Data: 2015-02-15 11:37:57 | |
Autor: osa | |
Wymiana dowodu osobistego a banki | |
W dniu 2015-02-15 o 10:33, Dąbrowski pisze: w Meritum wystarczy przesłać kserokopię nowego DO kilka dni temu zaktualizowałem te dane przez ich wniosek w systemie transakcyjnym, żadnego skanu/ksero nie wysyłałem w BGŻ DO ich nie interesuje, wystarczy PESEL, Napisałem do nich jak zaktualizować DO (i adres). Odpisali żeby wysłać wiadomość z informacją o zmienionych danych przez pocztę wewnętrzną, a skan dowodu na jakiegoś maila (co uważam za mało bezpieczne więc olewam). Jak zwykle na to samo pytanie uzyskaliśmy w tych samych bankach różne informacje... ale jakoś mnie to nie dziwi. |
|
Data: 2015-02-16 09:37:45 | |
Autor: Dąbrowski | |
Wymiana dowodu osobistego a banki | |
W dniu 2015-02-15 11:37, osa pisze:
Tak, przez wniosek, ale ksero trzeba wysłać. Nie dostałeś takiej wiadomości? "Dziękujemy za złożenie wniosku. W celu zakończenia procesu zmiany danych osobowych, konieczne jest przesłanie kserokopii dokumentu poświadczającego zmianę danych (dowód osobisty lub paszport) na adres Banku (Meritum Bank ICB S.A., ul. Piastowska 7, 80-332 Gdańsk) lub w wersji zeskanowanej na adres klient@meritumbank.pl" |
|
Data: 2015-02-16 10:46:29 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Wymiana dowodu osobistego a banki | |
"Dąbrowski" 54e1ac5a$0$2176$65785112@news.neostrada.pl Tak, przez wniosek, ale ksero trzeba wysłać. Nie dostałeś takiej wiadomości? "Dziękujemy za złożenie wniosku. BNP sugeruje pstryknięcie komórkowe w miejsce dotychczasowego ksera. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2015-02-16 20:31:33 | |
Autor: osa | |
Wymiana dowodu osobistego a banki | |
W dniu 2015-02-16 o 09:37, Dąbrowski pisze:
W dniu 2015-02-15 11:37, osa pisze: Wniosek zrealizowany, wiadomości że trzeba coś wysłać brak. W sumie to jak przy podpisywaniu umowy ksera/skanu nie dostali to po co im teraz ;) |