Data: 2011-12-03 22:59:04 | |
Autor: to | |
Większe zużycie paliwa i kopcenie...a moze to zwidy | |
begin Michał sirapacz Gut
silnik to 1.3 multijet (common rail), przebieg rzeczywisty to cos kolo To może być prawie wszystko poczynając od zużytej turbiny i lejących wtrysków a kończąc na jakiejś nieszczelności w dolocie... -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-12-04 02:03:46 | |
Autor: Michał sirapacz Gut | |
Większe zużycie paliwa i kopcenie... a moze to zwidy | |
W dniu 2011-12-03 23:59, to pisze:
begin Michał sirapacz Gutturbina ladnie gwizdze jak zwykle, slychac kiedy ma overboost ogolnie auto ma kopa jak mialo tu w zasadzie nie widze roznicy |
|
Data: 2011-12-05 10:09:24 | |
Autor: t-1 | |
Większe zużycie paliwa i kopcenie...a moze to zwidy | |
Użytkownik "Michał sirapacz Gut" <michal@sircomp.pl> napisał w wiadomości news:jbegth$sp9$1portraits.wsisiz.edu.pl... W dniu 2011-12-03 23:59, to pisze: Dokładnie taki efekt w Fordach powoduje pęknięta rura powietrza za turbiną. Ale słychać przy przyspieszaniu obcy dzwięk, jakby zepsutego łożyska. t-1 |
|
Data: 2011-12-05 18:48:51 | |
Autor: Michał sirapacz Gut | |
Większe zużycie paliwa i kopcenie... a moze to zwidy | |
Dokładnie taki efekt w Fordach powoduje pęknięta rura powietrza za turbiną. dzieki za cynk - obejrzę to ręką w wolnej chwili. w sumie na poczatku nie gwizdala ta turbina, dopiero od jakichs 2 lat |
|
Data: 2011-12-05 13:31:06 | |
Autor: maniek | |
Większe zużycie paliwa i kopcenie...a moze to zwidy | |
On 5 Gru, 18:48, Michał sirapacz Gut <mic...@sircomp.pl> wrote:
> Dokładnie taki efekt w Fordach powoduje pęknięta rura powietrza za turbin±. Nie wiem ile w tym prawdy,ale podobno jak zaczyna gwizdać turbina to jej żywot się kończy. Najdokładniej sprawdzisz t± rurę owijaj±c j± papierem toaletowym,jak będzie nieszczelno¶ć to ładnie się odznaczy na nim.Ręk± nie zawsze wyczujesz,a wiem co piszę bo miałem taki sam problem.Chyba ze masz kilku centymetrowe pęknięcie.... |
|
Data: 2011-12-06 08:30:05 | |
Autor: to | |
Większe zużycie paliwa i kopcenie...a moze to zwidy | |
begin Michał sirapacz Gut
dzieki za cynk - obejrzę to ręką w wolnej chwili. w sumie na poczatku Sprawdź czy ciśnienie doładowania jest takie jak trzeba, w dieslu jak jest trochę mniej powietrza, to wcale nie musi być tego specjalnie czuć jako spadek mocy, tylko właśnie będzie dymić. Oczywiście do pewnego momentu... -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-12-06 09:33:31 | |
Autor: t-1 | |
Większe zużycie paliwa i kopcenie...a moze to zwidy | |
Użytkownik "Michał sirapacz Gut" <michal@sircomp.pl> napisał w wiadomości news:jbj062$v7a$1portraits.wsisiz.edu.pl...
To już 2 lata prawdopodobnie jeździsz z pęknięciem. Normalnie turbiny raczej nie słychać. A Ty piszesz że turbina ladnie gwizdze jak zwykle, slychac kiedy ma overboost Ja mam to w Focusie od miesiąca. Z początku przeraziłem się, że turbina poszła. Jednak kolega, który to już przeszedł wskazał prawdziwy powód. Na postoju raczej nie zauważysz, gdyż szczelina rozchyla się dopiero pod obciążeniem. Więc ten pomysł z papierem jest chyba dobry. t-1 |
|
Data: 2011-12-06 14:32:50 | |
Autor: Bartek | |
Większe zużycie paliwa i kopcenie...a moze to zwidy | |
Użytkownik "t-1" <t-1@spam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jbkk0s$37l$1pippin.nask.net.pl...
wysiadz czasem z auta, stan przy ulicy, posluchaj - nowe, starsze, rozne auta.... zanim zaczniesz takie teorie glosic. rozne sa turbo i rozne roznie slychac - w wielu autach od nowo¶ci. -- Pozdrawiam, Bartek |
|