Zyczenia swiateczne !.

Data: 2010-05-01 14:09:39
Autor: jadrys
Zyczenia swiateczne !.
W dniu 2010-05-01 12:13, cyc pisze:
Z okazji wielkiego swieta sPiS-kowcow oraz innych faszyzujacych i
totalitarnych partii , skladam wszystkim przyznajacym sie do pisolubnosci
grupowiczom, zyczenie wszystkiego najlepszego w  zyciu osobistym oraz
wszystkiego najgorszego w sferze partyjno-ideologicznej !.
Zycze wam aby hasla " niech sie swieci 1 maja " oraz " Lech K. santa subito
" roily sie tylko w waszych pisowskich glowach a dzieci zawsze byly zdrowe i
mialy co jesc !.

cyc

Niech żyje 1 maja!! - święto wszystkich uczciwych ludzi!!!

Data: 2010-05-01 14:35:18
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Zyczenia swiateczne !.

"jadrys" <andrzej203@op.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> mialy co jesc !.
>
> cyc

Niech żyje 1 maja!! - święto wszystkich uczciwych ludzi!!!

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   Nalezy pisac ,,Niech zyje 1. Maja!", a co do waszej uczciwosci
   tow. jadrys, to moim zdaniem jestescie antypolskim smieciem,
   ideologicznym lumpem i zaklamana do szpiku kosci menda.

   AR

Data: 2010-05-01 15:15:44
Autor: jadrys
Zyczenia swiateczne !.
W dniu 2010-05-01 14:35, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

Należy pisać -  należy a nie "nalezy",  żyje anie "zyje" itd. Akurat ty spamerze nie masz prawa mnie pouczać..

Jednak to nie ja jak  uczyłem sie na koszt Polaków a następnie wyjachałem ze swoim wykształceniem za granicę wysługiwać się potomkom Hitlera.  Jakim prawem właśnie  ktoś taki jak ty neguje mój patriotyzm?

Data: 2010-05-01 16:02:53
Autor: cirrus
Zyczenia swiateczne !.
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrh5mg$53v$1news.onet.pl...
[...]

Wróciłeś już z pochodu?

--
stevep

Data: 2010-05-01 22:22:25
Autor: jadrys
Zyczenia swiateczne !.
W dniu 2010-05-01 16:02, cirrus pisze:

Niech żyje 1 maja!! - święto wszystkich uczciwych ludzi!!!

Wróciłeś już z pochodu?

Niestety - w okolicy nikt nie organizował żadnych pochodów.

Zyczenia swiateczne !.