Data: 2009-08-28 10:09:06 | |
Autor: Andrzej | |
Wykrywanie bezczynności połączenia - dłuuuuuuuga rozmowa | |
Witam
Na ostatnim bilingu z plusa mam rozmowę, która trwa ponad 140 minut. Wg ojca (bo to jego telefon) jest to niemożliwe, żeby mógł on tyle rozmawiać (odbierający rozmowę jest znany). Poza tym jednym połączeniem wszystkie inne na bilingu nie trwają dłużej niż 6 minut. Niestety w telefonie nie zachował się czas tego połączenia. No i pytanie do znawców: Czy operatorzy nie mają "automatu", który by wykrywał bezczynne połączenia i po powiedzmy 10 minutach je rozłączał?? |
|
Data: 2009-08-28 08:25:25 | |
Autor: Jakub Danecki | |
Wykrywanie bezczynności połączenia -d B3uuuuuuuga rozmowa | |
Andrzej wrote:
No i pytanie do znawców: Czy operatorzy nie mają "automatu", który by A jak poznasz, że to bezczynne połączenie? Przecież cały czas jakiś dźwięk przechodzi... Jakub |
|
Data: 2009-08-28 14:48:56 | |
Autor: SDD | |
Wykrywanie bezczynności połączenia -dłuuuuuuuga rozmowa | |
Użytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisał w wiadomości news:h7849l$rej$1inews.gazeta.pl... A jak poznasz, że to bezczynne połączenie? Przecież cały czas jakiś W przypadku polaczenia cyfrowego (kodek) to raczej jest latwe - IMHO - do wykrycia. Pozdrawiam SDD |
|
Data: 2009-08-29 10:13:51 | |
Autor: Jakub Danecki | |
Wykrywanie bezczynności połączenia -d B3uuuuuuuga rozmowa | |
SDD wrote:
W przypadku polaczenia cyfrowego (kodek) to raczej jest latwe - IMHO - Spoko, odróżnij mi rozmowę od szelestu telefonu w kieszeni, jazdy samochodem, radia, czy szumu wentylatora. WG mnie oczywista jest zasada utrzymywania połączenia za wszelką cenę, aż do jasnego rozłączenia przez jedną ze stron. rgrds, Jakub |
|
Data: 2009-08-29 16:40:48 | |
Autor: SDD | |
Wykrywanie bezczynności połączenia -dłuuuuuuuga rozmowa | |
Użytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisał w wiadomości news:h7av0u$m81$1inews.gazeta.pl... Spoko, odróżnij mi rozmowę od szelestu telefonu w kieszeni, jazdy Mysle, ze bez problemu jest to do zrobienia: po pierwsze natezenie dzwieku: rozmowa a szum wentylatora czy szelest w kieszeni to nieco inne 'decybele", po drugie widmo czestotliwosciowe; nie powiesz mi, ze szelest kieszeni czy szum wentylatora generuje takie samo spektrum czestotliwosci i w takich proporcjach jak ludzka mowa. Pozdrawiam SDD |
|
Data: 2009-08-29 21:35:13 | |
Autor: Jakub Danecki | |
Wykrywanie bezczynności połączenia -d B3uuuuuuuga rozmowa | |
SDD wrote:
Mysle, ze bez problemu jest to do zrobienia: 1. Czyli z powodu czyjejś fanaberii nienaciskania czerwonej słuchawki mamy emitować tysiąte ton CO2 na energię potrzebną na przeprowadzanie analizy FFT każdej sekundy rozmowy, któa na dodatek będzie często zrywać absolutnie niewłaściwe połączenia? 2. A jeżeli ja chcę sobie pomilczeć z kimś na linii (jak np. dziewczyna 100km dalej właśnie zasypia), to co, nie wolno mi? Ja płacę i jak chcę mam prawo przesłać NIC :) 3. Może po prostu lepiej przygotować i umożliwić wykupienie usługi zrywania połączenia po XX minutach rozmowy i już? Ooo, np. jak nie krzykniesz głośno PIIII do słuchawki jak usłyszysz pikanie, to ci zerwie :) Jakub |
|
Data: 2009-08-29 16:41:37 | |
Autor: SDD | |
Wykrywanie bezczynności połączenia -dłuuuuuuuga rozmowa | |
Użytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisał w wiadomości news:h7av0u$m81$1inews.gazeta.pl... Spoko, odróżnij mi rozmowę od szelestu telefonu w kieszeni, jazdy Skoro sie jakos to dalo zrobic na PABX-ach, to ni epowinno byc najmniejszego problemu przy cyfrowym polaczeniu GSM Pozdrawiam SDD |
|
Data: 2009-08-29 21:35:59 | |
Autor: Jakub Danecki | |
Wykrywanie bezczynności połączenia -d B3uuuuuuuga rozmowa | |
SDD wrote:
Skoro sie jakos to dalo zrobic na PABX-ach, to ni epowinno byc Ale czy tam jedna ze stron połączenia nie odkładała po prostu na widełki? Było gdzie szukać ciszy. A w przypadku GSM obie strony mają pracujące mikrofony. Jakub |
|
Data: 2009-08-28 14:53:08 | |
Autor: SDD | |
Wykrywanie bezczynności połączenia -dłuuuuuuuga rozmowa | |
Użytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisał w wiadomości news:h7849l$rej$1inews.gazeta.pl... A jak poznasz, że to bezczynne połączenie? Przecież cały czas jakiś Jakos analogowe PABXy rozpoznawaly i rozlaczaly polaczenie. Jak sie przed laty dzwonilo i zamawialo nagrody na 0700 to trzeba bylo co jakis czas chocby i DTMFa wcisnac, gdyz w przypadku dluzszej ciszy rozlaczalo (nie wystarczalo, ze po drugiej stronie gadalo 0700) - aktywnosc muslala byc po obu stronach. Wiec generalnie "dasie". Pozdrawiam SDD |
|
Data: 2009-08-28 14:58:08 | |
Autor: qwerty | |
Wykrywanie bezczynności połączenia -dłuuuuuuug a rozmowa | |
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h78jvl$62l$1@news.onet.pl...
Jakos analogowe PABXy rozpoznawaly i rozlaczaly polaczenie. Przecież dźwięk otoczenia powoduje, że coś jest przesyłane. ;) -- Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał śmieci to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteś obdarzony inteligencją. |
|
Data: 2009-08-29 16:38:58 | |
Autor: SDD | |
Wykrywanie bezczynności połączenia -dłuuuuuuuga rozmowa | |
Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h78k8r$mia$1achot.icm.edu.pl... Przecież dźwięk otoczenia powoduje, że coś jest przesyłane. ;) No ale jakos to jednak dzialalo. Pozdrawiam SDD |
|
Data: 2009-08-28 10:22:40 | |
Autor: SDD | |
Wykrywanie bezczynności połączenia - dłuuuuuuuga rozmowa | |
Użytkownik "Andrzej" <sped@pocNOSPAMzta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h783i1$foa$1news.onet.pl... No i pytanie do znawców: Czy operatorzy nie mają "automatu", który by wykrywał bezczynne połączenia i po powiedzmy 10 minutach je rozłączał?? Gdyby to operatorzy placili za te polaczenia, to pewnie bylby taki automat :) Pozdrawiam SDD |
|
Data: 2009-08-28 12:12:01 | |
Autor: cpt. Nemo | |
Wykrywanie bezczynności połączenia - dłuuuuuuuga rozmowa | |
Użytkownik "Andrzej" <sped@pocNOSPAMzta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h783i1$foa$1news.onet.pl... rozłączał?? Zabilbym gadow jak by mi tak uczynili :) Ale spoko, chocby i to bylo mozliwe to oni tego by w zyciu nie wlaczyli, nie grywaja do wlasnej bramki :) pozdrawiam, |
|
Data: 2009-08-28 12:31:19 | |
Autor: qwerty | |
Wykrywanie bezczynności połączenia - dłuuuuuuu ga rozmowa | |
Użytkownik "Andrzej" <sped@pocNOSPAMzta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h783i1$foa$1@news.onet.pl...
No i pytanie do znawców: Czy operatorzy nie mają "automatu", który by wykrywał bezczynne połączenia i po powiedzmy 10 minutach je rozłączał?? Zdefiniuj bezczynne połączenia, bo tego nie rozumiem. -- Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał śmieci to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteś obdarzony inteligencją. |
|
Data: 2009-08-28 15:38:31 | |
Autor: J.F. | |
Wykrywanie bezczynności połączenia - dłuuuuuuu ga rozmowa | |
Użytkownik "Andrzej" <sped@pocNOSPAMzta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h783i1$foa$1news.onet.pl...
Na ostatnim bilingu z plusa mam rozmowę, która trwa ponad 140 minut. Wg ojca (bo to jego telefon) jest to niemożliwe, żeby mógł on tyle rozmawiać (odbierający rozmowę jest znany). Ojcu nie chcialo sie rozlaczac, odbiorcy nie chcialo sie rozlaczac i wyszly 2 godziny. Co najwyzej sprawdzic biling odbiorcy - moze on gdzies dzwonil pozniej i wyjdzie ze sie dane nie zgadzaja. J. |
|
Data: 2009-08-28 16:00:47 | |
Autor: Technolog | |
Wykrywanie bezczynności połączenia - dłuuuuuuuga rozmowa | |
Dnia Fri, 28 Aug 2009 15:38:31 +0200, J.F. napisał(a):
Użytkownik "Andrzej" <sped@pocNOSPAMzta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h783i1$foa$1news.onet.pl... Właśnie, kupić sobie po telefonie z klapką i problem z głowy ;> |
|
Data: 2009-08-29 12:14:30 | |
Autor: TGor | |
Wykrywanie bezczynności połączenia - dłuuuuuuuga rozmowa | |
J.F. wrote:
Co najwyzej sprawdzic biling odbiorcy - moze on gdzies dzwonil pozniej i wyjdzie ze sie dane nie zgadzaja. Wtedy rozmowę musiałby rozłączyć ;-) Niech twój tata złoży reklamację, się zobaczy. TG |
|
Data: 2009-08-28 17:03:07 | |
Autor: Zbylut | |
Wykrywanie bezczynnoĹci poĹÄ czenia - dĹuuuuuuuga rozmowa | |
Andrzej napisal(a):
No i pytanie do znawcĂłw: Czy operatorzy nie majÄ "automatu", ktĂłry by wykrywaĹ bezczynne poĹÄ czenia i po powiedzmy 10 minutach je rozĹÄ czaĹ?? po co mieliby mieÄ, skoro im siÄ to nie opĹaca? -- pozdrawiam, Zbylut * Usenet news. Learn what you know, share what you don't * |
|
Data: 2009-08-29 17:08:16 | |
Autor: Flo | |
Wykrywanie bezczynności połączenia - dłuuuuuuuga rozmowa | |
Andrzej pisze:
No i pytanie do znawców: Czy operatorzy nie mają "automatu", który by wykrywał bezczynne połączenia i po powiedzmy 10 minutach je rozłączał?? Ale by mi ciśnienie podnieśli takim rozwiązaniem. Czasami muszę konsultacje przeprowadzić i nie opłaca mi się 200, 300, czy 500 km jechać i robię to telefonicznie. Rozmowy takie nie raz trwają 2-3 godziny i jak by mi rozłączało połączenie to by była lipa. Rozumiem, że masz na myśli totalną bezczynność ale przy czułości mikrofonów telefonicznych jest to niemal niewykonalne. Zawsze jakieś decybele do mikrofonu dotrą no chyba, że na półce w garderobie lub w szufladzie telefon zostanie. -- Florian Marzejewski http://bezpieczenstwo-osobiste.com http://detektywtorun.pl +48 509 969 040 Doradca Handlowy Plus GSM (G300) Toruń +48 607 600 027 |