Znalazlem rozwiazanie kreconych licznikow.

Data: 2011-01-02 13:43:23
Autor: Tomasz Pyra
Znalazlem rozwiazanie kreconych licznikow.
W dniu 2011-01-02 08:25, MarcinJM pisze:
Witam
A rozwiazanie to jest banalne: BRAK licznika calkowitego przebiegu, lub
jakis prosty, oficjalny patent na zerowanie go, dostepny dla kazdego,
opisany w instrukcji obslugi.
Wiem, ze na pierwszy rzut oka brzmi idiotycznie.
Tylko, czy obecnie jego wskazania przy zakupie uzywki wprowadzaja tylko
w blad. A tak kupujacy z gory szukalby dowodow na faktyczne ZUZYCIE
auta, nie sugerujac sie przebiegiem (czy moze raczej: wskazaniami
licznika). Caly "przemysl" cofaczy licznikow idzie w pizdu.
Proste?
:)

Eeee :) Nie chcesz to nie patrzysz i tyle.

A licznik to jednak dobra rzecz - dzięki temu przynajmniej ja wiem ile przejechały moje samochody, jak kupować je będzie jakaś zaufana osoba to też będzie wiedzieć itp. itd. A jak bym to wszystko zaczął kasować i przestawiać, to sam bym stracił rachubę.

Wiadomo że jak się kupuje od handlarza to samochód jest picowany i to zazwyczaj bardziej niż tylko przestawiając licznik.

Data: 2011-01-02 14:32:11
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Tomasz Pyra pisze tak:

Eeee :) Nie chcesz to nie patrzysz i tyle.

o właśnie

A licznik to jednak dobra rzecz - dzięki temu przynajmniej ja wiem
ile przejechały moje samochody,

tak, ja sobie cykam zdjecia kiedy olej zmieniałem albo pasek nierządu.

--
    Piter
    vw golf mk2  1.3 '87

Znalazlem rozwiazanie kreconych licznikow.