WOŚP ogłupia Polaków

Data: 2011-01-09 18:56:07
Autor: MH
WOŚP ogłupia Polaków
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
Tymczasem patrząc "na chłodno", gdy myśli nie zagłusza ekstatyczny wrzask
Owsiaka i jego Orkiestry, wyniki corocznego finału WOŚP są, delikatnie
mówiąc, skromne- zważywszy na rozmach organizacyjny akcji, wsparcie medialne
i każde inne jakie tylko można sobie wyobrazić

.. Średnia wysokość datku do puszki WOŚP wynosi. 2 złote.

Czy naprawdę 2 złote wrzucone na chore dzieci świadczy o wielkiej, nigdzie
indziej na świecie nie spotykanej dobroczynności Polaków?

40 mln zebranych przez WOŚP to zaledwie 1/1000 (jedna tysięczna!) wydatków
na publiczną służbę zdrowia w Polsce. Innymi słowy- jest to wielkość
nieznacząca.

Sama obsługa sprzętu kosztuje wielokrotnie więcej, niż jest on wart. Media
pokazują sprzęt z naklejkami WOŚP- ale nie pokazują i nie mówią ile sprzętu
kupują szpitale z środków, które mają z kontraktów na leczenie z NFZ.

Więcej http://lukaszfoltyn.salon24.pl/266436,za-co-polacy-kochaja-owsiaka

============================

Powiem szczerze. Trzeba być wyjątkowym SKURWYSYNEM , żeby spłodzić taki tekst.
Stać na to chyba tylko katolskich fanatyków. Twoje zbydlęcenie jest porażające.

MH --

Data: 2011-01-09 20:14:19
Autor: White Power
WOŚP ogłupia Polaków
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Weź coś więcej napisz bo takie bicie piany nic nie wyjaśnia.

Data: 2011-01-09 20:28:55
Autor: MH
WOŚP ogłupia Polaków
White Power  <linke-hofmann@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > Powiem szczerze. Trzeba być wyjątkowym SKURWYSYNEM , żeby spłodzić taki tekst
.
> Stać na to chyba tylko katolskich fanatyków. Twoje zbydlęcenie jest porażające.

=====================

A cóż tu jest do wyjaśniania? Jest to akcja charytatywna i bodaj najbardziej
transparentna i to nie tylko w skali Polski. Cel jak najbardziej szczytny i co
najważniejsze skuteczny. W niejednej placówce służby zdrowia widziałem sprzęt
oznakowany serduszkiem WOŚP'u. Biciem piany jest natomiast pieprzenie , że
powinien to załatwiać rząd. Powinien , ale tego nie załatwia. Wobec tego ,
inicjatywy typu WOŚP są jak najbardziej godne poparcia. W przeciwieństwie do
akcji zbiórki na ratowanie stoczni w wykonaniu rydzyka , które są zorientowane
na bezczelne podpierdolenie pieniędzy.

MH

Data: 2011-01-09 21:33:53
Autor: Neko
WOŚP ogłupia Polaków
Użytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał >

[...]

TAK!

Data: 2011-01-09 21:36:48
Autor: abc
WOŚP ogłupia Polaków
Ale ci nasrali do łba przez telewizor!

Data: 2011-01-09 20:49:56
Autor: MH
WOŚP ogłupia Polaków
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
Ale ci nasrali do łba przez telewizor!

================

Nasrali to tobie biedaku. Z ambony...

MH

Data: 2011-01-09 21:48:52
Autor: Lorn
WOŚP ogłupia Polaków
W dniu 2011-01-09 21:36, abc pisze:
Ale ci nasrali do łba przez telewizor!

Życie uczy, a nie tv... Moc radyjka znamy :>

Data: 2011-01-09 21:19:54
Autor: Lorn
WOŚP ogłupia Polaków
W dniu 2011-01-09 19:56,  MH pisze:

Powiem szczerze. Trzeba być wyjątkowym SKURWYSYNEM , żeby spłodzić taki tekst.
Stać na to chyba tylko katolskich fanatyków. Twoje zbydlęcenie jest porażające.

Niech sobie piszą, pajacują do woli... Im więcej, tym gorzej dla nich :>

Data: 2011-01-10 09:05:09
Autor: dK
WOŚP ogłupia Polaków

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:igd55v$jpj$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igd0c6$3f5$1inews.gazeta.pl...
abc <abc@wp.pl> napisał(a):

[...]

Bo to taki wyjątkowo pobożny skurwysyn.

Żal, ze nie na tacę. Ile to maybachów można byłoby za to kupić....

dK

Data: 2011-01-10 18:16:52
Autor: HeÂŽSk
WOŚP ogłupia Polaków
On Sun, 9 Jan 2011 21:18:04 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:
 [...]

Bo to taki wyjątkowo pobożny skurwysyn.

 miedzy toba, a nim nie ma zadnej roznicy.

WOŚP ogłupia Polaków