Walka z ASO Skoda Suwałki - potrzebna pomoc prawna

Data: 2009-12-23 05:55:12
Autor: Pan Piskorz
Walka z ASO Skoda Suwałki - potrzebna pomoc prawna
Stąd też prośba o wsparcie merytoryczne do przygotowania starcia z
ASO

nie wiem jak to jest obecnie,
ale kiedy przez 4 lata jeździłem do ASO skody,
na zleceniu usługi zaznaczało się uszkodzenia u dołu formularza, na planie samochodu,
odbywało się to w obecności osoby przyjmującej pojazd,

miałem kilka obtarć, więc nie pomijałem tej pozycji formularza,

jeśli masz coś podobnego, powinno pomóc,

P.

Walka z ASO Skoda Suwałki - potrzebna pomoc prawna