Znalazlem rozwiazanie kreconych licznikow.

Data: 2011-01-02 12:18:08
Autor: Olo
On 2011-01-02 08:25, MarcinJM wrote:
Witam
A rozwiazanie to jest banalne: BRAK licznika calkowitego przebiegu, lub
jakis prosty, oficjalny patent na zerowanie go, dostepny dla kazdego,
opisany w instrukcji obslugi.
Wiem, ze na pierwszy rzut oka brzmi idiotycznie.
Tylko, czy obecnie jego wskazania przy zakupie uzywki wprowadzaja tylko
w blad. A tak kupujacy z gory szukalby dowodow na faktyczne ZUZYCIE
auta, nie sugerujac sie przebiegiem (czy moze raczej: wskazaniami
licznika). Caly "przemysl" cofaczy licznikow idzie w pizdu.
Proste?
:)

na pewno jakiś skutek by to miało,
ale pewnie pojawiłoby się więcej ogłoszeń typu "nigdy nie cofany licznik", które wprawdzą jeszcze większy zamęt...
Mi się wydaje , że podstawą są dwie rzeczy - uświadamiać kupujących, że przebieg to nie wszystko, a druga, że każdy handlarz to potencjalny oszust :)

pozdro

Data: 2011-01-02 18:27:30
Autor: megrims
W dniu 2011-01-02 12:18, Olo pisze:
On 2011-01-02 08:25, MarcinJM wrote:
Witam
[...]

Ja bym wykreślił słowo 'potencjalny'

Data: 2011-01-03 09:12:46
Autor: Massai
megrims wrote:

> [...]
> Mi się wydaje , że podstawą są dwie rzeczy - uświadamiać
> kupujących, że przebieg to nie wszystko, a druga, że każdy handlarz

No cóż, w USA, kraju chyba najbardziej "samochodowym" z możliwych, już
od wielu lat się utarło że handlarz używanych samochodów to niestety
synonim oszusta ;-)

--
Pozdro
Massai

Znalazlem rozwiazanie kreconych licznikow.