bank BPH dba o "relacje" z klientem ROTFL

Data: 2009-11-03 17:37:39
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
bank BPH dba o "relacje" z klientem ROTFL
baner na onecie zapewniał że bank BPH zaczął dbać o "relacje"
z klientami, że "wysłuchuje" ich, "rozumie", itp.
było też okienko do wpisania opinii. spodziewałem sie przekierowania na jakiś formularz, który
pozwoli mi podać imię nazwisko, email, miejscowość (w końcu
użyto słowa "relacja"), dostepne było tylko jedno okienko
w samym banerze. Wkurzony wpisałem "spadajcie" za co BPH
grzecznie podziękował. Głębszej relacji nie nawiązalismy.

--

bank BPH dba o "relacje" z klientem ROTFL