Data: 2018-02-14 23:32:26 | |
Autor: JaceK | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
Chciałem zamknąć konto w BGŻOptima. Jest wniosek, w którym widnieje numer konta do zwrotu środków, ale którego nie można zmienić. Jest to tzw. rachunek powiązany w innym banku. Zamknięcie konta wiąże się z przelaniem pozostałych na koncie środków na ten rachunek powiązany.
Problem w tym, że ten rachunek powiązany jest od dawna zamknięty. We wniosku o zamknięcie konta widnieje klauzula: "Użytkownik potwierdza, że wskazany rachunek powiązany do przekazania salda po zamknięciu rachunku jest aktywny" Czy dopóki nie spełnię tego warunku (poprzez ustalenie nowego rachunku powiązanego lub reaktywację starego) to formalnie nie mogę zamknąć konta w BGŻOptima? Czy bank może odmówić zamknięcia konta np. po weryfikacji tożsamości w placówce i przyjęciu oświadczenia ze wskazanym numerem konta innym niż powiązane? JaceK |
|
Data: 2018-02-14 23:43:36 | |
Autor: RobertS | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
W dniu 2018-02-14 o 23:32, JaceK pisze:
Problem w tym, że ten rachunek powiązany jest od dawna zamknięty. We wniosku o zamknięcie konta widnieje klauzula: wypłać całą kasę (przelew na właściwe konto) i wtedy ten powiązany nie będzie miał żadnego znaczenia -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2018-02-14 23:49:25 | |
Autor: JaceK | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
On 14.02.2018 23:43, RobertS wrote:
W dniu 2018-02-14 o 23:32, JaceK pisze: Nie można. Tylko na rachunek powiązany. JaceK |
|
Data: 2018-02-15 16:39:23 | |
Autor: RobertS | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
W dniu 2018-02-14 o 23:49, JaceK pisze:
Nie można. Tylko na rachunek powiązany. a wypłata gotówki w kasie? -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2018-02-15 07:51:21 | |
Autor: Kris | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
W dniu czwartek, 15 lutego 2018 16:39:24 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
W dniu 2018-02-14 o 23:49, JaceK pisze:Ale po co takie zgadywanki Wysyła wypowiedzenie, podaje jakikolwiek nr konta do rozliczenia nadpłaty i czeka na ruch banku. Znaczy zwrot nadpłaty zapewne |
|
Data: 2018-02-15 16:46:18 | |
Autor: JaceK | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
On 15.02.2018 16:39, RobertS wrote:
W dniu 2018-02-14 o 23:49, JaceK pisze: Miałem taki pomysł. Ale na infolinii powiedzieli, że BGZ Paribas to oddzielna firma. Należą do tego samego konsorcjum ale mają inne bazy klientów. JaceK |
|
Data: 2018-02-15 00:03:24 | |
Autor: MarcinF | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
W dniu 2018-02-14 o 23:32, JaceK pisze:
Czy dopóki nie spełnię tego warunku (poprzez ustalenie nowego rachunku Na czym polega problem? Chcesz przelać te środki na nie swoje konto? Bo jeśli na swoje to chyba prościej zmienić rachunek powiązany niż załatwiać cokolwiek w placówce. |
|
Data: 2018-02-15 00:48:16 | |
Autor: JaceK | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
On 15.02.2018 00:03, MarcinF wrote:
W dniu 2018-02-14 o 23:32, JaceK pisze: Chcę przelać środki na wskazane konto. Na koncie są grosze, ale chciałbym je zamknąć. JaceK |
|
Data: 2018-02-15 01:18:45 | |
Autor: MarcinF | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
W dniu 2018-02-15 o 00:48, JaceK pisze:
Chcę przelać środki na wskazane konto. Na koncie są grosze, ale Więc dalej sugeruję zmienić rachunek powiązany a następnie zamknąć konto, to przewidywalne standardowe procedury. |
|
Data: 2018-02-15 07:18:35 | |
Autor: JaceK | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
On 15.02.2018 01:18, MarcinF wrote:
W dniu 2018-02-15 o 00:48, JaceK pisze: Aby to zrobić, muszę założyć nowe konto w jakimś banku. W ostateczności tak zrobię, ale moje pytanie od początku kieruję w inną stronę: czy bank może odmówić zamknięcia konta np. po weryfikacji tożsamości w placówce i przyjęciu oświadczenia ze wskazanym numerem konta innym niż powiązane? Albo inaczej, czy polskie prawo dopuszcza zamknięcie konta z ominięciem bankowej procedury (poza np. przypadkiem śmierci klienta)? JaceK |
|
Data: 2018-02-15 22:00:19 | |
Autor: MarcinF | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
W dniu 2018-02-15 o 07:18, JaceK pisze:
Aby to zrobić, muszę założyć nowe konto w jakimś banku. To się nie dogadaliśmy, a pytałem wprost czy chcesz przelać pozostałe środki na nie swoje konto. |
|
Data: 2018-02-15 22:01:49 | |
Autor: JaceK | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
On 15.02.2018 22:00, MarcinF wrote:
W dniu 2018-02-15 o 07:18, JaceK pisze: Pisałem w wątku, że nie można tego zrobić. Przelew musi iść na rachunek powiązany. JaceK |
|
Data: 2018-02-15 01:51:35 | |
Autor: Kris | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
W dniu środa, 14 lutego 2018 23:32:30 UTC+1 użytkownik JaceK napisał:
reaktywację starego) to formalnie nie mogę zamknąć konta w BGŻOptima? Czy bank może odmówić zamknięcia konta np. po weryfikacji tożsamości w placówce i przyjęciu oświadczenia ze wskazanym numerem konta innym niż powiązane? Wyślij/złóż w oddziale pismo "proszę o zamkniecie rachunku nr....., pozostałe środki proszę przekazać na rachunek nr...." i czekaj grzecznie na zwrot kasy i zamkniecie rachunku |
|
Data: 2018-02-15 09:41:33 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
Dnia Wed, 14 Feb 2018 23:32:26 +0100, JaceK napisał(a):
Jest wniosek, w którym widnieje numer konta do zwrotu środków, ale którego nie można zmienić. Aż się zalogowałem do swojego konta żeby sprawdzić czy jest możliwość zmiany tego rachunku. I jest! Więc nie przynudzaj tylko się zaloguj i zmień. -- Jacek I hate haters. |
|
Data: 2018-02-15 00:55:37 | |
Autor: Dawid Rutkowski | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
Z tego, co pisze, można wysnuć wniosek, że jest to jego OSTATNIE konto.
Może facet emigruje? Ew. nie chce, by bgż znało jego "główne" konto, może ich nie lubi? |
|
Data: 2018-02-15 09:59:36 | |
Autor: JaceK | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
On 15.02.2018 09:55, Dawid Rutkowski wrote:
Z tego, co pisze, można wysnuć wniosek, że jest to jego OSTATNIE konto. Dokładnie tak, dzięki za tego posta. Chcę zamknąć konto, i jeśli jest to możliwe, bez zakładania innego konta. Wiem, że mogę zmienić powiązane, ale wiąże się to dla mnie z pewnymi kłopotami natury logistycznej. Stąd moje pytanie o taką możliwość prawną. JaceK |
|
Data: 2018-02-15 16:06:53 | |
Autor: Akarm | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
W dniu 2018-02-15 o 09:59, JaceK pisze:
On 15.02.2018 09:55, Dawid Rutkowski wrote: Jakie "kłopoty natury logistycznej" może sprawiać wskazanie nowego rachunku powiązanego, czyli tego konta, na które maja być przelane pozostałe środki? I tak, i tak chcesz to konto podać, więc czego się obawiasz? -- Akarm http://bykom-stop.cba.pl/ Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego |
|
Data: 2018-02-15 16:35:21 | |
Autor: JaceK | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
On 15.02.2018 16:06, Akarm wrote:
Jakie "kłopoty natury logistycznej" może sprawiać wskazanie nowego Hmm.. niech pomyślę... Brak takiego konta? Albo niechęć do zakładania takowego tylko po to aby zmienić rachunek powiązany? Albo niechęć chodzenia po innych bankach? Przeczytałeś cały wątek? Zauważyłeś w nim pytanie "czy polskie prawo dopuszcza zamknięcie konta z ominięciem bankowej procedury"? JaceK |
|
Data: 2018-02-15 07:49:55 | |
Autor: Kris | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
W dniu czwartek, 15 lutego 2018 16:35:24 UTC+1 użytkownik JaceK napisał:
Hmm.. niech pomyślę...A co powstrzymuje Ciebie przed rozwiązaniem tej umowy w cywilizowany sposób tak jak to normalnie ludziska robią- wysłanie listu z wypowiedzeniem umowy i podaniem jakiegokolwiek nr konta do zwrotu nadpłaty ew prośba aby przesłali przekazem? Przeczytałeś cały wątek? Zauważyłeś w nim pytanie "czy polskie prawo dopuszcza zamknięcie konta z ominięciem bankowej procedury"? Proponuje abyś przeczytał umowę która podpisałeś z Optima? Pewnie podobna do tej https://www.bgzoptima.pl/__data/assets/pdf_file/0013/2632/umowa-ramowa-dla-klientow-BGzOptima_03_just.pdf Jest tam m.in par 31 |
|
Data: 2018-02-15 17:03:55 | |
Autor: JaceK | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
On 15.02.2018 16:49, Kris wrote:
W dniu czwartek, 15 lutego 2018 16:35:24 UTC+1 użytkownik JaceK napisał: Przeczytałem to kilka godzin temu i zadzwoniłem na infolinię aby potwierdzić. Przypadek podpada pod pkt. 8 tej umowy. JaceK |
|
Data: 2018-02-15 17:04:40 | |
Autor: JaceK | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
On 15.02.2018 17:03, JaceK wrote:
Przeczytałem to kilka godzin temu i zadzwoniłem na infolinię aby Tzn. paragraf 31, pkt. 8. |
|
Data: 2018-02-15 17:25:01 | |
Autor: J.F. | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
Użytkownik "JaceK" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:_MhhC.42048$4_2.29504@fx35.iad...
On 15.02.2018 16:06, Akarm wrote: Jakie "kłopoty natury logistycznej" może sprawiać wskazanie nowego Hmm.. niech pomyślę... Brak takiego konta? Albo niechęć do zakładania takowego tylko po to aby zmienić rachunek powiązany? Albo niechęć chodzenia po innych bankach? Ale co - nie masz konta wcale i nie chcesz miec ? Przeczytałeś cały wątek? Zauważyłeś w nim pytanie "czy polskie prawo dopuszcza zamknięcie konta z ominięciem bankowej procedury"? Zawsze mozna wyplacic gotówka ... o ile jest kasa, ale to dziwny bank bez kasy :-) albo wyslac przekazem pocztowym do domu, albo zatrzymac na rachunku technicznym do czasu zlozenia dyspozycji przez bylego klienta :-) J. |
|
Data: 2018-02-15 17:38:57 | |
Autor: Akarm | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
W dniu 2018-02-15 o 16:35, JaceK pisze:
On 15.02.2018 16:06, Akarm wrote: Nie plącz się w zeznaniach. ;) Przeczytaj swój pierwszy post jeszcze raz, tym razem do samego końca. -- Akarm http://bykom-stop.cba.pl/ Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego |
|
Data: 2018-02-15 18:21:25 | |
Autor: JaceK | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
On 15.02.2018 17:38, Akarm wrote:
Przeczytaj swój pierwszy post jeszcze raz, tym razem do samego końca. Nie wiem o co chodzi. Ale to już nie jest istotne. |
|
Data: 2018-02-15 10:35:51 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
Dnia Thu, 15 Feb 2018 00:55:37 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):
Z tego, co pisze, można wysnuć wniosek, że jest to jego OSTATNIE konto. Mi się nie wywnioskowało :) Zapewne dlatego że szczery ze mnie facet i nie doszukuję się podtekstów. Skoro ostatnie to rzeczywiście pewien problem. Ale sądzę że tu na grupie nikt takich szczegółów nie będzie znał (jak to czy bez zadeklarowanego rachunku powiązanego można zamknąć konto). Sądzę że najlepiej by było wpaść do oddziału i skonsultować sprawę ew. zadzwonić na infolinię. -- Jacek I hate haters. |
|
Data: 2018-02-15 09:54:04 | |
Autor: JaceK | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
On 15.02.2018 09:41, Jacek Maciejewski wrote:
Dnia Wed, 14 Feb 2018 23:32:26 +0100, JaceK napisał(a): Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem posty w tym wątku. Jak już je zrozumiesz to zaloguj się, wejdź we wnioski, wybierz wniosek o zmianę rachunku do zwrotów i sprawdź czy można tam zmienić rachunek do zwrotu środków podczas zamykania konta na inny niż powiązany. Jak już dojdziesz do wniosku, że nie to wróć, przeczytaj jeszcze, iż napisałem, że "muszę założyć nowe konto w jakimś banku" oraz pytam o "czy polskie prawo dopuszcza zamknięcie konta z ominięciem bankowej procedury" I może nie przynudzaj jak nie rozumiesz słowa pisanego. JaceK |
|
Data: 2018-02-15 01:07:39 | |
Autor: Dawid Rutkowski | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
Jak to grosze i kłopot, to wypłać na moje konto - nie jestem "osobą publiczną", usenet się nie liczy ;>
Oświadczyć musisz, że jest aktywny, ale już że Twój - to nie. Ale jednego nie rozumiem - piszesz, że nie można zmienić numeru rachunku we wniosku o ZAMKNIĘCIE konta - można z tego wnioskować, że jakiś numer aktywnego konta (do kogoś z rodziny?) masz, skoro sprawdzałeś możliwość zmiany - więc zmień najpierw rachunek powiązany, a potem składaj wniosek o zamknięcie. Chyba że za bardzo kombinuję. Swoją drogą jeśli nie boisz się złożyć bankowi fałszywego oświadczenia to zrób test bez zmiany numeru konta. Przelew z konta wyjdzie - jeśli warunkiem koniecznym zamknięcia jest stan zerowy - a jak później wróci, to trafi na konto techniczne. Celem testu jest otrzymanie odpowiedzi na pytanie, czy przed zamknięciem sprawdzają skuteczność dojścia przelewu "czyszczącego" ;> |
|
Data: 2018-02-15 10:11:23 | |
Autor: JaceK | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
On 15.02.2018 10:07, Dawid Rutkowski wrote:
Jak to grosze i kłopot, to wypłać na moje konto - nie jestem "osobą publiczną", usenet się nie liczy ;> Przelewy z BGŻOptima można wykonywać tylko na rachunek powiązany. I jako konto do zwrotu środków również podstawia się powiązany. I nie można tego zmienić. Trzeba po prostu zmienić powiązany. Ale jednego nie rozumiem - piszesz, że nie można zmienić numeru rachunku we wniosku o ZAMKNIĘCIE konta - można z tego wnioskować, że jakiś numer aktywnego konta (do kogoś z rodziny?) masz, skoro sprawdzałeś możliwość zmiany - więc zmień najpierw rachunek powiązany, a potem składaj wniosek o zamknięcie. Tam jest taki system, że wypłaty idą tylko na konto powiązane. I przy zmianie muszą się zgadzać dane adresowe. Przerabiałem to, odrzucili wniosek o zmianę konta. Swoją drogą jeśli nie boisz się złożyć bankowi fałszywego oświadczenia to zrób test bez zmiany numeru konta. Przelew z konta wyjdzie - jeśli warunkiem koniecznym zamknięcia jest stan zerowy - a jak później wróci, to trafi na konto techniczne. Tak zrobię JaceK |
|
Data: 2018-02-15 02:19:56 | |
Autor: Dawid Rutkowski | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
W dniu czwartek, 15 lutego 2018 10:11:25 UTC+1 użytkownik JaceK napisał:
On 15.02.2018 10:07, Dawid Rutkowski wrote:I o to mi chodziło, żebyś zmienił powiązany na mój. Tam jest taki system, że wypłaty idą tylko na konto powiązane. I przy zmianie muszą się zgadzać dane adresowe. Przerabiałem to, odrzucili wniosek o zmianę konta.Hmmm, a dlaczego odrzucili? Weryfikują jakoś ten rachunek powiązany? Np. tak, że trzeba podać, kto jest właścicielem oraz adres - a potem obowiązkowo wysłać przelew weryfikujący - i dopiero wtedy zmienią? A jest wymaganie w regulaminie, żeby właścicielem rachunku powiązanego był właściciel rachunku w optimie? > Swoją drogą jeśli nie boisz się złożyć bankowi fałszywego oświadczenia to zrób test bez zmiany numeru konta. Przelew z konta wyjdzie - jeśli warunkiem koniecznym zamknięcia jest stan zerowy - a jak później wróci, to trafi na konto techniczne.Nie ma to jak dobra zabawa z bankami. Ciekawe, jak sobie z tym poradzą.. Na 90% obstawiam wysyłanie listów z wezwaniem do placówki (bo zaproszeniem ciężko to nazwać ;). |
|
Data: 2018-02-15 16:36:40 | |
Autor: JaceK | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
On 15.02.2018 11:19, Dawid Rutkowski wrote:
W dniu czwartek, 15 lutego 2018 10:11:25 UTC+1 użytkownik JaceK napisał: Uśmiejesz się, ale na infolinii, po konsultacji z działem technicznym, nakazali mi złożenie fałszywego oświadczenia, a jak przyjdzie storno to się będą kontaktować :) JaceK |
|
Data: 2018-02-15 10:14:40 | |
Autor: Piotr Gałka | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
W dniu 2018-02-15 o 10:07, Dawid Rutkowski pisze:
Jak to grosze i kłopot, to wypłać na moje konto - nie jestem "osobą publiczną", usenet się nie liczy ;> Jak według Ciebie ma zmienić rachunek powiązany na 'kogoś z rodziny'? P.G. |
|
Data: 2018-02-15 03:19:46 | |
Autor: Dawid Rutkowski | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
W dniu czwartek, 15 lutego 2018 10:14:39 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:
Jak według Ciebie ma zmienić rachunek powiązany na 'kogoś z rodziny'?Nie mam bgż optimy, więc może kombinuję, a są jakieś ograniczenia, których nie znam - tak, jak pisałem już w poprzednim poście. Bo jeśli wystarczy wpisać numer rachunku to problemu nie ma - nawet jak przelew pójdzie z danymi posiadacza rachunku w optimie, a nie z danymi posiadacza rachunku w banku docelowym, to też dojdzie, nikt tego nie sprawdza - ważny jest tylko numer rachunku. Ale jeśli w celu zmiany rachunku powiązanego trzeba zrobić przelew weryfikacyjny, w danych którego optima sprawdza, czy dane nadawcy są takie same jak dane posiadacza rachunku w optimie, to oczywiście na "kogoś z rodziny" się nie da, bo to taka restrykcja jak przy zakładaniu konta przelewem. Swoją drogą można ew. jeszcze pomóc OP wskazując banki, w których można założyć konto przelewem (plus jeszcze info o tym, w jaki sposób potem się rachunek zamyka, żeby potem tu nie pojawiły się komplikacje w rodzaju konieczności przyjśćia osobiście) - oczywiście najlepiej darmowe - oczywiście jeśli powodem pytań jest niechęć do optimy, a nie to, że jest to naprawdę ostatnie konto. Mi się to udało niedawno w neście (ale tu rozwiązanie chyba tylko osobiście). Kiedyś też w mBąku - ale nie wiem, czy nadal to oferują, ale jeśli tak, to wypowiedzenie możliwe przez ST. Chyba można też w wbk - ale nie wiem, jak w wypowiadaniem. W kantorze aliora można (uwaga - w kantorze, a nie w "dużym" aliorze) - ale z wypowiadaniem też nie wiem. Podobno można w eurobanku - mi się nie udało, jakiś problem był, z wypowiadaniem też nie wiem. Inne możliwości do sprawdzenia: idea, orange (chyba się nie da założyć przelewem, za to można w salonie orange, wypowiedzenie przez ST), inteligo (ale chyba tylko kurier), envelo. alior i/lub różowe T, ing, mille. |
|
Data: 2018-02-15 12:40:48 | |
Autor: Ĺ | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
Innym rozwiązaniem może być wskazanie jako "konta powiązanego" naszego indywidualnego numeru rachunku bankowego jako klienta jakiegoś dostawcy usług (przykładowo prądu, telefonu czy internetu, gdzie mamy indywidualny numer rachunku). Jeśli się uda, to resztówką z konta zapłacimy sobie jakiś rachunek, a na pewno nie zginie.
-- -- - Swoją drogą można ew. jeszcze pomóc OP |
|
Data: 2018-02-15 15:26:26 | |
Autor: Piotr Gałka | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
W dniu 2018-02-15 o 12:40, ń pisze:
Innym rozwiązaniem może być wskazanie jako "konta powiązanego" naszego indywidualnego numeru rachunku bankowego jako klienta jakiegoś dostawcy usług (przykładowo prądu, telefonu czy internetu, gdzie mamy indywidualny numer rachunku). Tylko jak z takiego rachunku zrobić przelew potwierdzający zmianę powiązanego. P.G. |
|
Data: 2018-02-15 15:56:53 | |
Autor: Ĺ | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
Zrobić to by się jeszcze dało (np. "zwróćcie mi nadpłatę"), ale z danymi usługodawcy na przelewie.
BTW czy są banki nie pokazujące odbiorcy przelewu kto był nadawcą (a jedynie sam nr rachunku)? -- -- - Tylko jak z takiego rachunku zrobić przelew potwierdzający zmianę powiązanego. |
|
Data: 2018-02-15 15:25:06 | |
Autor: Piotr Gałka | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
W dniu 2018-02-15 o 12:19, Dawid Rutkowski pisze:
W dniu czwartek, 15 lutego 2018 10:14:39 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał: Jeśli nic się nie zmieniło od czasów jak czytałem o zmianie powiązanego to zmiana wymaga potwierdzenia przelewem z nowego powiązanego i dane właściciela rachunku na przelewie muszą się zgadzać. P.G. |
|
Data: 2018-02-15 17:32:06 | |
Autor: Akarm | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
W dniu 2018-02-14 o 23:32, JaceK pisze:
ze wskazanym numerem konta innym niż powiązane? Postaram się naprowadzić na odpowiedni trop jeszcze raz. Co cię powstrzymuje przed podaniem tego "wskazanego numeru konta" jako nowego rachunku powiązanego? -- Akarm http://bykom-stop.cba.pl/ Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego |
|
Data: 2018-02-15 17:37:48 | |
Autor: JaceK | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
On 15.02.2018 17:32, Akarm wrote:
W dniu 2018-02-14 o 23:32, JaceK pisze: Nie mam rachunku, z którego mogę zrobić przelew i aby dane były zgodne. Pisałem o tym, że przechodziłem taką ścieżkę. |
|
Data: 2018-02-15 19:29:34 | |
Autor: Akarm | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
W dniu 2018-02-15 o 17:37, JaceK pisze:
Nie mam rachunku, z którego mogę zrobić przelew i aby dane były zgodne. Czyli, który z przypadków zachodzi: 1. masz rachunek z którego nie można wykonać przelewu? 2. masz rachunek, z którego da się przelać, ale dane są fałszywe? Pisałem o tym, że przechodziłem taką ścieżkę. Na fałszywe dane bank raczej nie da się zrobić. ;) Przecież nic prostszego - wystarczy podać wszystko zgodnie z prawdą i już nowy rachunek powiązany jest gotowy. Po co kombinować? -- Akarm http://bykom-stop.cba.pl/ Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego |
|
Data: 2018-02-15 19:41:52 | |
Autor: JaceK | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
On 15.02.2018 19:29, Akarm wrote:
W dniu 2018-02-15 o 17:37, JaceK pisze: Żaden :) JaceK |
|
Data: 2018-02-15 19:49:38 | |
Autor: Kamil Jońca | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> writes:
W dniu 2018-02-15 o 17:37, JaceK pisze: Jeśli dobrze rozumiem, w ogóle nie ma rachunku. KJ -- http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/ Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie jest podlaczany do wyrzutni rakiet? |
|
Data: 2018-02-15 20:33:04 | |
Autor: Akarm | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
W dniu 2018-02-15 o 19:49, Kamil Jońca pisze:
Jeśli dobrze rozumiem, w ogóle nie ma rachunku. Czyżby Jarosław K? ;) Zauważ, że wątkotwórca w pierwszym poście wyraźnie pisze "ze wskazanym numerem konta innym niż powiązane", czyli dysponuje jakimś kontem. A przecież nie ma żadnego problemu, żeby jakikolwiek (tylko prawdziwy, na prawdziwe dane) rachunek powiązać z Optimą. Znaczy - mamy do czynienia ze stwarzaniem sobie wydumanych problemów. -- Akarm http://bykom-stop.cba.pl/ Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego |
|
Data: 2018-02-15 21:16:56 | |
Autor: Kamil Jońca | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> writes:
W dniu 2018-02-15 o 19:49, Kamil Jońca pisze:Nie. To może być konto, żony babci czy kochanki. Dlaczego uważasz, że to jest jego konto? KJ -- http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/ EMACS = Eight Megabytes And Constantly Swapping |
|
Data: 2018-02-15 22:00:13 | |
Autor: Akarm | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
W dniu 2018-02-15 o 21:16, Kamil Jońca pisze:
Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> writes: Nie. To może być konto, żony babci czy kochanki. Dlaczego uważasz, że to Nie uważam, że to jest jego konto. Skąd takie przypuszczenie? Oczywiście, że to może być konto żony, kochanki, kolegi z pracy. Obojętne czyje. Ważne, żeby było prawdziwe. A skoro JaceK może je wskazać, jako to konto, na które mają być przelane pieniądze z Optimy, to co stoi na przeszkodzie, żeby je powiązać? -- Akarm http://bykom-stop.cba.pl/ Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego |
|
Data: 2018-02-15 22:08:32 | |
Autor: JaceK | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
On 15.02.2018 22:00, Akarm wrote:
Nie uważam, że to jest jego konto. Skąd takie przypuszczenie? Akarm, zrób sobie przerwę :) Wskazać można, ale nie przejdzie weryfikacji, i zostanie odrzucone. JaceK |
|
Data: 2018-02-15 22:33:58 | |
Autor: Akarm | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
W dniu 2018-02-15 o 22:08, JaceK pisze:
Akarm, zrób sobie przerwę :) Wskazać można, ale nie przejdzie weryfikacji, i zostanie odrzucone. Takie bajki możesz opowiadać komuś innemu, nie mnie. Ja to mam za sobą, właśnie inny rachunek powiązany. Przeszedł weryfikację, bo wszystkie dane się zgadzały. Nie było żadnej potrzeby kombinowania. Wystarczy być uczciwym, wszystkie dane wpisać prawdziwe. -- Akarm http://bykom-stop.cba.pl/ Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego |
|
Data: 2018-02-15 23:25:16 | |
Autor: JaceK | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
On 15.02.2018 22:33, Akarm wrote:
W dniu 2018-02-15 o 22:08, JaceK pisze: Podałeś "konto żony, kochanki, kolegi z pracy."? |
|
Data: 2018-02-16 10:20:50 | |
Autor: Akarm | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
W dniu 2018-02-15 o 23:25, JaceK pisze:
Podałeś "konto żony, kochanki, kolegi z pracy."? Tak. Stąd wiem, że opowiadasz bajki. -- Akarm http://bykom-stop.cba.pl/ Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego |
|
Data: 2018-02-16 10:33:53 | |
Autor: JaceK | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
On 16.02.2018 10:20, Akarm wrote:
W dniu 2018-02-15 o 23:25, JaceK pisze: Jeśli dane na przelewie nie zgadzają się z podanymi do rachunku w BGŻ Optima (imię, nazwisko, adres) i jeśli taki przelew weryfikacyjny przeszedł to raczej przez pomyłkę. Tu masz jasno napisane czym jest przelew weryfikacyjny i jakie musi spełniać kryteria: https://www.bgzoptima.pl/pomoc/przelewy-i-rachunek-powiazany "Dane z tego przelewu muszą się zgadzać z danymi podanymi we Wniosku o otwarcie Konta BGŻOptima. Tylko wtedy będziemy mogli je zweryfikować. Jeśli dane nie będą się zgadzały, poprosimy Cię o ich poprawienie." |
|
Data: 2018-02-16 10:38:18 | |
Autor: JaceK | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
On 16.02.2018 10:20, Akarm wrote:
W dniu 2018-02-15 o 23:25, JaceK pisze: I jeszcze jedno pytanie: masz może konto wspólne z "żoną/kochanką/kolegą z pracy" w BGŻ Optima i przelew weryfikacyjny przyszedł z konta "żony/kochanki/kolegi z pracy"? |
|
Data: 2018-02-16 11:44:04 | |
Autor: Akarm | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
W dniu 2018-02-16 o 10:38, JaceK pisze:
On 16.02.2018 10:20, Akarm wrote: Nie. Nie mam żadnego konta wspólnego. Konto Optima i rachunek powiązany są na dwie różne osoby, które nie mają żadnego wspólnego konta. Po raz kolejny powtórzę, że bajki opowiadasz i szukasz problemów tam gdzie ich nie ma. -- Akarm http://bykom-stop.cba.pl/ Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego |
|
Data: 2018-02-16 12:12:49 | |
Autor: Akarm | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
W dniu 2018-02-16 o 11:44, Akarm pisze:
W dniu 2018-02-16 o 10:38, JaceK pisze: Niniejszym odgęguję moje dotychczasowe wymądrzanie się. Pogadałem z infolinią i wychodzi na to, że mój przypadek jest ewenementem/fuksem albo może zgodny z jakąś starszą wersją regulaminu. Teraz rachunek powiązany musi być na posiadacza konta BGŻ Optima. I nie da się zlikwidować konta bez założenia nowego rachunku. Po prostu: nie da się i już. Tako rzecze infolinia. -- Akarm http://bykom-stop.cba.pl/ Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego |
|
Data: 2018-02-16 12:33:21 | |
Autor: JaceK | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
On 16.02.2018 11:44, Akarm wrote:
Nie. Nie mam żadnego konta wspólnego. Tutaj zapis czatu sprzed kilku minut z konsultantem: http://pics.tinypic.pl/i/00958/0mikqk0co44r.png Wynika z niego, że zmiana rachunku powiązanego jest niemożliwa jeśli dane w przelewie weryfikacyjnym nie zgadzają się z danymi podanymi we wniosku o otwarcie konta BGŻ Optima. Jeśli masz sytuację jak opisujesz to być może jest to wynik pomyłki pracownika podczas weryfikacji, który przepuścił taki przelew. Czy dane konta powiązanego były różne w chwili jego zmiany czy zmienione zostały po weryfikacji w BGŻ Optima? JaceK |
|
Data: 2018-02-16 12:51:14 | |
Autor: JaceK | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
On 16.02.2018 12:12, Akarm wrote:
Tak. Stąd wiem, że opowiadasz bajki. Po raz kolejny powtórzę, że bajki opowiadasz i szukasz problemów tam Na fałszywe dane bank raczej nie da się zrobić. Znaczy - mamy do czynienia ze stwarzaniem sobie wydumanych problemów. Takie bajki możesz opowiadać komuś innemu, nie mnie. Niniejszym odgęguję moje dotychczasowe wymądrzanie się. No ale co sobie po mnie pojeździłeś po mnie jak po łysek kobyle bez sprawdzania bieżącego stanu faktycznego to twoje... Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego Dobre! JaceK |
|
Data: 2018-02-16 13:28:50 | |
Autor: Akarm | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
W dniu 2018-02-16 o 12:51, JaceK pisze:
On 16.02.2018 12:12, Akarm wrote: Niniejszym odgęguję moje dotychczasowe wymądrzanie się. Tak to już jest, gdzie drwa rąbią, tam wióry lecą. Ja przynajmniej (w odróżnieniu od wielu innych) przyznałem się do błędu. I dzięki temu, że nie odpuszczałeś, wszyscy się czegoś dowiedzieli. A szczególnie ja. ;) -- Akarm http://bykom-stop.cba.pl/ Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego |
|
Data: 2018-02-16 09:34:22 | |
Autor: ń | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
Niech znajdzie kogoś o tym samym imieniu i nazwisku ;-))
-- -- - Wskazać można, ale nie przejdzie weryfikacji, i zostanie odrzucone. |