Data: 2010-09-29 20:29:02 | |
Autor: CGC | |
Zapelnianie nowych stadionow | |
Na grupie kilkurotnie dyskutowano kwestię zapełnienia nowych stadionów. Oto jeden z pomysłów, testowany w realu przez Zagłębie Lubin: http://www.zaglebie-lubin.pl/www/index.php?id=art&nr=6993 Po liście miejscowości widać, że klub postanowił zaatakować najbliższe okolice, obejmujące większość LGOM poza Legnicą. Ale już Głogów się załapał. Krótko mówiąc, promocja nastawiona jest na tereny już wyraźnie przyjazne bądź neutralne i najbardziej rokujące. Druga ciekawa sprawa, to wybranie najmłodszych grup -- podstawówka i gimnazjum. Zakładam, że zaproponowane im zostaną najgorsze miejsca na stadionie. Najlepsze już są sprzedane karnetowcom, zarezerwowane dla VIP/prasy. Z tego punktu widzenia sprzedanie ich po kosztach, zwłaszcza wiekowo perspektywicznej grupie wydaje się mieć sens. -- CGC |
|
Data: 2010-09-30 11:39:40 | |
Autor: qrac | |
Zapelnianie nowych stadionow | |
W dniu 2010-09-29 20:29, CGC pisze:
W Kielcach od roku albo dwóch dolne sektory za bramkami są częściowo zapełniane młodzieżą szkolną w zorganizowanych grupach. Pomysł według mnie bardzo dobry. Jeśli i tak nie da się zarobić na tych miejscach jak nie ma kompletu, to lepiej dać je za darmo młodzieży i wychować sobie kibica, który kiedyś przyjdzie na stadion i zapłaci za bilet. Idea bardzo dobra. Jest tylko jedno małe "ale". Tej młodziezy trzeba zapewnić bezpieczeństwo. W tamtym sezonie na meczu z Wisłą doszło do zadym i w tych właśnie sektorach poszedł w ruch gaz. Jakoś nie mogę sobie przypomnieć czy po tym fakcie nadal przyjeżdżają te grupy. Osobiście jakbym miał odpowiadać za taką grupę jako nauczyciel to nie wiem czy bym się na to zdecydował. |
|
Data: 2010-10-01 11:59:03 | |
Autor: zks | |
Zapelnianie nowych stadionow | |
W ligach poza Polską zorganizowane grupy z opiekunem mają darmówki do ilus tam
przedziału w zależności od dostępności, bo to wiąze sie z zakladaniem struktur fanklubow w roznych miejscach i sciagajac doroslych, kupowaniem w przyszłości biletow , odwiedzaniem sklepików przez tutystow nie chodzacych na mecze, chodząca reklama taka podnosząca prestiz tego miejsca dla sponsorow , interesow etc. -- |
|
Data: 2010-10-09 08:53:22 | |
Autor: a.p.r.e | |
Zapelnianie nowych stadionow | |
niektore kluby robia konkursy dla tych co kupili bilet i wydaja na nich pieniadze , zamiast przeznaczyc je na promocyjne wejsciowki , czy rozdac je w konkursach zeby byl komplet na trybunach.
Wprawdzie rozne sa zyczenia sponsorow i zamiast gotowki ofiaruje nagrody rzeczowe to i tak lepiej zachecic tym przyjsciem na mecz i jesli sa wolne miejsca i dorzucic pule 10 biletow razem w pakiecie dla calej rodziny przed meczem, a nie w trakcie czy po. To sie nazywa penetracja niewykorzystanego segmentu rynku . Przyjdzie tak raz z zaproszeniem to moze i kupi ktos drugi z takiego grona . Na pusty trudniej zachecic chocby losem (z szansa trafienia jak 1 do tysiecy) na kupon slodyczy.. -- |
|