Data: 2010-08-20 22:52:57 | |
Autor: woohoo | |
Zipp shock Blokady | |
W dniu 2010-08-20 22:34, Punisher793 pisze:
PS.Czy wiecie może czy poza modułem ma on jeszcze gdzieś blokadę? W motorowerach zazwyczaj stosowane są równolegle trzy rodzaje blokad, aby uzyskać jak najlepszą 'elastyczność' i ekonomię silnika (normy spalin Euro 3 itd.). W Twoim Zippie najprawdopodobniej będziesz miał dodatkowe blokady w wydechu i gaźniku lub filtrze powietrza (dysze o mniejszej średnicy). Myślę, że jak je ściągniesz, to motorek poleci te 120 km/h na prostej poziomej, a z górki 135-140. -- Odpowiedziano dla czytelnika Sikacz.pl -> http://grupy.sikacz.pl/ |
|
Data: 2010-08-21 10:42:49 | |
Autor: kakmar | |
Zipp shock Blokady | |
Dnia 20.08.2010 woohoo <2kolaCHW@DSinteria.pl> napisaĹ/a:
MyĹlÄ, Ĺźe jak je ĹciÄ gniesz, to motorek poleci te 120 km/h na prostej poziomej, a z gĂłrki 135-140. Jasne piÄÄdziesiÄ tkÄ , czterotaktem, a z pionowej gĂłrki to i ze 200 poleci. ;-) WĹaĹnie widziaĹem 1 raz S1000rr, na drodze, czarne, no dziwnie toto wyglÄ da, klocek taki, i nie jeĹşdzi jak piszÄ w gazetach, ale moĹźe to wina kierownika. -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2010-08-21 11:17:42 | |
Autor: Tmek | |
Zipp shock Blokady | |
woohoo wrote:
W dniu 2010-08-20 22:34, Punisher793 pisze: Licznikowe. Jak chcesz sobie popsuc samopoczucie to zmierz predkosc gpsem. Bedzie wtedy prawdziwa. Tmek |