Data: 2018-12-10 13:15:00 | |
Autor: Janusz | |
Wybór opon pod katem paliwozernosci | |
W dniu 2018-12-09 o 12:51, Budzik pisze:
Ktos tu ostatnio pytał o oznaczenia opon w zakresie zuzycia paliwa.Ale też chińczyka kupiłeś? Ale zimówki idą ciężej, pamiętam swoje to wyraznie czuć że auto wolniejsze i większe zużycie, teraz kupiłem całoroczne Vredestein Quatrac 5 i zobaczymy jak się spiszą. Noo :) -- Pozdr Janusz |
|
Data: 2018-12-10 12:59:56 | |
Autor: Budzik | |
Wybór opon pod katem paliwozernosci | |
Użytkownik Janusz janusz_kk@o2.pl ...
Ktos tu ostatnio pytał o oznaczenia opon w zakresie zuzycia paliwa. Ale też chińczyka kupiłeś? Tak, imperial zdaje sie.
Ale zimówki idą ciężej, pamiętam swoje to wyraznie czuć że auto wolniejsze i większeZawsze kojarzyłem zime z wiekszego spalania przez zimno a nie przez zimowki Noo :) -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny, że jego więzienna cela jest taka obszerna." Anthony de Mello SJ |
|
Data: 2018-12-10 19:19:29 | |
Autor: Janusz | |
Wybór opon pod katem paliwozernosci | |
W dniu 2018-12-10 o 13:59, Budzik pisze:
Użytkownik Janusz janusz_kk@o2.pl ...Ale Ty masz busa to trochę inne doświadczenia niż w zwykłym aucie, ja kiedyś rozwaliłem dwie opony i w najbliższym warsztacie mieli tylko chińczyka, bardzo zle wspominam te opony, strasznie śliskie były. Bo to prawda, ale też jak się zmieni opony to czułem że się gorzej jezdzi a że piszę spalanie i km przejechane to też to widziałem. Ale w busie jest jednak większe obciążenie opon i tutaj to może mieć kluczowy wpływ na spalanie.Noo :) -- Pozdr Janusz |
|
Data: 2018-12-10 21:59:55 | |
Autor: Budzik | |
Wybór opon pod katem paliwozernosci | |
Użytkownik Janusz janusz_kk@o2.pl ...
Ale Ty masz busa to trochę inne doświadczenia niż w zwykłym aucie,Ktos tu ostatnio pytał o oznaczenia opon w zakresie zuzycia A nie, pod wzgledem jazdy zero problemów. Hmm, a czemu? Bus chyba nie jest specjalnie ciezszy niz jakis nowoczesny suv a ze nic ciezkiego nie woze to w sumei nie powinno byc roznicy.Bo to prawda, ale też jak się zmieni opony to czułem że się gorzej -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre, ale cóż - jestem w tym najlepszy." Szymon Majewski |
|
Data: 2018-12-11 17:13:11 | |
Autor: Janusz | |
Wybór opon pod katem paliwozernosci | |
Ale suw-y mają większe średnice kól więc opory są mniejsze, poza tym właściciele suw-ów raczejHmm, a czemu? Bus chyba nie jest specjalnie ciezszy niz jakis nowoczesnyAle w busie jest jednak większe obciążenie opon i tutaj to może miećPrzyznam ze sporo i ze odrobine sie zdziwiłem.Noo :) na zużycie nie zwracają uwagi. -- Pozdr Janusz |
|
Data: 2018-12-11 10:58:11 | |
Autor: sczygiel | |
Wybór opon pod katem paliwozernosci | |
W dniu wtorek, 11 grudnia 2018 10:13:13 UTC-6 użytkownik Janusz napisał:
>>>>> Przyznam ze sporo i ze odrobine sie zdziwiłem. Niprawda. Tojoda prijus ma male kola a jest robiona aby minimalizowac opory.. |
|
Data: 2018-12-11 19:01:12 | |
Autor: kk | |
Wybór opon pod katem paliwozernosci | |
On 2018-12-11 17:13, Janusz wrote:
To po co tak powoli jeżdżą? |
|
Data: 2018-12-11 19:35:00 | |
Autor: Mateusz Bogusz | |
Wybór opon pod katem paliwozernosci | |
To po co tak powoli jeżdżą? Bo siedząc w czołgu mało widać. -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
|
Data: 2018-12-12 00:22:15 | |
Autor: kk | |
Wybór opon pod katem paliwozernosci | |
On 2018-12-11 19:35, Mateusz Bogusz wrote:
To po co tak powoli jeżdżą? Myślałem, że to z powodu gąsienic |
|