Data: 2009-12-01 11:56:14 | |
Autor: Lewis | |
Uzywane kombi do 20tys | |
Użytkownik "tomas" <tomas@nospamnomail.pl> napisał w wiadomości news:hf1223$30pa$1news.mm.pl...
Witam Hmm a może audi A6 C4? Silnik 2.5 AEL lub 2.8 ACK. Duże, wygodne, napęd torsen, pancerne zawieszenie, ze swoich doświadczeń (jakieś 50kkm), wymieniony przegub (Spidan/GKN) prawy przód bo pękła osłona jakieś 350zł, wymienione wszystkie gumki, gumotuleje, sworznie w zawieszeniu przód/tył jakieś 700zł (BOGE), poza tym nic nie wymagało interwencji. -- Pozdrawiam Lewis Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW dB Race: 145,5 dB ;) |
|
Data: 2009-12-01 12:35:17 | |
Autor: Lewis | |
Uzywane kombi do 20tys | |
Hmm a może audi A6 C4? Silnik 2.5 AEL lub 2.8 ACK. Duże, wygodne, napęd hmm może troche dziwnie zabrzmiało z tym pancernym zawieszeniem i listą wymienionych podzespołów, auto ma 295kkm wymieniony były przy circa 280kkm a przed tem były oryginalne nie ruszane. -- Pozdrawiam Lewis Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW dB Race: 145,5 dB ;) |
|
Data: 2009-12-01 16:43:50 | |
Autor: Hektor | |
Uzywane kombi do 20tys | |
Użytkownik "Lewis" <lewisa@poczta.onet.pl> napisał
Hmm a może audi A6 C4? Silnik 2.5 AEL lub 2.8 ACK. Duże, wygodne, napęd A tam się wymienia same gumki i sworznie, a nie całe wahacze? Zbigniew Kordan |
|
Data: 2009-12-01 17:00:08 | |
Autor: Lewis | |
Uzywane kombi do 20tys | |
A tam się wymienia same gumki i sworznie, a nie całe wahacze? W C4? Z przodu sworzeń z wahaczem, z tyłu nie. -- Pozdrawiam Lewis Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW dB Race: 145,5 dB ;) |
|