Większe zużycie paliwa i kopcenie...a m oze to zwidy

Data: 2011-12-04 11:16:41
Autor: J.F.
Większe zużycie paliwa i kopcenie...a m oze to zwidy
Dnia Sat, 03 Dec 2011 18:58:33 +0100, Micha³ sirapacz Gut napisa³(a):
W nocy jad±c widzia³em podczas przyspieszania w swietle reflektora samochodu za mna chmure dymu. ja w gaz to za mna siwo, puszczam gaz - normalnie, naciskam siwo. Za dnia sprawdzalem to samo i w lusterku malo widzialem.

U mnie to samo. ale moj to tez zuzyty diesel, wiec nie wiadomo :-)

jakies sugestie? W ogole silniki diesla doladowane mog± kopcic pod obciazeniem czy traktowac to w kategoriach anomalii?

No coz - cala masa elektroniki jest tam po to zeby nie kopcily, albo raczej
- kopcily w granicach normy. Z zasady dzialania diesla wynika ze kopci
wlasnie pod obciazeniem.

J.

Większe zużycie paliwa i kopcenie...a m oze to zwidy