Data: 2013-12-30 20:55:04 | |
Autor: Marvin | |
awaria kart Raiffeisen - Tmobile | |
W dniu 2013-12-30 18:31, cranou@gmail.com pisze:
Witam, Ten problem zafundowali klientom już przed świętami BN w ramach gwiazdkowego prezentu. Karta nowa nie przyszła do dzisiaj, ani przeprosiny, ani słowo komentarza, nie mówiąc o jakimś zadość uczynieniu. Pad jest trwały, a infolinia ściemnia o "chwilowych trudnościach". Polbank Raiffaisen jest tym samym żałosną podróbą banku, która nie potrafi poradzić sobie z problemem inaczej jak chowając głowę w piasek i myśląc, że tej wypiętej gołej dupy nikt nie zauważy. Pewnie mają tam takich speców od PR i "komunikacji" którzy im wytłumaczyli, że siedząc cicho przeczekają problem. Skoro nie słowami, to może się gestami skomunikujemy drogi Polbanku? Ja mam taki już przygotowany, jak Adam Słodowy - polega na uniesieniu ręki zaciśniętej w pięść a następnie wyprostowaniu środkowego palca. Marvin |
|
Data: 2013-12-30 21:41:49 | |
Autor: cef | |
awaria kart Raiffeisen - Tmobile | |
Marvin wrote:
Skoro nie słowami, to może się gestami skomunikujemy drogi Polbanku? I od tego karta zadziała? |
|
Data: 2013-12-30 21:46:16 | |
Autor: Marvin | |
awaria kart Raiffeisen - Tmobile | |
W dniu 2013-12-30 21:41, cef pisze:
Marvin wrote: A i owszem, bo taki gest oznacza że karta Polbanku poleciała do kosza. :) M |
|