Data: 2010-10-30 12:57:39 | |
Autor: Marquez | |
Xsara 1.6 - prośba o diagnozę | |
Witam,
Czy ktoś z Was spotkał się z takim problemem, albo wie czego efektem jest wyciek widoczny na zdjęciach: http://img185.imageshack.us/img185/7461/xsara16dsc4942.jpg http://img255.imageshack.us/img255/6654/xsara16dsc4944.jpg http://img153.imageshack.us/img153/4813/xsara16dsc4945.jpg Pacjent Xsara II 1.6, 2001, skrzynia manualna Że dotyczy skrzyni biegów to się domyślam, ale może ktoś coś więcej umie powiedzieć na ten temat? Dodam, że prawy uszczelniacz i łożysko półosi zostały wymienione, gdy pojawił się wyciek. Teraz nowy wyciek mam w miejscu widocznym na fotach. Przy okazji może ktoś z Was wie, czego efektem jest skrzypienie (ocieranie się metalu o metal) przy gwałtowniejszym dodawaniu i ujmowaniu gazu, wyłącznie kiedy samochód jest na biegu? Może to być wina kończącej się skrzyni biegów? Wszelkie sugestie mile widziane:) Pozdrawiam, Marquez |
|
Data: 2010-10-30 13:02:06 | |
Autor: Marquez | |
Xsara 1.6 - prośba o diagnozę | |
UPDATE:
Przy okazji może ktoś z Was wie, czego efektem jest skrzypienie (ocieranie się metalu o metal) przy gwałtowniejszym dodawaniu i ujmowaniu gazu, wyłącznie kiedy samochód jest na biegu? Może to być wina kończącej się skrzyni biegów? Skrzypienie występuje po dłuższym postoju i zanika po przejechaniu przynajmniej 5km. |
|
Data: 2010-10-30 15:33:55 | |
Autor: DoQ | |
Xsara 1.6 - prośba o diagnozę | |
W dniu 2010-10-30 12:57, Marquez pisze:
http://img185.imageshack.us/img185/7461/xsara16dsc4942.jpg Niekoniecznie skrzyni, moze puszczac uszczelniacz wału korbowego. Ew. rozleciala sie tulejka walka sprzęgłowego. Jedno i drugie groszowe sprawy (35pln tuleja, 105pln uszczelniacz wału) , ale tak czy inaczej skrzynie trzeba zrzucac. Pozdrawiam Paweł -- _____________________________________________ DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com |
|
Data: 2010-10-30 15:41:55 | |
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek | |
Xsara 1.6 - prośba o diagnozę | |
W dniu 2010-10-30 12:57, Marquez pisze:
Zainteresuj się mechanizmem różnicowym - w skrzyniach montowanych do TU3(1.4) występował problem z łożyskiem w układzie różnicowym - przy około 200kkm zaczynało chrobotać przy odejmowaniu gazu, a w najgorszym przypadku kończyło się dziurą w obudowie układu różnicowego. -- Michał "HoMMeR" Paszek hydrokomfort by Citroen Xantia |
|
Data: 2010-10-30 22:29:49 | |
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | |
Xsara 1.6 - prośba o diagnozę | |
W dniu 2010-10-30 15:41, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" pisze:
Zainteresuj się mechanizmem różnicowym - w skrzyniach montowanych do To jest skrzynia rodziny BE i nie ma nic wspólnego ze skrzyniami MA stosowanymi w mniejszych silnikach. -- Wojciech Smagowicz |
|
Data: 2010-10-31 10:44:46 | |
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek | |
Xsara 1.6 - prośba o diagnozę | |
W dniu 2010-10-30 22:29, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
Wiec o jeden problem mniej do zmartwien :) Napisalem co wiedzialem i co mnie, niestety spotkalo. -- Michał "HoMMeR" Paszek hydrokomfort by Citroen Xantia |
|
Data: 2010-10-31 02:34:09 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
Xsara 1.6 - prośba o diagnozę | |
Użytkownik "Marquez" http://img153.imageshack.us/img153/4813/xsara16dsc4945.jpg Uff dobrze, że nie Punto, bo sonda by poszła, że hoho... ;-) |