Data: 2011-03-30 14:59:11 | |
Autor: SDD | |
Wybrany numer jest zajęty - spróbuj pozniej | |
Takim komunikatem racza nas sieci - konkretnie Play.
Troche to upierdliwe, bo nie mozna skorzystac z funkcji automatycznego rediala w telefonie. Panie Gruszka, moze jednak by pojsc po rozum do glowy i wysylac normalna zajetosc? Chyba juz od stu lat sygnal zajetosci znaczy to, co znaczy i nie ma potrzeby zastepowania go komunikatem w dwoch jezykach. Pozdrawiam SDD |
|
Data: 2011-03-30 18:57:49 | |
Autor: DK | |
Wybrany numer jest zajęty - spróbuj pozniej | |
Użytkownik SDD napisał:
Takim komunikatem racza nas sieci - konkretnie Play. Play ma ogolnie sknocona sygnalizacje, przy probie dzwonienia na wylaczona komorke Playa z telefonu stacjonarnego (probowalem z Dialogu i Halonetu), zamiast normalnego komunikatu w stylu "Abonent jest czasowo niedostepny..." otrzymuje sie sygnal zajetosci lub komunikat "Polaczenie odrzucone" (w zaleznosci od tego z jakiej sieci stacjonarnej sie dzwoni). Pare miesiecy temu im to zglaszalem i najwyrazniej olali, bo do tej pory poprawy brak. Przy probie dzwonienia na wylaczone komorki Ery, Plusa czy Orange otrzymuje sie prawidlowy komunikat. pozdr. |
|