Data: 2010-10-29 13:43:19 | |
Autor: Maddy | |
Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru | |
W dniu 29-10-2010 13:19, januszek pisze:
Jak zgodnie z prawem można wyłączyć 10-dniowy termin zwrotu towaru> Robię więc tak: Jak czegoś nie potrafisz robić, to może zajmij się czymś innym?
I właśnie dla ochrony przed takimi spryciarzami mamy przepisy o sprzedaży konsumenckiej. Myślisz, że jesteś z takim pomysłem pierwszy? -- *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność *** Magdalena "Maddy" Wołoszyk JID maddy@esi.com.pl GG: 5303813 |
|
Data: 2010-10-29 11:48:27 | |
Autor: januszek | |
Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru | |
Maddy napisa?(a):
[...] Myślisz, że jesteś z takim pomysłem pierwszy? Nie wiem bo jak napisalem *nie-jestem-sprzedawca*. Pytam. j. -- http://www.predkosczabija.pl/ "Prędkość zabija. Włącz myślenie!" |
|
Data: 2010-10-29 14:15:37 | |
Autor: SDD | |
Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru | |
U¿ytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:slrnicld6g.2t3i.januszekgimli.mierzwiak.com... Nie wiem bo jak napisalem *nie-jestem-sprzedawca*. Pytam. A pomysl przeczytales gdzies na jakiejs stronie i go tu wkleiles? Pozdrawiam SDD |
|
Data: 2010-10-29 12:22:02 | |
Autor: januszek | |
Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru | |
SDD napisa?(a):
Nie wiem bo jak napisalem *nie-jestem-sprzedawca*. Pytam. A pomysl przeczytales gdzies na jakiejs stronie i go tu wkleiles? Nie. j. -- http://www.predkosczabija.pl/ "Prędkość zabija. Włącz myślenie!" |
|
Data: 2010-10-29 14:37:00 | |
Autor: Maddy | |
Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru | |
W dniu 29-10-2010 14:22, januszek pisze:
SDD napisa?(a): Nie na stronie? Nie wkleiłeś? Nie przeczytałeś? -- *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność *** Magdalena "Maddy" Wołoszyk JID maddy@esi.com.pl GG: 5303813 |
|
Data: 2010-10-29 12:40:03 | |
Autor: januszek | |
Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru | |
Maddy napisa?(a):
Nie na stronie? Nie wkleiłeś? Nie przeczytałeś?Nie.Nie wiem bo jak napisalem *nie-jestem-sprzedawca*. Pytam.A pomysl przeczytales gdzies na jakiejs stronie i go tu wkleiles? Jakie to ma znaczenie? j. -- http://www.predkosczabija.pl/ "Prędkość zabija. Włącz myślenie!" |
|
Data: 2010-10-29 15:20:57 | |
Autor: SDD | |
Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru | |
U¿ytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:slrniclg78.2tcq.januszekgimli.mierzwiak.com... Jakie to ma znaczenie? Takie, ze skoro nie przeczytales gdzies to pewnie sam to wymysliles, a wykrecasz sie z potwierdzeniem, ze pomysl (z ktorym nie jestes pierwszy) wyszedl od Ciebie :) Pozdrawiam SDD |
|
Data: 2010-10-29 13:26:59 | |
Autor: januszek | |
Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru | |
SDD napisa?(a):
Takie, ze skoro nie przeczytales gdzies to pewnie sam to wymysliles, a wykrecasz sie z potwierdzeniem, ze pomysl (z ktorym nie jestes pierwszy) wyszedl od Ciebie :) Czytaj posty w watku *zanim* odpisujesz bo pod postem Olgierda napisalem skad sie to wzielo... ;) j. -- http://www.predkosczabija.pl/ "Prędkość zabija. Włącz myślenie!" |
|
Data: 2010-10-29 12:46:06 | |
Autor: Olgierd | |
Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru | |
Dnia Fri, 29 Oct 2010 14:37:00 +0200, Maddy napisał(a):
A pomysl przeczytales gdzies na jakiejs stronie i go tu wkleiles? Coście się go czepili? Po prostu jeszcze jeden teoretyczny topic. Wolę takie. -- :-) Olgierd http://olgierd.rudak.org |
|
Data: 2010-10-29 12:48:11 | |
Autor: januszek | |
Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru | |
Olgierd napisa?(a):
[...] Coście się go czepili? Po prostu jeszcze jeden teoretyczny topic. Wolę takie. Wyjaśnię bo się nie odczepią. Geneza mojego pytania jest tak, że jestem fanem pewnych urządzeń elektronicznych jednej ale konkretnej, wręcz kultowej dla mnie, marki. Razem z innymi fanami jesteśmy aktywni na forum dyskusyjnym. Właśnie na rynek wchodzi nowy model, bardzo przez nas pożądany. Ceny są wysokie więc oficjalny dystrybutor nie sprowadza towaru do Polski bo boi się, że nie sprzeda i zostanie ze stanem magazynowym. Na forum bardzo nas to martwi, skrzykujemy się więc w kilkadziesiąt osób i grupowo zwracamy się do tego dystrybutora z prośbą o zakup hurtowy. I tu właśnie pojawia się problem bo ten sprzedawca może coś takiego przeprowadzić, może nam nawet zaproponować bardzo dobre ceny. Boi się jednak, tego, że ktoś z nas chce sobie tylko sprzęcik pomacać i po tygodniu go odda. Dlatego to nam, de facto konsumentom, zaczyna zależeć na tym aby w zgodzie z prawem ograniczyć sobie prawo do zwrotu towaru w ciągu 10 dni. j. -- http://www.predkosczabija.pl/ "Prędkość zabija. Włącz myślenie!" |
|
Data: 2010-10-29 08:42:50 | |
Autor: witek | |
Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru | |
On 10/29/2010 7:48 AM, januszek wrote:
Olgierd napisa?(a): a ten sprzedawca, to jakiś z upośledzeniem umysłowym jest czy jak? |
|
Data: 2010-10-29 12:54:02 | |
Autor: Olgierd | |
Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru | |
Dnia Fri, 29 Oct 2010 14:48:11 +0200, januszek napisał(a):
Dlatego to nam, de facto konsumentom, zaczyna zależeć na tym aby w Obawiam się, że się nie da. Nawet pisemne oświadczenie o niekorzystaniu będzie raczej bezskuteczne jako niezgodne z prawem (i to nawet jeśli ustanowisz coś w rodzaju "kary umownej" za złamanie tego dobrowolnego zakazu). -- :-) Olgierd http://olgierd.rudak.org |
|
Data: 2010-10-30 00:02:09 | |
Autor: mvoicem | |
Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru | |
(10/29/2010 02:54 PM), Olgierd wrote:
Dnia Fri, 29 Oct 2010 14:48:11 +0200, januszek napisał(a): A jeżeliby klient złożył oświadczenie że to urządzenie (nie wiem co to jest więc nie wiem czy to może mieć sens) że będzie urządzenie wykorzystywał w celach zawodowych? Czy nie przestanie być w tej transakcji konsumentem i problem zniknie? Chociaż skoro jest taki problem, to lepiej nie kombinować tylko kupić osobiście, w lokalu firmy/dystrybutora itd... :). Albo znaleźć kumpla z DG który to kupi na firmę. p. m. |
|
Data: 2010-10-29 14:58:14 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru | |
W dniu 29.10.2010 14:48, januszek pisze:
o zakup hurtowy. I tu właśnie pojawia się problem bo ten sprzedawca może coś takiego przeprowadzić, może nam nawet zaproponować bardzo dobre ceny. Boi się jednak, tego, że ktoś z nas chce sobie tylko sprzęcik pomacać i po tygodniu go odda. Dlatego to nam, de facto konsumentom, zaczyna zależeć na tym aby w zgodzie z prawem ograniczyć sobie prawo do zwrotu towaru w ciągu 10 dni. Zamiast kombinować, wyślijcie delegata z kasą - niech kupi u dystrybutora w jego siedzibie i po problemie. |
|
Data: 2010-10-30 10:53:38 | |
Autor: Budzik | |
Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru | |
Osobnik posiadaj±cy mail januszek@polska.irc.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:
kupcie "na firme"Co¶cie siê go czepili? Po prostu jeszcze jeden teoretyczny topic. Wolê takie. zwrot dotyczy tylko konsumentów. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_") "Cz³owiek... to jedyne zwierzê, które siê rumieni. I jedyne,które ma za co!" Mark Twain |