alior mi dowali艂

Data: 2011-03-12 20:31:30
Autor: Robert Tomasik
alior mi dowali艂
U偶ytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ildtc4$2bcs$2opal.icpnet.pl...
witam

to co napisz臋 poni偶ej to nie jaki艣 lament lub psioczenie na bank, kt贸ry mnie "okrad艂", wszystko zgodnie z TOiP, a wina po mojej stronie...
"opowiadanie" raczej ku przestrodze

ot贸偶 nie by艂o mnie kilka dni i w tym czasie (28.02) wypad艂a mi sp艂ata kk, zapomnia艂em i nie sp艂aci艂em kwoty minimalnej ok. 16 z艂 (moja wina), alior zareagowa艂 natomiast
i w kolejnym dniu naliczy艂 mi 45 z艂 za obs艂ug臋 zad艂u偶enia + 14,40 z艂 odsetek od kredytu, a po kilku nast臋pnych dniach 20 z艂 za wys艂anie listu, kt贸rego do dzisiaj nie zobaczy艂em (ca艂e zad艂u偶enie sp艂aci艂em wcze艣niej, ale list "wygenerowa艂 sie" przed zaksiegowaniem splaty na koncie)

No to ostatnio podobne zdarzenie mnie spotka艂o w BPH. Zapomnia艂em sp艂aci膰 kart臋, bo nie przyszed艂 wyci膮g. Zorientowa艂em si臋 w sobot臋, bo w tygodniu nie mia艂em czasu. Zlecenie sp艂aty z艂o偶y艂em w sobot臋, wi臋c rozliczy艂o si臋 w poniedzia艂ek. Po kolejnym tygodniu dosta艂em pismo wg daty napisane 17 lutego (czyli przed zleceniem sp艂aty a po terminie), z kt贸rego wynika, 偶e wg stanu na dzie艅 20 lutego nie sp艂aci艂em karty. Na kopercie nei ma stempla pocztowego, a jedynie nadruk, 偶e list wys艂ano 19 lutego, czyli w sobot臋, podczas gdy w贸czas bank nie pracuje. Moim zdaniem wys艂ano to pismo po 21 lutego a jedynie antydatowano, by wysz艂o, 偶e pismo ma uzasadnienie. Tak wi臋c to jest raczejs zersza praktyka.

alior mi dowali艂