Wkrótce "ślub" mężczyzny z krzesłem

Data: 2009-12-14 00:00:47
Autor: sofu
Wkrótce "ślub" mężczyzny z krzesłem

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości
Dwóch homoseksualistów zawarło tzw. ślub humanistyczny. Sobotnia
"ceremonia"
to siódme tego typu wydarzenie w Polsce. Przed nimi były lesbijki i pary
heteroseksualne.

- Trudno jest zakazać ludziom robić z siebie głupków - komentował tę
niecodzienną ceremonię Tomasz Terlikowski. Dodał, że następny w kolejce
może
być ślub np. mężczyzny z krzesłem.

Więcej http://www.konserwatyzm.pl/aktualnosci.php/Wiadomosc/4640/

--

Jestem ciekawy ile by takich pedalskich par staneło na "ślubnym kobiercu"
gdyby zniesiono celibat w KRK?

sofu

Data: 2009-12-14 18:19:30
Autor: Piotr
Dnia Mon, 14 Dec 2009 00:00:47 +0100, sofu napisał(a):

Jestem ciekawy ile by takich pedalskich par staneło na "ślubnym kobiercu"
gdyby zniesiono celibat w KRK?

Ty może faktycznie jedź do tego misiojebcy sofciu, co...?
A pewnie trochę by stanęło, bo kościół jest tym zainfekowany.
Ot, zrobiły sobie zboczki azyl.
Piotr

Data: 2009-12-15 00:13:42
Autor: sofu

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Ty może faktycznie jedź do tego misiojebcy sofciu, co...?
A pewnie trochę by stanęło, bo kościół jest tym zainfekowany.
-- -- -- -- -- -- -- -- --

No niestety zboczki ciagneły jak muchy do gówna.
A  propos Boukuna, to twój men Misiu!
On chce ciebie i tylko ciebie.
Juz cie przerżnął w formie substytutu, teraz czekaja cie rokosze realu.

sofu

Data: 2009-12-15 09:53:01
Autor: Piotr
Dnia Tue, 15 Dec 2009 00:13:42 +0100, sofu napisał(a):

[...]

"Mój"? Ciebie syfciu chyba pogięło z tupetu. He, he, to ty wylizujesz
wałkuństwu jajka, a mnie chcesz wmówić zainteresowanie?!
A, że misiojebca mnie "pożąda", to wiem, bardzo by chciał mnie poniżyć,
zupełnie jak ty, syfciu. Ale jak narazie to mnie tylko szarpiecie za
nogawkę, tandeto.
Piotr

Data: 2009-12-15 13:20:59
Autor: boukun

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hg6gji$gi4$1node2.news.atman.pl...

> [...]

A  propos Boukuna, to twój men Misiu!
On chce ciebie i tylko ciebie.
Juz cie przerżnął w formie substytutu, teraz czekaja cie rokosze realu.

Sofu, uważaj, bo się głupi Piotruś zaraz w tobie zakocha i później będzie szarpał "twoją nogawkę" wmawiając jak to psychopata, że to ty robisz.  Misiu już okazał ci zainteresowanie, he, he, he, nie, żebym był zazdrosny...

boukun

Data: 2009-12-16 00:17:41
Autor: sofu
Wkrótce "ślub" mężczyzny z krzesłem

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości
-- -- -- -- -- -- -- -
> [...]

Misiu już
okazał ci zainteresowanie, he, he, he, nie, żebym był zazdrosny...

Boukun nie podejzewam zebys byl zazdrosny o tego moherowego Misia.
Takich jak on mozesz mieć na peczki. Wystaczy, że zagwizdasz!
Ale konkretnie to teraz na Misia działa tylko pierdnięcie.
Od koscielnych dzwonów przytępił mu sie słuch wiec gwizdów nie usłyszy.
Jedynie co go moze przynecić to aromatyczna bździna. Jak ją poczuje to od
razu przylatuje w gotowości,
Tak go wyszkolił ksiądz dobrodziej,

sofu

Wkrótce "ślub" mężczyzny z krzesłem