Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Wymiana dowodu osobistego a banki

Wymiana dowodu osobistego a banki

Data: 2015-02-15 11:37:57
Autor: osa
Wymiana dowodu osobistego a banki

W dniu 2015-02-15 o 10:33, Dąbrowski pisze:
w Meritum wystarczy przesłać kserokopię nowego DO

kilka dni temu zaktualizowałem te dane przez ich wniosek w systemie transakcyjnym, żadnego skanu/ksero nie wysyłałem

w BGŻ DO ich nie interesuje, wystarczy PESEL,

Napisałem do nich jak zaktualizować DO (i adres). Odpisali żeby wysłać wiadomość z informacją o zmienionych danych przez pocztę wewnętrzną, a skan dowodu na jakiegoś maila (co uważam za mało bezpieczne więc olewam).


Jak zwykle na to samo pytanie uzyskaliśmy w tych samych bankach różne informacje... ale jakoś mnie to nie dziwi.

Data: 2015-02-16 09:37:45
Autor: Dąbrowski
Wymiana dowodu osobistego a banki
W dniu 2015-02-15 11:37, osa pisze:

W dniu 2015-02-15 o 10:33, Dąbrowski pisze:
w Meritum wystarczy przesłać kserokopię nowego DO

kilka dni temu zaktualizowałem te dane przez ich wniosek w systemie
transakcyjnym, żadnego skanu/ksero nie wysyłałem


Tak, przez wniosek, ale ksero trzeba wysłać. Nie dostałeś takiej wiadomości?

"Dziękujemy za złożenie wniosku.
W celu zakończenia procesu zmiany danych osobowych, konieczne jest przesłanie
kserokopii dokumentu poświadczającego zmianę danych (dowód osobisty lub paszport) na
adres Banku (Meritum Bank ICB S.A., ul. Piastowska 7, 80-332 Gdańsk) lub w wersji
zeskanowanej na adres klient@meritumbank.pl"

Data: 2015-02-16 10:46:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Wymiana dowodu osobistego a banki

"Dąbrowski" 54e1ac5a$0$2176$65785112@news.neostrada.pl

Tak, przez wniosek, ale ksero trzeba wysłać. Nie dostałeś takiej wiadomości?

"Dziękujemy za złożenie wniosku.
W celu zakończenia procesu zmiany danych osobowych, konieczne jest przesłanie kserokopii dokumentu poświadczającego zmianę danych (dowód osobisty lub paszport) na adres Banku (Meritum Bank ICB S.A., ul. Piastowska 7, 80-332 Gdańsk) lub w wersji zeskanowanej na adres klient@meritumbank.pl"

BNP sugeruje pstryknięcie komórkowe w miejsce dotychczasowego ksera. :)

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2015-02-16 20:31:33
Autor: osa
Wymiana dowodu osobistego a banki
W dniu 2015-02-16 o 09:37, Dąbrowski pisze:
W dniu 2015-02-15 11:37, osa pisze:

W dniu 2015-02-15 o 10:33, Dąbrowski pisze:
w Meritum wystarczy przesłać kserokopię nowego DO

kilka dni temu zaktualizowałem te dane przez ich wniosek w systemie
transakcyjnym, żadnego skanu/ksero nie wysyłałem


Tak, przez wniosek, ale ksero trzeba wysłać. Nie dostałeś takiej
wiadomości?

Wniosek zrealizowany, wiadomości że trzeba coś wysłać brak. W sumie to jak przy podpisywaniu umowy ksera/skanu nie dostali to po co im teraz ;)

Wymiana dowodu osobistego a banki

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona