księg. i 2 czł zarządu z czego do złożenia przelewu potrzeba podpisu prezesa+gł.księgowego, albo dwóch członków zarządu, albo pełnomocnika prezesa+gł.księg.+czł.zarządu).
Żaden znany mi (prawie)bezpłatny bank na to nie pozwala.

witrak()

Data: 2009-11-04 07:05:21
Autor: xbartx
Dnia Tue, 03 Nov 2009 18:21:05 +0100, Titus_Atomicus napisał(a):

[...]

W dbnet masz to samo i nic nie musisz płacić a jedna wypłata miesięcznie z bankomatu zwalnia z opłaty za kartę 5 pln. W Nordea masz 1,5 pln za kartę miesięcznie i aby konto było darmowe obroty 1,5k/m-c. Alior 3 pln za kartę i to wszystko. Więc jak ktoś często wypłaca raczej niewielkie kwoty to VW wypada blado. Poza tym mam wrażenie, że VW stanął w miejscu, zaraz po starcie i czeka aby ktoś ich kupił, albo brak pieniędzy na rozwój.

--
xbartx

Data: 2009-11-04 10:34:59
Autor: witrak()
On 2009-11-04 08:05, xbartx wrote:
[...]

Jak to "blado" ?!?

Weź taki przykład: 2 konta prywatne (direct standard i plus konto) do tego visa electron debetowa (z cashback do 200 PLN) i token sprzętowy - wszystko za darmo, prowizja od wypłaty z bankomatu (było ale dla kompletnego obrazu podaję) powyżej 400 zł zerowa, poniżej 1,50 zł, infolinia 0-800. Do tego do DG konto firmowe plus, token - ten sam co do prywatnego (bo token jest dla osoby, a nie do konta) - za darmo. Jak masz drugą DG (albo jesteś pełnomocnikiem) - kolejne konto PLUS, też za darmo, jak masz jeszcze sc - a wspólnik ma konto prywatne (direct i plus) też będzie za darmo. Jak masz Sp. z o.o. - i musisz mieć kartę do wypłat gotówki wprost z jej konta - dochodzi tylko opłata za kartę (50 zł na dwa lata), reszta darmo.

Czego chcieć więcej ?

Co do "postoju w miejscu" - nie przeczę, mogliby usuwać wady systemu. Ale dla prywatnych celów i małych firm - całkiem wystarcza.

Oczywiście, nie załatwiona sprawa sensownych lokat, ale do tego trzeba korzystać z innych banków, OF itp. Oczywiście, kłopot z kredytem (oni kredytują głównie sprzedaż Skody...). Ale co z tego ?

witrak()
PS. Chyba nikt nie chwali VW bo (a) mało kto ma (b) colina wystarczy aby obrzydzić...

Data: 2009-11-04 11:10:21
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
bezprowizyjna wypłatakartą Polbanku w bankomacie BZWBK, BGŻ, eCard, PKOBP
Co do "postoju w miejscu" - nie przeczę, (...)
Ale dla prywatnych celów i małych firm - całkiem wystarcza.

mnie nie wystarcza
1) brak możliwości założenia rachunku wspólnego dla dwóch osób fizycznych
2) żenująco niskie limity transakcyjne i karciane których nie chca podnieść

wg mnie, bank powinien wiedzieć czego chce. Albo nastawić sie na bezrobotnych
i osoby żyjące z opieki społecznej (i wtedy limity 500zł wystarczają aż nadto)
albo dać możliwość zmiany tych limitów na dużo wyższe. Na razie ja i partnerka
założyliśmy i nie korzystamy bo nas zrazili niskimi limitami.

Data: 2009-11-04 11:32:55
Autor: Karol S
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl pisze:
Co do "postoju w miejscu" - nie przeczę, (...)
Ale dla prywatnych celów i małych firm - całkiem wystarcza.

mnie nie wystarcza
1) brak możliwości założenia rachunku wspólnego dla dwóch osób fizycznych

Fakt. W zamian można ustanowić pełnomocnika i wyrobić mu kartę (płatną), ale to nie to samo.

[...]

Limity transakcji można zmienić. Domyślnie jest chyba 500 zł (bez sensu) ale przez telefon bez problemu można zlecić zmianę limitu do 20000. Można też mieć większy limit, ale to wymaga dyspozycji pisemnej.

Limitów karcianych nie pamiętam, ale domyślne są na rozsądnym poziomie.

Karol

Data: 2009-11-04 12:48:30
Autor: Titus Atomicus
bezprowizyjna wypłatakartą Polbanku w bankomacie BZWBK, BGŻ, eCard , PKOBP
In article <hcrl8l$g9a$1@news.task.gda.pl>,
 Karol S <karol@zwybrzeza.pl> wrote:

Limity transakcji można zmienić. Domyślnie jest chyba 500 zł (bez sensu) ale przez telefon bez problemu można zlecić zmianę limitu do 20000. Można też mieć większy limit, ale to wymaga dyspozycji pisemnej.
To prawda.
Ja kiedys przeciez 50 tys przelewalem.

Limitów karcianych nie pamiętam, ale domyślne są na rozsądnym poziomie.

I tez mozna jez zmienic.

TA

Data: 2009-11-04 12:44:17
Autor: xbartx
bezprowizyjna wypłatakartą Polbanku w bankomacie BZWBK, BGŻ, eCard, PKOBP
Dnia Wed, 04 Nov 2009 10:34:59 +0100, witrak() napisał(a):

Jak to "blado" ?!?

Chodziło mi o bladość w temacie bezpłatnych wszystkich bankomatów w polsce a nawet na świecie. Tutaj mogliby się wykazać i odpuścić sobie te min. 400 pln, ale tak jak wspomniałem ten bank się w ogóle nie rozwija, nie pokazuje, nie reklamuje, więc skoro klientów nie przybywa, no wiadomo ;) Powinni brać przykład np z Aliora:

http://tinyurl.com/alior-konta
http://preview.tinyurl.com/alior-konta

--
xbartx

bezprowizyjna wypłatakartą Polbanku w bankomacie BZWBK, BGŻ, eCard, PKOBP