Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Zagubiona karta gwarancyjna

Zagubiona karta gwarancyjna

Data: 2010-06-19 22:39:16
Autor: MZ
Zagubiona karta gwarancyjna
W dniu 2010-06-19 22:17, jurajski Jaskiniowiec pisze:
Witam,

Zakupilem laptopa HP Pavilion we wrzesniu 2008r. w Makro. Niestety juz
od kilku miesiecy nadaje sie do wymiany/naprawy.
Cóż...albo się kupuje laptopa albo zabawkę. Ty kupiłeś zabawkę no i
niestety się "spsuła".
Bez karty gwarancyjnej będzie problem, chociaż możesz spróbować na
podstawie faktury. Jak trafisz na życzliwego pracownika to uzna.
Następnym razem kup jednak laptopa: IBM, Dell, Fujitsu-Simens.

--
MZ

Data: 2010-06-19 23:02:33
Autor: live_evil
Zagubiona karta gwarancyjna
W dniu 19.06.2010 22:39, MZ pisze:
W dniu 2010-06-19 22:17, jurajski Jaskiniowiec pisze:
Witam,

Zakupilem laptopa HP Pavilion we wrzesniu 2008r. w Makro. Niestety juz
od kilku miesiecy nadaje sie do wymiany/naprawy.
Cóż...albo się kupuje laptopa albo zabawkę. Ty kupiłeś zabawkę no i
niestety się "spsuła".
Bez karty gwarancyjnej będzie problem, chociaż możesz spróbować na
podstawie faktury. Jak trafisz na życzliwego pracownika to uzna.
Następnym razem kup jednak laptopa: IBM, Dell, Fujitsu-Simens.

Do reklamowania z tytulu niezgodnosci towaru z umowa nie jest potrzebna
karta gwarancyjna.

--
live_evil

Data: 2010-06-19 23:05:18
Autor: jurajski Jaskiniowiec
Zagubiona karta gwarancyjna
Dnia 19-06-2010 o 23:02:33 live_evil <usame_niechcespamu@o2.pl> napisał(a):

W dniu 19.06.2010 22:39, MZ pisze:
W dniu 2010-06-19 22:17, jurajski Jaskiniowiec pisze:
Witam,

Zakupilem laptopa HP Pavilion we wrzesniu 2008r. w Makro. Niestety juz
od kilku miesiecy nadaje sie do wymiany/naprawy.
Cóż...albo się kupuje laptopa albo zabawkę. Ty kupiłeś zabawkę no i
niestety się "spsuła".
Bez karty gwarancyjnej będzie problem, chociaż możesz spróbować na
podstawie faktury. Jak trafisz na życzliwego pracownika to uzna.
Następnym razem kup jednak laptopa: IBM, Dell, Fujitsu-Simens.

Do reklamowania z tytulu niezgodnosci towaru z umowa nie jest potrzebna
karta gwarancyjna.

Zakupu na firme (na f-re VAT) tez to dotyczy? Bo tego wlasnie nie wiem i  tu sa rozbiezne glosy. Niektorzy nawet twierdza, ze to juz wyszlo z uzytku.

--
SprzedamTO.pl

Data: 2010-06-19 23:46:59
Autor: Jotte
Zagubiona karta gwarancyjna
W wiadomości news:hvjb99$8cj$1newsfeed1.man.lodz.pl live_evil
<usame_niechcespamu@o2.pl> pisze:

Cóż...albo się kupuje laptopa albo zabawkę. Ty kupiłeś zabawkę no i
niestety się "spsuła".
Bez karty gwarancyjnej będzie problem, chociaż możesz spróbować na
podstawie faktury. Jak trafisz na życzliwego pracownika to uzna.
Następnym razem kup jednak laptopa: IBM, Dell, Fujitsu-Simens.
Do reklamowania z tytulu niezgodnosci towaru z umowa nie jest potrzebna
karta gwarancyjna.
Ty chyba nie umiesz czytać ani rozumieć.
On kupił "na firmę". Klauzula niezgodności towaru z umową dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej.
Nie dość że kupił dziadostwo, nie dość że niczym dziecko zgubił ważny dokument, to jeszcze spieprzył sprzęt i chce teraz "kombinować".

--
Jotte

Data: 2010-06-20 00:38:26
Autor: jurajski Jaskiniowiec
Zagubiona karta gwarancyjna
Dnia 19-06-2010 o 23:46:59 Jotte <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska>  napisaÅ‚(a):

W wiadomości news:hvjb99$8cj$1newsfeed1.man.lodz.pl live_evil
<usame_niechcespamu@o2.pl> pisze:

Cóż...albo się kupuje laptopa albo zabawkę. Ty kupiłeś zabawkę no i
niestety się "spsuła".
Bez karty gwarancyjnej będzie problem, chociaż możesz spróbować na
podstawie faktury. Jak trafisz na życzliwego pracownika to uzna..
Następnym razem kup jednak laptopa: IBM, Dell, Fujitsu-Simens.
Do reklamowania z tytulu niezgodnosci towaru z umowa nie jest potrzebna
karta gwarancyjna.
Ty chyba nie umiesz czytać ani rozumieć.
On kupiÅ‚ "na firmÄ™". Klauzula niezgodnoÅ›ci towaru z umowÄ… dotyczy  wyÅ‚Ä…cznie sprzedaży konsumenckiej.
Nie dość że kupiÅ‚ dziadostwo, nie dość że niczym dziecko zgubiÅ‚ ważny  dokument, to jeszcze spieprzyÅ‚ sprzÄ™t i chce teraz "kombinować".

Jak niby spieprzylem?? :| Wada na plycie to wada stwierdzona ogolnie - po  prostu HP postanowil byc ekologoczny i do cyny przstal dodawac jakiegos  tam mineralu, przez co luty nie przewodza pradu jak powinny. Seria TX  szczegolnie ma ta wade... Zatem gdzie niby spieprzylem?? Ja to lutowalem?!

Spieprzylem sprawe, bo zgubilem karte gwarancyjna... Tu sie zgodze, ale  zebym cokolwiek psul?! Mi laptop potrzebny jest do codziennej pracy -  gdyby nie to, to juz dawno poszedlby do serwisu.

--
SprzedamTO.pl

Data: 2010-06-20 00:32:54
Autor: m4rkiz
Zagubiona karta gwarancyjna
"jurajski Jaskiniowiec" <jurajski_jaskiniowiec@jaskinia.na.jurze> wrote in message news:op.vekjucm9bp2dytpavilion.opteris.pl...

Wada na plycie to wada stwierdzona ogolnie - po prostu HP postanowil
byc ekologoczny

za RoHS to podziekuj unii

do cyny przstal dodawac jakiegos tam mineralu,

nie mineralu tylko metalu, Pb konkretnie

przez co luty nie przewodza pradu jak powinny.

przewodza do czasu az sie przegrzeja, i straca kontakt
to nvidia dala ciala i wypuscila wybraki

Seria TX szczegolnie ma ta wade...

wszystkie srebrne hp z dedykowana grafika to szrot

co do meritum, w serwisie zdaja sobie z tego sprawe i bez gwarancji
prawdopodobnie niczego nie zalatwisz, chyba ze bedziesz mial szczescie
a twoj sprzet figuruje tu: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/weInput?lc=en&dlc=en&cc=us

Data: 2010-06-20 03:34:44
Autor: jurajski Jaskiniowiec
Zagubiona karta gwarancyjna
Dnia 20-06-2010 o 01:32:54 m4rkiz <aa@bb.cpl> napisał(a):

"jurajski Jaskiniowiec" <jurajski_jaskiniowiec@jaskinia.na.jurze> wrote  in message news:op.vekjucm9bp2dytpavilion.opteris.pl...

Wada na plycie to wada stwierdzona ogolnie - po prostu HP postanowil
byc ekologoczny

za RoHS to podziekuj unii

do cyny przstal dodawac jakiegos tam mineralu,

nie mineralu tylko metalu, Pb konkretnie

przez co luty nie przewodza pradu jak powinny.

przewodza do czasu az sie przegrzeja, i straca kontakt
to nvidia dala ciala i wypuscila wybraki

Seria TX szczegolnie ma ta wade...

wszystkie srebrne hp z dedykowana grafika to szrot


No dokladnie, tak jak opisales, tylko ze ja mam ATI, a nie NVidia, co nie  zmienia sprawy...


co do meritum, w serwisie zdaja sobie z tego sprawe i bez gwarancji
prawdopodobnie niczego nie zalatwisz, chyba ze bedziesz mial szczescie
a twoj sprzet figuruje tu:  http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/weInput?lc=en&dlc=en&cc=us


Mam fakture zakupu, po nr laptopa, na stronie HP, ma jeszcze kilka mies  gwarancji. Jedyne czego mi brakuje to po prostu tego swistka zwanego  "karta gwaranyjna" :) I dlatego nie wiem, co dalej...


--
SprzedamTO.pl

Data: 2010-06-20 12:06:55
Autor: Czabu
Zagubiona karta gwarancyjna

Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec" <jurajski_jaskiniowiec@jaskinia.na.jurze> napisał w wiadomości news:op.vekrz62ebp2dytpavilion.opteris.pl...
Dnia 20-06-2010 o 01:32:54 m4rkiz <aa@bb.cpl> napisał(a):



Mam fakture zakupu, po nr laptopa, na stronie HP, ma jeszcze kilka mies gwarancji. Jedyne czego mi brakuje to po prostu tego swistka zwanego "karta gwaranyjna" :) I dlatego nie wiem, co dalej...


Skoro figuruje w ich bazie, to idż do serwisu i się na to powołaj. Nie wiem jak HP, ale coraz więcej firm olewa papierki zwane kartą gwarancją i opiera się rejestracji elektronicznej.

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2010-06-20 17:53:08
Autor: m4rkiz
Zagubiona karta gwarancyjna
"jurajski Jaskiniowiec" <jurajski_jaskiniowiec@jaskinia.na.jurze> wrote in message news:op.vekrz62ebp2dytpavilion.opteris.pl...

Mam fakture zakupu, po nr laptopa, na stronie HP, ma jeszcze kilka mies gwarancji. Jedyne czego mi brakuje to po prostu tego swistka zwanego  "karta gwaranyjna" :) I dlatego nie wiem, co dalej...

masz gwarancje d2d wiec zglaszaj, spakuj i czekaj na kuriera, najgorsze co
sie moze zdazyc to to ze odmowia naprawy (argumentujac to uszkodzeniem
wyniklym z winy usera - jezeli faktycznie jest w tak zlym stanie to moga
cie spuscic na drzewo mowiac ze nim rzucales ;) lub brakiem papierow)

z doswiadczenia wiem ze serwisy lenovo i toshiba zazwyczaj nie wymagaja nic
poza skanem faktury - jezeli gwarancja na stronie (liczona od daty produkcji)
juz uplynela a laptop nadal jest na gwarancji - liczac od daty sprzedazy
(powyzsze oczywiscie tylko jezeli nie byl zarejestrowany i nie ma w systemie
prawidlowych dat, bo wtedy nie chcieli nic)

Data: 2010-06-20 01:15:06
Autor: Jotte
Zagubiona karta gwarancyjna
W wiadomości news:op.vekjucm9bp2dytpavilion.opteris.pl jurajski
Jaskiniowiec <jurajski_jaskiniowiec@jaskinia.na.jurze> pisze:

Nie dość że kupił dziadostwo, nie dość że niczym dziecko zgubił ważny dokument, to jeszcze spieprzył sprzęt i chce teraz "kombinować".
Jak niby spieprzylem?? :| Wada na plycie to wada stwierdzona ogolnie -
po   prostu HP postanowil byc ekologoczny i do cyny przstal dodawac
jakiegos   tam mineralu, przez co luty nie przewodza pradu jak powinny.
Seria TX   szczegolnie ma ta wade... Zatem gdzie niby spieprzylem??
Ty spieprzyłeś.
Grzeje się aż udko parzy? Od wczoraj, czy od razu? Jeśli od razu to czy reklamowałeś? Jeśli nie, to czy serwisowałeś układ chłodzenia?
Klawisze same się tak z siebie wyłamały? Farbka się wytarła?
Nie chrzań chłopie. Każdy laptop ma jakieś wady, ale tyle zwalasz na jednego badziewia? Za długo w tym siedzę aby w takie bajki wierzyć.

Spieprzylem sprawe, bo zgubilem karte gwarancyjna... Tu
sie zgodze, ale   zebym cokolwiek psul?! Mi laptop potrzebny jest do
codziennej pracy -   gdyby nie to, to juz dawno poszedlby do serwisu.
Było przetestować i kupić pod tym kątem.
Dam ci radę za darmo - nie marka ma zasadnicze znaczenie, ale model. I wytwórca podzespołów też. A nawet sztuka.
Toshiba też ma gówniane produkty.

--
Jotte

Data: 2010-06-20 03:57:02
Autor: jurajski Jaskiniowiec
Zagubiona karta gwarancyjna
Dnia 20-06-2010 o 01:15:06 Jotte <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska>  napisaÅ‚(a):

W wiadomości news:op.vekjucm9bp2dytpavilion.opteris.pl jurajski
Jaskiniowiec <jurajski_jaskiniowiec@jaskinia.na.jurze> pisze:

Nie dość że kupiÅ‚ dziadostwo, nie dość że niczym dziecko zgubiÅ‚ ważny  dokument, to jeszcze spieprzyÅ‚ sprzÄ™t i chce teraz "kombinować".
Jak niby spieprzylem?? :| Wada na plycie to wada stwierdzona ogolnie -
po   prostu HP postanowil byc ekologoczny i do cyny przstal dodawac
jakiegos   tam mineralu, przez co luty nie przewodza pradu jak powinny.
Seria TX   szczegolnie ma ta wade... Zatem gdzie niby spieprzylem??
Ty spieprzyłeś.
Grzeje siÄ™ aż udko parzy? Od wczoraj, czy od razu? JeÅ›li od razu to czy  reklamowaÅ‚eÅ›? JeÅ›li nie, to czy serwisowaÅ‚eÅ› ukÅ‚ad chÅ‚odzenia?

To podobno nie podlega gwarancji... I o jakim ukladzie chlodzenia mowa? ;-)

Klawisze same się tak z siebie wyłamały? Farbka się wytarła?

A zebys sie zdziwil, ze po 2 mies sie farbka w niektorych miejcach  wytarla... i jakos od tego czasu wycierac juz wiecej sie nie chce :(( Bo  gdyby sie wycierala, to bym to naprawde zrozumial...

Nie chrzaÅ„ chÅ‚opie. Każdy laptop ma jakieÅ› wady, ale tyle zwalasz na  jednego badziewia? Za dÅ‚ugo w tym siedzÄ™ aby w takie bajki wierzyć.


Widocznie za krotko, skoro to dla Ciebie takie dziwne i niezrozumiale...  Wiesz, gdyby laptop nie mial gwarancji, to sam bym go sobie naprawil, bo  czasem sie zajmuje serwisem, ale skoro wydalem mase kasy na cos, co  powinno byc przynajmniej troche lepsze jakosciowo, to dlaczego mam sie  godzic na szrot gorszy, niz ten za 1000zl?

Spieprzylem sprawe, bo zgubilem karte gwarancyjna... Tu
sie zgodze, ale   zebym cokolwiek psul?! Mi laptop potrzebny jest do
codziennej pracy -   gdyby nie to, to juz dawno poszedlby do serwisu.
Było przetestować i kupić pod tym kątem.
Dam ci radÄ™ za darmo - nie marka ma zasadnicze znaczenie, ale model. I  wytwórca podzespołów też. A nawet sztuka.
Toshiba też ma gówniane produkty.

Ale w Toshibie mozesz grzebac w bebechach i jest to nawet wskazane wg.  najnowszych wytycznych Toshiby. Nie tracisz gwarancji, jesli np, sam sobie  wymieniasz podzespoly. Mniejsza z tym - kazdy producent ma grzechy na  sumieniu. Mi zalezy na naprawie tego szrotu, bym juz nie musial dykty o  grubosci 1cm podkladac pod laptopa, zeby nie poparzyc uda i zebym nie  musial sluchac muzy w sluchawkach, zeby zagluszyc wycie wiatraka Bym mogl  korzystac z funkcji tableta!! Bym mogl bez nerwow zrobic sobie upgrade  syetemu i zrestartowac system, nie bojac sie, ze ten po restarcie uruchomi  sie za ktoryms... dziesiatym tam razem [1].

Klawisze sam sobie dokupie za 10zl na allegro. Obudowe tez jak juz sie  gwarancja skonczy, pomaluje we wlasnym zakresie, zeby nie straszyla...

Poza tym JAK mialem przetestowac?? Jak w Makro chcialem uruchomic, to  facet stwierdzil, ze mozemy jedynie do okna logowania, bo po tym nastapi  instalacja i legalizacja crapware HP. Wytlumacz mi - jak niby mialem to  sobie przetestowac?? Jak ty, idac do jakiegos sklepu testujesz cokolwiek??  Wiesz - siedzac przy kompie, zajadajac chipsy, kazdy potrafi sie  wymadrzac, tak jak Ty...

Odnosnie rady - tak, to akurat wiem, aczkolwiek... podczas zakupow, nie  mialem czasu na testowania i namysly, jak i buszowanie po necie, by  poczytac _Twoje_ opinie na ten temat. Potrzebowalem "na wczoraj", a ze ten  model odpowiadal parametrami (cena nie grala az takiej roli) moim  wytycznym, to wybralem wlasnie ten konkretny model (jedyny na stanie z  grafika inna niz Intel). Wczesniej mialem Acera, tak powszechnie  krytykowanego... znajomi maja Acery... tak powszechnie krytykowane... to  ja glupi wybralem HP - na tamten czas tak wychwalanego - dzisiaj z wielka  ochota bym sie z nimi zamienil.

--
SprzedamTO.pl

Data: 2010-06-20 04:07:45
Autor: jurajski Jaskiniowiec
Zagubiona karta gwarancyjna
Dnia 20-06-2010 o 03:57:02 jurajski Jaskiniowiec  <jurajski_jaskiniowiec@jaskinia.na.jurze> napisaÅ‚(a):

mogl korzystac z funkcji tableta!! Bym mogl bez nerwow zrobic sobie  upgrade syetemu i zrestartowac system, nie bojac sie, ze ten po  restarcie uruchomi sie za ktoryms... dziesiatym tam razem [1].

[1] Chodzi o to, ze laptop uruchamia sie normalnie - wszystko dziala,  oprocz ekranu. Ekran jest po prostu czarny (nawet podswietlenie nie  dziala). Losowo, aczkolwiek dopiero za ktorymstam nastym/dziesiatym razem  ekran zalacza se normalnie. Podlaczajac do zewnetrznego ekranu obraz na  nim jest, ale nadal nie ma na LCD tabletu. O tyle dziwna sytuacja, ze  dzieje sie tylko podczas startu/restartu. Przy hibernacji/usypianiu ten  objaw nie wystepuje - obraz pojawia sie momentalnie po "wstaniu" maszyny..

--
SprzedamTO.pl

Data: 2010-06-20 13:26:04
Autor: Jotte
Zagubiona karta gwarancyjna [OT]
W wiadomości news:op.vekti7osbp2dytpavilion.opteris.pl jurajski
Jaskiniowiec <jurajski_jaskiniowiec@jaskinia.na.jurze> pisze:

Chodzi o to, ze laptop uruchamia sie normalnie - wszystko dziala,  oprocz ekranu. Ekran jest po prostu czarny (nawet podswietlenie nie  dziala).
To jest _normalne_ uruchomienie?!

Losowo, aczkolwiek dopiero za ktorymstam nastym/dziesiatym
razem   ekran zalacza se normalnie. Podlaczajac do zewnetrznego ekranu
obraz na   nim jest, ale nadal nie ma na LCD tabletu.
Nie rozumiem tego opisu.
Karta grafiki zintegrowana czy samodzielna?

O tyle dziwna
sytuacja, ze   dzieje sie tylko podczas startu/restartu.
Na zimno, na ciepło czy bez różnicy?

Przy
hibernacji/usypianiu ten   objaw nie wystepuje - obraz pojawia sie
momentalnie po "wstaniu" maszyny.
Sprawdź wszystko pod innym SO.

--
Jotte

Data: 2010-06-20 12:52:36
Autor: Jotte
Zagubiona karta gwarancyjna [OT]
W wiadomości news:op.veks1c2nbp2dytpavilion.opteris.pl jurajski
Jaskiniowiec <jurajski_jaskiniowiec@jaskinia.na.jurze> pisze:

Grzeje się aż udko parzy? Od wczoraj, czy od razu? Jeśli od razu to czy reklamowałeś? Jeśli nie, to czy serwisowałeś układ chłodzenia?
To podobno nie podlega gwarancji...
Pierwsze słyszę.

I o jakim ukladzie chlodzenia mowa?
;-)
O tym, co ciÄ™ w udko parzy. :)
W lapkach jest zwykle tylko jeden, zbiorczy, z takim ciepłowodem.

Klawisze same się tak z siebie wyłamały? Farbka się wytarła?
A zebys sie zdziwil, ze po 2 mies sie farbka w niektorych miejcach wytarla... i jakos od tego czasu wycierac juz wiecej sie nie chce :(( Bo gdyby sie wycierala, to bym to naprawde zrozumial...
To dziwne. Farba się starła po dwóch miesiącach(!). A pisałeś, że kupiłeś 1,5 roku temu. To przez 15 miesięcy nie reklamowałeś? Mądre to jest?

Nie chrzań chłopie. Każdy laptop ma jakieś wady, ale tyle zwalasz na jednego badziewia? Za długo w tym siedzę aby w takie bajki wierzyć.
Widocznie za krotko, skoro to dla Ciebie takie dziwne i niezrozumiale...
Tak, tak... klawisze się same wyłamały od naciskania...

Wiesz, gdyby laptop nie mial gwarancji, to sam bym go sobie naprawil, bo czasem sie zajmuje serwisem, ale skoro wydalem mase kasy na cos, co powinno byc przynajmniej troche lepsze jakosciowo, to dlaczego mam sie godzic na szrot gorszy, niz ten za 1000zl?
Skoro się - jak zeznajesz - czasem podobno zajmujesz serwisem, to dlaczego nie wybrałeś jakiegoś porządnego sprzętu?

Ale w Toshibie mozesz grzebac w bebechach i jest to nawet wskazane wg. najnowszych wytycznych Toshiby.
Po skrócie wg nie stawia się kropki.

Mi zalezy na naprawie tego szrotu, bym juz nie
musial dykty o   grubosci 1cm podkladac pod laptopa, zeby nie poparzyc
uda i zebym nie   musial sluchac muzy w sluchawkach, zeby zagluszyc
wycie wiatraka Bym mogl   korzystac z funkcji tableta!! Bym mogl bez
nerwow zrobic sobie upgrade   syetemu i zrestartowac system, nie bojac
sie, ze ten po restarcie uruchomi   sie za ktoryms... dziesiatym tam
razem [1]. Klawisze sam sobie dokupie za 10zl na allegro. Obudowe tez
jak juz sie   gwarancja skonczy, pomaluje we wlasnym zakresie, zeby nie
straszyla...
Jak dla mnie najbardziej prawdopodobne usterki to:
- układ chłodzenia (czy zimny komp startuje bez problemu?);
- układ zasilania na płycie głównej (wymiana płyty, poza gwarancją nieopłacalne).
Ale to trochÄ™ jak diagnoza lekarska przez telefon.

JAK mialem przetestowac??
Normalnie, poczytać opinie użytkowników, popytać znajomych, no i przecież się ponoć zajmujesz serwisem - tacy o sprzęcie sporo wiedzą.

Jak w Makro chcialem
uruchomic, to   facet stwierdzil, ze mozemy jedynie do okna logowania,
bo po tym nastapi   instalacja i legalizacja crapware HP.
To po coś tam kupował?
Kupiłbyś buty w sklepie, który przymierzać nie pozwalają?

Jak ty, idac do jakiegos sklepu testujesz cokolwiek??
Cokolwiek? No, puszki coli nie testujÄ™ zwykle...
Ale o lapkach wytłumaczę ci za zupełną darmochę (stacjonarnego nigdy w życiu jeszcze nie kupiłem gotowego, ani dla siebie, ani dla firmy - zawsze sam robiłem).
Po pierwsze korzystam z własnego doświadczenia zdobytego przez ładnych parę lat pracy. Przeglądam ofertę.
Potem dużo czytam opinii innych. Następnie szukam sprzedawców i sprawdzam oferowane warunki zakupu oraz - uwaga - serwisu (w przypadku lapków bardzo ważne!). Sprzęt testuję bez problemu, płytka startowa jakiegoś linucha (zwykle cd linux bądź knoppix) i jakieś wymagające pliki danych. Wiadomo, że nie puścisz memtesta na kilkanaście godzin ale to już kwestia gwarancji.
Na koniec jedno - raczej nie znajdziesz nigdy takiego, który by ci całkiem odpowiadał i/lub nie ujawnił potem jakichś wad.

Wiesz - siedzac przy kompie, zajadajac
chipsy, kazdy potrafi sie   wymadrzac, tak jak Ty...
Nie każdy. Np. ty nie umiesz.

Odnosnie rady - tak, to akurat wiem, aczkolwiek... podczas zakupow, nie mialem czasu na testowania i namysly
To teraz masz czego chciałeś.

Wczesniej mialem Acera, tak powszechnie  krytykowanego...
Musisz umieć odróżnić bulwarowe opinie użyszkodników od opinii osób choć trochę znających się na rzeczy.
Acer miał niegdyś wpadki, może większe niż czołowi producenci, ale to już przeszłość. I nie mówię tu o Acerze Ferrari. ;)
Gdybyś wiedział jakiej obecnie marki lapka z zadowoleniem używam, to byś się potężnie zdziwił.

--
Jotte

Data: 2010-06-20 08:50:19
Autor: qwerty
Zagubiona karta gwarancyjna
Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hvjj5m$a41$1@news.dialog.net.pl...
Toshiba też ma gówniane produkty.

Nie przesadzaj. Znajomi i ja mamy w sumie 4 toshiby - żadna się nie popsuła, farba się nie wytarła, jedynie nieco mocniej się grzeje (nigdy nie czyszczony).
HP - 2/3 odwiedziły w ciągu pół roku od zakupu serwis.

--
Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity

Data: 2010-06-20 12:08:22
Autor: Jotte
Zagubiona karta gwarancyjna
W wiadomości news:hvkdmd$oke$1news.task.gda.pl qwerty
<qwerty01@poczta.fm> pisze:

Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w
wiadomoÅ›ci grup  dyskusyjnych:hvjj5m$a41$1@news.dialog.net.pl...
Toshiba też ma gówniane produkty.
Nie przesadzaj. Znajomi i ja mamy w sumie 4 toshiby - żadna się nie
popsuÅ‚a,  farba siÄ™ nie wytarÅ‚a, jedynie nieco mocniej siÄ™ grzeje (nigdy
nie czyszczony).
Witam współzwolennika Toshiby. :))
Wady w lapkach tej marki to głównie zawiasy i (przede wszystkim) awaryjność niektórych modeli HDD (montowanych także przez innych producentów.

HP - 2/3 odwiedziły w ciągu pół roku od zakupu serwis.
Hapeki dawniej nie były takie gówniane. Należały do czołówki (razem z IBM). Słabą stroną były mało kontrastowe, nieaktywne matryce. Ostatnimi laty coś się z nimi porobiło, nie wiem czemu...

--
Jotte

Data: 2010-06-20 13:21:53
Autor: Jacek_P
Zagubiona karta gwarancyjna
Jotte napisal:
Hapeki dawniej nie były takie gówniane. Należały do czołówki (razem z IBM). Słabą stroną były mało kontrastowe, nieaktywne matryce. Ostatnimi laty coś się z nimi porobiło, nie wiem czemu...

Bo natywny HP przestał je robić, a produkcją zajął się Compaq wykupiony przez HP. Dawnym Omnibookiem gwoździe można było bezkarnie wbijać.
W przypadku Lenovo degradacja po odpięciu się IBM-a od marki Thinkpad
nie posuwa się tak szybko, na szczęście, choć do jakości klawiatur
to mam poważne zastrzeżenia. Nawet w tak drogim sprzęcie, jak W700
klawiatura jest gorsza niż w starszym T42p. Zmianę można było odczuć
już nawet w tym samym modelu: X61t firmowane przez IBM-a i X61t pod
marką Lenovo. Klawiatury jakościowo (dotyk i odbicie) zupełnie różne.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-06-20 19:33:56
Autor: Jotte
Zagubiona karta gwarancyjna
W wiadomości news:hvl4lh$6ir$1srv.cyf-kr.edu.pl Jacek_P
<Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> pisze:

Hapeki dawniej nie były takie gówniane. Należały do czołówki (razem z
IBM).  SÅ‚abÄ… stronÄ… byÅ‚y maÅ‚o kontrastowe, nieaktywne matryce.
Ostatnimi laty coÅ›  siÄ™ z nimi porobiÅ‚o, nie wiem czemu...
Bo natywny HP przestał je robić, a produkcją zajął się Compaq
I to chyba prawie wszystko w temacie, nie... ?

--
Jotte

Data: 2010-06-20 14:26:56
Autor: qwerty
Zagubiona karta gwarancyjna
Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hvkqnj$seb$1@news.dialog.net.pl...
Witam współzwolennika Toshiby. :))
Wady w lapkach tej marki to głównie zawiasy i (przede wszystkim) awaryjność niektórych modeli HDD (montowanych także przez innych producentów.

Do zawiasów nie mogę się przyczepić, ale co jakiś czas (raz na 2 tygodnie) słyszę pisk z dysku. Programy diagnostyczne nic nie wykrywają, ale ma prawa się psuć - laptop był noszony podczas pracy, przechylany i nawet rzucany na łóżko. :)

HP - 2/3 odwiedziły w ciągu pół roku od zakupu serwis.
Hapeki dawniej nie były takie gówniane. Należały do czołówki (razem z IBM). Słabą stroną były mało kontrastowe, nieaktywne matryce. Ostatnimi laty coś się z nimi porobiło, nie wiem czemu...

Kiedyś hp były dobre, ale jak wspomniałeś producent za bardzo ciął koszty i będzie trudno odzyskać zaufanie kupujących.

--
Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity

Data: 2010-06-20 14:43:54
Autor: Jotte
Zagubiona karta gwarancyjna [OT]
W wiadomości news:hvl1dn$btf$1news.task.gda.pl qwerty
<qwerty01@poczta.fm> pisze:

co jakiÅ› czas (raz na 2
tygodnie)  sÅ‚yszÄ™ pisk z dysku.
Pisk? Dysk zwykle podzwania albo postukuje, niekiedy szumi.
To go wykończ, jeśli jest jeszcze na gwarancji (wyłącz oszczędzanie energii przez satrzxymywanie HDD, puść jakimś progsem kompletną, agresywną defragmentację i wtedy go słuchaj).

Programy diagnostyczne nic nie wykrywajÄ…,
Bo one z reguły wykrywaja jak jest za późno na domowe sposoby.

ale ma prawa siÄ™  psuć - laptop byÅ‚ noszony podczas pracy,
przechylany i nawet rzucany na łóżko.  :)
Czy w celach prokreacyjnych? :)))

--
Jotte

Data: 2010-06-20 14:45:20
Autor: Jotte
Zagubiona karta gwarancyjna [OT]
W wiadomości news:hvl2hh$sn$1news.dialog.net.pl Jotte
<tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> pisze:

To go wykończ, jeśli jest jeszcze na gwarancji (wyłącz oszczędzanie
energii  przez satrzxymywanie HDD, puść jakimÅ› progsem kompletnÄ…,
agresywnÄ…  defragmentacjÄ™ i wtedy go sÅ‚uchaj).
Aha, tylko backup najpierw (i jak najszybciej) koniecznie.

--
Jotte

Data: 2010-06-20 16:21:04
Autor: qwerty
Zagubiona karta gwarancyjna [OT]
Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hvl2k8$tl$1@news.dialog.net.pl...
W wiadomości news:hvl2hh$sn$1news.dialog.net.pl Jotte
<tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> pisze:

To go wykończ, jeśli jest jeszcze na gwarancji (wyłącz oszczędzanie
energii  przez satrzxymywanie HDD, puść jakimÅ› progsem kompletnÄ…,
agresywnÄ…  defragmentacjÄ™ i wtedy go sÅ‚uchaj).
Aha, tylko backup najpierw (i jak najszybciej) koniecznie.

Właśnie pisk wydaje jak głowica nie pracuje. O backup nie ma co się martwić - mam na drugim komputerze, na dvd+ram i na serwerze.

--
Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity

Data: 2010-06-21 12:33:28
Autor: Karol Y
Zagubiona karta gwarancyjna [OT]
W³a¶nie pisk wydaje jak g³owica nie pracuje. O backup nie ma co siê
martwiæ - mam na drugim komputerze, na dvd+ram i na serwerze.

Mnie te¿ spontanicznie popiskuje oraz stuka raz czy dwa w tygodniu sz³ysze i tak ju¿ od dwóch lat (Samsung). Naturalnie backupy i bez tego bym robi³, ale jak ci±gn±³ tak póki co ci±gnie bez b³êdów dalej.

--
Mateusz Bogusz

Data: 2010-06-21 12:29:42
Autor: Karol Y
Zagubiona karta gwarancyjna
...
po prostu HP postanowil byc ekologoczny i do cyny przstal dodawac
jakiegos tam mineralu, przez co luty nie przewodza pradu jak powinny.
...

O³owiu.

--
Mateusz Bogusz

Data: 2010-06-19 23:02:40
Autor: jurajski Jaskiniowiec
Zagubiona karta gwarancyjna
Dnia 19-06-2010 o 22:39:16 MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał(a):

W dniu 2010-06-19 22:17, jurajski Jaskiniowiec pisze:
Witam,

Zakupilem laptopa HP Pavilion we wrzesniu 2008r. w Makro. Niestety juz
od kilku miesiecy nadaje sie do wymiany/naprawy.
Cóż...albo się kupuje laptopa albo zabawkę. Ty kupiłeś zabawkę no i
niestety się "spsuła".

Nie chodzi o marke... Kazdy producent ma jakies grzechy na sumieniu. Poza  tym, wszesniej mialem Acera, tak powszechnie krytykowanego... Znajomi tez  maja Acery tak powszechnie krytykowane... I z checia bym powrocil do Acera  :) Pomimo, ze jest powszechnie krytykowany ;) A czy zabawka? Kurcze, to  nie byl szrot za 1500zl tylko za 4tys :/ W dodatku z rozszerzona gwarancja  "door to door".

Bez karty gwarancyjnej będzie problem, chociaż możesz spróbować na
podstawie faktury. Jak trafisz na życzliwego pracownika to uzna.
...

Odnosnie mojej sprawy - gdzie radzisz oddac? Bezposrednio do serwisu HP,  czy do Makro?

--
SprzedamTO.pl

Data: 2010-06-20 00:01:58
Autor: MZ
Zagubiona karta gwarancyjna
W dniu 2010-06-19 23:02, jurajski Jaskiniowiec pisze:
Ty kupiłeś zabawkę no i
niestety się "spsuła".

Nie chodzi o marke... Kazdy producent ma jakies grzechy na sumieniu.
Poza tym, wszesniej mialem Acera, tak powszechnie krytykowanego...
Znajomi tez maja Acery tak powszechnie krytykowane... I z checia bym
powrocil do Acera :) Pomimo, ze jest powszechnie krytykowany ;) A czy
zabawka? Kurcze, to nie byl szrot za 1500zl tylko za 4tys :/ W dodatku z
rozszerzona gwarancja "door to door".
Chodzi o markę. Sam używam różnych laptopów, miałem już Della (niezły,
ale np. klawiatura strasznie wrażliwa i droga przy wymianie), Toshiba
(stare modele rewelacja, nowe modele porażka), Acer (akceptowalnie, ale
bez rewelacji) a od 4 lat mam IBM/Lenovo. I szczerze mówiąc te ostatnie,
zwłaszcza ThinkPad T61p jak dla mnie rewelacja. Mam specyficzną pracę,
laptop musi wytrzymać ciężkie warunki, pył, czasami wilgoć, wstrząsy i
częstą długą pracę na baterii. Najnowszy nabytek to T400, matryca w
porównaniu do T61p kiepska, obudowa niestety już nie wytrzyma upadku z
półtora metra, ale za to bateria lepsza.

Bez karty gwarancyjnej będzie problem, chociaż możesz spróbować na
podstawie faktury. Jak trafisz na życzliwego pracownika to uzna.
...

Odnosnie mojej sprawy - gdzie radzisz oddac? Bezposrednio do serwisu HP,
czy do Makro?
Reklamujesz tam gdzie kupiłeś, zwłaszcza na podstawie tylko gwarancji.
Zacznij od Makro.

--
MZ

Data: 2010-06-20 01:02:24
Autor: Pytanie
Zagubiona karta gwarancyjna
podstawie faktury. Jak trafisz na ¿yczliwego pracownika to uzna.
...

Odnosnie mojej sprawy - gdzie radzisz oddac? Bezposrednio do serwisu HP,
czy do Makro?
Reklamujesz tam gdzie kupi³e¶, zw³aszcza na podstawie tylko gwarancji.
Zacznij od Makro.

-- MZ

Po pierwsze to nalezaloby zdobyc czysta karte gwarancyjna i zapoznac sie z warunkami jakie zostaly ustalone. Po drugie, cos mi sie wydaje ze gwarancja byla tylko na 12 miesiecy patrzac na inne produkty HP (drukarki, laptopy). Po trzecie, jesli w gwarancji sa podane punkty serwisowe to w takim przypadku sprzet oddaje sie APS a nie do sklepu. W sklepie mozna reklamowac towar z tytulu niezgodnosci z umowa.

Data: 2010-06-20 01:15:29
Autor: jurajski Jaskiniowiec
Zagubiona karta gwarancyjna
Dnia 20-06-2010 o 01:02:24 Pytanie <xxx@xxx.tr> napisał(a):

podstawie faktury. Jak trafisz na ¿yczliwego pracownika to uzna.
...

Odnosnie mojej sprawy - gdzie radzisz oddac? Bezposrednio do serwisu  HP,
czy do Makro?
Reklamujesz tam gdzie kupi³e¶, zw³aszcza na podstawie tylko gwarancji.
Zacznij od Makro.

--
MZ

Po pierwsze to nalezaloby zdobyc czysta karte gwarancyjna i zapoznac sie  z
warunkami jakie zostaly ustalone. Po drugie, cos mi sie wydaje ze  gwarancja
byla tylko na 12 miesiecy patrzac na inne produkty HP (drukarki,  laptopy).
Po trzecie, jesli w gwarancji sa podane punkty serwisowe to w takim
przypadku sprzet oddaje sie APS a nie do sklepu. W sklepie mozna  reklamowac
towar z tytulu niezgodnosci z umowa.


Akurat na ten sprzet mam 2 lata gwarancji. Sprawdzalem nawet na hp.pl i po  podaniu nr seryjnego gwarancja jest do konca wrzesnia tego roku... Fakt -  przy zakupie cieszyla mnie gwarancja d2d, ale dzisiaj mam mieszane  uczucia, tym bardziej, jak poczytalem o serwisie HP i historiach z  "zalanymi plytami ColÄ…"...

--
SprzedamTO.pl

Data: 2010-06-20 01:17:42
Autor: Pytanie
Zagubiona karta gwarancyjna

Odnosnie mojej sprawy - gdzie radzisz oddac? Bezposrednio do serwisu HP,
czy do Makro?
Reklamujesz tam gdzie kupi3e?, zw3aszcza na podstawie tylko gwarancji.
Zacznij od Makro.

--
MZ

Po pierwsze to nalezaloby zdobyc czysta karte gwarancyjna i zapoznac sie z
warunkami jakie zostaly ustalone. Po drugie, cos mi sie wydaje ze gwarancja
byla tylko na 12 miesiecy patrzac na inne produkty HP (drukarki, laptopy).
Po trzecie, jesli w gwarancji sa podane punkty serwisowe to w takim
przypadku sprzet oddaje sie APS a nie do sklepu. W sklepie mozna reklamowac
towar z tytulu niezgodnosci z umowa.


Akurat na ten sprzet mam 2 lata gwarancji. Sprawdzalem nawet na hp.pl i po
podaniu nr seryjnego gwarancja jest do konca wrzesnia tego roku... Fakt -
przy zakupie cieszyla mnie gwarancja d2d, ale dzisiaj mam mieszane
uczucia, tym bardziej, jak poczytalem o serwisie HP i historiach z
"zalanymi plytami Col±"...



Nie chce Cie martwic ale cos mi sie wydaje ze masz wielki problem.

Data: 2010-06-20 01:19:55
Autor: Jotte
Zagubiona karta gwarancyjna
W wiadomości news:op.veklj30mbp2dytpavilion.opteris.pl jurajski
Jaskiniowiec <jurajski_jaskiniowiec@jaskinia.na.jurze> pisze:

Akurat na ten sprzet mam 2 lata gwarancji.
Obawiam się, że nie masz.
Zagubiłeś bowiem, jak dziecko, zobowiązanie gwarancyjne (dobrowolne) sprzedawcy.

Sprawdzalem nawet na hp.pl i
po   podaniu nr seryjnego gwarancja jest do konca wrzesnia tego roku...
No to czym siÄ™ martwisz, skoro jest tak wspaniale?

--
Jotte

Data: 2010-06-20 03:30:25
Autor: jurajski Jaskiniowiec
Zagubiona karta gwarancyjna
Dnia 20-06-2010 o 01:19:55 Jotte <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska>  napisaÅ‚(a):

W wiadomości news:op.veklj30mbp2dytpavilion.opteris.pl jurajski
Jaskiniowiec <jurajski_jaskiniowiec@jaskinia.na.jurze> pisze:

Akurat na ten sprzet mam 2 lata gwarancji.
Obawiam się, że nie masz.
ZagubiÅ‚eÅ› bowiem, jak dziecko, zobowiÄ…zanie gwarancyjne (dobrowolne)  sprzedawcy.

Sprawdzalem nawet na hp.pl i
po   podaniu nr seryjnego gwarancja jest do konca wrzesnia tego roku....
No to czym siÄ™ martwisz, skoro jest tak wspaniale?


Jotte... kojaze Cie z kilku grup i znam Cie z siania fudu, zatem nie bede  z Toba wchodzil w dyskusje. Czytaj ze zrozumieniem. Poza tym, z tego co mi  wiadomo, to nawet nie posiadajac karty gwarancyjnej, a majac  paragon/fakture - sprzedawca podobno jest zobowiazany do przyjecia towaru.

Piszesz, ze ja jestem kombinatorem, ale czy kombinatorem nie nalezy nazwac  samego HP, ktory sprzedaje szrot i nie chce sie do tego przyznac?? Pal  licho obudowe i dwa klawisze oraz zla konstrukcje obudowy(zle  odprowadzanie ciepla z obudowy)... Ale wiadoma wada, wystepujaca w  wiekszosci tabletow TX powinna dac do myslenia HP... Poza tym, HP jako  taki "porzadny" producent, powinien juz dawno temu oglosic wymiane/naprawe  tego sprzetu, tak jak robili to inni, chocby w sprawie baterii... HP  jednak unika tego jak woda ognia. Malo tego - nadal produkuje te tablety z  ta sama wada!! Chcialbym po prostu by laptop dzialal, ale jesli jest  jakakolwiek szansa na zwrot tego bubla H, to z checia bym to zrobil, tylko  nie wiem, jak - w tym jest moj problem. Zawierzylem "marce" HP. Oszukano  mnie, a pozniej czytajac Ciebie, czuje sie jak oszust, ktory "kombinuje"??  Szczerze, to sprzet, gdyby nie te wady, ktore wymienilem, bylby wrecz zbyt  idealny... Niech po prostu dziala jak nalezy, bedzie cichy (producent mogl  uprzedzic, ze ten zlom grzeje sie jak farelka i jest glosny jak F1).  Niczego wiecej nie pragne. A ze zgubilem karte gwarancyjna, to po prostu  chcialem sie dowiedziec, jakie mam w takiej sytuacji prawa. Ty natomiast  do tego od razu dorabiasz filozofie i cala terapie psychologiczna...   Odpisz mi na temat, a nie oskarzaj, bo tego nie lubie. Wskaz moje bledy,  podaj paragraw/ustawe, cokolwiek, ale swoje pozostake madrosci zachowaj  dla siebie...

--
SprzedamTO.pl

Data: 2010-06-20 13:17:03
Autor: Jotte
Zagubiona karta gwarancyjna [OT]
W wiadomości news:op.vekrszivbp2dytpavilion.opteris.pl jurajski
Jaskiniowiec <jurajski_jaskiniowiec@jaskinia.na.jurze> pisze:

kojaze
WÄ…tpiÄ™.

bede   z Toba wchodzil w dyskusje.
Przecież właśnie to robisz, zdecyduj się, a nie gadasz jak Korwin-Mikke.

Poza tym, z
tego co mi   wiadomo, to nawet nie posiadajac karty gwarancyjnej, a
majac   paragon/fakture - sprzedawca podobno jest zobowiazany do
przyjecia towaru.
Pomyśl logicznie, a przynajmniej spróbuj.
To po co byłaby ta karta? Dla jaj?
Gwarancja jest zobowiązaniem dobrowolnym sprzedawcy (producenta) i karta określa w swej treści warunki jej realizacji/świadczenia.
Nie jest natomiast wykluczone, że gwarant uwzględni roszczenie klienta nawet bez tego dokumentu, bo tak mu sie podoba.

Piszesz, ze ja jestem kombinatorem, ale czy
kombinatorem nie nalezy nazwac   samego HP, ktory sprzedaje szrot i nie
chce sie do tego przyznac??
Z pewnością.

Pal   licho obudowe i dwa klawisze oraz zla
konstrukcje obudowy(zle   odprowadzanie ciepla z obudowy)... Ale wiadoma
wada, wystepujaca w   wiekszosci tabletow TX powinna dac do myslenia
Co masz na myśli z tą "wiadomą wadą"? Jak taka wiadoma, to czemu go kupiłeś?
BTW - to w końcu tablet czy laptop, możesz podać model?

HP... Poza tym, HP jako   taki "porzadny" producent, powinien juz dawno
temu oglosic wymiane/naprawe   tego sprzetu, tak jak robili to inni,
chocby w sprawie baterii... HP   jednak unika tego jak woda ognia. Malo
tego - nadal produkuje te tablety z   ta sama wada!! Chcialbym po prostu
by laptop dzialal, ale jesli jest   jakakolwiek szansa na zwrot tego
bubla H, to z checia bym to zrobil, tylko   nie wiem, jak - w tym jest
moj problem. Zawierzylem "marce" HP. Oszukano   mnie, a pozniej czytajac
Ciebie, czuje sie jak oszust, ktory "kombinuje"??
Oszustem cię nie nazwałem, nie konfabuluj. Ale aż tyle usterek/uszkodzeń w stosunkowo krótkim okresie użytkowania trochę mnie dziwi. Chyba nie używałeś tego sprzętu w roli kastetu? ;)

Szczerze, to sprzet,
gdyby nie te wady, ktore wymienilem, bylby wrecz zbyt   idealny...
Są dziewczyny, które gdyby nie 70-ka na karku też byłyby idealne :)

Niech
po prostu dziala jak nalezy, bedzie cichy (producent mogl   uprzedzic,
ze ten zlom grzeje sie jak farelka i jest glosny jak F1).   Niczego
wiecej nie pragne. A ze zgubilem karte gwarancyjna, to po prostu  chcialem sie dowiedziec, jakie mam w takiej sytuacji prawa. Ty natomiast
  do tego od razu dorabiasz filozofie i cala terapie psychologiczna... Odpisz mi na temat,
1. Negocjuj ze sprzedawcÄ….
2. Olej gwarancję, napraw co możesz/potrafisz sam albo zleć serwisowi odpłatnie.
3. Wyrzuć do śmieci/sprzedaj na części, wyciągnij wnioski z błędów przy zakupie.

a nie oskarzaj, bo tego nie lubie.
Nie szkodzi.

Wskaz moje bledy,
To już zrobiłem.

podaj paragraw/ustawe
Kodeks cywilny, dział 2.

cokolwiek,
Cokolwiek? No, piwa to ci na pewno nie podam.

ale swoje pozostake madrosci
zachowaj   dla siebie...
Ja o tym decydujÄ™.

--
Jotte

Data: 2010-06-20 06:57:04
Autor: Jacek_P
Zagubiona karta gwarancyjna
MZ napisal:
częstą długą pracę na baterii. Najnowszy nabytek to T400, matryca w
porównaniu do T61p kiepska, obudowa niestety już nie wytrzyma upadku z
półtora metra, ale za to bateria lepsza.

Bo obecna seria T jest pozycjonowana tak, aby wejść 'w buty' dawnych
modeli R. Jak chcesz mieć coś będącego kontynuacją dawnej serii T
to niestety ale witamy w dość drogim świecie modeli W.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-06-21 20:45:49
Autor: Ikselka
Zagubiona karta gwarancyjna
Dnia Sat, 19 Jun 2010 23:02:40 +0200, jurajski Jaskiniowiec napisa³(a):

I z checia bym powrocil do Acera  :) Pomimo, ze jest powszechnie krytykowany ;)

Ja te¿ powróci³abym - mój Acerek pracuje absolutnie bezawaryjnie ju¿ 7 rok,
teraz od 2 lat u córki. Po oczyszczeniu z kurzu idzie wci±¿ jak burza. Zero
martwych pikseli, idealna sprawno¶æ.


--
XL rozmarzona (z Amilo Pro Fijutsu Siemens, no te¿ niez³ym)

Data: 2010-06-20 06:26:51
Autor: Andrzej Kubiak
Zagubiona karta gwarancyjna
Dnia Sat, 19 Jun 2010 22:39:16 +0200, MZ napisa³(a):

Nastêpnym razem kup jednak laptopa: IBM, Dell, Fujitsu-Simens.

Kupuje siê laptop, nie laptopa, a sugerowanie zakupu F-S wzbudza pusty
¶miech.

Jurajski, skoro sam HP na swojej stronie podaje, ¿e masz gwarancjê, to
dzwoñ po kuriera, ¿eby bra³ laptop do serwisu. Nie s±dzê, by HP siê tu
wy³amywa³, bo serwis Acera, Asusa czy Panasonika chcia³ ode mnie tylko
dowody zakupu przy zg³oszeniach serwisowych ("jak pan do³±czy gwarancjê, to
dobrze, ale konieczna nie jest"). Toshiba wrêcz w ogóle nie do³±cza kart
gwarancyjnych i wszystko za³atwiasz z dowodem zakupu. Do sklepu nie id¼, bo
oni przyjm± sprzêt i zrobi± dok³adnie to samo: zadzwoni± po kuriera,
stracisz tylko dodatkowy dzieñ bez sprzêtu, oby jeden.

AK

Data: 2010-06-20 12:29:12
Autor: Konrad
Zagubiona karta gwarancyjna

U¿ytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:1w77hdxbnaatl.1i6w5vlirdw1a$.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 19 Jun 2010 22:39:16 +0200, MZ napisa³(a):

Nastêpnym razem kup jednak laptopa: IBM, Dell, Fujitsu-Simens.

Kupuje siê laptop, nie laptopa, a sugerowanie zakupu F-S wzbudza pusty
¶miech.

Jurajski, skoro sam HP na swojej stronie podaje, ¿e masz gwarancjê, to
dzwoñ po kuriera, ¿eby bra³ laptop do serwisu.

Bez prawid³owo wype³nionego papierka mo¿e nawet nie próbowaæ. HP robi nawet problemy kiedy jaka¶ cyfra jest nieczytelna. I zreszt± ma do tego pe³ne prawo.

Kon

Data: 2010-06-20 15:58:18
Autor: mvoicem
[OT]Re: Zagubiona karta gwarancyjna
(20.06.2010 12:29), Konrad wrote:

U¿ytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci
news:1w77hdxbnaatl.1i6w5vlirdw1a$.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 19 Jun 2010 22:39:16 +0200, MZ napisa³(a):

Nastêpnym razem kup jednak laptopa: IBM, Dell, Fujitsu-Simens.

Kupuje siê laptop, nie laptopa, a sugerowanie zakupu F-S wzbudza pusty
¶miech.

Jurajski, skoro sam HP na swojej stronie podaje, ¿e masz gwarancjê, to
dzwoñ po kuriera, ¿eby bra³ laptop do serwisu.

Bez prawid³owo wype³nionego papierka mo¿e nawet nie próbowaæ. HP robi
nawet problemy kiedy jaka¶ cyfra jest nieczytelna. I zreszt± ma do tego
pe³ne prawo.

To ja siê podepnê - kupi³em HP w hurtowni, wiêc mam kartê gwarancyjn±
niewype³nion±.

Na razie wszystko dzia³a ok, ale jakby co¶ by³o nie tak - to co
powinienem z t± kart± robiæ? Sam sobie wype³niæ, wpisuj±c siebie w pola
sprzedawca i kupuj±cy? Czy co?

p. m.

Data: 2010-06-20 16:02:23
Autor: Jotte
[OT]Re: Zagubiona karta gwarancyjna
W wiadomo¶ci news:4c1e1e65$0$2593$65785112news.neostrada.pl mvoicem
<mvoicem@gmail.com> pisze:

Bez prawid³owo wype³nionego papierka mo¿e nawet nie próbowaæ. HP robi
nawet problemy kiedy jaka¶ cyfra jest nieczytelna. I zreszt± ma do tego
pe³ne prawo.
To ja siê podepnê - kupi³em HP w hurtowni, wiêc mam kartê gwarancyjn±
niewype³nion±.
Na razie wszystko dzia³a ok, ale jakby co¶ by³o nie tak - to co
powinienem z t± kart± robiæ? Sam sobie wype³niæ, wpisuj±c siebie w pola
sprzedawca i kupuj±cy? Czy co?
Zapytaæ sprzedawcy na pocz±tek.
Mo¿na to by³o zrobiæ przed/przy zakupie.

--
Jotte

Data: 2010-06-20 21:12:52
Autor: moje_przedmioty
Zagubiona karta gwarancyjna

Nastêpnym razem kup jednak laptopa: IBM, Dell, Fujitsu-Simens.

Z tej grupy to ju¿ tylko chyba Dell

Zagubiona karta gwarancyjna

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona