alior mi dowalił

Data: 2011-03-11 12:46:37
Autor: Krzysiek
alior mi dowalił
On 11 Mar, 20:32, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

otóż nie było mnie kilka dni i w tym czasie (28.02) wypadła mi spłata
kk, zapomniałem i nie spłaciłem kwoty minimalnej ok. 16 zł (moja wina),
alior zareagował natomiast
i w kolejnym dniu naliczył mi 45 zł za obsługę zadłużenia + 14,40 zł

Szybko...

Data: 2011-03-11 22:59:48
Autor: RobertS
alior mi dowalił

[...]

można powiedzieć, że b.szybko, ale takie tam panują reguły

RobertS

Data: 2011-03-13 00:22:03
Autor: Krzysiek
alior mi dowalił
On 11 Mar, 22:59, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

mo na powiedzie , e b.szybko, ale takie tam panuj regu y
no właśnie a w BZWBK przy jednodniowym spóźnieniu nic nie doliczyli...

Data: 2011-03-13 21:17:01
Autor: Mlst
alior mi dowalił
On 11 Mar, 22:59, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

> mo na powiedzie , e b.szybko, ale takie tam panuj regu y

no właśnie a w BZWBK przy jednodniowym spóźnieniu nic nie doliczyli..

Pod tym wzgledem BZ WBK jest super !

--
Molestowana
http://kobieta.wzwiazku.netstrefa.pl/mlodszy.html