Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach.

Data: 2009-11-28 18:48:38
Autor: złodziejpodatków
Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach.
Wystąpiłem do US o zaświadczenie, że nie zalegam z podatkami.
Dzisiaj odbieram, czytam i tak jakoś mi się przykro zrobiło.
A tam stoi:
"Zaświadcza się, że nie ujawniono/ujawniono zaległości podatkowe Wnioskodawcy......"
To brzmi trochę jak, jeszcze go nie złapaliśmy na kradzieży ale nic straconego bo na pewno kradnie.
Dla całej machiny urzędniczo-państwowej jesteśmy tylko złodziejami i portfelami do skubania.
Jedno pokolenie to za mało, żeby zmienić mentalność.

Taki duży a nie wie o podstawowych sprawach. Tak jak nie ma niewinnych a są jedynie żle przesłuchani tak również nie ma uczciwych są jedynie źle skontrolowani. Finansminiter dzieli podatników na tych którzy kradli, którzy kradną i na tych będą kradli. Więc jakim cudem formularz mógł by wyglądać inaczej ?

nie kradnij, minister finansów nie toleruje konkurencji

--

Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach.