Data: 2009-04-29 23:35:30 | |
Autor: ZBYSZEK | |
V-ROD ,NIGHT ROD | |
od dluższego czasu ogladam tego typu motorki , kilka razy nawet sobie posiedzialem i potrzymalem kierownice nawet:D
noszac sie nawet z zamiarem kupna jakies używki , ale nie mialem okazji jeżdzic czyms takim . w związku z powyższym jeżeli jest ktoś kto tym jezdzil czy moglby rozwiac moje wątpliwości ( jedyne zreszta) odnosz ące sie do niskiego zawieszenia tego sprzętu a konkretnie mam na mysli oslone plastikową chlodnicy , ktora bardzo szeroko wystaje poza obrys i moim zdaniem krawedzie tej oslony mozna zgubic na naszych dziurawych drogach , poprzez przytarcie na asflacie ( jakas koleina , górka w zakręcie) porównanie odnosze do VTX ktory jest zdecydowanie wyższy w prześwicie a jednak zdarza mi sie pare razy w sezonie zajechac stopką po asfalcie na łuku , V- rodem bankowo musialbym urwac taka oslone . a moze sie myle pozdrawiam |
|
Data: 2009-05-01 17:20:57 | |
Autor: Kuczu | |
V-ROD ,NIGHT ROD | |
ZBYSZEK pisze:
noszac sie nawet z zamiarem kupna jakies używki , ale nie mialem okazji jeżdzic czyms takim . w związku z powyższym jeżeli jest ktoś kto tym jezdzil czy moglby rozwiac moje wątpliwości ( jedyne zreszta) odnosz ące sie do niskiego zawieszenia tego sprzętu a konkretnie mam na mysli oslone plastikową chlodnicy , ktora bardzo szeroko wystaje poza obrys i moim zdaniem krawedzie tej oslony mozna zgubic na naszych dziurawych drogach , poprzez przytarcie na asflacie ( jakas koleina , górka w zakręcie) Jesli motocykl ma sprawne zawieszeninie to nic sie obudowie chlodnicy nie stanie. Przy wywrotce na bok pierwsze na ziemie trafiaja podnozki kierowcy porównanie odnosze do VTX ktory jest zdecydowanie wyższy w prześwici. a jednak zdarza mi sie pare razy w sezonie zajechac stopką po asfalcie na łuku , V- rodem bankowo musialbym urwac taka oslone . a moze sie myle Jezdzilem dwoma VRSCA i nie stwierdzilem problemow z wjezdzaniem na kraweznik itp. Na zakretach rowniez podnozki a nie oslona ograniczaja wychylenie. -- - LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/ |
|
Data: 2009-05-02 13:28:39 | |
Autor: Piotr May | |
V-ROD ,NIGHT ROD | |
Kuczu pisze:
Jezdzilem dwoma VRSCA i nie stwierdzilem problemow z wjezdzaniem na kraweznik itp. Na zakretach rowniez podnozki a nie oslona ograniczaja wychylenie. W VRSCA (szczegolnie NR Special i pewnie jest to zwiazane z szerokim laczkiem) zdarza sie ze pochylenie w zakrecie + nierowny asfalt = przytarcie podnożkami. (szczegolnie kiedy ktos lubi mocno pochylac motocykl) Jesli chodzi o chlodnice to zaden kraweznik nie przeszkodza przy normalnej jezdzie, bo jesli ktos bedzie chcial z tego motocykla zrobic terenowke to napewno nie da rady :) -- piomay www.piomay.riders.pl |
|
Data: 2009-05-03 21:06:36 | |
Autor: Kuczu | |
V-ROD ,NIGHT ROD | |
Piotr May pisze:
W VRSCA (szczegolnie NR Special) NightRod to nie VRSCA tylko VRSCDX. te literki naprawde maja znaczenie. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/ |
|
Data: 2009-05-04 07:06:42 | |
Autor: Piotr May | |
V-ROD ,NIGHT ROD | |
Kuczu pisze:
Piotr May pisze: Wróć! "W VRSC (szczególnie NR Special)" -- piomay www.piomay.riders.pl |
|