Data: 2009-11-30 14:46:08 | |
Autor: Mirek Ptak | |
ZAFIRA 2001 | |
Dnia 2009-11-30 10:22, *Yogi(n)* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Kumpel wypatrzył sobie auto - i w jego imieniu chcę zadać pare pytań. Silnik bez problemu raczej, natomiast z osprzętem (pompa wtryskowa) może być problem - warto sprawdzić, czy w przeszłości była robiona - jeśli nie to ryzyko padnięcia jest oczywiście wyższe.
Nic specjalnego mi do głowy nie przychodzi - znajomy przy podobnym przebiegu z 2002 roku (benzynowy 1.8) robił łożysko (czyli piastę) przedniego prawego koła i stacyjkę (zacięła się) - reszta bez problemu (no jeszcze mu się tylna wycieraczka urwała od śniegu ;) ) Ja bym brał (uwaga na pompę) - od 1 właściciela to jak 6 w totka :) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2009-11-30 17:28:37 | |
Autor: Yogi\(n\) | |
ZAFIRA 2001 | |
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:hf0iau$fo7$1news.onet.pl...
Bardzo dziekuję, przekażę wszystkie uwagi. -- Yogi(n) |
|
Data: 2009-11-30 19:32:29 | |
Autor: Wilczur | |
ZAFIRA 2001 | |
Użytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hf0sfm$er0$1nemesis.news.neostrada.pl... Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:hf0iau$fo7$1news.onet.pl...Sam zastanawiałem się nad tym autem. Przeryłem fora oplowskie i pompą się nie przejmuj - w 95 % usterka polega uszkodzeniu samego sterownika pompy, który mozna kupic za 500/700 zł a ludzi straszą regeneracją całej pompy za 4000-5000 zł. Niech sie tylko wystrzega wersji 2.2 diesel bo tam naprawy nie da sie zrobić tak tanio. Ale narazie napaliłem sie na mazde MPV. pozdr Jakub -- -- - fiesta 1,4 /nie capri? w dizlu lala bezwypadek lekko przytarta |
|
Data: 2009-12-01 10:22:07 | |
Autor: Yogi\(n\) | |
ZAFIRA 2001 | |
Użytkownik "Wilczur" <dtpwytni@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hf133s$2ct$1news.onet.pl...
A czy to nie jest pompa Boscha, VP-44 albo VP-55 (nie pamiętam dokładnie) - montowane swojego czasu w nissanach, audicach i paru innych, które "padały ja muchy" po 160 tysiącach mniej więcej? Trochę droga to zabawa była, bo nowa pompa od 3500, regeneracja od 1000, sterownik od 500 a kondziołek służący do naprawy sterownika - 1,5 na allegro (5,5 z przesyłką ;-). W wersji z instrukcją obsługi mówiąca jak wymienić togo koncziołka - 20 zeta. -- Yogi(n) |
|
Data: 2009-12-01 10:23:54 | |
Autor: Yogi\(n\) | |
ZAFIRA 2001 | |
Użytkownik "Yogi(n)" <yogin@o3.pl> napisał w wiadomości news:hf2ncm$c5b$1atlantis.news.neostrada.pl...
O tu znalazłem - nie kondensator tylko tranzystor, reszta się zgadza ;-) -- Yogi(n) |
|
Data: 2009-12-01 10:24:45 | |
Autor: Yogi\(n\) | |
ZAFIRA 2001 | |
Kurcze, cholerne poniedziałki, jeszcze sie nei obudziłem!
http://www.swistak.pl/a4542446,X-tranzystor-do-VP-44-i-opis-naprawy.html# -- Yogi(n) |
|
Data: 2009-12-01 11:35:01 | |
Autor: bratPit[pr] | |
ZAFIRA 2001 | |
Sam zastanawiałem się nad tym autem. Przeryłem fora oplowskie i wszystko OK, tylko czy nie jest tak że te tranzystory padają z uwagi na to że zaciera się mechanika w pompie? bo jeżeli tak jest to można je sobie non stop wymieniać, brat |