Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Zamek centralny w leciwym samochodzie

Zamek centralny w leciwym samochodzie

Data: 2010-03-09 09:56:40
Autor: LEPEK
Zamek centralny w leciwym samochodzie
Rev pisze:

Tu właściwe pytanie do grupy: Czy sam, nie bojąc się lutownicy i odkręcenia paru(*) śrub dam sobie radę z założeniem "dedykowanego" (wg sprzedawców) zestawu do dwóch/czterech/4+klapa drzwi? (mam świadomość, że to różne poziomy doświadczenia)

Na dedykowanych forach padają kwoty 50-70zł za założenie tego u fachowca (no... "elektryka", elektrycy są różni). Warto wydać te 100zł na komplet dla pary drzwi, czy jednak muszę się liczyć z tym, że muszę (*) rozebrać całą przednią kosolę, bawić się z miernikiem i z duszą na ramieniu pierwszy raz odpalać "centralny" z pilota?

Podłączenia elektryki bym sie nie bał - to jest banalnie proste.
Dużo bardziej upierdliwe jest rozbieranie i składanie tapicerki oraz rzeźbienie, aby siłowniki i te "pręciki" poupychać w drzwiach.

No i do tego "dedykowania" podchodziłbym z dużą rezerwą - jak kupiłem "dedykowane" dywaniki gumowe do Atosa, to na przednich jest napisane Land Rover, a na tylnych Lada :D Oczywiście kształtem do oryginalnych mają sie nijak.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Toyota Corolla 1.3  sedan  '97
Hyundai Atos 0.9  nanovan  '00

Zamek centralny w leciwym samochodzie

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona