Walka z ASO Skoda Suwałki - potrzebna pomoc prawna

Data: 2009-12-23 01:33:18
Autor: ksoniek
Walka z ASO Skoda Suwałki - potrzebna pomoc prawna

Użytkownik "Darek S-ki" <dariusz.puza@gmail.com> napisał w wiadomości news:aef67ddb-0ee7-40b5-bd5f-865b1ab4b1d826g2000yqo.googlegroups.com...
Witam
Sprawa ma się następująco :
Do ASO SKODA Suwałki oddałem O2 w celu wymiany szyby czołowej (bliskie
spotkanie z latającym kamieniem)
Auto wróciło do mnie z nową szybą , nowym przebiegiem większym o 5 km
(chociaż nie wyraziłem zgody na jazdę próbną) i nową rysą na drzwiach
Serwis się wypiera - a ja jestem uparty (ciągle święcie wierze,że za
swoje błędy trzeba płacić)
Serwis zaoferował naprawe drzwi z mojej polisy AC - na co nie moge się
zgodzić - zgodnie z zasadą j.w.
Stąd też prośba o wsparcie merytoryczne do przygotowania starcia z
ASO

Mam nadzieję, że znajdzie się doświadczony prawnik mogący mi pomóc
Propozycje pomocy proszę przesyłać na priva - prześlę dotychczasową
korespondencję do wglądu
Jestem otwarty na wszystkie dobre sugestie

--
Pozdrawiam i życzę Zdrowych i Wesołych Świąt
Darek S-ki

czy 5km ma być dowodem że co? że zamiast pchać (co jest nie zalecane w nowych jednostkach silnikowych) przejechali pomiędzy miejscem gdzie zostawiłeś samochód do miejsca naprawy, przez myjnię i potem w drugą stronę? Nie wyraziłeś zgody na jazdę próbną, ale czy szyba dobrze leży trzeba się kawałek przejechać przynajmniej po to aby nie było żę wali o blachę gdzieś

Inna sprawa - skąd masz dane że przebieg jest o 5km większy? Podałeś przy oddawaniu i nikt ci nie sprawdził tego? Ja podaję w firmowym aucie na stacji że przejechałem 450 km, wracam do auta a tam 480km upssss nie sprawdziłęm wczesniej, albo pełen przebieg zaokrągliłem

A czy ryska nie pojawiła się po pełnym umyciu? jak głęboka? jak duża?

Data: 2009-12-22 16:47:41
Autor: Darek S-ki
Walka z ASO Skoda Suwałki - potrzebna pomoc pra wna
On 23 Gru, 01:33, "ksoniek" <kson...@interia.pl> wrote:
[...]
czy 5km ma być dowodem że co? że zamiast pchać (co jest nie zalecane w
nowych jednostkach silnikowych)

Szczególnie z automatyczną skrzynią ;-)

[...]

heh - po wymianie szyby zalecany jest raczej spoczynek do utwardzenia
kleju

[...]

Oddałem im auto w dyspozycję - w dobrej wierze - że zajmą się nim
profesjonaliści
a nie "fachowcy" co nawet ścinek butylu nie sprzątnęli z podszybia i
foteli

A czy ryska nie pojawiła się po pełnym umyciu? jak głęboka? jak duża?

cytuję z ich odpowiedzi
"Nadmieniam, że podczas mycia i wydawania samochodu nie zauważyliśmy
tej rysy, a jest ona na tyle duża, że nie sposób byłoby jej nie
zauważyć."

Jak już pisałem - to sprawa nie o koszta - ale o odpowiedzialność
A, że z natury jestem uparty ...
Darek S-ki

Data: 2009-12-25 05:47:46
Autor: to
Darek S-ki wrote:

cytuję z ich odpowiedzi
"Nadmieniam, że podczas mycia i wydawania samochodu nie zauważyliśmy tej
rysy, a jest ona na tyle duża, że nie sposób byłoby jej nie zauważyć."

Czyli zgłosiłeś problem dopiero jakiś czas po odbiorze samochodu? W takim razie szanse naprawdę zerowe, chyba, że sami się przyznają.

Jak już pisałem - to sprawa nie o koszta - ale o odpowiedzialność A, że
z natury jestem uparty ...

Masz 100% pewności, że to oni zrobili tą rysę? --
cokolwiek

Data: 2009-12-23 08:16:50
Autor: Massai
ksoniek wrote:

czy 5km ma być dowodem że co? że zamiast pchać (co jest nie zalecane
w > nowych jednostkach silnikowych) przejechali pomiędzy miejscem gdzie
zostawiłeś samochód do miejsca naprawy, przez myjnię i potem w drugą stronę?

Kawał drogi mają z parkingu do myjni...

Nie wyraziłeś zgody na jazdę próbną, ale czy szyba dobrze leży trzeba się kawałek przejechać przynajmniej po to aby nie było żę wali
o blachę gdzieś

Tia, jak ja bym takie coś zrobił niezamówione, mimo że obiektywnie
potrzebne, to bym miał sprawę w prokuraturze w try miga.

--
Pozdro
Massai

Walka z ASO Skoda Suwałki - potrzebna pomoc prawna