[Multibank] Visa Tmczasowa - ktoś coś wie?

Data: 2011-06-03 15:28:49
Autor: Kamil Jońca
[Multibank] Visa Tmczasowa - ktoś coś wie?

Ktoś coś wie nt. tej Visy Tymczasowej?

http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=54984
(I żeby nie zginęło)

-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -start-- -- -- -- -- -- ->8-- -
Zmiany obowiązujące od 6 czerwca 2011r.
2011-06-03 13:13:00.0

Informujemy, iż dnia 6 czerwca 2011 zmianie ulegają Tabele Stóp
Procentowych oraz Taryfa Opłat i Prowizji MultiBanku.

Zmiany w Tabelach Stóp Procentowych dotyczą:

    podwyższenia oprocentowania depozytów m.in. lokat terminowych
    złotowych, lokaty Dzienny Zysk, rachunków MultiMAx, lokat walutowych
    EUR,
    podwyższenia oprocentowania kredytów hipotecznych w PLN,
    obniżenia opocentowania kredytów na zakup środków transportu w PLN.

W Taryfie Opłat i Prowizji dodane zostaną zapisy dotyczące karty Visa
Tymczasowa.

Zespół MultiBanku
-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -end-- -- -- -- -- -- -- ->8-- -

Spokojnie... To tylko prowokacja.

Data: 2011-06-03 07:12:43
Autor: luc
Visa Tmczasowa - ktoś coś wie?
On 3 Cze, 15:28, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
Kto co wie nt. tej Visy Tymczasowej?

Karta bez nazwiska klienta, z samym numerem. Wydawana w momencie, gdy
się zakłada konto, by mieć od razu dostęp do środków. Likwidowana, gdy
dostanie się już kartę imienną.

Heh, a myślałem, że się da zamówić do kolekcji ;-)

pzdrwm
luc

http://■.tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-06-03 17:11:06
Autor: Paweł Hadam
Visa Tmczasowa - ktoś coś wie?
W dniu 2011-06-03 16:12, luc pisze:
[...]

Podobnie jest (było) w Allianz Banku, ale mimo zapisu w regulaminie, Ĺźe karta tymczasowa zostaje automatycznie zastrzeĹźona po aktywacji karty docelowej, to  moja od prawie roku jest aktywna, widoczna w systemie i działająca :). Pewnie przestanie działać jak minie termin waĹźności. MoĹźna więc pokusić się o dołączenie do "kolekcji" :)

Pozdrawiam,
Paweł

Data: 2011-06-03 17:16:13
Autor: Kamil Jońca
Visa Tmczasowa - ktoś coś wie?
Paweł Hadam <hmpawel.spam@spam.gmail.com> writes:

[...]

Podobnie jest (było) w Allianz Banku, ale mimo zapisu w regulaminie,
że karta tymczasowa zostaje automatycznie zastrzeżona po aktywacji
karty docelowej, to  moja od prawie roku jest aktywna, widoczna w
systemie i działająca :). Pewnie przestanie działać jak minie termin
ważności. Można więc pokusić się o dołączenie do "kolekcji" :)

Tylko, że mi jej nie wydadzą bo konto już mam ... długo.
:)
KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...

Data: 2011-06-03 21:38:15
Autor: Robert Kois
Visa Tmczasowa - ktoś coś wie?
Dnia Fri, 3 Jun 2011 07:12:43 -0700 (PDT), luc napisał(a):

Kto co wie nt. tej Visy Tymczasowej?
Karta bez nazwiska klienta, z samym numerem. Wydawana w momencie, gdy
się zakłada konto, by mieć od razu dostęp do środków. Likwidowana, gdy
dostanie się już kartę imienną.

Bez sensu, po co likwidować? W Eurobanku taką kartę po prostu wznawiają już jako imienną, przy
zakładaniu konta dostaje się od ręki niespersonalizowaną (jeżeli ktoś chce
to można wymienić na imienną chyba).

--
Kojer

[Multibank] Visa Tmczasowa - ktoś coś wie?