Data: 2009-10-02 16:11:30 | |
Autor: Jacot | |
Zbyt szybki koniec sezonu... :( | |
falco <mfalco@wp.pl> wrote:
Niestety sezon dla mnie się skończył i to już kilka tygodni temu, bo okazało się, że ch...j od którego kupiłem babcię jawcię zjebał co tylko mógł w silniku, który (jak i skrzynka) będzie teraz wyremontowany od podstaw. No coz, to dotyczy kazdego weterana i nie tylko przeciez... Jak sobie sam nie zrobisz, to nie bedziesz mial zrobionego a po poprzednikach z reguly zastajesz rzeznie. To jest odwieczny dylemat "braci w nieszczesciu" czy swiezo nabytym zabytkiem jezdzic jak jest (o ile sie da;) czy od razu brac za kompleksowe roboty. Ja tam jestem za tym pierwszym, robot i tak sie nie uniknie ale przynajmniej czlek troche pozna maszyne i jej specyfike a takze mozliwe braki utajnione, ktore mogly by zostac pominiete przy remoncie. Dwa motory to niezly pomysl ale niekiedy prowadzi tylko do zwiekszenia liczby sprzetu oczekujacego na uruchomienie. -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl/ http://www.stokrotka.ath.cx/ |
|
Data: 2009-10-02 22:04:37 | |
Autor: falco | |
Zbyt szybki koniec sezonu... :( | |
Jacot pisze:
No coz, to dotyczy kazdego weterana i nie tylko przeciez... Dokładnie tak jak mówisz, sęk w tym, że generalkę miałem zrobić zimą już po sezonie, ale niestety nie doczekałem... :( Dwa motory to niezly pomysl ale niekiedy prowadzi tylko do zwiekszenia hehehe... do tego trzeba jeszcze dodać kolejne miejsce do... parkowania/grzebania i podwójne rachunki... ;) Jeśli tylko sytuacja pozwoli, to kiedyś uzupełnię 2 2 oo, ale drugi sprzęt będzie na pewno "troszkę" nowszy, choć z pewnością nawiązujący do klasycznego delikatnego czoperka. Acha... i zamiast 250 przychylam się do 500... ;) P.S. Uff... jak dobrze jest przeczytać coś sensownego bez filtrowania breji, która piorunująco szybko zalewa sieć... :( -- Pozdr! falco Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT Popiel 1200 '70 1.2 6V SenNa... Jawa 356 '58 175 |
|