Data: 2014-11-14 09:22:23 | |
Autor: P.B. | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Dnia Fri, 14 Nov 2014 09:10:06 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):
podporz±dkowanej to hamulca nie trzyma prawie nikt. Ciekawe sk±d taki Bardzo dobry zwyczaj. Ulica nigdy nie jest idealnie prosta i stanie sobie tak na luzie to proszenie się o kłopoty, a ręcznego często nie chce się ludziom zaci±gać. Ja na przykład,jak mam rozsunięty podłokietnik, to mam niewygodny dostęp do wajchy od ręcznego. Inna sprawa to automaty: tam wręcz nie zalecane jest przeł±czanie co chwilę miedzy D a P, a na D jak nie naci¶niesz hamulca, to auto jedzie. -- Pozdrawiam, Przemek |
|
Data: 2014-11-14 11:17:50 | |
Autor: Grzegorz Tomczyk | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Dnia Fri, 14 Nov 2014 09:22:23 +0100, P.B. napisał(a):
Inna sprawa to automaty: tam wręcz nie zalecane jest przełączanie co Dlatego, między innymi, wynaleziono hamulec ręczny. -- Grzegorz Tomczyk |
|
Data: 2014-11-14 11:21:27 | |
Autor: masti | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Grzegorz Tomczyk wrote:
Dnia Fri, 14 Nov 2014 09:22:23 +0100, P.B. napisał(a): ci±gnie ręcznego pod każdymi swiatłami? bez sensu -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-11-14 11:59:47 | |
Autor: Budzik | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Użytkownik masti gone@to.hell ...
Inna sprawa to automaty: tam wręcz nie zalecane jest przeł±czanie co Tylko tam, gdzie autko się stacza... |
|
Data: 2014-11-14 13:08:52 | |
Autor: Liwiusz | |
Wciśnięty pedał hamulca | |
W dniu 2014-11-14 12:59, Budzik pisze:
Użytkownik masti gone@to.hell ... Czyli wszędzie - przecież nie chodzi, aby być czujny jak pies podwójny i reagować na minimalne staczanie, tylko o niedopuszczanie do potencjalnego stoczenia się. Każdy robi jak mu wygodniej, jeden ma nawyk zaciągania ręcznego przy każdym stanięciu, drugi trzymania hamulca. Nie trzeba chyba wielkiej inteligencji, aby się domyślić co jest wygodniejsze. -- Liwiusz |
|
Data: 2014-11-14 15:46:46 | |
Autor: Myjk | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Fri, 14 Nov 2014 11:21:27 +0000 (UTC), masti
ciągnie ręcznego pod każdymi swiatłami? bez sensu Bez sensu to jest właśnie trzymanie nogi na hamulcu nożnym, zamiast dać odpocząć nodze. Ręczy jest właśnie po to, żeby go w takich sytuacjach zaciągać, co zresztą czynię. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2014-11-14 14:49:17 | |
Autor: masti | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Myjk wrote:
Fri, 14 Nov 2014 11:21:27 +0000 (UTC), masti położenie nogi na hamulcu mnie nie męczy. Zaci±ganie, a zwłaszcza luzowanie ręcznego zdecydowanie bardziej. nie mówi±c, ża jest dłuższe. -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-11-14 15:54:45 | |
Autor: Shrek | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
On 2014-11-14 15:49, masti wrote:
położenie nogi na hamulcu mnie nie męczy. A przede wszystkim z pedału nogi zdj±ć nie zapomnisz;) Shrek. |
|
Data: 2014-11-14 16:10:15 | |
Autor: Myjk | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Fri, 14 Nov 2014 14:49:17 +0000 (UTC), masti
położenie nogi na hamulcu mnie nie męczy. Mnie owszem i jeszcze komuś bez sensu po ryju świecę. Zaciąganie, a zwłaszcza luzowanie ręcznego zdecydowanie bardziej. To go napraw może. Poza tym w większości wypadków nie trzeba go zaciągać mocno, wystarczy na połowę. nie mówiąc, ża jest dłuższe. Szybiej ruszy się z ręcznego niż z nożnego. :P -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2014-11-14 15:14:47 | |
Autor: masti | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Myjk wrote:
Fri, 14 Nov 2014 14:49:17 +0000 (UTC), masti dobrze, zę mi mówisz. Bo nie wiedziałem, że był zepsuty we wszystkich samochodach jakie miałem. W niektórych nawet fabrycznie.
ulica to nie tor wy¶cigowy. Zwolnienie ręcznego jest dłuższe niż przełożenie nogi z hamulca na gaz. i do tego zajmuje dodatkowo rękę. -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-11-14 16:21:09 | |
Autor: Myjk | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Fri, 14 Nov 2014 15:14:47 +0000 (UTC), masti
To go napraw może. Poza tym w większości wypadków nie trzeba go zaciągać mocno, wystarczy na połowę.dobrze, zę mi mówisz. Bo nie wiedziałem, że był zepsuty we wszystkich To wniosek jest taki, że nie umiesz zeń korzystać. ulica to nie tor wyścigowy. Zwolnienie ręcznego jest dłuższe niż przełożenie nogi z hamulca na gaz.nie mówiąc, ża jest dłuższe.Szybiej ruszy się z ręcznego niż z nożnego. :P Co z tego że ejst dłuższe o te pół sekundy, skoro nie opóźnia JAZDY, a wręcz ją przyśpiesza. i do tego zajmuje dodatkowo rękę. Tę, która i tak nie ma co robić? -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2014-11-14 15:40:29 | |
Autor: masti | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Myjk wrote:
Fri, 14 Nov 2014 15:14:47 +0000 (UTC), masti potrafisz wolnić ręczny bez podci±gnięcia go? Chętnie się nauczę.
i dlatego kierowcy rajdowi ruszaj± z ręcznego
kierownica sama sie trzyma -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-11-14 17:05:41 | |
Autor: Tom N | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
masti w <news:m457pd$kic$1dont-email.me>:
Myjk wrote: Fri, 14 Nov 2014 15:14:47 +0000 (UTC), masti potrafisz wolnić ręczny bez podci±gnięcia go? Chętnie się nauczę. Hmm, naciskasz pedał przyspieszacza i "ręczny" puszcza i do tego zajmuje dodatkowo rękę.Tę, która i tak nie ma co robić? kierownica sama sie trzyma Ostatnim razem, kiedy mi kierownicę wyrywało z r±k to był 1994, gdy do te¶cia 105L wsiadłem... Ręczny miała sprawny... No ale widać masti w 2014 ci±gle powozi Syrenk±, z zepsutym ręcznym. Hej! -- 'Tom N' |
|
Data: 2014-11-14 16:06:51 | |
Autor: masti | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
58.141114@31.170541.invalid wrote:
masti w <news:m457pd$kic$1dont-email.me>: naprawdę? patrz jakie inteligentne linki teraz robi±. -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-11-14 17:35:37 | |
Autor: Tom N | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
masti w <news:m459ar$qon$1dont-email.me>:
58.141114@31.170541.invalid wrote: masti w <news:m457pd$kic$1dont-email.me>: naprawdę? patrz jakie inteligentne linki teraz robi±. Linka do inteligentnej linki masz tu: http://s1.blomedia.pl/autokult.pl/images/2012/07/motofocus-236658-616x290.jpg[1] -- 'Tom N' |
|
Data: 2014-11-14 16:58:26 | |
Autor: masti | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
67.141114@92.173537.invalid wrote:
masti w <news:m459ar$qon$1dont-email.me>: i to jest standardowe wyposażenie wszystkich samochodów? -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-11-14 18:03:30 | |
Autor: Tom N | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
masti w <news:m45cbi$6se$1dont-email.me>:
67.141114@92.173537.invalid wrote: masti w <news:m459ar$qon$1dont-email.me>: i to jest standardowe wyposażenie wszystkich samochodów? Wszystkich, których nie miałe¶ masti (standardowo latasz kwantyfikatorami) <http://autokult.pl/2012/07/25/elektryczny-hamulec-postojowy-zegnaj-dzwignio> -- 'Tom N' |
|
Data: 2014-11-14 17:14:42 | |
Autor: masti | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
3.141114@79.180330.invalid wrote:
masti w <news:m45cbi$6se$1dont-email.me>: akurat tu to Ty latasz kwantyfikatorami. Liczba modeli w to wyposaýonych jest maůym uůamkiem wszystkich wyprodukowanych. Ile miaůeú samochodów z elektrycznym rćcznym w stosunku do wszystkich któ¶e miaůeú?
gówniane rozwiŕzanie z którego producenci sić wycofujŕ. -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lćk gruntu! -Chyba wysokoúci? -Wiem co mówić. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-11-14 18:20:25 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Wciśnięty pedał hamulca | |
W dniu .11.2014 o 18:14 masti <gone@to.hell> pisze:
<http://autokult.pl/2012/07/25/elektryczny-hamulec-postojowy-zegnaj-dzwignio> Nie kompromituj siÄ™. TG |
|
Data: 2014-11-14 17:26:00 | |
Autor: masti | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Tomasz Gorbaczuk wrote:
W dniu .11.2014 o 18:14 masti <gone@to.hell> pisze:powiem Fordowi, że się skompromitował. -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-11-14 18:36:26 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Wciśnięty pedał hamulca | |
W dniu .11.2014 o 18:26 masti <gone@to.hell> pisze:
Nie kompromituj się.powiem Fordowi, że się skompromitował. C-MAX to nie jest wyznacznik innowacyjności :-) Mów i myśl sobie co chcesz, hamulec elektryczny w powiązaniu z elektroniką ma same zalety. Trwałość na poziomie 250-300kkm jest jak najbardziej akceptowalna. TG |
|
Data: 2014-11-14 17:37:13 | |
Autor: masti | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Tomasz Gorbaczuk wrote:
W dniu .11.2014 o 18:26 masti <gone@to.hell> pisze: niepotrzebna komplikacja typowa dla współczesnych samochodów. -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-11-14 18:42:57 | |
Autor: Tom N | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
masti w <news:m45ek9$g9c$1dont-email.me>:
niepotrzebna komplikacja typowa dla współczesnych samochodów. To, że powozisz Syren± z zepsutym hamulcem ręcznym ustalili¶my już wcze¶niej... -- 'Tom N' |
|
Data: 2014-11-14 17:43:58 | |
Autor: masti | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
62.141114@73.184257.invalid wrote:
masti w <news:m45ek9$g9c$1dont-email.me>: a ilu was tam jest? Bo jasno¶ć wypowiedzi masz jak nagłówki -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-11-14 18:50:37 | |
Autor: Tom N | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
masti w <news:m45f0u$huf$1dont-email.me>:
62.141114@73.184257.invalid wrote: masti w <news:m45ek9$g9c$1dont-email.me>: a ilu was tam jest? Ja i Ty -- tu Ci odpowiadałem, zgodziłe¶ się bez słowa <141114.170541.pms.3236.59@int.dyndns.org.invalid.141114.invalid> Bo jasno¶ć wypowiedzi masz jak nagłówki Co¶ Ci się w liniach nagłówka nie podoba? Co i dlaczego? -- 'Tom N' |
|
Data: 2014-11-14 18:04:23 | |
Autor: masti | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
60.141114@67.185037.invalid wrote:
h> masti w <news:m45f0u$huf$1dont-email.me>: masz zwidy -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-11-14 19:06:29 | |
Autor: Tom N | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
masti w <news:m45g77$moa$1dont-email.me>:
60.141114@67.185037.invalid wrote: h> masti w masz zwidy Tak, tak masti, swoje problemy przypisujesz innym -- to sie nazywa projekcja. -- 'Tom N' |
|
Data: 2014-11-14 18:10:04 | |
Autor: masti | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
99.141114@41.190629.invalid wrote:
masti w <news:m45g77$moa$1dont-email.me>: raczej ty swoje innym. Nadal nie wykazałe¶, ze hamulec elektryczny jest standardowym wyposażeniem większo¶ci samochodów. -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-11-14 19:19:47 | |
Autor: Tom N | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
masti w <news:m45ghs$o74$1dont-email.me>:
99.141114@41.190629.invalid wrote: masti w <news:m45g77$moa$1dont-email.me>: raczej ty swoje innym. Nadal nie wykazałe¶, ze hamulec elektryczny jest Wykazałem, że latasz kwantyfikatorami. To wystarczy. -- 'Tom N' |
|
Data: 2014-11-14 18:21:57 | |
Autor: masti | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
14.141114@99.191947.invalid wrote:
masti w <news:m45ghs$o74$1dont-email.me>: nie. sam poleciałe¶ kwantyfikatorami. Widzisz, że masz problem z własnymi wypowiedziami? -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-11-14 19:49:17 | |
Autor: Tom N | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
masti w <news:m45h85$qqk$1dont-email.me>:
14.141114@99.191947.invalid wrote: masti w <news:m45ghs$o74$1dont-email.me>: nie. sam poleciałe¶ kwantyfikatorami. "był zepsuty we wszystkich samochodach jakie miałem" "i to jest standardowe wyposażenie wszystkich samochodów?" "standardowym wyposażeniem większo¶ci samochodów." Widzisz, że masz problem z własnymi wypowiedziami? Tak-- widzę, że masz-- patrz cytaty powyżej. A teraz cipa. -- 'Tom N' |
|
Data: 2014-11-14 18:56:14 | |
Autor: masti | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
44.141114@36.194917.invalid wrote:
masti w <news:m45h85$qqk$1dont-email.me>: ładnie wycinasz resztę cytatów. manipulanciku -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-11-14 18:43:43 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Wciśnięty pedał hamulca | |
W dniu .11.2014 o 18:37 masti <gone@to.hell> pisze:
Wręcz przeciwnie, znakomicie wspomaga jazdę, nie ma problemów z ruszaniem pod "górkę", ruszaniem w dół (hamulec blokuje na 2 s koła) - auto samo się nie stacza, niedoświadczony kierownik ma czas na puszczenie sprzęgła itp. TG |
|
Data: 2014-11-14 17:44:39 | |
Autor: masti | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Tomasz Gorbaczuk wrote:
W dniu .11.2014 o 18:37 masti <gone@to.hell> pisze: do tego nie potrzebujesz elektrycznego ręcznego -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-11-14 18:48:40 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Wciśnięty pedał hamulca | |
W dniu .11.2014 o 18:44 masti <gone@to.hell> pisze:
niepotrzebna komplikacja typowa dla współczesnych samochodów.Wręcz przeciwnie, znakomicie wspomaga jazdę, nie ma problemów z ruszaniem Pewnie, że nie - ale napisałeś "niepotrzebna komplikacja" - twierdzę, że jest przydatna i ułatwia prowadzenie. TG |
|
Data: 2014-11-14 19:06:41 | |
Autor: masti | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Tomasz Gorbaczuk wrote:
W dniu .11.2014 o 18:44 masti <gone@to.hell> pisze:a u mnie nie ma elektrycznego hamulca a jest asystent ruszania -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-11-14 20:10:34 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Wciśnięty pedał hamulca | |
W dniu .11.2014 o 20:06 masti <gone@to.hell> pisze:
Pewnie, że nie - ale napisałeś "niepotrzebna komplikacja" - twierdzę, żea u mnie nie ma elektrycznego hamulca a jest asystent ruszania no i ? TG |
|
Data: 2014-11-14 19:21:15 | |
Autor: masti | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Tomasz Gorbaczuk wrote:
W dniu .11.2014 o 20:06 masti <gone@to.hell> pisze: no i to, że poł±czyłe¶ tę funkcję z elektryczym hamulcem jako jego zaleta. -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-11-14 20:02:23 | |
Autor: Cavallino | |
Wciśnięty pedał hamulca | |
Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.xpbsu5czg01fvf@l-089.harvard.local... W dniu .11.2014 o 18:37 masti <gone@to.hell> pisze: Do tego wystarcza zwykły ABS (mam taki w Dacii), nie trzeba przeszkadzających wodotrysków w rodzaju elektrycznego hamulca postojowego. |
|
Data: 2014-11-14 20:07:35 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Wciśnięty pedał hamulca | |
W dniu .11.2014 o 20:02 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze:
Wręcz przeciwnie, znakomicie wspomaga jazdę, nie ma problemów z ruszaniem pod "górkę", ruszaniem w dół (hamulec blokuje na 2 s koła) - auto samo się nie stacza, niedoświadczony kierownik ma czas na puszczenie sprzęgła itp. Czegoś nie wiem, albo się nie rozumiemy. Ja piszę o ruszaniu z miejsca. ABS blokuje Ci (i sam zwalnia) koła w przypadku ruszania na wzniesieniu? To jakaś nowa wersja ABS++? W czym może przeszkadzać elektryczny hamulec? - pytam bo mam chyba za słabą wyobraźnię... TG |
|
Data: 2014-11-14 19:21:41 | |
Autor: masti | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Tomasz Gorbaczuk wrote:
W dniu .11.2014 o 20:02 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze: tak -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-11-14 20:19:04 | |
Autor: Cavallino | |
Wciśnięty pedał hamulca | |
Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.xpbwqxfhg01fvf@l-089.harvard.local... W dniu .11.2014 o 20:02 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze: Tak. To jakaś nowa wersja ABS++? Tak.
Nie ma dźwigni, używanej do zawracania. Zazwyczaj też działa zerojedynkowo. |
|
Data: 2014-11-14 20:27:14 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Wciśnięty pedał hamulca | |
W dniu .11.2014 o 20:19 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze:
W czym może przeszkadzać elektryczny hamulec? - Ok. z tym nie dyskutuję, ja jestem zwykłym kapeluszem - ze dwa razy w życiu "zawracałem" na ręcznym, w dodatku na śniegu w zimie. W moich autach ("francuskich") nie działał zerojedynkowo - siła hamowania mocno zależała o siły użytej do pociągnięcia za "dynks". Było to również mocno podkreślane w instrukcjach. TG |
|
Data: 2014-11-14 17:44:59 | |
Autor: Myjk | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Fri, 14 Nov 2014 15:40:29 +0000 (UTC), masti
To wniosek jest taki, że nie umiesz zeń korzystać.potrafisz wolnić ręczny bez podciągnięcia go? Chętnie się nauczę. Czyli nie umiesz, choć już podałem rozwiązanie pomocnicze. Co z tego że ejst dłuższe o te pół sekundy, skoro nie opóźnia JAZDY, a wręcz ją przyśpiesza.i dlatego kierowcy rajdowi ruszają z ręcznego Jak widać, nie tylko rajdowi. kierownica sama sie trzymai do tego zajmuje dodatkowo rękę.Tę, która i tak nie ma co robić? Trzyma się drugą ręką. Rozumiem, że biegów nie zmieniasz przy skrzyni manualnej, bo się kierownica sama nie trzyma?... -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2014-11-14 17:12:43 | |
Autor: masti | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Myjk wrote:
Fri, 14 Nov 2014 15:40:29 +0000 (UTC), masti niezły fakir jeste¶ jak potrafisz ¶cinać i naprawiać zęby blokady ręcznego między ¶wiatłami -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-11-14 18:18:51 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Wciśnięty pedał hamulca | |
W dniu .11.2014 o 18:12 masti <gone@to.hell> pisze:
Czyli nie umiesz, choć już podałem rozwiązanie pomocnicze. Kolego, jak pamiętam to już 2 samochody wstecz (8 lat) miałem ręczny elektryczny (a nie była to klasa premium). Obecnie w większości nowych w cenie powyżej 65k masz go w standardzie. Wciskasz guzik (lub pociągasz za uchwyt) i się "zaciąga", dodajesz lekko gazu - sam się zwalnia. TG |
|
Data: 2014-11-14 17:25:32 | |
Autor: masti | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Tomasz Gorbaczuk wrote:
W dniu .11.2014 o 18:12 masti <gone@to.hell> pisze: a mój C-Max już nie ma elektrycznego bo się Ford z tego gówna wycofał. Obecnie w większo¶ci nowych w cenie powyżej 65k masz go w standardzie.i nadal jest to mniejszo¶ć -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-11-14 18:27:48 | |
Autor: J.F. | |
Wciśnięty pedał hamulca | |
Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości
W dniu .11.2014 o 18:12 masti <gone@to.hell> pisze: Czyli nie umiesz, choć już podałem rozwiązanie pomocnicze.niezły fakir jesteś jak potrafisz ścinać i naprawiać zęby blokady Kolego, jak pamiętam to już 2 samochody wstecz (8 lat) miałem ręczny elektryczny (a nie była to klasa premium). Wiecej powiem - postoisz dluzsza chwile z noga na hamulcu - ten "reczny" sie sam "zaciagnie"... Ale zawrocic na sniegu sie nie da, co za ch* pomysl :-P J. |
|
Data: 2014-11-14 18:40:04 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Wciśnięty pedał hamulca | |
W dniu .11.2014 o 18:27 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:
Kolego, jak pamiętam to już 2 samochody wstecz (8 lat) miałem ręczny elektryczny (a nie była to klasa premium). Nie wiem czy we wszystkich rozwiązaniach, ale u mnie się da. Co więcej ten hamulec ma "inteligencję" - ciągniesz mocniej, szybciej i mocniej blokuje koła. TG |
|
Data: 2014-11-14 18:23:21 | |
Autor: Myjk | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Fri, 14 Nov 2014 17:12:43 +0000 (UTC), masti
niezły fakir jesteś jak potrafisz ścinać i naprawiać zęby blokady ręcznego między światłami Jak nie będziesz zaciągać na pałę jak typowy maczo, to i nie będziesz musiał podciągać. W większości przypadków w mieście wystarczy 1/3 siły ręcznego aby tylko hamulec złapał i auto się nie staczało, w najgorszym wypadku w połowie. Przez grzeczność pominę, że można zwolnić przycisk podczas zapalenia się żółtego światła, a tuż po wrzuceniu biegu. Innymi słowy, szukasz problemu tam gdzie go nie ma. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2014-11-14 17:28:06 | |
Autor: masti | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Myjk wrote:
Fri, 14 Nov 2014 17:12:43 +0000 (UTC), masti czyli jednak, trzeba zwolnić blokadę ręcznego. I nawet na pierwszym z±bku wymaga to lekkiego podci±gnięcia i naci¶nięcia guzika. nie chce mi się -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-11-16 12:01:28 | |
Autor: Myjk | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Fri, 14 Nov 2014 17:28:06 +0000 (UTC), masti
czyli jednak, trzeba zwolnić blokadę ręcznego. Trzeba, to chyba oczywiste. I nawet na pierwszym ząbku wymaga to lekkiego podciągnięcia Nie wymaga. nie chce mi się No i jest rozwiązanie tematu. Lenistwo jest drugim w kolejności, zaraz za ignorancją, elementem gryzącym ludzkość. :P -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2014-11-16 15:40:37 | |
Autor: masti | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Myjk wrote:
Fri, 14 Nov 2014 17:28:06 +0000 (UTC), masti wymaga
lenistwo jest motorem napędzaj±cym postęp. Wła¶nie lenie wymy¶liły elektryczny ręczny. -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-11-16 18:22:41 | |
Autor: Myjk | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Sun, 16 Nov 2014 15:40:37 +0000 (UTC), masti
Nie wymaga.wymaga Napraw sobie ręczny. lenistwo jest motorem napędzającym postęp. Właśnie lenie wymyśliły elektryczny ręczny.nie chce mi sięNo i jest rozwiązanie tematu. Lenistwo jest drugim w kolejności, zaraz za ignorancją, elementem gryzącym ludzkość. :P Został wymyślony dla leni co mają problem ze zwykłym, bo rzekomo wymaga podciągania. Więc sobie w końcu zainstaluj ten elektryczny ręczny, leniu. :P -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2014-11-16 17:24:57 | |
Autor: masti | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Myjk wrote:
Sun, 16 Nov 2014 15:40:37 +0000 (UTC), masti mam upiłować z±bki? Zreszt± w tych samochodach, które już sprzedałem będzie ciężko nie. bo nie lubię -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-11-17 09:09:09 | |
Autor: Myjk | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Sun, 16 Nov 2014 17:24:57 +0000 (UTC), masti
mam upiłować ząbki?Napraw sobie ręczny.Nie wymaga.wymaga Rób co tam sobie chcesz, u mnie nic nie trzeba piłować i zwalnianie do 3-4 ząbka działa bez jego podnoszenia (a 2-3 ząb wystarczy przy większości świateł). Ot, wciskam przycisk i ręczny opada. nie. bo nie lubięZostał wymyślony dla leni co mają problem ze zwykłym, bo rzekomo wymagalenistwo jest motorem napędzającym postęp. Właśnie lenie wymyśliły elektryczny ręczny.nie chce mi sięNo i jest rozwiązanie tematu. Lenistwo jest drugim w kolejności, zaraz za ignorancją, elementem gryzącym ludzkość. :P Nie dosyć że leń, to jeszcze malkontent. :P -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2014-11-17 09:20:10 | |
Autor: masti | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Myjk wrote:
Sun, 16 Nov 2014 17:24:57 +0000 (UTC), masti napraw sobie ręczny :) -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-11-17 10:39:20 | |
Autor: Myjk | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Mon, 17 Nov 2014 09:20:10 +0000 (UTC), masti
napraw sobie ręczny :) Zadowolę się tym co mam -- i tak widac działa lepiej niż u ciebie. :P -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2014-11-14 18:58:48 | |
Autor: My | |
Wci?ni?ty peda? hamulca | |
On 14 Nov 2014 16:10, Myjk wrote:
Fri, 14 Nov 2014 14:49:17 +0000 (UTC), masti A na recznym nie swiecisz ? |
|
Data: 2014-11-14 20:15:02 | |
Autor: Shrek | |
Wci?ni?ty peda? hamulca | |
On 2014-11-14 18:58, My wrote:
Mnie owszem i jeszcze komus bez sensu po ryju swiece. No raczej nie świeci. Inna sprawa, że to świecenie jest przereklamowane. Zaraz komuś kierunki zaczną przeszkadzać i wrzuci lewy już po ruszeniu "żeby zadupnika nie oślepiać bez potrzeby";) Shrek |
|
Data: 2014-11-17 01:11:25 | |
Autor: niusy.pl | |
Wci?ni?ty peda? hamulca | |
UĹĽytkownik "Shrek" <1@wp.pl>
Bo to jakieś dziwne jest, że świeci tylko na nożnym. Inna sprawa, że to świecenie jest przereklamowane. Zaraz komuś kierunki zaczną przeszkadzać i wrzuci lewy już po ruszeniu "żeby zadupnika nie oślepiać bez potrzeby";) No przecież tak się robi w miarę możliwości. |
|
Data: 2014-11-17 06:53:47 | |
Autor: Shrek | |
Wci?ni?ty peda? hamulca | |
On 2014-11-17 01:11, niusy.pl wrote:
No raczej nie świeci. Nie jest. Inna sprawa, że to świecenie jest przereklamowane. Zaraz komuś No i oprócz "wypalania się styków" mamy nowy powód oszczędzania kierunków - "bo oślepiają". Nawet nie wiem jak to skomentować. Shrek. |
|
Data: 2014-11-19 19:51:47 | |
Autor: re | |
Wci?ni?ty peda? hamulca | |
Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m4c2ha$q81$1@node2.news.atman.pl... On 2014-11-17 01:11, niusy.pl wrote: No raczej nie świeci. Nie jest. Jest. Inna sprawa, że to świecenie jest przereklamowane. Zaraz komuś No i oprócz "wypalania się styków" mamy nowy powód oszczędzania kierunków - "bo oślepiają". Nawet nie wiem jak to skomentować. Ale nie z tego powodu tylko by oszczędzić akumulator albo żarówki. Normalna sprawa. |
|
Data: 2014-11-19 19:59:10 | |
Autor: Shrek | |
Wci?ni?ty peda? hamulca | |
On 2014-11-19 19:51, re wrote:
No i oprócz "wypalania się styków" mamy nowy powód oszczędzania Powiedź, że żartujesz proszę. Shrek. |
|
Data: 2014-11-20 01:35:20 | |
Autor: John Kołalsky | |
Wci?ni?ty peda? hamulca | |
UĹĽytkownik "Shrek" <1@wp.pl>
Żarówka przy zapalaniu doznaje udaru zarówno mechanicznie jak i termicznie, więc ... nie migać |
|
Data: 2014-11-14 20:13:56 | |
Autor: Michał Baszyński | |
Wciśnięty pedał hamulca | |
W dniu 2014-11-14 16:10, Myjk pisze:
Szybiej ruszy się z ręcznego niż z nożnego. :P a jak ktoś ma nożny "ręczny" ? ;-P -- Pozdr. Michał |
|
Data: 2014-11-14 20:42:10 | |
Autor: Czesław Wiśniak | |
Wciśnięty pedał hamulca | |
Szybiej ruszy się z ręcznego niż z nożnego. :P To ma przeje..ne :) |
|
Data: 2014-11-20 17:53:41 | |
Autor: DJ Abelson? | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
W dniu 2014-11-14 o 15:49, masti pisze:
A hamulec ręczny masz sprawny? -- "Com napisał, napisałem" Pontius Pilatus |
|
Data: 2014-11-20 19:28:27 | |
Autor: masti | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
DJ Abelson? wrote:
W dniu 2014-11-14 o 15:49, masti pisze: tak -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-11-21 18:31:53 | |
Autor: DJ Abelson? | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
W dniu 2014-11-20 o 20:28, masti pisze:
DJ Abelson? wrote:To dobrze, czasem się przyda. Warto chlasn±ć go do góry nie tylko przed przegl±dem :P -- "Com napisał, napisałem" Pontius Pilatus |
|
Data: 2014-11-20 17:52:43 | |
Autor: DJ Abelson? | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
W dniu 2014-11-14 o 15:46, Myjk pisze:
Fri, 14 Nov 2014 11:21:27 +0000 (UTC), mastiJa też tak robię. Poza tym, warto od czasu do czasu używać ręcznego żeby pozostał sprawny. -- "Com napisał, napisałem" Pontius Pilatus |
|
Data: 2014-11-14 15:20:48 | |
Autor: Tomasz Finke | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
W dniu 2014-11-14 o 12:17, Grzegorz Tomczyk pisze:
Inna sprawa to automaty: tam wręcz nie zalecane jest przeł±czanie co Przy automacie chc±c stać na D musisz trzymać hamulec nożny. T. |
|
Data: 2014-11-14 14:23:55 | |
Autor: masti | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Tomasz Finke wrote:
W dniu 2014-11-14 o 12:17, Grzegorz Tomczyk pisze: naprawdę? -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-11-14 16:49:32 | |
Autor: MadMan | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Dnia Fri, 14 Nov 2014 15:20:48 +0100, Tomasz Finke napisał(a):
Przy automacie chcąc stać na D musisz trzymać hamulec nożny. Mój o tym nie wie. -- Pozdrawiam, Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl Tlen: madman1985, GG: 2283138 |
|
Data: 2014-11-19 15:39:38 | |
Autor: Grzegorz Tomczyk | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Dnia Fri, 14 Nov 2014 15:20:48 +0100, Tomasz Finke napisał(a):
Przy automacie chcąc stać na D musisz trzymać hamulec nożny.Albo zaciągnąć ręczny, jak już wcześniej pisałem. -- Grzegorz Tomczyk |
|
Data: 2014-11-14 16:07:55 | |
Autor: Robson | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
W dniu 2014-11-14 12:17, Grzegorz Tomczyk pisze:
Dnia Fri, 14 Nov 2014 09:22:23 +0100, P.B. napisał(a): Ale mnie ubawiłe¶! W wielu automatach jest tak, że PUSZCZENIE hamulca nożnego powoduje zał±czenie sprzęgła i dodanie gazu. R |
|
Data: 2014-11-19 15:41:06 | |
Autor: Grzegorz Tomczyk | |
Wci¶nięty pedał hamulca | |
Dnia Fri, 14 Nov 2014 16:07:55 +0100, Robson napisał(a):
Ale mnie ubawiłeś! W wielu automatach jest tak, że PUSZCZENIE hamulcaMoże i w wielu, ale nie w moim. -- Grzegorz Tomczyk |
|