Data: 2017-02-20 19:18:37 | |
Autor: J.F. | |
bez radia | |
Kiedys mielismy dyskusje o malym rosyjskim samolociku .... a teraz zagrozenie terrorystyczne traktuje sie powaznie http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/swiat/niemieckie-myśliwce-przechwyciły-samolot-pasażerski-nad-kolonią-piloci-na-jakiś-czas-stracili-łączność/ar-AAn7BrY P.S. ciasno w tym powietrzu, jesli sie znalazl drugi, filmujacy samolot. A pilotom to nie zabronili uzywac komorek/aparatow/kamer ? J. |
|
Data: 2017-02-21 16:49:16 | |
Autor: elmer radi radisson | |
bez radia | |
On 2017-02-20 19:18, J.F. wrote:
Bez przesady, nie trzeba od razu wszystkiego kojarzyc z zagrozeniem terrorystycznym. Przy utracie lacznosci radiowej dziac sie moga rozne rzeczy a wowczas para dyzurna jest jedyna metoda blizszego sprawdzenia sytuacji https://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotu_Helios_Airways_522 -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2017-02-22 18:14:50 | |
Autor: J.F. | |
bez radia | |
Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o8hni0$cca$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
On 2017-02-20 19:18, J.F. wrote: Kiedys mielismy dyskusje o malym rosyjskim samolociku Bez przesady, nie trzeba od razu wszystkiego kojarzyc z zagrozeniem Na Cyprze sytuacja niestabilna i terrorysci sie zdarzali :-) J. |
|
Data: 2017-04-18 17:10:19 | |
Autor: TJ_Blues | |
bez radia | |
On Monday, February 20, 2017 at 1:18:38 PM UTC-5, J.F. wrote:
Kiedys mielismy dyskusje o malym rosyjskim samolociku Roznica jest zasadnicza miedzy lotem VFR w niekontrolowanej przestrzeni powietrznej a IFR w kontrolowanej. Tak czy inaczej, pilot mogl nie wiedziec, ze padlo mu radio. Mogla to byc glupota; np zacial mu sie przycisk na wolancie utaplany kurczakiem curry :-) Jak by ogarna sytuacje to poprostu przestawilby transponder na squawk 7600 i ATC by tak bardzo nie panikowala. W dzisiejszych czasach pasazerom rowniez nie zaprania sie uzywac elektroniki podczas lotu. Prosi sie tylko by przestawic telefony w airplane mode i ewntualnie wylaczyc podczas startu i ladowania. Oczywiscie to zalezy od wewnetrznych regulacji danej linii lotniczej. W LOT, BA, Lufie, Air Canada, spokojnie mozna robic zdjecia nawet podczas startu; byle nie komorka :-) A w kazdym razie mnie nikt w tych liniach nie upominal bym zdjec nie robil:-) cheers |