Większe zużycie paliwa i kopcenie...a moze to zwidy

Data: 2011-12-03 20:16:38
Autor: Andrzej Lawa
Większe zużycie paliwa i kopcenie...a moze to zwidy
W dniu 03.12.2011 18:58, Michał sirapacz Gut pisze:

W nocy jadąc widziałem podczas przyspieszania w swietle reflektora
samochodu za mna chmure dymu. ja w gaz to za mna siwo, puszczam gaz -
normalnie, naciskam siwo. Za dnia sprawdzalem to samo i w lusterku malo

Siwo czy czarno?

[ciach]

silnik to 1.3 multijet (common rail), przebieg rzeczywisty to cos kolo
400kkm a wiek to 7 lat. Na blacie mam 220kkm.

Z katalizatorem było już coś robione?

Bo ja mam starą korsinkę wolnossącą, która ma 230 tysięcy na liczniku i wprawdzie normalnie nie dymiła, ale też straciła siłę (tylko na samym dole obrotów "ciągnęła" w miarę normalnie) a jak wrzucałem luz i wciskałem do oporu, to silnik się nieco mocniej rozkręcał, ale z tyłu wylatywała chmura czarnego dymu - i mechanik dobrze wydedukował, że to katalizator ładnie "zarósł".

Data: 2011-12-03 23:51:08
Autor: Michał sirapacz Gut
Większe zużycie paliwa i kopcenie... a moze to zwidy
niedawno wymienialem katalizator (jakies pol roku temu) po dzwonie.
to nie kat raczej............
moc mam dobra w calym zakresie.

Większe zużycie paliwa i kopcenie...a moze to zwidy