W Jeden Dzień Dookoła Tatr - Rajd Kurierów Tatrzańskich

Data: 2011-07-21 05:56:48
Autor: Wilk
W Jeden Dzień Dookoła Tatr - Rajd Kurierów Tatrzańskich
Fajna trasa, duże gratulacje za pokonanie jej w taką wymagającą
pogodę. Do trasy dookoła Tatr mam podobnie jak Wy duży sentyment,
pewnie ją nieraz powtórzę; w tym roku udało mi się zaliczyć jej
jeszcze bardziej ekstremalny wariant - a mianowicie pełną pętlę z
Krakowa:
http://wilk.bikestats.pl/485817,Dookola-Tatr2.html#comments
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

W Jeden Dzień Dookoła Tatr - Rajd Kurierów Tatrzańskich