Data: 2015-02-27 22:12:47 | |
Autor: tibam | |
Zerwany gwint przy montażu haka holowniczego | |
Witam,
zabralem się dziś za montaż haka... i wszystko byłoby ok gdy nie ostatnia śruba, którą zerwałem gwint w ramie auta... Bawić się w przegwintowywanie tego i dać inną srobe czy olać temat? Hak montowany jest na 6 śrub (wiec u mnie jest 5) + na końcu jest po jednej śrubie z każdej strony przechodzącej na wylot przez podłużnice. Hak niby na 2tony ale bede tym cholował najwyzej przyczepe lekką i w wakacje rowery na platformie. Zerwałem gwint na śrubie D - tej pierwszej w miejscu ucha holowniczego patrzac od tyłu auta: http://www.autostach.com/start.asp?WCU=~TUo0NDQ3MDAu Szczerze to mi sie nie chce już tego ruszać - powinno wytrzymać - w końcu w innych autach hak montoje się na 2 śroby na strone i jest ok... Co myślicie? uciu |
|
Data: 2015-02-27 22:38:18 | |
Autor: JK | |
Zerwany gwint przy montażu haka holowniczego | |
W dniu 2015-02-27 o 22:12, tibam pisze:
Witam, Na pewno chcesz wiedzieć co myślimy? JK |
|
Data: 2015-02-27 22:54:17 | |
Autor: tibam | |
Zerwany gwint przy montażu haka holowniczego | |
Użytkownik "JK" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mcqo3b$b75$1@dont-email.me... Na pewno chcesz wiedzieć co myślimy? wal smiało ;-) ....tylko to że mam za dużo siły i przejechałem gwint (skorodowany) to już wiem :-) uciu |
|
Data: 2015-02-28 10:37:17 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Zerwany gwint przy montażu haka holowniczego | |
Dnia Fri, 27 Feb 2015 22:12:47 +0100, tibam napisał(a):
Co myślicie? Że kombinujesz zrobić drut. A nie ma możliwości dać dłuższej śruby i z drugiej strony użyć nakrętki? Tylko gdybyś kupował, to patrząc po momencie dokręcania i wymiarach śruby, powinna to być klasa 12.9 (a naginając już nieco tabelę, klasa 10.9). P.S. Tak to jest, jak w instrukcji napisali 100Nm, a się do sprawy zabiera z taaaaaaką rurą :) |