Data: 2011-01-23 13:38:39 | |
Autor: boukun | |
Za zamach w SmoleĹsku odpowiadajÄ rĂłwnieĹź Polacy | |
UĹźytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisaĹ w wiadomoĹci news:4d3c2025$0$2443$65785112news.neostrada.pl... ... warto ich wymieniÄ : Ale podstawowe pytanie brzmi: Prezydent nie wiedziaĹ co organizuje i gdzie i z kim leci? Gdzie chciaĹ lÄ dowaÄ? Ministrowie rzÄ du nie organizowali mu tego lotu... Za zamach w SmoleĹsku odpowiada wyĹÄ cznie prezydent, no moĹźe z bratem... boukun |
|
Data: 2011-01-23 13:59:32 | |
Autor: u2 | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
W dniu 2011-01-23 13:38, boukun pisze:
Prezydent nie wiedział co organizuje i gdzie i z kim leci? Nie ściemniaj bekon, Prezydent nie organizował lotu. Pewnie podpisał zaproszenia do gości i tyle. Od organizacji wizyty Prezydenta był MSZ, MON i BOR. Ale okazuje się, że nie dopełnili sowich obowiązków, łagodnie pisząc. Zrzucanie winy na ś.p. gen.Błasika jest totalną ściemą, bo gen. Błasik był gościem podczas tej wizyty, nawet jeśli zameldował Prezydentowi gotowość do lotu. |
|
Data: 2011-01-23 14:06:38 | |
Autor: bolek | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d3c2637$0$2446$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2011-01-23 13:38, boukun pisze: To co on robił w kabinie pilotów ? Rozlewał drinki ? |
|
Data: 2011-01-23 05:18:46 | |
Autor: Hans Kloss | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
On 23 Sty, 14:06, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:
To co on robił w kabinie pilotów ? SKĄD WIADOMO że w ogóle był w kabinie pilotów? J-23 |
|
Data: 2011-01-23 15:56:47 | |
Autor: jedrus | |
Za zamach w SmoleĹsku odpowiadajÄ rĂłwn ieĹź Polacy | |
W dniu 2011-01-23 14:18, Hans Kloss pisze:
To co on robiĹ w kabinie pilotĂłw ? Tego tylko nie wiedza kretyni o nicku Hans Kloss -- jedrus http://mokotow.btx.pl/ http://automasa.pl/ http://dziadowskikraj.pl/ |
|
Data: 2011-01-23 07:41:05 | |
Autor: Hans Kloss | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
Tego tylko nie wiedza kretyni Sam jesteś kretynem pokurwieńcu. Nie ma ŻADNYCH dowodów na obecność generała w kokpicie w momencie katastrofy, a przed nią jedynie wątła poszlaka w postaci nagranego bodaj kilkanaście minut wcześniej słabo słyszalnego głosu generała, tłumaczącego jakieś sprawy techniczne. To podobne tobie skurwysyny uczyniły z owej obecności pewnik, we wiadomym celu. To co masz we łbie to jedna wielka kupa gówna platfonsie. J-23 |
|
Data: 2011-01-23 16:50:06 | |
Autor: jedrus | |
Za zamach w SmoleĹsku odpowiadajÄ rĂłwn ieĹź Polacy | |
W dniu 2011-01-23 16:41, Hans Kloss pisze:
Pampers, nie ma zadnych dowodow na to ze genarala nie bylo w kokpicie wiec nie pierdol nam tu o koszalkach-opalkach. -- jedrus http://mokotow.btx.pl/ http://automasa.pl/ http://dziadowskikraj.pl/ |
|
Data: 2011-01-23 10:55:52 | |
Autor: Hans Kloss | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
On 23 Sty, 16:50, jedrus <jed...@nospam.btx.pl> wrote:
Pampers,Popraw sobie jak ci przeszkadza albo zmień jak zasrałeś ale po co piszesz o tym w usenecie?? > nie ma zadnych dowodow na to ze genarala nie bylo w kokpicie. Nie ma również dowodów na to że nie jesteś gwałcicielem bezpańskich psów. Odkad to pokurwieńcze trzeba udowodnić że się gdzieś NIE BYŁO?? J-23 |
|
Data: 2011-01-23 20:26:50 | |
Autor: jedrus | |
Za zamach w SmoleĹsku odpowiadajÄ rĂłwn ieĹź Polacy | |
W dniu 2011-01-23 19:55, Hans Kloss pisze:
> nie ma zadnych dowodow na to ze genarala nie bylo w kokpicie. Zapytaj mecenasa Rogalskiego. Onjest wasz i ci wyjasni. -- jedrus http://mokotow.btx.pl/ http://automasa.pl/ http://dziadowskikraj.pl/ |
|
Data: 2011-01-23 18:10:41 | |
Autor: Anatol | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:91ee5781-43fd-430a-ba85-c165faae40bdq18g2000vbk.googlegroups.com... Tego tylko nie wiedza kretyni Sam jesteś kretynem pokurwieńcu. Nie ma ŻADNYCH dowodów na obecność generała w kokpicie w momencie katastrofy, a przed nią jedynie wątła poszlaka w postaci nagranego bodaj kilkanaście minut wcześniej słabo słyszalnego głosu generała, tłumaczącego jakieś sprawy techniczne. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- W takim razie nie ma też dowodów - poza poszlakami - że Protasiuk był za sterami. Dopóki nie będzie niepodważalnych dowodów nie można zakladać że to Prostasiuk faktycznie dowodził i sterował lotem maszyny. Anatol |
|
Data: 2011-01-23 11:02:34 | |
Autor: Hans Kloss | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
On 23 Sty, 18:10, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote:
W takim razie nie ma te dowod w - poza poszlakami - e Protasiuk by za Kłamiesz. A raczej kłamiesz w świetle przekazanych przez rusów stenogramów z rozmów w kokpicie z których jednoznacznie wynika kto siedział za sterami. Choć rzeczywiście, sowieci mieli dość czasu aby sfałszować same nagrania o stenogramach nie mówiąc. Natomiast rzekoma obecność Błasika w kokpicie w czasie lądowania jest bzdurą wyssaną z szechterowego kapucyna, nie świadczy o tym zupełnie ŻADNA z ujawnionych dotąd informacji, są to jedynie niezbyt pobożne życzenia fanatycznych antykaczystów. J-23 |
|
Data: 2011-01-23 20:11:18 | |
Autor: u2 | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
W dniu 2011-01-23 20:02, Hans Kloss pisze:
On 23 Sty, 18:10, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote: Kłamstwo zdąży kulę ziemską okrążyć kiedy prawda nie zdąży butów zasznurować. To esbeckie metody pełobandy i lsd : kłamać, oszukiwać, kraść i zabijać. |
|
Data: 2011-01-23 21:56:50 | |
Autor: Anatol | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:e4db4cd1-172c-47fa-b5a4-54f64acca644y31g2000vbt.googlegroups.com... On 23 Sty, 18:10, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote: W takim razie nie ma te dowod w - poza poszlakami - e Protasiuk by za Kłamiesz. A raczej kłamiesz w świetle przekazanych przez rusów stenogramów z rozmów w kokpicie z których jednoznacznie wynika kto siedział za sterami. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - Przecież ze stenogramów wynika tylko co kto mówił w danym czasie a nie kto i gdzie siedział/stał. Miejsce usadowienia/postoju ustalono z grubsza na podstawie lokalizacji i uszkodzeń zwłok - tak samo dla pilotów jak i dla Błasika. Anatol |
|
Data: 2011-01-23 14:31:11 | |
Autor: Hans Kloss | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
On 23 Sty, 21:56, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote:
Miejsce usadowienia/postoju ustalono z grubsza naW przypadku ciała błasika oficjalna ekspertyza, o ile mi wiadomo brzmiała że "nie jest wykluczone" podobnie jak w przypadku ciała jednej ze stewardess. Między "nie jest wykluczone" a "prawdopodobnie był" (nie mówiąc już o "był na pewno") jest przepaść, ale to nie przeszkadza platfonsom i michniczej komuszerii wypisywać bredni i z kapucyna wytrzepanych hipotez zakładających że na 100% generał siedział w kokpicie. J-23 |
|
Data: 2011-01-23 23:39:59 | |
Autor: jedrus | |
Za zamach w SmoleĹsku odpowiadajÄ rĂłwn ieĹź Polacy | |
W dniu 2011-01-23 23:31, Hans Kloss pisze:
On 23 Sty, 21:56, "Anatol"<c...@usuntowp.pl> wrote: Dobra Hans, wymiekam i podaje cala prawde o Smolensku. Czytaj uwaznie bo dwa razy nie bede powtarzal. Innych czytaczy uprasza sie, zeby przed czytaniem zabezopieczyli sobie zapasowa bielizne ;) _____________________________________ Doprowadzono samolot do wysokosci 100 metrow i odl. ok 2400m, w kazdym razie juz z tym bledem co do osi pasa i odleglosci od poczatku pasa startowego, co podaje w swej ekspertyzie p. KONRAD:; (ndb 2010) potem prowadzenie samolotu objeli ludzie, ktorzy byli widziani w wiezy kontroli lotow i pozostajacy w lacznosci z Krasnokutskim. Przestaly dzialac urzadzenia pokladowe,(meaconing) o czym w stenogramach nic nie ma, bo stenogramy sa przeklejone z innego lotu, technicznego, co dokladnie opisano na blogu Mmariola na salonie24. Sprzecznosci w stenogramach sfalszowanych przez MAK, zarowno co do sygnalow jak i funkcjonowania autopilota wylowil polski ekspert Konrad. Na zdjeciach satelitarnych z bodaj 5 kwiet. internauci zaobserwowali obiekt mogacy stanowic falszywa Dalsza radiolatarnie. Il 76, ktory zakonczyl zrzut (jodku srebra,lub innych substancji chem) a meldunek ten nagral sie i MAK tego nie zauwazyl-- -ten sam Il lub tez inny, wyprobowywal ustawienie falszywych radiolatarni i byl widziany przez swiadkow, lecacy pochylony na jedno skrzydlo, tak nisko, ze musial rowniez zahaczyc o drzewa, o czym swiadcza znalezione na miejscu katastrofy, a niedaleko drogi minskiej czesci koncowki skrzydla Ila oraz czesc lotki Ila 76!!!!. Zostaly te czesci przypadkowo sfilmowane przez agencje CNN-film Youtube oraz analiza, rozpoznanie czesci-- inzyniera Polskiego-Bloger Manek. Il 76 wszedl w lot kolizyjny z naszym Tupolewem, byc moze z tegoz Ila lub ze stanowisa w lesie poszla seria maszynowa, bo sa ewidentne slady przestrzelin na stateczniku pionowym i poziomym, co mozna bylo ogladnac na blogu Pluszaczka, juz bodaj 19 maja. Uszkodzenie mechaniczne bylo konieczne, poniewaz samolot bez urzadzen pokladowych mogl sie rozbic w miescie, a teoretycznie i odleciec gdzie indziej. Uszkodzony zostal uklad sterowniczy i napedowy, ktorys ze silnikow byl niesprawny. Samolot zamiast sie wzniesc na drugi krag, nieoczekiwanie nie dawal sie opanowac i zaczal przyziemiac tracac predkosc pozioma a zwiekszajac predkosc pionowa,("SPADAL") nad sama ziemia pilotowi udalo sie opanowac maszyne i pokonac jej bezwladnosc, na tyle, ze wznosla sie nieco na ostatnim odcinku. Silniki byly niesprawne, slyszano dziwny gwizd , a ploty dzialek i rozne smieci ktorych tam pelno, jak spostrzegli internauci, pozostaly na swoim miejscu??? (analiza prof.Dakowskiego) Nie wiadomo, ktory samolot scial feralna brzoze!!! Koncowka skrzydla Polskiego Tupolewa juz w dwie godziny po kraksie zostala przewieziona koparka w inne miejsce!!! Sa co do tego faktu fotografie dostepne na blogu inz Mariana. (Manek). Pasazerowie w trakcie tej gwaltownej utraty wysokosci zostali rzuceni tak, ze Gen Blasik mogl znalezc sie nawet i w kabinie pilotow, jesli to ostatnie rzeczywiscie mialo miejsce, a nie jest zmyslone. Po zetknieciu z ziemia, lub tuz przed tym, nastapila eksplozja bomby termobarycznej. Maszyna miala styk z ziemia, bo swiadcza o tym zablocone kola i golenie podwozia oraz zdj. satelitarne z 12 kwietnia-( flickr, google). Zadzialal detonator przeciazeniowy. Prosze pamietac, ze wnetrze tupolewa jest podzielone na bodaj trzy salonki i przedzial ogolny. Bomba, jak sadza niektorzy internauci, byla podlozona tak, ze nie pozostalo ani sladu z dzwigara srodplata, najmocniejszego elementu konstrukcji na skrzyzowaniu kadluba i skrzydel. Nie ma sladu po elemencie takim jak wlot powietrza do trzeciego silnika u nasady statecznika pionowego. Natomiast w tej dynamice, jako trzecie czy czwarte pomieszczenie w kolejnosci, wlasnie kabina pilotow zachowala sie, ktos z pasazerow mogl jednak przezyc-- a na filmiku Wisniewskiego nagraly sie slowa strazakow âZaloga Zyjeâ, co pod tym tagiem mozna odsluchac na Youtubie. Co stanowi czesc dalsza, chyba wszyscy wiedza, a jesli nie, to najlepsza jest prezentacja pt.""Ostateczne rozwiazanie kwestii smolenskiej""-- po wypisaniu na Youtubie. Wazny jeszcze element stanowi godzina katastrofy, ktora jest jeszcze wczesniejsza, niz twierdzi OPIUM dla Ludu, czyli MAK: swiadczy o tym zarowno relacja Batera jak i film Wisniewskiego, nakrecony juz o godzinie 8. 28 cz. warszawskiego, forum smolensk.ru-- mozna przyjac, ze tragedia ta wydarzyla sie miedzy 8.23-8.25 naszego czasu. O godz. 8.39 odlecial smiglowiec Mi-26 z podczepionym kokpitem i inn. ofiarami i to on zerwal linie sredniego napiecia, widoczna na fotografiach,( ludziom zgasly swiatla w garazach). Tak, to byl ten trzeci samolot o ktorym mowi T. Augustynowicz w wywiadzie dla Telewizji Trwam.!!!! ________________________________________________ I jak Hans, pasuje teraz? A moze to twoja produkcja? :-))))))) -- jedrus http://mokotow.btx.pl/ http://automasa.pl/ http://dziadowskikraj.pl/ |
|
Data: 2011-01-23 15:07:02 | |
Autor: Hans Kloss | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
On 23 Sty, 23:39, jedrus <jed...@nospam.btx.pl> wrote:
I jak Hans, pasuje teraz? A moze to twoja produkcja?Żeby cokolwiek sensownego pisać o przyczynach katastrofy trzeba mieć w rękach wszelkie możliwe dane na jej temat. Zwłaszcza rejestratory lotu +wiarygodne ekspertyzy fachowców stwierdzające że sowiet przy nich nie manipulował. Bez tego wszelkie gdybania są zwykła strata czasu. J-23 |
|
Data: 2011-01-24 08:36:48 | |
Autor: jedrus | |
Za zamach w SmoleĹsku odpowiadajÄ rĂłwn ieĹź Polacy | |
W dniu 2011-01-24 00:07, Hans Kloss pisze:
I jak Hans, pasuje teraz? A moze to twoja produkcja?Ĺťeby cokolwiek sensownego pisaÄ o przyczynach katastrofy trzeba mieÄ Zaczynasz powoli czaic i to co piszesz nabiera powoli jakiegos sensu. Jest to zaledwie maly kroczek ale cieszy. Jezeli jeszcze dotrze do ciebie to, ze przyczyn smolenskiej katoastrofy nie nalezy szukac tylko w czarnych skrzynkach, bedziesz na dobrej drodze ktora wreszcie wyzwoli ciebie z kajdanow pisiorkowej propagandy, obludy, cynizmu i zaprzanstwa. Zobaczysz ze swiat bez pis i rydzykowej propagandy moze byc jeszcze piekniejszy niz ten kreowany przez KC Porozumienia Centrum, mieszajacy w glowach czlonkom prawia i sprawiedliwosci -- jedrus http://mokotow.btx.pl/ http://automasa.pl/ http://dziadowskikraj.pl/ |
|
Data: 2011-01-24 00:13:11 | |
Autor: Hans Kloss | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
On 24 Sty, 08:36, jedrus <jed...@nospam.btx.pl> wrote:
Jezeli jeszcze dotrze do Tak tak, wiem. Wszedł błasik do kokpitu, chuchnął pilotom alkoholem tak że z wrażenia stracili panowanie nad maszyną i ją rozbili. Ta platfonska bajeczka jest 100x mniej prawdopodobna od wpastowanej przez ciebie fantastyki. J-23 |
|
Data: 2011-01-23 20:04:07 | |
Autor: obserwator | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a):
W takim razie nie ma też dowodów - poza poszlakami - że Protasiuk był za sterami. Dopóki nie będzie niepodważalnych dowodów nie można zakladać że to Prostasiuk faktycznie dowodził i sterował lotem maszyny. ruskie sprawdzaly dlonie pilota Arkadiusz Protasika, juz po smierci. Zgadnij dlaczego? To samo robili z dlonmi gen. Andrzeja Blasika. Gdyby to co piszesz bylo prawda, podano by to w raporcie MAK z ogromna satysfakcja, bo pasowaloby do hipotezy kolportowanej przez ruska strone. Ich cial nie widzialy w Moskwie rodziny, ktore tam pojechaly na identyfikacje zwlok. Rodziny takze nie widzily zwlok po przywiezieniu szczatkow do Polski. A trumny pilotow i calej zalogi dotarly do Polski najpozniej. Generala Blasika - tez. No i gdzie jest przede wszystkim KOKPIT? Tam sa wszytkie urzadzenia ktore stanowia dowod rzeczowy bardzo wazny dla kazdego sledztwa. Skoro strona rosyjska ich nie chce dostarczyc, a stronie polskiej nie zalezy na sciagnieciu kokpitu i resztek samolotu do Polski, jednoczesnie nie reaguje na niszczenie szcztkow samolotu (dowodu rzeczowego), ktore dokonuje sie w Rosji, to o czym to swiadczy? Kazdy przestepca postepuje podobnie - przede wszytkim zaciera i niszczy dowody swojej zbrodni. Chyba tego nie trzeba tlumaczyc, bo nawet oprychy i przestepcy o poziomie IQ imbecyla, o tym wiedza. -- |
|
Data: 2011-01-24 00:17:08 | |
Autor: robertbig | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
On 23 Sty, 18:10, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote:
U ytkownik "Hans Kloss" <mrdevi...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:91ee5781-43fd-430a-ba85-c165faae40bdq18g2000vbk.googlegroups.com... Alez dowody na Błasika sa. Poobijał się troche chłopina o awionike TUtki . I troszke jej wchłonął. |
|
Data: 2011-01-24 13:21:07 | |
Autor: cyc | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:ihhneo$6q9$1usenet.news.interia.pl...
a sa dowody na to , ze prezydent byl w samolocie ? Przeciez jego blizniak nie rozpoznal zwlok !. Z polglowkami na takim wlasnie poziomie odbywa sie rozmowa .Klos to przymul ktory jest na tyle glupi , ze uwaza za Rydzykiem , ze wszyscy sa tumanami i uwierza we wszystko co poda sie im na tacy !. Mowiac obrazowo sprowadzaja swiat do swojego intelektualnego poziomu . Za rok lub dwa beda mowili , ze to Tusk siedzial za sterami a Blasiak i Kaczynski walczyli z nim aby nie rozbil samolotu . Tuska ruskie uratowali a L.K i Blasiak dobili . cyc |
|
Data: 2011-01-23 14:16:27 | |
Autor: boukun | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d3c2637$0$2446$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2011-01-23 13:38, boukun pisze: Nie ściemniaj kolejny obsrywańcu, lot organizował prezydent na własną rękę. Z Donkiem w zorganizowanym przez MSZ locie mógł lecieć 7 kwietnia, ale nikt go nie zapraszał... Błasik gośc powiadasz? A mimo to generał i główno dowodzący lotem... boukun |
|
Data: 2011-01-23 14:54:16 | |
Autor: Anatol | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d3c2637$0$2446$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2011-01-23 13:38, boukun pisze: A kto opracował i przedstawił do akceptacjii skład delegacji ? Od organizacji wizyty Prezydenta był MSZ, MON i BOR. Ale okazuje się, że MON, a konkretnie specjaliści 36 pułku lotnicta transportowego (technicy, lotnicy oraz służby meteorologiczne tego pułku) przygotowywali lot od strony technicznej - nie ma podstaw do twierdzenia żeby te przygotowania były gorzej zrealizowane od wszystkich poprzednich lotów do Smoleńska, Afganistanu czy Gruzji, a wręcz można nawet powiedzieć że maszyna nigdy nie była tak sprawna technicznie i wyposażona jak w tym i kilku poprzednich lotach (po remoncie generalnym). MSWiA porzez BOR zapewniał bezpośrednią ochronę wskazanych VIPów - BORowcy były obecnie zarówno na pokładzie samolotu (8), na lotnisku w Smoleńsku (2) oraz na cmentarzu w Katyniu (bodaj kilkunastu). Ich postępowanie było wzorowe - borowcy bardzo szybko odnaleźli i pilnowali ciała Prezydenta. Nie ma podstaw aby twierdzić że ochrona funkcjonowała gorzej niż w innych podobnych wizytach. MSZ zapewniał wsparcie dyplomatyczne - do lotu został oddelegowany pracownik od protokołu dyplomatycznego, a na ziemi działały pracownicy ambasady. Prezydent przy wsparciu swojej kancelarii decydował natomiast o składzie delgacji, czasie wylotu oraz miejscu lądowania. Wg dostępnych stenogramów Prezydent był informowany przez załogę o warunkach atmosfercznych wykluczających możliwość lądowania i konieczności podjęcia szybkiej decyzji o wyborze innego lotniska - taka decyzja jednak nie została podjęta. Zrzucanie winy na ś.p. gen.Błasika jest totalną ściemą, bo gen. Błasik Sposób wykonywania w tym locie obowiązująch w polskim lotnictwie wojskowym procedur bezpośrednio obserwował szef sił powietrznych, który jednocześnie był merytorycznie odpowiedzialny za przygotowanie wdrożenie nowych, zaostrzonych po katastrofie Casy procedur i systemu szkolenia pilotów - z jego strony nie było żadnych uwag ani sprzeciwu do tego co się działo na pokładzie (zarówno co do decyzji do lądowania tych warunkach jak też obecności osób trzecich - w tym siebie - w kabinie pilotów i nie zapięcia pasów podczas lądowania). Anatol |
|
Data: 2011-01-23 15:17:27 | |
Autor: u2 | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
W dniu 2011-01-23 14:54, Anatol pisze:
Sposób wykonywania w tym locie obowiązująch w polskim lotnictwie A skąd to wiesz Tolek ? W jaki sposób gen. Błasik przygotowywał wizytę w Smoleńsku ? |
|
Data: 2011-01-23 15:58:26 | |
Autor: jedrus | |
Za zamach w SmoleĹsku odpowiadajÄ rĂłwn ieĹź Polacy | |
W dniu 2011-01-23 15:17, u2 pisze:
W jaki sposĂłb gen. BĹasik przygotowywaĹ wizytÄ w SmoleĹsku ? No wlasnie, jak???? -- jedrus http://mokotow.btx.pl/ http://automasa.pl/ http://dziadowskikraj.pl/ |
|
Data: 2011-01-23 07:42:04 | |
Autor: Hans Kloss | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
On 23 Sty, 15:58, jedrus <jed...@nospam.btx.pl> wrote:
No wlasnie, jak????W OGÓLE gnoju. Generałowie Wojska Polskiego nie są od przygotowywania wizyt zagranicznych. Prezydenci RP też nie. J-23 |
|
Data: 2011-01-23 16:56:36 | |
Autor: jedrus | |
Za zamach w SmoleĹsku odpowiadajÄ rĂłwn ieĹź Polacy | |
W dniu 2011-01-23 16:42, Hans Kloss pisze:
No wlasnie, jak????W OGĂLE gnoju. GeneraĹowie Wojska Polskiego nie sÄ od przygotowywania Generalowie nie ale ich przelozeni tak? -- jedrus http://mokotow.btx.pl/ http://automasa.pl/ http://dziadowskikraj.pl/ |
|
Data: 2011-01-23 17:59:58 | |
Autor: Anatol | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d3c387a$0$2447$65785112news.neostrada.pl... W jaki sposób gen. Błasik przygotowywał wizytę w Smoleńsku ? Zameldował Kaczyńskiemu o gotowości maszyny do lotu - czyli sprawdził że wszystko jest OK lub okłamał Prezydenta. Datę, czas wylotu, skład delegacji prezydenckiej oraz cel lotu organizowała kancelaria prezydencka na polecenie Prezydenta (no bo przecież to nie kancelaria wydaje polecenia Prezydentowi). http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/117268,generalow-zapraszala-kancelaria-prezydenta.html Na zapotrzebowanie zleceniodawcy (może to być kancelaria rządu, Sejmu, Senatu lub Prezydenta) służby rządowe dostarczały natomiast sprzęt (Tu-154M, Jak-42, Casa) i ludzi (załogi, BOR, pracownicy MSZ oraz placówek dyplomatycznych) oraz załatwiała kwestie formalne niezbędne do odbycia wizyty zagranicznej. Anatol |
|
Data: 2011-01-23 18:45:15 | |
Autor: u2 | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
W dniu 2011-01-23 17:59, Anatol pisze:
W jaki sposób gen. Błasik przygotowywał wizytę w Smoleńsku ? Masz jakiekolwiek potwierdzenie, że zameldował, że u ruskich jest wszystko w porządku ? Skład delegacji to jedno, a organizacja lotu to drugie i za to powinni beknąć MSZ czyli Sikorski, MON czyli Klich, dowódcy BOR-u i specpułku lotniczego. |
|
Data: 2011-01-23 19:10:33 | |
Autor: Anatol | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d3c692e$0$2441$65785112news.neostrada.pl... Skład delegacji to jedno, a organizacja lotu to drugie Wyznaczenie daty i czasu startu oraz docelowego miejsca lądowania to także jest organizacja lotu. i za to powinni A niby jakie błędy popełnili BOR, MSZ oraz szefowie specpułku ? Przecież to nie oni podejmowali decyzję o przeprowadzeniu podejścia lądowania i zejścia poniżej pułapu 100 m w warunkach znaczniej poniżej dopuszczalnego minimum (o którym wszyscy zainteresowani na pokładzie byli informowani). Anatol |
|
Data: 2011-01-23 19:16:05 | |
Autor: u2 | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
W dniu 2011-01-23 19:10, Anatol pisze:
Skład delegacji to jedno, a organizacja lotu to drugie Tak ? No to mamy winnych : Putin z Tuskiem. i za to powinni Raport komisji Millera wskazuje, że było dokładnie odwrotnie : piloci zostali wprowadzeni w błąd co do wysokości i pozycji. |
|
Data: 2011-01-23 19:53:17 | |
Autor: Anatol | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d3c7068$0$2507$65785112news.neostrada.pl... Skład delegacji to jedno, a organizacja lotu to drugie Putin z Tuskiem kazali lądować w Smoleńsku w gęstej mgle ? A niby jakie błędy popełnili BOR, MSZ oraz szefowie specpułku ? Przecież Piloci caly czas korzystali z dokładnych, pokładowych odczytów wysokości, w tym wysokości na poziomie 100m i poniżej i tutaj nie było żadnego błędu. Kontrola naziemna nie miała instrumentów do pomiarów wysokości lądującego samolotu i takie dane mogli uzyskać wyłącznie od załogi lądującego samolotu lub w przybliżeniu wyliczyć sobie na kalkulatorze na podstawie przybliżonego kąta podejścia i odległości samolotu od radaru (odległość akurat była w tym systemie mierzona dosyć precyzyjnie). Kolizja wynikała wyłącznie z niedozwolonego zejścia poniżej pułapu 100 m w warunkach braku widoczności powierzchni ziemi, a na zejście poniżej 100m nie było zgody. Anatol |
|
Data: 2011-01-23 19:59:40 | |
Autor: u2 | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
W dniu 2011-01-23 19:53, Anatol pisze:
Skład delegacji to jedno, a organizacja lotu to drugie Gdyby przylecieli 10 kwietnia to katastrofy by nie było. A byli 3 dni wcześniej. [...]Raport komisji Millera wskazuje, że było dokładnie odwrotnie : piloci Kolizja wynikała wyłącznie z niedozwolonego zejścia poniżej pułapu 100 m Raport komisji Millera wskazuje że było dokladnie odwrotnie, piloci nie mieli zamiaru lądować, a co do położenia zostali wprowadzeni w błąd przez ruskich. |
|
Data: 2011-01-23 22:40:17 | |
Autor: Anatol | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d3c7a9f$0$2494$65785112news.neostrada.pl... Wyznaczenie daty i czasu startu oraz docelowego miejsca lądowania to Katastrofy nie byłoby pod warunkiem że podczas gęstej mgły nie zeszliby znacznie poniżej pułapu 100m. Kolizja wynikała wyłącznie z niedozwolonego zejścia poniżej pułapu 100 m Wg nagrań z czarnej skrzynki piloci owszem deklarowali niechęć do lądowania w Smoleńsku, ale pomimo tego i nalegań na wyznaczenie innego miejsca ladowania, zrobili podejście wraz całą procedurą dotyczącą lądowania (np. wypuszczenie podwozia czy ustawienie ciśnienia wysokościomierzy barycznych) a następnie - pomimo braku zezwolenia na lądowania i własnych deklaracji o odejściu - zeszli grubo poniżej pułapu 100m z pełną świadomością o wysokości lotu aż do samej kolizji z ziemią. Anatol |
|
Data: 2011-01-23 19:42:17 | |
Autor: obserwator | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a):
> W jaki sposób gen. Błasik przygotowywał wizytę w Smoleńsku ? Zameldował Kaczyńskiemu o gotowości maszyny do lotu - czyli sprawdził że wszystko jest OK lub okłamał Prezydenta. taak? Zameldowanie = przygotowanie lotu delegacji na obchody katynskie? Wszystko sam przygotowywal i sprawdzal osobiscie, lacznie ze stanem technicznym samolotu i zabezpieczeniem lotniska w Smolensku? To w takim razie, po co nam caly rzad Tuska, skoro wystarczy nam jeden Tusk i Kaczynski. Tusk nic nie bedzie robil, tylko o nic-nierobienie oskarzal Kaczynskiego lub kogos kto zna Kaczynskiego. Bedziemy mieli kolosalne oszczednosci na administracji. Datę, czas wylotu, skład delegacji prezydenckiej oraz cel lotu organizowała kancelaria prezydencka na polecenie Prezydenta (no bo przecież to nie kancelaria wydaje polecenia Prezydentowi). ...ale to nie jest przygotowanie wyjazdu, tylko informacje dla rzadu o zamiarach kancelarii prezydenta i prosba, aby odpowiedzialni za przygotowanie takich wyjazdow ludzie rzadu Tuska, zrobili wszytko co tylko lezy w zakresie ich obowiazkow wypelnili w sposob PREOFESJONALNY. Na zapotrzebowanie zleceniodawcy (może to być kancelaria rządu, Sejmu, Senatu lub Prezydenta) służby rządowe dostarczały natomiast sprzęt (Tu-154M, Jak-42, Casa) i ludzi (załogi, BOR, pracownicy MSZ oraz placówek dyplomatycznych) oraz załatwiała kwestie formalne niezbędne do odbycia wizyty zagranicznej. Nie ma czegos takiego. Ale skoro juz sie upierasz przy takim podejsciu do problemu, to niestety dostarczyli uslugi o bardzo niskim poziomie i za to musza ODPOWIEDZIEC oraz byc UKARANI. Ponadto wyglada na to ze wsztkie *uslugi* ktore spoleczenstwu dostarcza ten rzad sa na tak samo dennym poziomie, jak ta o ktorej mowa wyzej. Jednym slowem ekipa Tuska, jest ogromnym zagrozeniem dla calego spoleczenstwa polskiego i suwerennosci kraju, bo prowadzi spoleczenstwo i caly kraj do takiej samej katastrofy jaki mial miejsce pod Smolenskiem Zreszta czego mozna sie sposdziewac po rzadzie, ktory ma takich czlonkow jak Niesiolowski - marszalek Sejmu, ktory powinien byc natychmiast skierowany na leczenie psychiatryczne. Natomiast premier Tusk, to patologiczny klamca. Taki czlowiek nie powinien sprawowac funkcji premiera zadnego kraju na swiecie, bo patologiczny klamca jest niebezpieczny dla kazdego panstwa. Ty Anatolu albo sobie jaja robisz na tej grupie, albo sam jestes podobny do Niesiolowskiego i Tuska, ktorych tak zarliwie tutaj bronisz, ciagle obwiniajac opozycje. Obwinianie innych osob za swoje nieumiejetnosci (tutaj oskarzanie opozycji), to taktyka godna umyslowosci infantylnych osob, ktore nie wyrosly jeszcze z krotkich majtek. -- |
|
Data: 2011-01-23 22:29:13 | |
Autor: Anatol | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
Użytkownik "obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ihi0ap$ful$1inews.gazeta.pl... Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a): Meldunek był o gotowości maszyny do lotu a nie o gotowości lotniska do przyjęcia samolotu. Jeżeli nie sprawdził a zameldował o gotowści tzn. że minął się z prawdą (tzn. potwierdził informację o której wiedział że albo jest nieprawdziwa albo nie miał dostatecznej wiedzy która uprawniałaby do wydania takiego potwierdzenia). Datę, czas wylotu, skład delegacji prezydenckiej oraz cel lotu organizowała Lot został zorganizowany tak samo profesjonalnie jak wszystkie poprzednie - w tym wcześniejszy lot Jaka-42. Wszystko było OK do momentu podjęcia decyzji o podejściu do lądowania i w szczególności zejścia poniżej 100m bez kontaktu wzrokowego z lotniskiem. Na zapotrzebowanie zleceniodawcy (może to być kancelaria rządu, Sejmu, Można tylko ukarać za naruszenie obowiązującego w Polsce prawa/procedur, przekroczenie uprawnień lub niewykonanie rozkazów/poleceń slużbowych po udowodnieniu że prawo/procedury zostały naruszone - w przeciwnym wypadku wszystkie takie kary będą przegrane w sądach (czyli będzie się należało odwrócenie kary + odszkodowanie). Ci którzy złamali procedury byli na pokładzie i zgineli - można ich ukarać co najwyżej pośmiertnie. Anatol |
|
Data: 2011-01-23 22:34:09 | |
Autor: obserwator | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a):
Meldunek był o gotowości maszyny do lotu a nie o gotowości lotniska do przyjęcia samolotu. Jeżeli nie sprawdził a zameldował o gotowści tzn. że minął się z prawdą (tzn. potwierdził informację o której wiedział że albo jest nieprawdziwa albo nie miał dostatecznej wiedzy która uprawniałaby do wydania takiego potwierdzenia). a jak mial sprawdzic? Na jakiej podstawie uwazasz ze minal sie z prawda? Wyobraz sobie taka sytuacje per analogum: odbierasz samochod sluzbowy z garazu w ktorym mechanicy robili ci przeglad. Nastepnie idziesz do szefa i mowisz mu: szefie auto gotowe do podrozy,nastepnie wraz szefem wsiadacie i udajecie sie w podroz sluzbowa. W czasie podrozy pojawia sie na drodze mgla i macie krakse. Obaj giniecie w wypadku. To czy mozna w takiej sytuacji ciebie oskarzac o to, ze minales sie z prawda, meldujac szefowi przed kraksa, ze minales sie z prawda? > ..ale to nie jest przygotowanie wyjazdu, tylko informacje dla rzadu o Lot został zorganizowany tak samo profesjonalnie jak wszystkie poprzednie - w tym wcześniejszy lot Jaka-42. jednak nie zostal zorganizowany profesjonalnie, skoro samolot sie rozbil w drobny MAK i w taki sposob, ze kontrolerzy zapewniajac pilotow ze sa *kursie i na sciezce*, naprowadzali nie na ladowisko, a obok ladowiska! Ponadto dlaczeg samolot bombowy typu TU-154, spadajac z tak stosunkowo niewielkiej wysokosci, rozbil sie w drobny MAK. Tego typu samoloty maja bardzo solidna konstrukcje i nawet jesli sie jakis rozbil, to nie powinien sie rozpasc na az tak drobniutkie kawaleczki. Co ciekawe, na miejscu katastrofy, na takie drobne kawalki rozpadly sie najmocniejsze czesci tego bombowca, natomiast te zbudowane ze slabszego materialu - na kawalki wiekszych rozmiarow. Potrafisz to wytlumaczyc dlaczegotak sie stalo? Jesli chodzi o Jaka-40. Wlasnie, moze warto dokladnie sprawdzic dlaczego tak sie stalo i porownac jak prowadzony byl przez ruska wieze Jak-40? Wszystko było OK do momentu podjęcia decyzji o podejściu do lądowania i w szczególności zejścia poniżej 100m bez kontaktu wzrokowego z lotniskiem. nie bylo OK. Samolot bowiem nie byl na *kursie i na sciezce*, jak zapewniala wieza, pilot zrezygnowal z ladowania (przeciez to juz chyba jednoznacznie wyjasniono), widocznie nie jestes na biezaco. Pilot probowal poderwac samolot, ale nie mogl tego zrobic, a samolot zaczal spadal. Można tylko ukarać za naruszenie obowiązującego w Polsce prawa/procedur, przekroczenie uprawnień lub niewykonanie rozkazów/poleceń slużbowych po udowodnieniu że prawo/procedury zostały naruszone - w przeciwnym wypadku wszystkie takie kary będą przegrane w sądach (czyli będzie się należało odwrócenie kary + odszkodowanie). Ci którzy złamali procedury byli na pokładzie i zgineli - można ichukarać co najwyżej pośmiertnie. w Polsce tak dziala prawo, ze bandyci wychodza na wolnosc. To co ty piszesz to sa absurdy. Ten rzad powinien za toco sie stalo do tej pory nie tylko w przypadku tej katastrofy podac sie do dymisji, a nie debatowac i sie przekomarzac za co moze byc ukarany,a za co nie. Rozumiesz? Ten rzad to jedna wielka katastrofa dla Polski. Te przepychanki tego rzadu, to zenada i przypominaja targi bab, na wiejskich targach. -- |
|
Data: 2011-01-24 19:08:11 | |
Autor: Anatol | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ihiad1$gr0$1inews.gazeta.pl... Ponadto dlaczeg samolot bombowy typu TU-154, spadajac z tak stosunkowo Tu-154 nie jest samolotem bombowym. Każdy samolot rozleci sie w drobny mak jeżeli przy włączonym maksymalnym ciągu silników grzmotnie w zalesioną ziemię z lotu koszącego w pozycji kołami do góry. Gorzej tej kolizji chyba już nie można bylo przeprowadzić. Tego typu samoloty maja bardzo solidna konstrukcje i nawet jesli sie jakis Zawsze można zrobić crashtest na drugim egzmplarzu Tu-154M. Tu są zdjęcia po podobnym lądowaniu w Lesie Kabackim : http://kultura.wp.pl/gid,12069331,galeria.html?T[page]=2 http://www.tvp.info/magazyn/kartka-z-kalendarza/czesc-giniemy-katastrofa-kosciuszki/1750147 "Maszyna rozbiła się w Lesie Kabackim. Fragmenty maszyny zostały rozrzucone na przestrzeni prawie 400 metrów. W miejscu katastrofy wybuchł pożar. Według świadków, miejsce tragedii wyglądało makabrycznie. Wśród szczątków rozbitego samolotu leżały porozrywane i spalone ciała pasażerów. Gdzieniegdzie można było zobaczyć niezupełnie zniszczone, książki, buty, fragmenty ubrań, drewnianą łyżką pomalowaną w ludowe wzory, konserwę z szynką, paczkę papierosów. " Wszystko było OK do momentu podjęcia decyzji o podejściu do lądowania i w Pilot mógł zrobić odejście i zrobił to ale dopiero 15 sekund po pierwszym odczycie wysokości 100m, na poziomie 20 m gdy już było za późno na taki manewr. Anatol |
|
Data: 2011-01-24 19:14:30 | |
Autor: u2 | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
W dniu 2011-01-24 19:08, Anatol pisze:
Pilot mógł zrobić odejście i zrobił to ale dopiero 15 sekund po A skąd taka wiedza ? Skoro zrobił taki manewr to pewnie odleciał. http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20110124&typ=po&id=po15.txt "Z jakiej wysokości taki manewr jest w stanie wykonać Tu-154M? - Samolot Tu-154M, zgodnie z danymi producenta, jest certyfikowany do minimalnych warunków pogodowych w kategorii II ICAO. Co to oznacza? To, że wysokością decyzji dla tego modelu tupolewa jest 100 stóp, czyli 30 metrów. Zgodnie z takimi danymi właśnie z takiej wysokości maszyna jest w stanie bezpiecznie przerwać procedurę lądowania i odejść na drugi krąg. W którym momencie należy wyłączyć autopilota, aby bezpiecznie kontynuować procedurę odejścia? - Odpowiedź na to pytanie zawiera się już w mojej wcześniejszej wypowiedzi. Zgodnie z danymi wysokość 100 stóp (30 m) nad progiem pasa startowego jest tą wysokością, na której podjęcie decyzji jest bezpieczne. To jest ten punkt, w którym decydujemy, czy wyłączamy autopilota i odchodzimy, czy lądujemy." |
|
Data: 2011-01-24 19:41:10 | |
Autor: Anatol | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d3dc18a$0$2455$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2011-01-24 19:08, Anatol pisze: M.in. z raportu MAK - na podstawie oryginalnych danych z czarnych skrzynek oraz polskiego rejestratora parametrów lotu (odszyfrowanego przez Polaków). http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20110124&typ=po&id=po15.txt Ruska instrukcja obsługi Tu-154M podaje 120m jako minimalną wysokość decyzji ze względu na dużą bezwładność maszyny. Anatol |
|
Data: 2011-01-24 19:51:42 | |
Autor: u2 | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
W dniu 2011-01-24 19:41, Anatol pisze:
A skąd taka wiedza ? Skoro zrobił taki manewr to pewnie odleciał. Tyle, że czarne skrzynki są w rękach ruskich. Polska komisja, pomimo tego, potrafiła wykazać błędy w raporcie MAK-u. Ruska instrukcja obsługi Tu-154M podaje 120m jako minimalną wysokość Najwyraźniej jesteś ekspertem nie tylko od polskich dróg, ale i od ruskich samolotów :) |
|
Data: 2011-01-25 00:06:59 | |
Autor: Anatol | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d3dca41$0$2458$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2011-01-24 19:41, Anatol pisze: Polski rejestrator był przekazany Polsce w celu odszyfrowania danych : http://smolensk-2010.pl/2010-04-23-rejestrator-tu-154m-z-polskiej-firmy.html Ruska instrukcja obsługi Tu-154M podaje 120m jako minimalną wysokość To jest informacja z raportu MAK - przypis 34 (str. 151) : http://komisja.smolensk.gov.pl/download.php?s=65&id=11976 "Minimum meteorologiczne TU-154M przy zajściu wg OSP, określone w RLE, 120x1800" oraz z : http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100617&typ=po&id=po11.txt "Instrukcja obsługi samolotu zaleca jednak, aby ta wysokość nie była niższa niż 120 m, ze względu na fatalne parametry przepadania Tu-154M". Anatol |
|
Data: 2011-01-24 23:28:04 | |
Autor: obserwator | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a):
Polski rejestrator był przekazany Polsce w celu odszyfrowania danych : http://smolensk-2010.pl/2010-04-23-rejestrator-tu-154m-z-polskiej-firmy.html a gdzie opublikowano wyniki z badan polskiego rejstratora i jakie one byly? Dlaczego ruskim pozostawiono bez polskiego nadzoru czarne skrzynki. Specjalisci twierdza, ze tam mozna wgrac lub usunac jakas niewygodna czesc nagrania, przy dzisiejszej technice. Ale z drugiej strony ta sama technika, pozwala sprawdzic czy takie ingerencje mialy miejsce. Wiec dlaczego ruskie nie chca oddac czarnych skrzynek? A moze polska strona sie o nie nie upomina? "Minimum meteorologiczne TU-154M przy zajściu wg OSP, określone w RLE, 120x1800" oraz z : http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100617&typ=po&id=po11.txt "Instrukcja obsługi samolotu zaleca jednak, aby ta wysokość nie była niższa niż 120 m, ze względu na fatalne parametry przepadania Tu-154M". ...ale wybranie wartosci 100 m, nie mialo wplywu na katastrofe. Tak twierdza ruskie. Dlaczego wiec kleiles tylko ten fragment tekstu ktory pasuje do koncepcji forsowanej przez rzad tuska?? Cytuje calos z ktorego podales tylko wygodny dla ciebie fragment: *Instrukcja obsługi samolotu zaleca jednak, aby ta wysokość nie była niższa niż 120 m, ze względu na fatalne parametry przepadania Tu-154M. Minimum lotniska to 100 m, poniżej tej wysokości zejść nie należy. Choć wybranie wartości 100 m nie miało wpływu na katastrofę, uważamy, że powinna zostać ustawiona wartość 120 m, ze względu na "jakość" samolotu.* -- |
|
Data: 2011-01-23 21:52:42 | |
Autor: złodziej podatków | |
Za zamach w Smoleńsku odpowiadają również Polacy | |
W dniu 2011-01-23 13:38, boukun pisze: > Prezydent nie wiedział co organizuje i gdzie i z kim leci? Nie ściemniaj bekon, Prezydent nie organizował lotu. Pewnie podpisał zaproszenia do gości i tyle. Od organizacji wizyty Prezydenta był MSZ, MON i BOR. Ale okazuje się, że nie dopełnili sowich obowiązków, łagodnie pisząc. Zrzucanie winy na ś.p. gen.Błasika jest totalną ściemą, bo gen. Błasik był gościem podczas tej wizyty, nawet jeśli zameldował Prezydentowi gotowość do lotu. A to teraz jakaś nowa moda obowiązuje że to nie dowódca statku tylko zaproszony gość melduje gotowość ? Potem ten gość zamiast siedzieć na dupie to biega w te i we wte do kabiny pilotów i zawraca im głowę ? Tylko patrzeć jak w przypadku konfliktu zbrojnego rozkazy będą wydawali zapraszani goście. Co bierzesz ? Ma dobrego kopa, ale nie bierz więcej tego świństwa. -- |