alior mi dowalił

Data: 2011-03-12 14:20:28
Autor: Piotr
alior mi dowalił
i w kolejnym dniu naliczył mi 45 zł za obsługę zadłużenia + 14,40 zł

odsetek od kredytu, a po kilku następnych dniach 20 zł za wysłanie

listu, którego do dzisiaj nie zobaczyłem (całe zadłużenie spłaciłem

wcześniej, ale list "wygenerował sie" przed zaksiegowaniem splaty na koncie)

Witam
Niestety, ale prawdopodobnie odzyskasz tylko 45 zł. Pomoże Ci w tym sprawdzone i
wielokrotnie wykorzystywane pismo znajdujące się tu:
http://www.kuradomowa.com/finanse/karta_kredytowa_jak_odzyskac_oplate_za_nieterminowa_splate.shtml
Gdy ja miałem spóźnienie w spłacie KK to te pismo (po niewielkich poprawkach)
składałem w banku. Opłatę zawsze zwracali :)

alior mi dowalił