Data: 2020-03-06 16:05:30 | |
Autor: zhbick | |
Zrywane połączenie wifi w laptopie Dell D830 | |
W dniu 2020-03-06 o 15:42, Wojciech pisze:
Co może być przyczyną problemu i jak go usunąć? Przypuszczalnie router WiFi zmienia dynamicznie kanały w zależności od tego, na którym jest najmniej "śmieci". Niektóre stare karty sieciowe nie widzą sieci podawanej na kanale 13 (w spisie dostępnych sieci brakuje naszego SSID) Rozwiązanie: ustawić na sztywno jakiś niższy kanał w routerze, albo kupić nowszą kartę WiFi USB (te po kilkanaście zł sobie z tym radzą bez problemu). |
|
Data: 2020-03-06 08:00:51 | |
Autor: Wojciech | |
Zrywane połączenie wifi w laptopie Dell D830 | |
W dniu piątek, 6 marca 2020 16:05:36 UTC+1 użytkownik zhbick napisał:
W dniu 2020-03-06 o 15:42, Wojciech pisze: W takim razie kupię taką kartę wifi usb. Dzięki za pomoc. |
|
Data: 2020-03-06 20:42:57 | |
Autor: Ä ÄÄĹĹóşş | |
Zrywane połączenie wifi w laptopie Dell D830 | |
I daj znać, czy pomogło.
Mam bardzo podobny problem, z tym że z systematycznym zrywaniem UPC WiFree w kompie. Moje własne podejrzenie padło na telefon być może łączący się co jakiś czas z siecią bezprzewodową, a WiFree może być dostępne na raz tylko dla jednego urządzenia z tym samym loginem. A może jednak to jest to zjawisko, o którym pisze zhbick? -- -- - W takim razie kupię taką kartę wifi usb. |
|
Data: 2020-03-06 23:52:02 | |
Autor: pueblo | |
Zrywane połączenie wifi w laptopie Dell D830 | |
Witaj Wojciech, 06 mar 2020 w
news:cdbd4511-d958-4b9c-b1c6-916c412b1dd0googlegroups.com napisałeś/aś: Ale jeszcze sobie sprawdź, czy rzeczywiście chodzi o channel 13, np. tym: https://www.nirsoft.net/utils/wifiinfoview.zip |
|
Data: 2020-03-07 00:00:48 | |
Autor: Marcin Debowski | |
Zrywane połączenie wifi w laptopie Dell D830 | |
On 2020-03-06, Wojciech <michaljasminum@gmail.com> wrote:
W dniu piątek, 6 marca 2020 16:05:36 UTC+1 użytkownik zhbick napisał: Zanim kupisz, ustaw najpierw router na sztywno na określony kanał (nie 13) i sprawdź czy nadal zrywa. -- Marcin |