Data: 2015-04-27 11:13:14 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Używany Citroen C4 - na co zwrócić uwagę przy kupnie? | |
W dniu 2015-04-25 o 22:57, RoMan Mandziejewicz pisze:
Hello, Czy w okolicy nie ma innego samochodu do kupienia ;) Niby mity, ale kolega z pracy kupił sobie C4 Picasso i życie go zmusiło do kupienia Lexi (z Chin :) ), żeby kasować błędy. Niby nic poważnego się nie dzieje, ale silnik często wchodzi w tryb awaryjny. Ma diesla z FAP - bodaj 1.6 HDI. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition President Teddy on board :) kolczan( a t )outlook(kropek) c om PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2015-04-27 11:42:55 | |
Autor: Kamil 'Model' | |
Używany Citroen C4 - na co zwrócić uwagę przy kupnie? | |
W dniu 2015-04-27 o 11:13, Mirek Ptak pisze:
W dniu 2015-04-25 o 22:57, RoMan Mandziejewicz pisze: Dlatego sprawdza się powiedzenie jak dbasz tak masz. Jak dobrze kupisz to dobrze jeździsz. Ja przez 3 lata nie zawiodłem się ani razu na P307, Żona przez 1,5 roku zajeżdżała P206 a teraz od ponad roku tłucze Cytrynę Xsarę 1,4HDI. Żadne z tych aut nie zawiodło ani razu. A Lexię/Planeta też kupiłem. Bo na początku był problem z ABS. Kilka razy z P307 wywaliło błędy. Okazało się, że wtyczka od jednego czujnika nie stykała a później. W 206'tce od czasu do czasu check i obcięcie mocy. Zacinał się regulator paliwa na pompie (planet to pokazał). Porządne czyszczenie i auto chodziło dalej dobrze |
|
Data: 2015-04-28 08:54:09 | |
Autor: ToMasz | |
Używany Citroen C4 - na co zwrócić uwagę przy kupnie? | |
Ja przez 3 lata (...)ja przez prawie 10. Nie wiem co to tryb awaryjny. a jak sam odłączyłem przepustnice, to co prawda wyskoczył błąd, ale auto jeździło normalnie. A Lexię/Planeta też kupiłem. Boczy możesz dać linka do sklepu (aukcji). ja bym sobie też kupił w celach hobbistycznych, ale takie coś co działa a nie udaje że działa... ToMasz |
|
Data: 2015-04-28 10:13:29 | |
Autor: Kamil 'Model' | |
Używany Citroen C4 - na co zwrócić uwagę przy kupnie? | |
W dniu 2015-04-28 o 08:54, ToMasz pisze:
Ja przez 3 lata (...)ja przez prawie 10. Nie wiem co to tryb awaryjny. a jak sam odłączyłem Na alledogo masz tego od wyboru do koloru. U chinoli taniej. Jeden pis z jakością. Działa wszystko. JA działałem na PP i Lexii (bo starsze auta), ale te nowsze działają z diagboxem i kabel też bez problemu działa. Nie spotkałem się aby nie działał... Idzie zrobić wszystko z autem (od kasowani błędów przez aktywację tempomatu, świateł dziennych do programowania kluczy, kodowania wtrysków czy programowania dolewki FAP'a)... |
|
Data: 2015-04-28 13:53:36 | |
Autor: AL | |
Używany Citroen C4 - na co zwrócić uwagę przy kupnie? | |
On 2015-04-27 11:13, Mirek Ptak wrote:
W dniu 2015-04-25 o 22:57, RoMan Mandziejewicz pisze: a czy kolega zamiast kasować kolejne błędy zmusił się do znalezienia przyczyn tych błędów? Nic mi nie wiadomo, by znajomi mający c4P/c4GP potrzebowali lexii jako wyposażenie dodatkowe do auta ;) Sam byłem bardzo blisko (dwukrotnie nawet) kupna C4picasso i trochę się interesowałem się tym tematem (za każdym razem skończyło się na kupnie innego auta - ale też z szewronami na przodzie :) |
|
Data: 2015-04-29 08:40:27 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Używany Citroen C4 - na co zwrócić uwagę przy kupnie? | |
W dniu 2015-04-28 o 13:53, AL pisze:
Czy w okolicy nie ma innego samochodu do kupienia ;) Oczywiście - głównie błędy dotyczyły o ile pamiętam złego ciśnienia w listwie CR - co jest dokładną przyczyną nie pamiętam, ale on wie - jak spotkam to dopytam :) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition President Teddy on board :) kolczan( a t )outlook(kropek) c om PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2015-04-29 09:26:23 | |
Autor: Kamil 'Model' | |
Używany Citroen C4 - na co zwrócić uwagę przy kupnie? | |
W dniu 2015-04-29 o 08:40, Mirek Ptak pisze:
W dniu 2015-04-28 o 13:53, AL pisze: Albo czujnik ciśnienia wariuje albo regulator ciśnienia na pompie. W starej Żonowej 206'tce zacinał się regulator ciśnienia na pompie i waliło "check" dosyć często i obcinka mocy. |
|