ZUS okrada ludzi

Data: 2010-01-10 01:48:09
Autor: Skryba
ZUS okrada ludzi

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hiav5i$lgk$1atlantis.news.neostrada.pl...
Właśnie zaczynam projektować swoją stronę internetową, na temat złodziejskiego kapitału początkowego oraz jaki w tym bandyckim procederze mają udział sejm i Trybunał Konstytucyjny. Tu powstanie ta strona http://www.zus-okrada-ludzi.za.pl/#0

boukun

Mozesz sobie robie nawet 100 stron.
To nic nie zmieni.

Data: 2010-01-10 11:39:36
Autor: boukun
ZUS okrada ludzi

Użytkownik "Skryba" <sk@pw.pl> napisał w wiadomości news:hib83p$j9o$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ale ja zmienię, jestem zdeterminowany tym razem, żeby i w sprawie złodziejskiego kapitału początkowego pójść aż do Strasburga, a potem naprostować prawo w Polsce. Mam na to 20 lat do emerytury...

boukun

ZUS okrada ludzi