Znowu policja doprowdzaiła do wypadku

Data: 2010-09-09 09:44:13
Autor: Piotr Jurczak
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
W dniu 2010-09-08 23:55, Cavallino pisze:
http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,8352515,Fatalna_seria_wypadkow.html

"na ul. Krzywoustego policja zatrzymała kierowcę mini morisa. Nie
zauważył tego jadący z tyłu motocyklista, który uderzył w auto i jest
ranny. Poturbowany jest też drugi motocyklista. Ale ten na szczęście
zdążył zahamować. Zsunął się z motoru i upadł na jezdnię."

Jak znam życie to chodzi o łapanki z pasa rozdziału - czyli
zatrzymywanie jadących po najszybszym pasie.
Sam nieraz widziałem jakie cyrki się działy jak próbowali kogoś
zatrzymać z tego miejsca.
Debilizm, to jest mało powiedziane.

Jeśli jesteś świadkiem i wiesz jak to się stało to idź na prokuraturę i złóż doniesienie o przestępstwie.

Dla niewtajemniczonych - to jest bezkolizyjna, droga krajowa, parę km
dalej przechodząca w ekspresówkę, 3 pasy ruchu w każdą stronę, dozwolone
80, ale nikt tam poniżej 100 nie jeździ, chyba że wie że suszą.

Data: 2010-09-09 01:13:58
Autor: G Nowak
> [...]
> zatrzymać z tego miejsca.
> Debilizm, to jest mało powiedziane.

Jeśli jesteś świadkiem i wiesz jak to się stało to idź na prokuraturę i

Jasne, palownia i tak znajdzie sobie alternatywna wersje wydarzen a
gosc znajdzie sie na specjanej liscie lepiej wyczesywanych w razie
ewentualnej kontroli drogowej.

--
pozdr

Data: 2010-09-09 10:19:43
Autor: Cavallino
Użytkownik "G Nowak" <gnowak84@gmail.com> napisał w wiadomości news:7b4a5d1b-1cc6-4be4-8f29-0004f409de37k13g2000vbq.googlegroups.com...
> [...]

złóż doniesienie o przestępstwie.

Jasne, palownia i tak znajdzie sobie alternatywna wersje wydarzen

Dokładnie.
Jestem dziwnie spokojny, że żaden pies za ten wypadek nie beknie.
A powinno wielu, począwszy od pomysłodawcy tego miejsca do suszenia.
Podejrzewam, że stanowisko miałby dość wysokie.

Data: 2010-09-09 10:24:05
Autor: Piotr Jurczak

Przeczytaj co napisałeś:

> [...]

Nie byłeś tam, nie wiesz jak to się stało, a wydajesz wyrok.
Co ci policja zrobiła że tak się ich czepiasz ?
Pozdrawiam

Data: 2010-09-09 10:26:32
Autor: Cavallino

Przeczytaj co napisałeś:

Nie byłeś tam, nie wiesz jak to się stało, a wydajesz wyrok.

No i?
Jak widać miałem rację, więc o co chodzi?
Psi syn jesteś, że ich bronisz w ten kretyński sposób?

Data: 2010-09-09 10:59:16
Autor: Arek (G)

Przeczytaj co napisałeś:

Nie byłeś tam, nie wiesz jak to się stało, a wydajesz wyrok.

No i?
Jak widać miałem rację, więc o co chodzi?
Psi syn jesteś, że ich bronisz w ten kretyński sposób?

Ale po czym widać, ze miałeś rację? Jedyne co napisałeś, to to że koleś na motocyklu nie ogarniał tego co dzieje się przed nim. Gdzie tu wina policji?

A.

Data: 2010-09-14 08:01:42
Autor: The_EaGle
W dniu 2010-09-09 10:59, Arek (G) pisze:

Ale po czym widać, ze miałeś rację? Jedyne co napisałeś, to to że koleś
na motocyklu nie ogarniał tego co dzieje się przed nim. Gdzie tu wina
policji?

Chciałbym zapytać ile razy w swojej karierze kierowcy miałeś sytuację że ktoś przed tobą na ekspresówce czy innej trasie wielopasmowej po za terenem zabudowanym nagle zatrzymał się do 0 gwałtownie hamując?

Policja powinna przewidzieć że zatrzymując w tym miejscu stwarza realne zagrożenie na drodze a jak tego nie przewidziała tzn że celem policji nie jest dbanie o bezpieczeństwo ale wręcz przeciwnie - stwarzanie zagrożeń...

Kiedyś widziałem taką sytuacje a propos tematu...
Policja stała za przystankiem autobusowym i zatrzymywała samochody które naturalnie stawały w zatoczce autobusowej blokując w ten sposób możliwość wjechania w nią autobusu i bezpiecznego zatrzymania się oraz wypuszczenia pieszych. Któregoś pięknego dnia jechałem takim autobusem i siedziałem może na 3 siedzeniu po prawej stronie wiec dokładnie widziałem jak to wygląda. Po zatrzymaniu się i kierowca autobusu wyszedł do rzeczonych panów policjantów i głośnym krzykiem nie przebierając w słowach powiedział co na ten temat myśli. Panowie próbowali się chyba tłumaczyć ale sami rozumieli że robią źle ponieważ więcej nie widziałem ich w tym miejscu a było to z 10 lat temu...

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2010-09-14 13:20:37
Autor: Arek (G)
W dniu 2010-09-14 08:01, The_EaGle pisze:
[...]

Hamowanie awaryjne samochodu przede mną zdarzyło mi się co najmniej kilka razy, raz na ekspresówce kilka razy w Niemczech na autostradzie raz we Włoszech.

Prawie zawsze działo się tak, że zaraz za łukiem, albo wniesieniem okazywało się, że jest korek. W niemczech jest o tyle dobrze, że ostatni w szeregach mają włączone awaryjne więc jeżeli nic nie zasłania widoczności (łuk, wzniesienie) to widać z daleka. W Polsce niestety ten zwyczaj (zresztą wynikający z przepisów) jest rzadkością.

Tak nawiasem, sposób myślenia prezentowany przez Cavallino i Ciebie, jest główną przyczyną wypadków polaków na zachodnich autostradach.

[...]

Trochę prawdy w tym jest. Ale też nie muszą zakładać, że po drodze jeżdżą kolesie, których prędkość 80km/h przerasta. Bo powiedzmy sobie szczerze, samochód przed motocyklistą, też nie zatrzymał się w miejscu.

[...]

Pozdrawiam,
A.

Data: 2010-09-17 04:55:19
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail aaa@bbb.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

moze nie az taka rzadkoscia, ae rzeczywiscie w tym kontekscie kapeluszników sporo.

Tak nawiasem, sposób myślenia prezentowany przez Cavallino i Ciebie, jest główną przyczyną wypadków polaków na zachodnich autostradach.

mozsz przytoczyc jakies statystyki?
duzo tych wypadków?

--
Pozdrawia... Budzik
"Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

Data: 2010-09-09 11:00:34
Autor: Piotr Jurczak

Przeczytaj co napisałeś:

Nie byłeś tam, nie wiesz jak to się stało, a wydajesz wyrok.

No i?
Jak widać miałem rację, więc o co chodzi?
Psi syn jesteś, że ich bronisz w ten kretyński sposób?
Nie przeczytałem komentarzy w notatce, teraz już wiem że jesteś wk* bo ci pizza wystygła. Typowy pizzowóz to skuter, mogłeś się przecisnąć a nie wyżalać na pms. Chcesz chusteczkę by otrzeć łzy ?

Data: 2010-09-09 11:43:08
Autor: Cavallino
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
Użytkownik "Piotr Jurczak" <piotr.jurczak@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:

Nie przeczytałem komentarzy w notatce,

PLONK
Popyskować to sobie możesz tatusiowi, najwyżej Ci dupsko paskiem złoi.

Data: 2010-09-09 12:07:50
Autor: Piotr Jurczak
W dniu 2010-09-09 11:43, Cavallino pisze:
[...]

Sam napisałeś że wozisz pizzę, chyba że ktoś się pod Ciebie podszywa. Sprawdź lepiej to. Proponuję przeczytać wszystkie komentarze do artykułu, chociaż to nie ma żadnego znaczenia bo równie dobrze wszystkie komentarze może pisać jedna osoba.
Jesteś tak samo pewny tego pyskowania jak wypadku ?

Data: 2010-09-09 12:14:12
Autor: Cavallino
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
Użytkownik "Piotr Jurczak" <piotr.jurczak@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:

Sam napisałeś że wozisz pizzę, chyba że ktoś się pod Ciebie podszywa.

Oczywiście że się podszywa, ten sam co na tej grupie nie raz i nie dwa.
Tomasz Bartowiak się ta menda nazywa.

Sprawdź lepiej to.

Ok, zwracam honor, jeśli nie Ty byłeś autorem tego podszywania.
Było od razu tak napisać, już zgłosiłem tą podszywkę w odpowiednie miejsce.

Data: 2010-09-09 12:27:14
Autor: Piotr Jurczak
W dniu 2010-09-09 12:14, Cavallino pisze:
[...]

No dobra, od razu lepiej jak sprawdzisz ip to może skojarzysz  kogoś z icpnet.pl. Uważam że takie podszywanie się pod kogoś to chamstwo i kryminał, ale w tym wypadku to raczej piaskownica. Sprawdź np w źródłach wiadomości na p.m.s, jeśli znajdziesz podobny to jest szansa że to ten pajac. Nie jest to stuprocentowej bo może nadawać z kilku różnych komputerów.
Pozdrawiam

Data: 2010-09-09 12:33:07
Autor: Cavallino
[...]

Przecież kojarzę.
Już kiedyś przeprowadziłem śledztwo jak tu się na grupie podszywał pod różnych ludzi.

Wyszło że nazywa się Tomasz Bartowiak.
Kiedyś pisał z maila: tomasz.bartkowiak@allegro.pl, potem z innych, ale niezmiennie w ten sam sposób.
Oczywiście ciągle z icpnet.

Data: 2010-09-09 12:00:18
Autor: Cavallino
[...]

Żeby nie było - myślisz, że takie fałszowanie wpisów na GW, to jest fajna zabawa?
Jesli tak to po prostu jesteś debilem, takim samym jak ten kto to zrobił.
Pewnie Tomasz Bartowiak, który znowu zapomniał lekarstwa wziąć.

Znowu policja doprowdzaiła do wypadku