Data: 2012-11-16 00:29:43 | |
Autor: PiteR | |
Za ile można kupić samochód? | |
na ** p.m.s ** Piotr pisze tak:
Czy za 5 tys. zł (łącznie z ubezpieczeniem i jakimiś obowiązkowymi opłatami) da się coś kupić? Będzie ciężko. Mozesz np spróbować kupić golfa 2 z 1991 roku. Plus 1200zł oc i 100zł przegląd. Tablice i dowód to chyba ze 200zł. -- Piter vw golf mk2 1.3 '87 vw passat B5 1.6 '98 |
|
Data: 2012-11-16 08:36:11 | |
Autor: Chris | |
Za ile można kupić samochód? | |
PiteR nabazgrał(a):
na ** p.m.s ** Piotr pisze tak: Ja bym dodał Nissana Micrę, jak trafi dobrą sztukę to pojeździ tym jeszcze długo. -- www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem. www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową. |
|
Data: 2012-11-16 05:50:35 | |
Autor: Piotr Molski | |
Za ile można kupić samochód? | |
A co z francuzami z lat dziewiecdziesiatych z silnikiem diesla - 1,9,
1,9TD? Peugeot 306, 406, Citronen Xantia, Xara, ZX. Blacha ocynkowana, silnik dobry, gorzej z elektryka i tylnia belka. pozdr Piotr |
|
Data: 2012-11-17 02:27:03 | |
Autor: venioo@interia.pl | |
Za ile można kupić samochód? | |
W dniu 2012-11-16 14:50, Piotr Molski pisze:
A co z francuzami z lat dziewiecdziesiatych z silnikiem diesla - 1,9, Do tego xantia mimo ocynku gnije na zgrzewach blach, a silnik 1.9td ma slabe i pekajace ~200tkm glowice. Jezeli to zaakceptowac, to po kapitalnym remoncie glowicy (ca.800pln) bedzie to najbardziej komfortowe auto pod sloncem. Do dzisiaj nie znalazlem wygodniejszego (mialem X2 1.9td z top wyposazeniem)). Z elektryka nigdy nie mialem problemu, Przy ~280tkm zaczela cieknac pompa LHM. -- venioo -> GG:198909 "What a wonderful wooooorld!" :) |
|
Data: 2012-11-17 00:24:20 | |
Autor: Excite | |
Za ile można kupić samochód? | |
W dniu 2012-11-16 00:29, PiteR pisze:
Będzie ciężko. Mozesz np spróbować kupić golfa 2 z 1991 roku. To co obecnie jeździ to już ciężko nazwać samochodami, po prostu złom. Jeszcze na początku wejścia do UE (2004-06) była jakaś szansa na Golfa 2 w przyzwoitym stanie technicznym ale to co zostało obecnie to już odpady w które od lat nikt nie zainwestował ani grosza (chyba że w spoiler albo diody). Miałem kiedyś mkII 1991r z najtrwalszym montowanym do niego silnikiem czyli 1.8 8V (90KM) ale nawet on się poddał po około 250tyś km. Trzeba było już robić uszczelniacze, prowadnice zaworowe i popychacze hydrauliczne, sprzęgło też zaczynało ślizgać przy około 280tyś. Jak się zbliżył do 300tyś to już nie było tygodnia aby coś się nie popsuło a starałem się o niego dbać jak się tylko dało. Tak że radzę Ci Piotrze odpuść sobie Golfa II chyba że chcesz poznać mechanikę,blacharstwo i elektrykę samochodową. |
|
Data: 2012-11-17 09:07:35 | |
Autor: PiteR | |
Za ile można kupić samochód? | |
na ** p.m.s ** Excite pisze tak:
Jak się zbliżył do 300tyś to już nie było tygodnia aby coś się nie popsuło Dobrze że mój tego nie czytał ;) Tak że radzę Ci Piotrze odpuść sobie Golfa II chyba że chcesz Piotrze to prawda. Nikt Ci takiego nie sprzeda ;) http://piterpro.private.pl/golf2.jpg (to nie mój) -- Piter vw golf mk2 1.3 '87 vw passat B5 1.6 '98 |
|