Data: 2011-11-17 09:44:32 | |
Autor: Rafal | |
Zabawa z nVidia 3D Vision - wrażenia | |
On 2011-11-17 09:24, divek wrote:
Witam. To oczywiście subiektywnie odczucia, samo migotanie tu nie jest problemem (dla mnie) tylko jasność obrazu, która mocno się zmniejsza (przydatny bylby LCD z jakims podrasowanym podswietlaniem) Efekty ok, generalnie po dobrym ustawieniu nie odczuwa sie ze obrazy nakladaja sie na siebie (to co bywa widoczne w niektorych kinach 3D i to dopiero męczy). Przy okularach na USB to nie jest az tak duzo. Nie sprawdzalem technologii pasywnej w typowo pecetowych warunkach, biorac jednak pod uwage, ze sensownym zastosowaniem są gry FPS, ograniczenie jakie daje pasywnosc (zmniejszenie rozdzielczosci pionowej x2) byc może nie jest tak widoczne. Tu też jednak specjalny monitor z filtrem o naprzemiennej polaryzacji 3D nie sprawdza sie wszedzie tam, gdzie cos musimy wskazywac myszką (np. Starcraft i podobne) -- Western Digital Silver Partner - http://luktronik.pl/ |
|
Data: 2011-11-17 11:15:39 | |
Autor: divek | |
Zabawa z nVidia 3D Vision - wrażenia | |
W dniu 2011-11-17 09:44, Rafal pisze:
Efekty ok, generalnie po dobrym ustawieniu nie odczuwa sie ze obrazy Hmmm. Tak sobie myślę, że chyba upiekłbym dwie pieczenie na jednym ogniu i kupił monitor zarówno dla 3D Vison jak i do 3D na PS3. http://www.acer.pl/ac/pl/PL/content/model/ET.HH4HE.A01 wygląda ciekawie. W komplecie okablowanie i okulary, ale cena sugerowana mimo wszystko zbyt wysoka jak na 27" 3D. No i nie jakoś nie widzę go nigdzie w ofertach sklepów. -- Pozdrowienia, divek |
|
Data: 2011-11-17 11:35:02 | |
Autor: Rafal | |
Zabawa z nVidia 3D Vision - wrażenia | |
Hmmm. Tak sobie myślę, że chyba upiekłbym dwie pieczenie na jednym ogniu Tego z okularami nie widze (generalnie w hurtowniach w PL jest slabo z nowinkami) Moge Ci zalatwic ten: http://www.acer.pl/ac/pl/PL/content/model/ET.HH4HE.001 Z tego co widze w porownywarce ma okulary oraz glosniki, ten wczesniejszy nie. W razie czego zapraszam na priv (z adresu email wytnij 'web') -- Western Digital Silver Partner - http://luktronik.pl/ |
|
Data: 2011-11-17 12:35:15 | |
Autor: divek | |
Zabawa z nVidia 3D Vision - wrażenia | |
W dniu 2011-11-17 11:35, Rafal pisze:
W razie czego zapraszam na priv (z adresu email wytnij 'web') Dzięki za propozycję. Pozostaje "tylko" przekonać się do "migawki" ;) -- Pozdrowienia, divek |
|
Data: 2011-11-17 19:10:18 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Zabawa z nVidia 3D Vision - wrażenia | |
On Thu, 17 Nov 2011, Rafal wrote:
To oczywi¶cie subiektywnie odczucia, samo migotanie tu nie jest problemem (dla mnie) tylko jasno¶æ obrazu, która mocno siê zmniejsza (przydatny bylby LCD z jakims podrasowanym podswietlaniem) Zdaje siê "3D" takie najs³absze nie s±, AFAIR pierwsze modele LCD mia³y w okolicach 700 lm/m^2, dzisiejsze raczej 500 lm/m^2, ale licz±c ¿e 100 lm/m^2 powinno wystarczyæ, to obraz widziany w okularach jako¶ krytycznie ciemny nie jest. Nie sprawdzalem technologii pasywnej w typowo pecetowych warunkach, biorac jednak pod uwage, ze sensownym zastosowaniem s± gry FPS, ograniczenie jakie daje pasywnosc (zmniejszenie rozdzielczosci pionowej x2) Khm... masz na my¶li "paskowej"? Bo usi³ujê doj¶æ o co chodzi z t± pasywno¶ci± :) Je¶li tak, to poproszê o opinie je¶li u¿ywa³e¶ - nie mia³em okazji, za to gdzie¶ widzia³em o widocznych liniach separatorów, a ogl±danie obrazu przez kraty takie sobie by by³o :] (nawet jak "krata" ma postaæ delikatnej siatki :)) pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2011-11-17 20:29:02 | |
Autor: Rafal | |
Zabawa z nVidia 3D Vision - wrażenia | |
On 2011-11-17 19:10, Gotfryd Smolik news wrote:
On Thu, 17 Nov 2011, Rafal wrote: Sam obraz może nie, ale wiesz jak to w grach, czasami trzeba gamme podnieśc by miała sens, gry sterowane są klawiaturą, warto ją widziec ;)
nie nie... zadne kraty - dla umyslu i zmyslu wzroku ma to tylko takie znaczenie, ze pionowa rozdzielczosc maleje dwa razy, po prostu jedno oko widzi linie parzyste, drugie nieparzyste, a mozg odpowiednio to interpretuje i daje 3d. IMHO w przypadku PC moze miec sens (wysoka liczba klatek) w przypadku TV (obecnej) 24fps to troche za malo na oko, po prostu to widac przy jakiejkolwiek scenie ruchu... gdy materialy beda krecone z 50fps, to dopiero bedzie skok jakosciowy, ale ... to za 10 lat pewno ;)
-- Western Digital Silver Partner - http://luktronik.pl/ |
|
Data: 2011-11-29 18:36:06 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Zabawa z nVidia 3D Vision - wrażenia | |
Przepraszam za po¶lizg, ale jedna kwestia mi siê nie widzi:
On Thu, 17 Nov 2011, Rafal wrote: On 2011-11-17 19:10, Gotfryd Smolik news wrote:[...] Nie sprawdzalem technologii pasywnej w typowo pecetowych warunkach, ....jeszcze raz: jak± technologiê nazwa³e¶ "pasywn±"? Mo¿e ze dwa s³owa o konstrukcji, to siê wyja¶ni. pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2011-11-17 20:30:57 | |
Autor: Przemys³aw Ryk | |
Zabawa z nVidia 3D Vision - wrażenia | |
Dnia Thu, 17 Nov 2011 19:10:18 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):
Zdaje się "3D" takie najsłabsze nie są, AFAIR pierwsze modele LCD Przy Samsungu, którego zdarzyło mi się używać podczas testów 3D VISION, maksymalna jasność była na poziomie 300 cd/m2. Ustawiona taka, granie w Bioshock 2 i słałem peany do Logitecha za podświetlenie klawiatury. Ale w grze jasność trzeba było sztucznie rozjechaniem gammy regulować, bo w grze (przy założonych okularach) było jednak mocno ciemno. (ciach…) -- [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ] [ I didn't realize it was possible for a woman to be _unusually_ irritable.] [ (Gregory House "House M.D. 1x07 Fidelity") ] |