Data: 2009-11-01 16:19:05 | |
Autor: AA | |
W klimacie jesienno / 1.XI | |
Dzisiaj rano były idealne warunki do jazdy. Puste drogi, mgły, przebijające się słońce. Do 9.30 zrobiłem 230 km i wszystkie wątpliwości, że po trzech latach może sprzedać, może już się znudziła, może coś bardziej praktycznego poszły w kosmos. Jak z serwisowaniem, czesciami zamiennymi do takiego ferrokonika w Polsce ? AA |
|
Data: 2009-11-01 16:22:55 | |
Autor: Przemek V | |
W klimacie jesienno / 1.XI | |
Użytkownik "AA" <a@a.pl> napisał w wiadomości news:hck8t9$klf$1inews.gazeta.pl... Dzisiaj rano były idealne warunki do jazdy. Puste drogi, mgły, przebijające się słońce. Do 9.30 zrobiłem 230 km i wszystkie wątpliwości, że po trzech latach może sprzedać, może już się znudziła, może coś bardziej praktycznego poszły w kosmos. Brak. Pozostaje net dla części, zagramanica dla serwisu i coraz więcej kumający Trax Racing na Bemowie, który póki co dużo lepiej się zna na nowszych modelach. |
|
Data: 2009-11-01 17:15:58 | |
Autor: krzychoo | |
W klimacie jesienno / 1.XI | |
Przemek V pisze:
Brak. Pozostaje net dla części, zagramanica dla serwisu i coraz więcej kumający Trax Racing na Bemowie, który póki co dużo lepiej się zna na nowszych modelach. A Arkuszowa 2a? F360 Martini jakoś ogarniają... -- Pozdrawiam, Krzysztof Kubas (odpowiadając na priv wywal "pulapka." z adresu) |
|