Data: 2012-08-31 22:29:23 | |
Autor: Grzexs | |
[Meritum] Wkurzyli mnie ciut, | |
… bo pobrali prowizję za nie wyrobienie 200 PLN kartą. A kartę dostałem 2 dni temu. Ciekawe, czy uznają reklamację.
-- Grzexs |
|
Data: 2012-08-31 16:38:18 | |
Autor: neoniusz | |
[Meritum] Wkurzyli mnie ciut, | |
On 8/31/12 4:29 PM, Grzexs wrote:
… bo pobrali prowizję za nie wyrobienie 200 PLN kartą. A kartę dostałem I zrobili to zgodnie z TOiP. Niesamowite. "Opłata w wysokości 2 zł jest pobierana w każdym miesiącu niezależnie od aktywacji karty, z tym że ochrona ubezpieczeniowa rozpoczyna się od dnia jej aktywacji. Opłata nie jest pobierana, jeżeli suma operacji bezgotówkowych dokonanych daną kartą i rozliczonych przez Bank w ciągu danego miesiąca kalendarzowego wyniesie 200 zł i więcej." I to nie jest prowizja za "nie wyrobienie 200 PLN kartą" tylko oplata za karte i ubezpieczenie, z ktorej mozesz byc zwolniony jesli wykonasz transakcje na min. 200 zl miesiecznie. Nie wyrobiles po prostu i tyle. |
|
Data: 2012-08-31 23:02:24 | |
Autor: osa | |
[Meritum] Wkurzyli mnie ciut, | |
W dniu 2012-08-31 22:29, Grzexs pisze:
… bo pobrali prowizję za nie wyrobienie 200 PLN kartą. A kartę dostałem Ja kartę dostałem we wtorek, wczoraj zastrzegłem i opłaty (jeszcze?) nie pobrali, choć powinni bo - jak wspomniał neoniusz - taką mają TOiP. Czyżby od zastrzeżonych opłat nie pobierali, nawet jeśli w danym miesiącu była aktywna> |
|
Data: 2012-09-01 10:54:18 | |
Autor: osa | |
[Meritum] Wkurzyli mnie ciut, | |
W dniu 2012-08-31 23:02, osa pisze:
W dniu 2012-08-31 22:29, Grzexs pisze: Nocne przetwarzanie za nami i opłaty za kartę nie pobrali :) Czyli wszystko wskazuje na to, że w tej promocji zgarnę 130zł na czysto (kupon sponsorował mi groupon) :) |
|
Data: 2012-09-04 18:49:13 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
[Meritum] Wkurzyli mnie ciut, | |
"osa" k1siha$gk6$2@dont-email.me Ja kartę dostałem we wtorek, wczoraj zastrzegłem i opłaty (jeszcze?) nie Nocne przetwarzanie za nami i opłaty za kartę nie pobrali :) Jak grupon sponsoruje? -=- Zapłaciłe¶ kart± choć raz? -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2012-09-06 18:55:17 | |
Autor: osa | |
[Meritum] Wkurzyli mnie ciut, | |
W dniu 2012-09-04 18:49, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:>
> "osa" k1siha$gk6$2@dont-email.me > >>> Ja kartę dostałem we wtorek, wczoraj zastrzegłem i opłaty (jeszcze?) nie >>> pobrali, choć powinni bo - jak wspomniał neoniusz - tak± maj± TOiP. >>> Czyżby od zastrzeżonych opłat nie pobierali, nawet je¶li w danym >>> miesi±cu była aktywna> > >> Nocne przetwarzanie za nami i opłaty za kartę nie pobrali :) >> Czyli wszystko wskazuje na to, że w tej promocji zgarnę 130zł >> na czysto (kupon sponsorował mi groupon) :) > > Jak grupon sponsoruje? Za rejestrację groupon dał 10zł na (chyba) 14 dni, 5zł poszło na meritum, reszta "przepadła". > Zapłaciłe¶ kart± choć raz? Tak, 28.08 płaciłem, 30.08 zastrzegłem. |
|
Data: 2012-09-07 00:24:18 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
[Meritum] Wkurzyli mnie ciut, | |
"osa" k2akj0$13g$2@dont-email.me > Jak grupon sponsoruje? Za rejestrację groupon dał 10zł na (chyba) 14 dni, 5zł poszło na meritum, reszta "przepadła". Dlaczego ja nie wiedziałem nic o tej rejestracji? Pi±tak to kupa szmalu... Paliwo na około 10 km... > Zapłaciłe¶ kart± choć raz? Tak, 28.08 płaciłem, 30.08 zastrzegłem. Ja nadal nie mam debetówki. Przysłali debetówkę ze złym PINem i nie potrafi± sobie z tym problemem poradzić. Konto założyłem matce. Kilka dni póĽniej założyłem tam jeszcze firmowe -- też na matkę, aby lać do wiewiórek i nieco luzować zwi±zki z mB±kiem. Karty przybyły szybko razem z PINami i raczej nie było w±tpliwo¶ci co do tego, który PIN do której karty. Co więcej -- debetówka firmowa (innego koloru, chyba z bursztynem -- motyw na czasie) bez problemów zaskoczyła i uprosiła w bankomacie stówę z firmowego. Natomiast debetówki do RORu nie udało się uruchomić w bankomacie. Matka dzwoni do Meritum i mówi co¶ na kształt -- ,,założyłam u Was konto firmowe i ROR; z firmowym OK, ale z RORem jest problem''; podaje nie tylko imię, nazwisko, PESEL, ale także dane firmy (NIP, REGON)... Co słyszy w efekcie? -- ano co¶ koło tego: ,,ale pani ma u nas aż dwa konta; na pewno pomyliła pani PIN debetówki firmowego z PINem debetówki RORowatego''... Jak się to mówi -- ręce opadaj±... Na razie s± trzy telefoniczne rozmowy (z pro¶b± o przysłanie nowej debetówki z nowym PINem) i jedeno zgłoszenie netowe: Mam u Państwa konto firmowe oraz konto prywatne założone w ramach promocji Gruponu. Z kontem **firmowym nie mam problemu**, natomiast mam problem z kontem prywatnym. Założyłam bez problemu lokatę, mogę zlecać (z dobrym skutkiem) przelewy, ale nie mogę płacić debetow± kart± do RORu, gdyż przysłany przez Państwa PIN nie jest poprawny. Problem ów był poruszany trzykrotnie telefonicznie -- za pierwszym razem twierdzili Państwo, iż karta nie została poprawnie aktywowana, choć wła¶nie podczas aktywacji w bankomacie (a tak± aktywację też proponujecie) wyst±pił problem z PINem. Druga rozmowa telefoniczna niespodziewanie zakończyła się po ponad o¶miu minutach. Za¶ trzecia być może daje wła¶nie teraz dobry efekt, jednak na wszelki wypadek piszę, aby wyja¶nić, co następuje: -- z kontem firmowym nie mam problemów -- PINY obu kart **na pewno** nie zostały pomylone przeze mnie -- debetówka RORu została aktywowana telefonicznie, ale mimo tej aktywacji ani nie można ni± płacić w sklepie, ani nie można ni± pobrać pieniędzy z bankomatu -- z kart± debetow± do konta **firmowego nie mam problemu**; kartę tę aktywowałam, pobrałam 100 złotych w bankomacie i nie znajduję w niej niczego złego (poza prowizj±) Proszę zatem o przysłanie mi nowego PINu lub nowej karty debetowej do RORu wraz z nowym PINem do tej nowej karty. -===- Jakże rezolutne osoby tam pracuj±!!! Najpierw matce odblokowuj± zablokowan± kartę, ale nie aktywuj± tej karty... PóĽniej wypytuj± matkę o regon, nip, aby zauważyć, że matka ma tam także firmowe konto... Choć z firmowego znika 100 złotych za spraw± bankomatu, Meritum uważa, iż matka pomyliła PINy obu kart... Czyli (wg Meritum) PIN RORowatej pasuje przypadkiem do karty firmowej, ale PIN firmowej nie pasuje do karty RORowatej... Aby było ¶mieszniej, PIN do firmowej przywędrował razem z firmow± -- w jednej kopercie, zatem o matki pomyłkę trudno... Gdyby nie te 130 złotych, lokata 5 kpln na 8% i moje lokaty -- chyba... Nie, nie chyba -- na pewno. Na pewno bym skasował bank na parę lat. -=- Czekam (; tedy ;) na kolejn± przesyłkę... -=- Nie otrzymalem tez jeszcze 3 dych od Romka Wasielewskiego. "Eneuel Leszek Ciszewski" k10u7f$hid$1@inews.gazeta.pl news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> Newsgroups: pl.biznes.banki Subject: Merytoryczna licytacja firmowa... Date: Tue, 21 Aug 2012 23:21:17 +0200 Message-ID: <k10u7f$hid$1@inews.gazeta.pl> Romek mówi, że na razie nie ma powodów do obaw, gdyż zwykle to trwa. Ciekawe -- złożenie wniosku widział niemal natychmiast. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2012-09-02 01:29:30 | |
Autor: Grzexs | |
[Meritum] Wkurzyli mnie ciut, | |
>> … bo pobrali prowizję za nie wyrobienie 200 PLN kartą. A kartę dostałem
>> 2 dni temu. Ciekawe, czy uznają reklamację. > > Ja kartę dostałem we wtorek, wczoraj zastrzegłem i opłaty (jeszcze?) nie > pobrali, choć powinni bo - jak wspomniał neoniusz - taką mają TOiP. > Czyżby od zastrzeżonych opłat nie pobierali, nawet jeśli w danym > miesiącu była aktywna Raczej – jeżeli masz konto założone po 15 dniu miesiąca, to nie pobierają. -- Grzexs |
|
Data: 2012-09-02 10:55:02 | |
Autor: osa | |
[Meritum] Wkurzyli mnie ciut, | |
W dniu 2012-09-02 01:29, Grzexs pisze:
>> … bo pobrali prowizję za nie wyrobienie 200 PLN kartą. A kartę dostałem No to Tobie również nie powinni pobrać bo kartę dostałeś mniej-więcej tak jak ja, wiec i umowę podpisywałeś ~20. sierpnia? Chyba że kartę zamówiłeś w innym terminie niż podpisałeś umowę ;) |
|
Data: 2012-09-02 11:48:41 | |
Autor: Grzexs | |
[Meritum] Wkurzyli mnie ciut, | |
>> 2 dni temu. Ciekawe, czy uznają reklamację. Umowę podpisałem przed 6 sierpnia, a karta przyszła pod koniec miesiąca. Ale znam osobę, która umowę podpisała 18-go, kartę otrzymała również pod koniec miesiąca i nic jej z konta nie zniknęło. Tak późno dostałem kartę, bo niezbyt rozgarnięta franczyska (ta taka panienka pracująca w punkcie franczyzowym Meritum) przy pierwszej wizycie nie dała mi tajnej koperty, ot zapomniało jej się. Nie znając ichniejszych procedur czekałem 2 tygodnie na jakąś przesyłkę, ale w końcu zadzwoniłem do nich i mi wyjaśnili, co jest nie tak, i musiałem znów się do nich fatygować. A jeszcze smaczek – franczyska ani razu nie poprosiła mnie o dowód! -- Grzexs |
|
Data: 2012-09-01 21:20:12 | |
Autor: TrzyLinie | |
[Meritum] Wkurzyli mnie ciut, | |
W dniu 2012-08-31 22:29, Grzexs napisał(a):
… bo pobrali prowizję za nie wyrobienie 200 PLN kartą. A kartę> dostałem 2 dni temu. Ciekawe, czy uznają reklamację. Jaką reklamację? Poproś grzecznie, to może Ci oddadzą - mi oddali. |
|
Data: 2012-09-02 09:18:26 | |
Autor: blad | |
[Meritum] Wkurzyli mnie ciut, | |
UĹĽytkownik "TrzyLinie"
W dniu 2012-08-31 22:29, Grzexs napisał(a): Reklamowac - ja reklamowałem w BZWBK (karta otrzymana 25 stycznia) i zwrocili, choc nie mają zapisu w regulaminie, na ten temat. *** blad *** |
|
Data: 2012-09-06 20:07:09 | |
Autor: Grzexs | |
[Meritum] Wkurzyli mnie ciut, | |
… bo pobrali prowizję za nie wyrobienie 200 PLN kartą. A kartę> dostałem 2 dni temu. Ciekawe, czy uznają reklamację. Oddali te dwa złocisze i dołożyli tekst: (...)Niemniej, w dniu 05.09.2012 r., Bank uznaniowo anulował opłatę za obsługę karty debetowej, naliczonej na rachunku o numerze 80 1300 0000 2076 6846 9718 0001 w kwocie 2,00 zł dnia 31.08.2012 r. Jednocześnie wyrażam nadzieję, iż powyższe rozwiązanie uzna Pan za satysfakcjonujące.(...) -- Grzexs |
|
Data: 2012-09-09 20:17:03 | |
Autor: blad | |
[Meritum] Wkurzyli mnie ciut, | |
UĹĽytkownik "Grzexs" <grzexs@gazeta.u-su-nto.pl>
… bo pobrali prowizję za nie wyrobienie 200 PLN kartą. A kartę> dostałem 2 dni temu. Ciekawe, czy uznają reklamację. A za parę miesięcy wpiszą to sobie to regulaminu, chwaląc się tym i robiąc sobie reklamę, bo wczesnikej po prostu tego nie przewidzieli, a głupi komputer forsę pobiera *** blad *** |
|