Z trasy S1 do Zakopanego

Data: 2010-05-27 20:40:31
Autor: Przemek V
Z trasy S1 do Zakopanego

Użytkownik "Tomek" <swistak60@op.pl> napisał w wiadomości news:htmdnu$b0d$1news.onet.pl...

Wybrałbym trasę przez drogi lokalne, te preferuję, ale pod warunkiem, że nie ma tam niespodzianek po powodziach i ulewach. Co byście doradzali??

S1, A4 (16 zł. - 2 browary mniej w Zakopanem), zakopianka. Jak ci szkoda tych browarów to z S1 na Olkusz i dalej zakopianką. Nie wiem po co o 2 rano kombinować przez jakieś zadupia i potem zeznawać za zabicie pijaka.

Data: 2010-05-27 20:54:32
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Z trasy S1 do Zakopanego
W dniu 2010-05-27 20:40, Przemek V pisze:

S1, A4 (16 zł. - 2 browary mniej w Zakopanem), zakopianka. Jak ci szkoda
tych browarów to z S1 na Olkusz i dalej zakopianką. Nie wiem po co o 2 rano
kombinować przez jakieś zadupia i potem zeznawać za zabicie pijaka.

Do gazet sie pcha, a głupiego medala pozazdrości ... małomiasteczkowość buraka z ferrari ;P

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2010-05-27 21:05:13
Autor: Przemek V
Z trasy S1 do Zakopanego

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:htmef5$5i1$1node1.news.atman.pl...
[...]

To jest filozofia i styl życia. Obliguje do pewnych zachowań na drodze.
Ale nie każdy do tego dorósł i nie każdy to potrafi zrozumieć. ;)

Data: 2010-05-27 20:56:07
Autor: Tomek
Z trasy S1 do Zakopanego

Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał w wiadomości news:4bfebc98$0$17092$65785112news.neostrada.pl...
Nie wiem po co o 2 rano kombinować przez jakieś zadupia i potem zeznawać za zabicie pijaka.

Mnie dobrze się jeździ nocą (pod warunkiem włączonej nawigacji
samochodowej), a stresują mnie zatory i nieoznaczone
niespodzianki na drodze. Stąd lubię jeździć drogami lokalnymi
a nawet pijaków jest tam akurat niewielu. Może śpią w rowach?
T.

Data: 2010-05-27 19:43:05
Autor: Robert Rędziak
Z trasy S1 do Zakopanego
On Thu, 27 May 2010 20:56:07 +0200, Tomek <swistak60@op.pl>
wrote:

a stresują mnie

 [...]

nieoznaczone
niespodzianki na drodze.

 W dzień Cię stresują, bo je widzisz? ;))

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-05-27 21:07:31
Autor: Przemek V
Z trasy S1 do Zakopanego

Użytkownik "Tomek" <swistak60@op.pl> napisał w wiadomości news:htmf7p$g5j$1news.onet.pl...

[...]

Ja też lubię nocą jeździć ale wolę dwupasmówkami gdzie generalnie lokalnych wałęsających się pijaków TIRy wytłukły tak gdzieś koło przełomu wieku i teraz jest stosunkowo bezpiecznie. Boczne drogi to jednak cały czas loteria i większy stres.

Z trasy S1 do Zakopanego