Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Warszawa

Warszawa

Data: 2009-02-27 12:51:39
Autor: J.F.
Warszawa


Warszawiacy .. zalapaliscie sie

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/news/uwaga-duza-akcja-policji,1266725



J.BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N:;xnews
FN:xnews
REV:20090227T115139Z
END:VCARD


Data: 2009-02-27 13:32:54
Autor: krzysiek82
Warszawa
warszawiaczków niech trzepią to mi się podoba, barany jeździć nie umieją , nie trawię tego miasta. warszawiak najgorszy gatunek polaka.

--
krzysiek82

Data: 2009-02-27 13:50:32
Autor: Tadeusz
Warszawa

Użytkownik "krzysiek82" <> napisał w wiadomości news:.pl...
warszawiaczków niech trzepią to mi się podoba, barany jeździć nie umieją , nie trawię tego miasta. warszawiak najgorszy gatunek polaka.

następny idiota, żyjący stereotypami...

Data: 2009-02-27 14:15:19
Autor: krzysiek82
Warszawa
Tadeusz pisze:
następny idiota, żyjący stereotypami...

Idiotę widzisz w lusterku każdego dnia. Jakimi stereotypami? Często niestety bywam w wawie i wiem jacy tam są kierowcy. Oszczędzanie na włączaniu kierunków, zmiana pasa bez patrzenia czy coś na nim jedzie czy nie. Więc o czym gadasz człowieku bo twój komentarz świadczy o Tobie.

--
krzysiek82

Data: 2009-02-27 14:26:15
Autor: Mario
Warszawa
krzysiek82 pisze:
Tadeusz pisze:
następny idiota, żyjący stereotypami...

Idiotę widzisz w lusterku każdego dnia. Jakimi stereotypami? Często niestety bywam w wawie i wiem jacy tam są kierowcy. Oszczędzanie na włączaniu kierunków, zmiana pasa bez patrzenia czy coś na nim jedzie czy nie. Więc o czym gadasz człowieku bo twój komentarz świadczy o Tobie.

ahahaha,
niezłe :-D
i myślisz że wszyscy których spotykasz w Wawie to warszawiacy?

Niezły flame będzie.. ;-)

pozdrawiam
mario

Data: 2009-02-27 14:26:48
Autor: krzysiek82
Warszawa
Mario pisze:
ahahaha,
niezłe :-D
i myślisz że wszyscy których spotykasz w Wawie to warszawiacy?

Niezły flame będzie.. ;-)

Zapewne nie ale lubię uogólniać :D

--
krzysiek82

Data: 2009-02-27 05:36:01
Autor: a13x81
Warszawa
On 27 Lut, 14:26, krzysiek82 <krzysiek...@02.pl> wrote:
> ahahaha,
> niezłe :-D
> i myślisz że wszyscy których spotykasz w Wawie to warszawiacy?
> Niezły flame będzie.. ;-)
Zapewne nie ale lubię uogólniać :D

Naprawdę nie ma się czym chwalić, ani tym bardziej cieszyć.

--
pzdr
Alex

Data: 2009-02-27 15:12:54
Autor: kml
Warszawa

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:go8qb0$cjq$1nemesis.news.neostrada.pl...
Mario pisze:
ahahaha,
niezłe :-D
i myślisz że wszyscy których spotykasz w Wawie to warszawiacy?

Niezły flame będzie.. ;-)

Zapewne nie ale lubię uogólniać :D

Mało kto jeżdzący po Warszawie jest z Warszawy.


--
pozdrawiam
kml

Data: 2009-02-27 15:34:07
Autor: gacek
Warszawa
kml wrote:

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:go8qb0$cjq$1nemesis.news.neostrada.pl...
Mario pisze:
ahahaha,
niezłe :-D
i myślisz że wszyscy których spotykasz w Wawie to warszawiacy?

Niezły flame będzie.. ;-)

Zapewne nie ale lubię uogólniać :D

Mało kto jeżdzący po Warszawie jest z Warszawy.


Pewnie. W ogóle wszyscy są spod Gdańska.


W nosie mam warszawskich kierowców, bo nie mam potrzeby bywać. Ale wasze dziecinne tłumaczenia to coś na zasadzie "uderz w stół..."


gacek

Data: 2009-02-27 07:24:29
Autor: slaweks
Warszawa
On 27 Lut, 15:34, gacek <gacekn...@wp.pl> wrote:
> Mało kto jeżdzący po Warszawie jest z Warszawy.

Pewnie. W ogóle wszyscy są spod Gdańska.

W nosie mam warszawskich kierowców, bo nie mam potrzeby bywać. Ale wasze
dziecinne tłumaczenia to coś na zasadzie "uderz w stół..."

Moze masz w nosie, ale szkoda że nie przyglądasz się rejestracjom.
Dużo jest numerów rejestracyjnych jest
trzy literowych i duży odsetek pochodzi z L.. czyli lubelskiego.

A i nie jest to dziecinne tłumaczenie tylko odpowiedź na jakieś
dziecinne stereotypy...

Data: 2009-02-27 16:50:06
Autor: gacek
Warszawa
slaweks wrote:
On 27 Lut, 15:34, gacek <gacekn...@wp.pl> wrote:
Mało kto jeżdzący po Warszawie jest z Warszawy.
Pewnie. W ogóle wszyscy są spod Gdańska.

W nosie mam warszawskich kierowców, bo nie mam potrzeby bywać. Ale wasze
dziecinne tłumaczenia to coś na zasadzie "uderz w stół..."

Moze masz w nosie, ale szkoda że nie przyglądasz się rejestracjom.

szkoda ze nie czytasz. wyraznie napisalem, ze nie bywam w warszawie, wiec nie przygladam sie rejestracjom.

btw. mieszkam w Gdansku od >10 lat, ale blachy mam z powiatu rodziców. Pewnie nie jestem gdanskim kierowca, co?


A w Warszawie takich "przyjezdnych" to pewnie niet?



gacek

Data: 2009-02-27 16:59:10
Autor: kml
Warszawa

Użytkownik "gacek" <gaceknews@wp.pl> napisał w wiadomości news:go923l$pn1$1news.task.gda.pl...

btw. mieszkam w Gdansku od >10 lat, ale blachy mam z powiatu rodziców. Pewnie nie jestem gdanskim kierowca, co?


A w Warszawie takich "przyjezdnych" to pewnie niet?

Problem polega na tym że tych "przyjezdnych" jest znakomita większość.


--
pozdrawiam
kml

Data: 2009-02-27 22:11:04
Autor: Mirek Ptak
Warszawa
*kml* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

btw. mieszkam w Gdansku od >10 lat, ale blachy mam z powiatu rodziców. Pewnie nie jestem gdanskim kierowca, co?


A w Warszawie takich "przyjezdnych" to pewnie niet?

Problem polega na tym że tych "przyjezdnych" jest znakomita większość.


W takim razie DO BRONI! bo Wam ze Stolicy wiochę zrobią ;)

BP, ANNMSP

Pozdrawiam - Mirek (WE xxxxx)
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Data: 2009-02-27 22:32:10
Autor: Artur Maślag
Warszawa
Mirek Ptak pisze:
(...)
W takim razie DO BRONI! bo Wam ze Stolicy wiochę zrobią ;)
BP, ANNMSP

ROTFL - i tak zrobią ;)

Pozdrawiam - Mirek (WE xxxxx)

:) Po nowemu to WE/WW/WU - ostatnio WPI :)

Data: 2009-02-27 22:52:28
Autor: Rafał Grzelak
Warszawa
Dnia Fri, 27 Feb 2009 22:11:04 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

Pozdrawiam - Mirek (WE xxxxx)

eee... WZI :] to jest oldschool. :D

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2009-02-28 10:24:40
Autor: neelix
Warszawa

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:go9kt6$3g5$1news.onet.pl...
*kml* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

btw. mieszkam w Gdansku od >10 lat, ale blachy mam z powiatu rodziców. Pewnie nie jestem gdanskim kierowca, co?


A w Warszawie takich "przyjezdnych" to pewnie niet?

Problem polega na tym że tych "przyjezdnych" jest znakomita większość.


W takim razie DO BRONI! bo Wam ze Stolicy wiochę zrobią ;)

Już napływowy elektorat PO zrobił wiochę.

neelix

Data: 2009-03-01 20:34:03
Autor: Piotrek
Warszawa
Już napływowy elektorat PO zrobił wiochę.

a ty jak zwykle na grupie nic madrego do powiedzenia nie masz tylko sie z polityka przyplatales :)
naprawde lepiej robisz jak milczysz bo sie przynajmniej nie osmieszasz :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-03-02 19:33:14
Autor: neelix
Warszawa

Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości news:goent5$pj3$1opal.futuro.pl...
Już napływowy elektorat PO zrobił wiochę.

a ty jak zwykle na grupie nic madrego do powiedzenia nie masz tylko sie z polityka przyplatales :)
naprawde lepiej robisz jak milczysz bo sie przynajmniej nie osmieszasz :)

Uderz w stół a nożyce same się odezwą?  ;-) Myślisz, że napisałeś coś mądrzejszego, bo ja chociaż napisałem prawdę? :-)

neelix

Data: 2009-03-02 08:46:11
Autor: Mlody
Warszawa
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:go9kt6$3g5$1news.onet.pl...
W takim razie DO BRONI! bo Wam ze Stolicy wiochę zrobią ;)

Już zrobili :P


Pozdrawiam!
--
   Mlody
www.jetta.org.pl
'97/98 VW Vento chyba grantowy? WND **977 nieoklejony :(
'87 VW Jetta 1.6D biała WSL ***A '70 VW 1200 mexykan :)
,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren"

Data: 2009-02-27 16:16:54
Autor: kml
Warszawa

Użytkownik "gacek" <gaceknews@wp.pl> napisał w wiadomości news:go8tl6$f9c$2news.task.gda.pl...
W nosie mam warszawskich kierowców, bo nie mam potrzeby bywać. Ale wasze dziecinne tłumaczenia to coś na zasadzie "uderz w stół..."

Ja nie muszę się z niczego tłumaczyć a jedynie chciałbym zwrócić uwagę na fakt, że termin "warszawski kierowca" odnosi się najczęściej do jakiegoś burasa, który na nasze nieszczęście znalazł się u nas w mieście.

Jeżdzę z warszawskimi numerami i nikt na mnie nie trąbi w innych miastach.


--
pozdrawiam
kml

Data: 2009-02-27 16:03:34
Autor: Waldek Godel
Warszawa
Dnia Fri, 27 Feb 2009 15:12:54 +0100, kml napisał(a):

Mało kto jeżdzący po Warszawie jest z Warszawy.

true.
W ogóle mało kto w Warszawie jest z Warszawy.
Ale akcja będzie dotyczyla tych co jeżdzą w Warszawie a nie rdzennych
warszawiaków tylko - więc się zgadza.

Ciekawe czy krawężników zapieprzających suką 120/godzinę też ukarają...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,
rzecznik centrali ZUS.

Data: 2009-02-27 15:16:10
Autor: Mario
Warszawa
krzysiek82 pisze:
Mario pisze:
ahahaha,
niezłe :-D
i myślisz że wszyscy których spotykasz w Wawie to warszawiacy?

Niezły flame będzie.. ;-)

Zapewne nie ale lubię uogólniać :D

to zatem powinieneś napisać tak:
"Zawsze jak przyjeżdżam do Warszawy, wkurzają mnie inni przyjezdni poruszający się po tym mieście. Nie używają kierunkowskazów... itd" :-P

To byłoby lepsze uogólnienie, gdyż procentowo przyjezdnych jest więcej jak miejscowych.

pozdrawiam
mario

Data: 2009-02-27 15:24:11
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
Warszawa
Kolega/żanka krzysiek82 napisał/a:
Idiotę widzisz w lusterku każdego dnia. Jakimi stereotypami? Często niestety bywam w wawie i wiem jacy tam są kierowcy. Oszczędzanie na włączaniu kierunków, zmiana pasa bez patrzenia czy coś na nim
jedzie czy  nie.

No paczpan! Ja po Warszawie jeżdżę codziennie i jakoś nie podzielam Twoich spostrzeżeń. Może po prostu zamiast oceniać obiektywnie, to po prostu jesteś wyczulony na szukanie potwierdzenia Twojej z góry założonej tezy? Ewentualnie jeździsz jak pipa - kiedyś, jak się ofochowałem z moją ślubną i na złość jej jechałem tempem mocno spacerowym (aczkolwiek dozwolonym, w granicach prawa), faktycznie spotkałem się z aktami ostentacyjnego udowadniania mi przez innych kierowców, że im przeszkadzam (siedzenie na zderzaku, zjerzdżanie tuż przed maskę itp).


--
Krzysiek Niemkiewicz - inicjały[at]post.pl

Green Golf III Variant '96 1.9 GT TDI
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2009-02-27 15:43:50
Autor: krzysiek82
Warszawa
Krzysiek Niemkiewicz pisze:
No paczpan! Ja po Warszawie jeżdżę codziennie i jakoś nie podzielam Twoich spostrzeżeń.

Może jeździsz tak samo "przepisowo" jak inni którzy są z przepisami na bakier.

Ewentualnie jeździsz jak pipa -

Proponuje takie osądzanie zachować dla siebie bo raczej kulturalne to nie jest.

--
krzysiek82

Data: 2009-02-27 07:26:45
Autor: slaweks
Warszawa
On 27 Lut, 15:43, krzysiek82 <krzysiek...@02.pl> wrote:
Krzysiek Niemkiewicz pisze:

> No paczpan! Ja po Warszawie jeżdżę codziennie i jakoś nie podzielam
> Twoich spostrzeżeń.

Może jeździsz tak samo "przepisowo" jak inni którzy są z przepisami na
bakier.

Ewentualnie jeździsz jak pipa -

Proponuje takie osądzanie zachować dla siebie bo raczej kulturalne to
nie jest.

To po co osądzasz. Jest takie powiedzenie: kierowcy dzielą się na tych
co jeżdzą jak wariaci szybciej ode mnie i na kapeluszników, którzy
jeżdżą wolniej ode mnie.

Data: 2009-02-27 16:27:43
Autor: krzysiek82
Warszawa
slaweks pisze:
To po co osądzasz. Jest takie powiedzenie: kierowcy dzielą się na tych
co jeżdzą jak wariaci szybciej ode mnie i na kapeluszników, którzy
jeżdżą wolniej ode mnie.

Ja nie osądzam tylko widzę co się dzieje i wiem jakie potem są tego konsekwencje, i utrata prawka jest najmniej dotkliwą konsekwencją.
Bo zabicie człowieka w wypadku drogowym to coś znacznie gorszego.

--
krzysiek82

Data: 2009-02-27 16:18:38
Autor: kml
Warszawa

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:go8uea$60u$1atlantis.news.neostrada.pl...

Proponuje takie osądzanie zachować dla siebie bo raczej kulturalne to nie jest.

news:go8n5t$71c$1nemesis.news.neostrada.pl...> warszawiaczków niech trzepią to mi się podoba, barany jeździć nie umieją
, nie trawię tego miasta. warszawiak najgorszy gatunek polaka.

-- krzysiek82

Bez komentarza.


--
pozdrawiam
kml

Data: 2009-02-27 16:26:06
Autor: krzysiek82
Warszawa
kml pisze:
Bez komentarza.



Generalnie to mam trochę faszystowskie poglądy :) ale cóż wszystko jest winą polaków.

--
krzysiek82

Data: 2009-02-27 16:33:00
Autor: kml
Warszawa

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:go91al$ne7$1nemesis.news.neostrada.pl...
kml pisze:
Bez komentarza.



Generalnie to mam trochę faszystowskie poglądy :) ale cóż wszystko jest winą polaków.

To miło, że zdajesz sobie z tego sprawę.


--
pozdrawiam
kml

Data: 2009-02-28 17:24:27
Autor: Piotrek
Warszawa
No paczpan! Ja po Warszawie jeżdżę codziennie i jakoś nie podzielam Twoich spostrzeżeń.

pomimo ze nie przepadam za warszawa to uwazam ze masz racje.
ile razy bylem samochodem w warszawie nie zauwazylem zeby warszawiacy jezdzili jakos tragicznie(mimo stereotypow:)
ale moze dlatego ze ja na codzien poruszam sie po duzym miescie wiec dla mnie zadna roznica, jak ktos przyjechal z pipidowy dolnej to kazdy wiekszy ruch uwaza za koszmar i nie potrafi sie poruszac w takim ruchu.

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-02-27 16:16:58
Autor: Paweł W.
Warszawa

, nie trawię tego miasta. warszawiak najgorszy gatunek polaka.

czemu?

p.

Data: 2009-02-27 16:19:52
Autor: krzysiek82
Warszawa
Paweł W. pisze:
czemu?

p.



Zatrzymuje się na czerwonym świetle, facet jadący za mną zmienia pas wyprzedza na czerwonym jedzie przez przejście dla pieszych, więc jadę za nim gdy już go doganiam i wzywam policję okazuje się, że to jakiś znajomy policjanta a ja dostaje pouczenie, że nie jestem wymiarem sprawiedliwości. Co prawda to mogło zdarzyć się w każdym mieście ale zdarzyło się w wawie. Dlatego nie lubie tego miasta, tych zabieganych ludzi i tego syfu który ogarnia mnie tak z każdej strony.

--
krzysiek82

Data: 2009-02-27 16:44:06
Autor: elmer radi radisson
Warszawa
krzysiek82 wrote:

Zatrzymuje się na czerwonym świetle, facet jadący za mną zmienia pas wyprzedza na czerwonym jedzie przez przejście dla pieszych, więc jadę za nim gdy już go doganiam i wzywam policję okazuje się, że to jakiś znajomy policjanta a ja dostaje pouczenie, że nie jestem wymiarem sprawiedliwości. Co prawda to mogło zdarzyć się w każdym mieście ale zdarzyło się w wawie. Dlatego nie lubie tego miasta, tych zabieganych ludzi i tego syfu który ogarnia mnie tak z każdej strony.

Bo oczywiscie Warszawa to takie male miasto ze wszyscy mieszkancy
znaja sie z policjantami... a ja akcje taka, ze zatrzymalem sie na czerwonym, a ominelo mnie Iveco i przejechalo przez skrzyzowanie,
i poszly bluzgi na CB ze sie zatrzymalem przezylem w Lublinie,
i co? Lepiej lecz kompleksy albo trolluj gdzie indziej.


--

tajemnicze kręgle w zbożu

Data: 2009-02-27 18:04:32
Autor: JG
Warszawa
krzysiek82 pisze:
Zatrzymuje się na czerwonym świetle, facet jadący za mną zmienia pas wyprzedza na czerwonym jedzie przez przejście dla pieszych, więc jadę za nim gdy już go doganiam i wzywam policję okazuje się, że to jakiś znajomy policjanta a ja dostaje pouczenie, że nie jestem wymiarem sprawiedliwości. Co prawda to mogło zdarzyć się w każdym mieście ale zdarzyło się w wawie. Dlatego nie lubie tego miasta, tych zabieganych ludzi i tego syfu który ogarnia mnie tak z każdej strony.
Dobrze, że Ci portfela nie ukradli w Warszawie, bo wyszłoby, że mieszkają tam sami złodzieje...

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-02-27 18:35:12
Autor: Artur Maślag
Warszawa
JG pisze:
(...)
Dobrze, że Ci portfela nie ukradli w Warszawie, bo wyszłoby, że mieszkają tam sami złodzieje...

I pijaki, bo każdy pijak to złodziej...

Data: 2009-03-02 09:42:53
Autor: Arek (G)
Warszawa
Artur Maślag pisze:

Dobrze, że Ci portfela nie ukradli w Warszawie, bo wyszłoby, że mieszkają tam sami złodzieje...

I pijaki, bo każdy pijak to złodziej...

A jakby go ktoś wydymał na dworcu to same pedały...

A.

Data: 2009-02-27 18:54:15
Autor: Paweł W.
Warszawa


Zatrzymuje się na czerwonym świetle, facet jadący za mną zmienia pas wyprzedza na czerwonym jedzie przez przejście dla pieszych,

do jest definjcja "warszawiaka"?

 więc jadę za  nim

- źle robisz.

 gdy już go doganiam i wzywam policję okazuje się, że to jakiś
znajomy policjanta a ja dostaje pouczenie, że nie jestem wymiarem sprawiedliwości.

- trzeba było dogonić i w morde dać "u nas w wawce tak się robi :-)"

p.

ps.

po czym wnosisz, że policjant warszawiakiem był?

Data: 2009-02-27 22:20:15
Autor: rafikx
Warszawa
krzysiek82 pisze:
warszawiaczków niech trzepią to mi się podoba, barany jeździć nie umieją , nie trawię tego miasta. warszawiak najgorszy gatunek polaka.



Małomiasteczkowość pije pod pachami?
Sołtysie z Glutów Dolnych?
Won krowy oporządzać, trollu przebrzydły.

PLONK.


R.

Data: 2009-02-28 00:21:13
Autor: Pa_blo
Warszawa

Użytkownik "rafikx" <rafikxx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:go9lea$atf$1inews.gazeta.pl...


Małomiasteczkowość pije pod pachami?
Sołtysie z Glutów Dolnych?
Won krowy oporządzać, trollu przebrzydły.

PLONK.


Ale z Ciebie tfardziel!
Az mu kurde w piety poszlo... hie hie hie

Zawolaj Cavalliano on tez lubie plonki rozdawac :)

Picasso

Data: 2009-02-28 08:51:26
Autor: rafikx
Warszawa
Pa_blo pisze:
Użytkownik "rafikx" <rafikxx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:go9lea$atf$1inews.gazeta.pl...


Ale z Ciebie tfardziel!
Az mu kurde w piety poszlo... hie hie hie

Zawolaj Cavalliano on tez lubie plonki rozdawac :)


Powiem tak:

Jestem z Warszawy. Jeżdżę samochodem po całej Polsce.
Czasem wkurzają mnie kierowcy z Krakowa, innym razem z Gdańska, zaś rekordy pobijają drajwerzy z byłego województwa włocławskiego.

Ale nigdy nie przyszłoby mi do głowy ryknąć na ogólnopolskiej grupie dyskusyjnej, że krakus, gdańszczanin, poznaniak lub wrocławianin jest najgorszym typem polaka. Co w człowieku siedzi za nienawiść, że używa takich sformułowań?

Uważasz, że przed chamem, który określa mieszkańców mojego miasta w taki sposób mam kapelusza uchylać i klaskać, bo dobrze prawi? Wolne żarty.

R.

Data: 2009-02-28 11:33:06
Autor: Pa_blo
Warszawa

Użytkownik "rafikx" <rafikxx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:goaqdp$epn$1inews.gazeta.pl...


Uważasz, że przed chamem, który określa mieszkańców mojego miasta w taki sposób mam kapelusza uchylać i klaskać, bo dobrze prawi? Wolne żarty.



Troche dystansu...
Twoja reakcja jest smieszna...  gosc wtyka kij w mrowisko i sie pewnie dobrze bawi.
BTW cos w tym jednak jest, w Warszawie jezdzi sie paskudnie i bardzo agresywnie. Przejawow cwaniactwa na drodze jest duzo, zeby nie powiedziec wiecej niz w Poznaniu / Wroclawiu / Katowicach / Gdansku - wybierz sobie. Czy jest to domena Warsiawiakow czy Warszawiakow jest nie do zweryfikowania - ich rejestracje zaczynaja sie na W...

Z innej strony, usenet bez expertow, buzdyganow i sumarow bylby strasznie nudny ... ja jeszcze nigdy nie uzylem plonkownicy :)

Picasso

Data: 2009-02-28 12:00:40
Autor: rafikx
Warszawa
Pa_blo pisze:


Troche dystansu...

Wszystko ma swoje granice. Poczucie humoru i dystans również.


Twoja reakcja jest smieszna...  gosc wtyka kij w mrowisko i sie pewnie dobrze bawi.


Wątpliwe poczucie humoru w powiązaniu z wrodzonym chamstwem.


BTW cos w tym jednak jest, w Warszawie jezdzi sie paskudnie i bardzo agresywnie. Przejawow cwaniactwa na drodze jest duzo, zeby nie powiedziec wiecej niz w Poznaniu / Wroclawiu / Katowicach / Gdansku - wybierz sobie. Czy jest to domena Warsiawiakow czy Warszawiakow jest nie do zweryfikowania - ich rejestracje zaczynaja sie na W...


Przecież ja nie polemizuję z faktem chamstwa i cwaniactwa na drogach Warszawy. Jest i zapewne będzie do czasu, kiedy samochód stanie się czymś oczywistym w życiu Polaków, nie zaś zdobyczą ostatniego pokolenia.




Z innej strony, usenet bez expertow, buzdyganow i sumarow bylby strasznie nudny ... ja jeszcze nigdy nie uzylem plonkownicy :)


Warto. Spróbuj. Lżej się żyje ;)

R.

Data: 2009-02-28 10:20:32
Autor: neelix
Warszawa

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:go8n5t$71c$1nemesis.news.neostrada.pl...
warszawiaczków niech trzepią to mi się podoba, barany jeździć nie umieją , nie trawię tego miasta. warszawiak najgorszy gatunek polaka.

To nie jest kwestia Warszawiaka tylko prawdopodobnie buraka, który ściągnał do stolicy za robotą. Z obserwacji widać, że najgorsi są z rejestracją WE. Ci nie stosują się do żadnych przepisów. Samo użycie kierunkowskazu napawa ich obrzydzeniem. Za WE jest chyba WA.

neelix

Data: 2009-02-28 12:11:50
Autor: jerzu
Warszawa
On Sat, 28 Feb 2009 10:20:32 +0100, "neelix" <aneelix@wp.pl> wrote:

Za WE jest chyba WA.

WE to Mokotów. WA - Białołęka. Co do pierwszego - duża ilość aut w
leasingu, WA to znowu nowe osiedla, często zamieszkałe przez
przyjezdnych, choć nie tylko.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200
-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-02-28 16:37:58
Autor: Artur Maślag
Warszawa
jerzu pisze:
On Sat, 28 Feb 2009 10:20:32 +0100, "neelix" <aneelix@wp.pl> wrote:

Za WE jest chyba WA.

WE to Mokotów. WA - Białołęka. Co do pierwszego - duża ilość aut w
leasingu, WA to znowu nowe osiedla, często zamieszkałe przez
przyjezdnych, choć nie tylko.

To taki mały przykładzik, że uogólnienia przytoczone w tym
wątku są funta kłaków nie warte, a służą tylko i wyłącznie
poprawianiu własnego ego :)

Data: 2009-03-02 01:09:09
Autor: JG
Warszawa
jerzu pisze:
WE to Mokotów. WA - Białołęka. Co do pierwszego - duża ilość aut w
leasingu, WA to znowu nowe osiedla, często zamieszkałe przez
przyjezdnych, choć nie tylko.
Każdy ma jak widać inne obserwacje. Dla mnie - rodowitego warszawiaka - najwięksi cwaniacy to WJ i WH, czyli Targówek / Praga Płn. ;)

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-03-02 08:55:10
Autor: Mlody
Warszawa
Użytkownik "JG" <uzx@skasuj_antyspam_tlen.pl> napisał w wiadomości news:gof83n$io7$1inews.gazeta.pl...
jerzu pisze:
WE to Mokotów. WA - Białołęka. Co do pierwszego - duża ilość aut w
leasingu, WA to znowu nowe osiedla, często zamieszkałe przez
przyjezdnych, choć nie tylko.
Każdy ma jak widać inne obserwacje. Dla mnie - rodowitego warszawiaka - najwięksi cwaniacy to WJ i WH, czyli Targówek / Praga Płn. ;)

A ja mam owocową rejestrację (WND) i moim skromnym zdaniem najbardziej denerwujący są tacy z rejestracją z innego województwa co od dawna mieszkają w Warszawie, ale nauczyli się wykorzystywać obcą blachę do cwaniactwa udając "zagubinych" i jeżdżą nie z tego pasa co rzeba i udają  że miasta nie znają...
Największe chamstwo na drogach na jakie trafiłem to jak pojechałem firmowym Fiatem Punto w leasingu (blacha WI) do Katowic, tam to przejawów kultury i uprzejmości się naoglądałęm i nasłuchałem na CB...

Pozdrawiam!
--
   Mlody
www.jetta.org.pl
'97/98 VW Vento chyba grantowy? WND **977 nieoklejony :(
'87 VW Jetta 1.6D biała WSL ***A '70 VW 1200 mexykan :)
,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren"

Data: 2009-03-02 19:36:29
Autor: neelix
Warszawa

Użytkownik "JG" <uzx@skasuj_antyspam_tlen.pl> napisał w wiadomości news:gof83n$io7$1inews.gazeta.pl...
jerzu pisze:
WE to Mokotów. WA - Białołęka. Co do pierwszego - duża ilość aut w
leasingu, WA to znowu nowe osiedla, często zamieszkałe przez
przyjezdnych, choć nie tylko.
Każdy ma jak widać inne obserwacje. Dla mnie - rodowitego warszawiaka - najwięksi cwaniacy to WJ i WH, czyli Targówek / Praga Płn. ;)

Może masz szczęście nie mieć do czynienia z WE czego Ci nadal życzę.

neelix

Data: 2009-03-02 19:35:05
Autor: neelix
Warszawa

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:qt6iq4hlj8vhd1ibd7uldiavhdrjp02dl44ax.com...
On Sat, 28 Feb 2009 10:20:32 +0100, "neelix" <aneelix@wp.pl> wrote:

Za WE jest chyba WA.

WE to Mokotów. WA - Białołęka. Co do pierwszego - duża ilość aut w
leasingu, WA to znowu nowe osiedla, często zamieszkałe przez
przyjezdnych, choć nie tylko.

Zgadza się. Ile razy zobaczę, że ktoś wycina jakiś numer to na bank jest to WE.

--
Pozdrawiam
neelix

Data: 2009-03-02 19:41:10
Autor: Paweł W.
Warszawa

Zgadza się. Ile razy zobaczę, że ktoś wycina jakiś numer to na bank jest to
WE.

No i rejestracje WE ma jadna z firm leasingowych i na bank kilka osób, które je użytkuje nie mieszka na Mokotowie bo osobiście ich znam ;p

p.

Data: 2009-03-02 21:16:10
Autor: jerzu
Warszawa
On Mon, 2 Mar 2009 19:35:05 +0100, "neelix" <aneelix@wp.pl> wrote:

Zgadza się. Ile razy zobaczę, że ktoś wycina jakiś numer to na bank jest to WE.

Strzeż się, ja też mam WE. A z Mokotowa nie jestem.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200
-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-03-03 14:21:21
Autor: neelix
Warszawa

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:mjfoq417ers8mvceos8b125rej8hpmisii4ax.com...
On Mon, 2 Mar 2009 19:35:05 +0100, "neelix" <aneelix@wp.pl> wrote:

Zgadza się. Ile razy zobaczę, że ktoś wycina jakiś numer to na bank jest to
WE.

Strzeż się, ja też mam WE. A z Mokotowa nie jestem.

A ja nie mam nic do Mokotowa, tylko do buraków drogowych. Niestety przeważa WE. Jeśli oni tak jeżdżą po Polsce to nic dziwnego, że Warszawiaków nie lubią.

neelix

Data: 2009-02-27 14:15:11
Autor: Czarek Daniluk
Warszawa

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:go8k4a$64g$1news.onet.pl...


Warszawiacy .. zalapaliscie sie


http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/news/uwaga-duza-akcja-policji,1266725


A ja powiem tylko jedno - niech się wezmą za kretynów przejeżdżających
skrzyżowania na czerwonym świetle.
Ostatnio obserwuję zwiększanie się kierowników dla których czerwone światło
nic nie znaczy - wręcz powoduje wciśnięcie pedału gazu żeby szybciej
przelecieć.
Wystarczyłoby postawić za paroma krzyżówkami patrole nawet piesze i przy
każdej zmianie świateł mieliby conajmniej jednego klienta.

Pozdrawiam !!

PS:
Dzisiaj na trasie z Targowej na Zajączka naliczyłem conajmniej dwóch takich
klientów - ja hamulec zatrzymuję się a tu obok mnie gaz do dechy i już na
chamskim czerwonym polecieli ;) w tym jeden to była złotówa.

Data: 2009-02-27 14:17:34
Autor: krzysiek82
Warszawa
Czarek Daniluk pisze:
  > A ja powiem tylko jedno - niech się wezmą za kretynów przejeżdżających
skrzyżowania na czerwonym świetle.

Ja sobie przy szybie zamontowałem kamerkę jak coś takiego widzę, odrazu klikam rec ;d  a potem przy najbliższej okazji jak już się tego trochę nazbiera jadę sobie do komendy złożyć zeznania. Jeszcze żaden delikwent nie protestował, wszyscy płacą. Szkoda tylko, że ta kasa nie trafia do mojej kieszeni.

--
krzysiek82

Data: 2009-02-27 15:29:46
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
Warszawa
Kolega/żanka krzysiek82 napisał/a:
Ja sobie przy szybie zamontowałem kamerkę jak coś takiego widzę,
odrazu  klikam rec ;d  a potem przy najbliższej okazji jak już się
tego trochę  nazbiera jadę sobie do komendy złożyć zeznania.

ORMO żyje!


--
Krzysiek Niemkiewicz - inicjały[at]post.pl

Green Golf III Variant '96 1.9 GT TDI
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2009-02-27 15:37:45
Autor: Mlody
Warszawa
Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <kn(usun_to)@post.pl> napisał w wiadomości news:49a7f90e$1news.home.net.pl...
Kolega/żanka krzysiek82 napisał/a:
Ja sobie przy szybie zamontowałem kamerkę jak coś takiego widzę,
odrazu  klikam rec ;d  a potem przy najbliższej okazji jak już się
tego trochę  nazbiera jadę sobie do komendy złożyć zeznania.

ORMO żyje!

Nie ORMO tylko TROLL a Ty go jeszcze dokarmiasz :P


Pozdrawiam!
--
   Mlody
www.jetta.org.pl
'97/98 VW Vento chyba grantowy? WND **977 nieoklejony :(
'87 VW Jetta 1.6D biała WSL ***A '70 VW 1200 mexykan :)
,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren"

Data: 2009-02-28 17:29:01
Autor: Piotrek
Warszawa
Nie ORMO tylko TROLL a Ty go jeszcze dokarmiasz :P

troll nie troll ale gdyby tak sie naprawde zachowywal to w pelni popieram.
widze ze sie burza tutaj jakies male ludziki ze to donoszenie, ze to ormo, ale cos ewidentne lamanie prawa powinno podowodwac jakies konsekwencje.
jazda na czerwonym jest akurat niebezpieczna i powinno sie ja karac a ze policja tego nie robi no to coz, sami powinnismy jakos im pomoc.
podobnie jak jazda pasem dla busow, parkowanie na miejscach dla inwalidow itd itp.

coz jak ktos jest burakiem to trzeba go wychowywac batem(w tym wypadku policja), jak ktos to uwaza za donoszenie(w negatywnym znaczeniu) to cos ma nie tak z glowa

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-02-27 19:44:25
Autor: jerzu
Warszawa
On Fri, 27 Feb 2009 14:17:34 +0100, krzysiek82 <krzysiek_82@02.pl>
wrote:

Ja sobie przy szybie zamontowałem kamerkę jak coś takiego widzę, odrazu klikam rec ;d  a potem przy najbliższej okazji jak już się tego trochę nazbiera jadę sobie do komendy złożyć zeznania.

Nie myślałeś nigdy o wstąpieniu do policji?


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200
-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-02-27 20:03:01
Autor: kml
Warszawa

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:p3dgq4l840nmmjao6kukbqe03tsidr8vs34ax.com...
On Fri, 27 Feb 2009 14:17:34 +0100, krzysiek82 <krzysiek_82@02.pl>
wrote:

Ja sobie przy szybie zamontowałem kamerkę jak coś takiego widzę, odrazu
klikam rec ;d  a potem przy najbliższej okazji jak już się tego trochę
nazbiera jadę sobie do komendy złożyć zeznania.

Nie myślałeś nigdy o wstąpieniu do policji?

Nie przeszedł testów dopuszczających do testów.

Sory, nie mogłem sie powstrzymać :)))


--
pozdrawiam
kml

Data: 2009-03-02 09:02:41
Autor: Mario
Warszawa
kml pisze:

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:p3dgq4l840nmmjao6kukbqe03tsidr8vs34ax.com...
On Fri, 27 Feb 2009 14:17:34 +0100, krzysiek82 <krzysiek_82@02.pl>
wrote:

Ja sobie przy szybie zamontowałem kamerkę jak coś takiego widzę, odrazu
klikam rec ;d  a potem przy najbliższej okazji jak już się tego trochę
nazbiera jadę sobie do komendy złożyć zeznania.

Nie myślałeś nigdy o wstąpieniu do policji?

Nie przeszedł testów dopuszczających do testów.

heh, to może chociaż do Straży Wiejskiej?
a jak tez nie przejdzie testów to do ochrony w markecie ;-)



Sory, nie mogłem sie powstrzymać :)))


ja tez :-)

pozdrawiam
mario

Data: 2009-03-02 09:13:38
Autor: krzysiek82
Warszawa
Mario pisze:
Nie myślałeś nigdy o wstąpieniu do policji?

Nie przeszedł testów dopuszczających do testów.

heh, to może chociaż do Straży Wiejskiej?
a jak tez nie przejdzie testów to do ochrony w markecie ;-)



Sory, nie mogłem sie powstrzymać :)))


ja tez :-)

Nigdy mnie do policji nie ciągnęło, policja ma zbyt małe uprawnienia :)

--
krzysiek82

Data: 2009-03-02 09:42:43
Autor: kml
Warszawa

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gog4mq$srb$1atlantis.news.neostrada.pl...
Mario pisze:
Nie myślałeś nigdy o wstąpieniu do policji?

Nie przeszedł testów dopuszczających do testów.

heh, to może chociaż do Straży Wiejskiej?
a jak tez nie przejdzie testów to do ochrony w markecie ;-)



Sory, nie mogłem sie powstrzymać :)))


ja tez :-)

Nigdy mnie do policji nie ciągnęło, policja ma zbyt małe uprawnienia :)

Ta jest, wyrwij chwasta!


--
pozdrawiam
kml

Data: 2009-02-27 22:03:18
Autor: fajnefele
Warszawa

Ja sobie przy szybie zamontowałem kamerkę jak coś takiego widzę, odrazu klikam rec ;d  a potem przy najbliższej okazji jak już się tego trochę nazbiera jadę sobie do komendy złożyć zeznania. Jeszcze żaden delikwent nie protestował, wszyscy płacą. Szkoda tylko, że ta kasa nie trafia do mojej kieszeni.

Jak to mówi Franc Maurer "..jak taki zaczyna od kapowania to gdzie kończy..". Ja nic nie mam przeciwko społeczeństwu obywatelskiemu, ale to mi śmierdzi domorsłym strażnikiem texsasu. Geez. Aż strach na ulicę wyjechać, pijani kierowcy, szaleni PH, do tego cała masa "nauczycieli" i regulatorów ruchu ,a teraz domorosły wideorejestrator.
TROL

Data: 2009-02-27 22:53:03
Autor: N1
Warszawa
krzysiek82 pisze:
Ja sobie przy szybie zamontowałem kamerkę jak coś takiego widzę, odrazu klikam rec ;d  a potem przy najbliższej okazji jak już się tego trochę nazbiera jadę sobie do komendy złożyć zeznania. Jeszcze żaden delikwent nie protestował, wszyscy płacą. Szkoda tylko, że ta kasa nie trafia do mojej kieszeni.

Za późno się urodziłeś, za komuny to zarobiłbyś kasę na filmowaniu i donoszeniu.

Data: 2009-02-27 15:37:17
Autor: Mlody
Warszawa
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:go8k4a$64g$1news.onet.pl...


Warszawiacy .. zalapaliscie sie

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/news/uwaga-duza-akcja-policji,1266725

Popelina, kręciłem się dzisiaj pół dnia po mieście i nic takiego nie zaobserwowałem, na CB też jakoś nie wrzało.


Pozdrawiam!
--
   Mlody
www.jetta.org.pl
'97/98 VW Vento chyba grantowy? WND **977 nieoklejony :(
'87 VW Jetta 1.6D biała WSL ***A '70 VW 1200 mexykan :)
,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren"

Data: 2009-02-27 16:48:01
Autor: elmer radi radisson
Warszawa
J.F. wrote:

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/news/uwaga-duza-akcja-policji,1266725

"główne drogi wjazdowe i wyjazdowe z Warszawy" - a moze by cos kretyni
zrobili z tym, ze taka wlotowa Polczynska czy Modlinska nawet poza
strefa glownych skrzyzowan czy przejsc to obszar zabudowany albo max
(60) i sila rzeczy wszyscy leja na tak durne ograniczenia? Lapac w ten
sposob to zadna filozofia. Lepiej by poustawiali ograniczenia tam
gdzie maja sens, jesli oczekuja ich respektowania.


--

tajemnicze kręgle w zbożu

Data: 2009-02-27 16:06:19
Autor: Waldek Godel
Warszawa
Dnia Fri, 27 Feb 2009 16:48:01 +0100, elmer radi radisson napisał(a):

"główne drogi wjazdowe i wyjazdowe z Warszawy" - a moze by cos kretyni
zrobili z tym, ze taka wlotowa Polczynska czy Modlinska nawet poza
strefa glownych skrzyzowan czy przejsc to obszar zabudowany albo max
(60) i sila rzeczy wszyscy leja na tak durne ograniczenia? Lapac w ten
sposob to zadna filozofia. Lepiej by poustawiali ograniczenia tam
gdzie maja sens, jesli oczekuja ich respektowania.

dużo lepiej zrobiliby instalując kamery rejestrujące inne wykroczenia niż
przekroczenie prędkości - jazda na wprost z pasa do skrętu, skręt z pasa do
jazdy na wprost, wjazd na skrzyżowanie przy widocznym braku możliwości
opuszczenia go, wymuszanie pierwszeństwa, zajechanie drogi - są już takie
rozwiązania.
W dodatku natychmiast stałoby się bezpieczniej, spokojniej oraz państwo
(miasto) miałoby bardzo wysokie dochody. Przynajmniej przez jakiś czas.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,
rzecznik centrali ZUS.

Data: 2009-02-27 17:03:57
Autor: kml
Warszawa

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:9gjom1wkdgzb$.dlglepper.institute.com...

dużo lepiej zrobiliby instalując kamery rejestrujące inne wykroczenia niż
przekroczenie prędkości - jazda na wprost z pasa do skrętu, skręt z pasa do
jazdy na wprost, wjazd na skrzyżowanie przy widocznym braku możliwości
opuszczenia go, wymuszanie pierwszeństwa, zajechanie drogi - są już takie
rozwiązania.
W dodatku natychmiast stałoby się bezpieczniej, spokojniej oraz państwo
(miasto) miałoby bardzo wysokie dochody. Przynajmniej przez jakiś czas.

Dokładnie tak. Zwłaszcza jeżdzenie z prawo/lewoskrętu na wprost, omijając ludzi czekających na zmianę świateł jest przejawem "kultury drogowej"

--
pozdrawiam
kml

Data: 2009-02-27 18:11:57
Autor: JG
Warszawa
Waldek Godel pisze:
dużo lepiej zrobiliby instalując kamery rejestrujące inne wykroczenia niż
przekroczenie prędkości - jazda na wprost z pasa do skrętu, skręt z pasa do
jazdy na wprost, wjazd na skrzyżowanie przy widocznym braku możliwości
opuszczenia go, wymuszanie pierwszeństwa, zajechanie drogi - są już takie
rozwiązania.
W dodatku natychmiast stałoby się bezpieczniej, spokojniej oraz państwo
(miasto) miałoby bardzo wysokie dochody. Przynajmniej przez jakiś czas.
Bardzo dobrze mówisz.
Ja zauważyłem, że frustracja wywoływana przez takich palantów była czynnikiem wywołującym u mnie chęć szybszej i - co by nie mówić - bardziej niebezpiecznej jazdy.
Na szczęście teraz podchodzę do tego z większym dystansem i jeżdżę dużo spokojniej :) A, jeśli to możliwe, po prostu unikam tras, gdzie wiem, że mogę takich buców spotkać.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-02-27 18:33:39
Autor: elmer radi radisson
Warszawa
Waldek Godel wrote:

dużo lepiej zrobiliby instalując kamery rejestrujące inne wykroczenia niż
przekroczenie prędkości - jazda na wprost z pasa do skrętu, skręt z pasa do
jazdy na wprost, wjazd na skrzyżowanie przy widocznym braku możliwości
opuszczenia go, wymuszanie pierwszeństwa, zajechanie drogi - są już takie
rozwiązania.

Do tego nie trzeba nowych kamer bo maja dosc wideowozow, aby urzadzac
odpowiednie akcje do polowania na wymuszajacych pierwszenstwo czy
przejezdzajacych na czerwonym, wideo mogloby nagrywac i podawac klienta
przez radio, a za skrzyzowaniem oznakowany zalatwialby delikwentow.
Do tego nie trzeba nawet mobilnego centrum monitoringu. Wystarczy tylko
pomyslec, czyli chciec.



--

tajemnicze kręgle w zbożu

Data: 2009-02-27 17:48:24
Autor: Waldek Godel
Warszawa
Dnia Fri, 27 Feb 2009 18:33:39 +0100, elmer radi radisson napisał(a):

Do tego nie trzeba nowych kamer bo maja dosc wideowozow, aby urzadzac
odpowiednie akcje do polowania na wymuszajacych pierwszenstwo czy
przejezdzajacych na czerwonym, wideo mogloby nagrywac i podawac klienta
przez radio, a za skrzyzowaniem oznakowany zalatwialby delikwentow.
Do tego nie trzeba nawet mobilnego centrum monitoringu. Wystarczy tylko
pomyslec, czyli chciec.

Ale kamera do tego jest duzo lepsza - kamera będzie tam zawsze. A nie tylko
w czasie przerwy między jednym kebabem a drugim

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,
rzecznik centrali ZUS.

Data: 2009-02-27 20:17:08
Autor: elmer radi radisson
Warszawa
Waldek Godel wrote:

Ale kamera do tego jest duzo lepsza - kamera będzie tam zawsze. A nie tylko
w czasie przerwy między jednym kebabem a drugim

Przeciez takich kamer jest mnostwo - do tego wlasnie moze byc uzywany miejski monitoring. Tyle ze - tu sie powtorze - trzeba tylko chciec.



--

tajemnicze kręgle w zbożu

Data: 2009-03-02 08:42:32
Autor: Mlody
Warszawa

Użytkownik "elmer radi radisson" <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> napisał w wiadomości news:go985j$kb2$1inews.gazeta.pl...
Waldek Godel wrote:

Do tego nie trzeba nowych kamer bo maja dosc wideowozow, aby urzadzac
odpowiednie akcje do polowania na wymuszajacych pierwszenstwo czy
przejezdzajacych na czerwonym, wideo mogloby nagrywac i podawac klienta
przez radio, a za skrzyzowaniem oznakowany zalatwialby delikwentow.
Do tego nie trzeba nawet mobilnego centrum monitoringu. Wystarczy tylko
pomyslec, czyli chciec.

Coś w ten deseń robią w DC na skrzyżowaniu Myśliborskiej i Kowalczyka, kiedyś nawet w TV pokazywali.
Tyle że tam oprócz jazdy z nie tego pasa co trzeba i na czerwonym chodziło głównie o jazdę BUSpasem.


Pozdrawiam!
--
   Mlody
www.jetta.org.pl
'97/98 VW Vento chyba grantowy? WND **977 nieoklejony :(
'87 VW Jetta 1.6D biała WSL ***A '70 VW 1200 mexykan :)
,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren"

Data: 2009-02-27 19:41:55
Autor: jerzu
Warszawa
On Fri, 27 Feb 2009 12:51:39 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:



Warszawiacy .. zalapaliscie sie

Zrobiłem dzisiaj po Warszawie jakieś 100 kilometrów, ani jednego
patrolu policji po drodze nie spotkałem.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200
-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-02-27 20:01:48
Autor: Artur Maślag
Warszawa
jerzu pisze:
(...)
Zrobiłem dzisiaj po Warszawie jakieś 100 kilometrów, ani jednego
patrolu policji po drodze nie spotkałem.

Ja zrobiłem trochę mniej, ale spotkałem jakiś dziwny patrol na
ulicy Gruchacza (chyba - to ta uliczka za Shellem na Puławskiej,
idąca do salonu Skody) - za odbiciem do Reala łaził smerf
i ewidentnie czekał na ofiarę. Drugi patrol to już nie był
zaskoczeniem - suka (Transporter) zatrzymała jakiegoś opla
przed Żołny na Puławskiej w kierunku centrum.

Po porannych rewelacjach oczekiwałem jakichś punktów suszenia
ekstra, a tu Panie jakaś lipa :)

Data: 2009-03-02 08:44:13
Autor: Mlody
Warszawa
Użytkownik "Artur Maślag" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:go9db1$69c$1inews.gazeta.pl...
jerzu pisze:
Po porannych rewelacjach oczekiwałem jakichś punktów suszenia
ekstra, a tu Panie jakaś lipa :)

Dokładnie rozmawiałem z moim ojcem i kolegami i nikt jakoś tej akcji nie widział :P
Ja jak z resztą wcześniej pisałem też nie zauważyłem żeby coś było.

Pozdrawiam!
--
   Mlody
www.jetta.org.pl
'97/98 VW Vento chyba grantowy? WND **977 nieoklejony :(
'87 VW Jetta 1.6D biała WSL ***A '70 VW 1200 mexykan :)
,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren"

Data: 2009-03-01 16:22:53
Autor: eManitou
Warszawa
J.F. pisze:
Warszawiacy .. zalapaliscie sie

"Kontroli można spodziewać się praktycznie wszędzie". Ciekawe bo przejeżdżałem moje osiedle kilka razy dzisiaj i nawet kulawego psa nie zauważyłem. Ciekawe gdzie oni są ;-)

--

"Bóg ukarał go i oddał w ręce kobiety. "
~ Księga Judyty

Warszawa

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona