Data: 2011-06-01 22:11:20 | |
Autor: Piotr | |
Triumph Tiger 995i | |
CzeĹÄ kolegom,
Przymierzam siÄ do zakupu takiego motorka - http://bikemaster.pl/?mod=sm&mid=2668 - czy ktos z kolegow moglby go jakos zrugac i zbesztac? ;) No a tak powaznie - to czego sie mozna spodziewac w takim moto przy przebiegu 63 kkm? Jakis remont kapitalka itd itp? Pozdr.P. |
|
Data: 2011-06-01 22:18:01 | |
Autor: Kuczu | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-01 22:11, Piotr pisze:
CzeĹÄ kolegom, Typowy wypastowany angol.
63 kkm ? No to akurat porzadnie dotarty. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :) Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2011-06-01 22:27:51 | |
Autor: Piotr | |
Triumph Tiger 995i | |
- czy ktos z kolegow moglby go jakos zrugac i zbesztac? ;) haha ale piekny ;) i ten silnik - 3 cyl... No a tak powaznie - to czego sie mozna spodziewac w takim moto przy serio? no nie wiem...a cos wiecej powie kolega/? a ten - http://bikemaster.pl/?mod=sm&mid=2431 - troche starszy, troche tanszy... |
|
Data: 2011-06-01 15:04:08 | |
Autor: Kefir | |
Triumph Tiger 995i | |
Elou!
On Jun 1, 10:27 pm, Piotr <zx040...@gmail.com> wrote: >> - czy ktos z kolegow moglby go jakos zrugac i zbesztac? ;) Nie bede obiektywny, gdyż 955 uwazam od lat za najlepszy piecyk jaki zrobiono dla amatorów. Rowny, zdecydowany ciag i ekonomia w jednym. Tygrys ma słabe punkty, m. in ramę, ale ta daje się naprawiać gdyż jest z rur wodociagowych. 99% zalezy od warunkow eksploatacji. Silniki te pedza cala game maszyn: ST, Daytone, Speed Triple. Wystepuja istotne roznice w ich wykonaniu: mocniejsze wersje maja nikasil. Najtansze (ST) nie maja, W moim ST po 80 i kulku kkm zuzycie pierscieni olejowych bylo w zwiazku z tym (plus klikukrotne przegrzanie) na tyle duze, ze lykal litr oleju na 1000 km. Kiedys norma "w litrach", jednak w XXI wieku troche nie do pomyslenia. Z tego co wiem Tygrysy nie sa tak pazerne, wiec byc moze takze maja nikasil. Uwaga! Producent podaje bardzo scisla klase oleju! Skrzynia pracuje twardo lecz zyje dlugo, sprzeglo podobnie. Patrzac na ceny uzywanych czesci, najbardziej psuja sie szybkozlaczki od przewodow paliwowych w zbiorniku - niektore matoly uzywaja sily zamiast rozumu, oraz elementy wystajace poza obrys kozy (czyli uszkodzenia od gleb). Podnozki, dzwignia zmiany biegow i hamulcow pekaja jak zapalki. Alternator jest samowzbudny, wiec nie pilnowany regler takze padnie po kilku latach. Zawiecha z dolnej polki, jednak elementy mozna wymienic na lepsze, akcesoryjne. Hamowanie w tych modelach nigdy nie zachwycalo, choc dobralem w koncu sensowne klocki. Moj Tygrys w chwili nabycia wygladal tak: https://picasaweb.google.com/artur.gwizdowski/RannyTygrys# a jednak ten egzemparz jest moim motocyklem docelowym i wiem ze bedzie jezdzil jeszcze w tym roku. Jego poprzedni wlasciciel kupil znowu taka sama sztuke. Nie oczekuj offroadowych zdolnosci BMW GS czy KTM Adventure - "endurowaty" wyglad to ewidentny pic. Nie nastawiaj sie na szprychowe kola, alu lepsze, gdyz opony na nich sa bezdetkowe a nieresorowana masa mniejsza. No i latwiejsze w naprawie po zlapaniu kapcia. Duzym plusem sa fabryczne kufry - nie poszerzaja zbytnio sylwetni moto. Przegieli z maksymalna masa tylnego kufra: calosc nie moze przekroczyc, bodajze 7,5 kg, co w praktyce pozwala go ladowac wylacznie na postoju. Slaby stelaz zadupka, tez mozna poprawic po fabryce. Jesli jestes nadal zainterere tym modelem, moge Ci zaoferowac na priv liste poufnych instrukcji od producenta do serwisow, gdzie wymiania sie np zabiegi przedsprzedazowe po wykryciu baboli fabrycznych. -- Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST955, XT660X, Tiger 955 |
|
Data: 2011-06-02 00:08:23 | |
Autor: Piotr | |
Triumph Tiger 995i | |
Jesli jestes nadal zainterere tym modelem, moge Ci zaoferowac na priv Ooo, no to jest cos o co mi chodzilo ;) Zglosze sie pozniej, niech ochlone... A co do wlasciwosci enduro i porownania z GS - z wygladu to musi chodzic dobrze, no rozumiem, ze to kwestia zawiechy, ale chyba nie moze byc az tak zle...no i ten silnik musi dzialac cuda (choc to nie 1-cylinder jak DR600, to wiemy..;) |
|
Data: 2011-06-01 15:41:00 | |
Autor: Kefir | |
Triumph Tiger 995i | |
Elou!
On Jun 2, 12:08 am, Piotr <zx040...@gmail.com> wrote: > Jesli jestes nadal zainterere tym modelem, moge Ci zaoferowac na priv Co do "musi" widze jedno: musi Ci sie toto podobac. Jednak: ma TYLKO grzbietowa rame, z silnikiem jako elementem nosnym (stressed member, czy jakos tak), slabo umocowany plastikowy zbiornik i delikatne oraz drogie magnezowe pokrywy pieca. Pozornie mimowolne wtrety ideologiczne na temat DR600 naprowadzaja nieco na Twoj krag zainteresowan: w pewnym zakresie chcesz byc wolny, nadal moc podzidowac poza asfaltem, ale miec nieco wiecej mocy na pogonienie po rownej drodze, byc moze zabrac pasazer- a/ke i nieco bagazu. Powtarzam: ta koza jedynie udaje ze zrobi to dobrze. Afryke sobie kup. Oburzonych tfardzieli przepraszam, wiem ze oni to czoperem z fredzlami i choragiewka, po zabloconym torze crossowym moga objechac kilku leszczykow. -- Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST955, XT660X, Tiger 955 |
|
Data: 2011-06-02 07:22:52 | |
Autor: Gawron | |
Triumph Tiger 995i | |
On 2 Cze, 00:41, Kefir <artur.gwizdow...@gmail.com> wrote:
Afryke Wiedzialem, ze kiedys to powiesz! Gawron AT |
|
Data: 2011-06-02 10:14:25 | |
Autor: Kefir | |
Triumph Tiger 995i | |
Elou!
On Jun 2, 4:22 pm, Gawron <mgawron...@gmail.com> wrote: On 2 Cze, 00:41, Kefir <artur.gwizdow...@gmail.com> wrote: Mowilem juz kilka razy. Wiedzialem, ze kiedys uslyszysz! To ma sie nijak do mych wlasnych oczekiwan: nie chce czegos, co telepie lapskami bardziej niz niejeden singiel. -- Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST955, XT660X, Tiger 955 |
|
Data: 2011-06-03 01:10:51 | |
Autor: Gawron | |
Triumph Tiger 995i | |
On 2 Cze, 19:14, Kefir <artur.gwizdow...@gmail.com> wrote:
Elou! Guud wajbreszions meen! Gawron AT |
|
Data: 2011-06-02 11:03:57 | |
Autor: Piotr | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 00:41, Kefir pisze:
Pozornie mimowolne wtrety ideologiczne na temat DR600 naprowadzaja Hmm kolega dosc dobrze wpadl na to - co ja mam na mysli, nawet samemu nie wiedzac ;) Dokladnie tak jakos chyba jest ;) No z ta rama w Tigerze to jednak nie pomyslalem, urzekl mnie po prostu silnik - 3 cylindry w rzedzie...to musi chodzic. A z drugiej strony - mialem wszystkie 'male' endurowate GS650 itd. - gdzie na jednym cylindrze sie nie posmiga po ulicach, a znow czesto na prawdziwy teren sa po prostu za duze i za ciezkie... Mowilem o DR600 bo jest plan kupic wstepnie takiego, pojezdzic troche i poduczyc sie w terenie, potem mial byc ten Tiger... Generalnie przewiduje 70% czasu po miescie / drogach, z pozostalych 30% - 70% lekki teren (szutry, lesne, polne itd.), ale 30% - chcialbym miec pewnosc, ze moge sie nim wybrac w ciezszy teren, do krajow 'rozwijajacych sie', gdzieby to to - wytrzymalo i probe terenu i kiepskie paliwo i serwis slaby... ....teraz to juz nie wiem ;( |
|
Data: 2011-06-02 11:12:51 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 11:03, Piotr pisze:
Mowilem o DR600 bo jest plan kupic wstepnie takiego, pojezdzic troche i Potem to juz tigera nie bedziesz chcial :-) Generalnie przewiduje 70% czasu po miescie / drogach, z pozostalych 30% Do nauki w terenie szukaj czekos lekkiego, ani dr650 ani tym bardziej tiger nie jest dobre do nauki off. Szukaj czegos co wazy 100-130kg Afryka to taka krowa do jazdy z szafa gdanska i lokowka i prysznicem w kufrze, przy 2 osobach ma sens. Przy jednej szukalbym czegos lzejszego (jak chocby ten deer chociaz singli niecierpie, ale ich zaleta jest niska waga). IMHO pozdr newrom |
|
Data: 2011-06-02 11:18:40 | |
Autor: Piotr | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 11:12, Roman Niewiarowski pisze:
Dr600 ma chyba 127 kg...ja nie mowie, ze chce skakac po torze, nawet nie mowie, ze chcialbym jakos specjalnie szalec po gorach na tym - ale jakos tak sie zaznajomic z terenem to owszem ;) |
|
Data: 2011-06-02 11:39:25 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 11:18, Piotr pisze:
> ale jakos tak sie zaznajomic z terenem to owszem ;) W czasie zaznajamiania jezdzi sie bardziej silowo niz technicznie, wiec latwiej jest na malym lekkim. pozdr newrom |
|
Data: 2011-06-02 23:22:33 | |
Autor: doomin13 | |
Triumph Tiger 995i | |
dr600 127 kg ??? to bylby cud :)
ma ze 150kg i nadaje sie dawac po szutrach co najwyzej :) oczywiscie mozna i do lasu i do bagna ale niefajnie sie go potem dzwiga w blocie a potem zapala z kopa bo jesli ma miec mini mase to napewno wersja z kopniakiem tylko czyli archiwalne dzieje tego modelu wiec i poczatek mega inwestycji po zakupie :) chcesz do lasu, blota, piachu to sprzet jak pisali poprzednicy max 120 kg, chcesz podroznika ale enduro to ktm adventure 640, chcesz silniejszego na szose to wiekszy ktm 990 albo tiger, wiadro, itp. :) Uzytkownik "Piotr" <zx040040@gmail.com> napisal w wiadomosci news:4de7556e$1news.home.net.pl...
|
|
Data: 2011-06-03 07:33:38 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 23:22, doomin13 pisze:
chcesz silniejszego na szose to wiekszy ktm 990 Bylem na wycieczce z dwoma nufkami (1,5 i 2,5roku AFAIR) - obydwa sie popsuly. Podobno pompa paliwa im sie zatarla. Jakos mnie to nie przekonalo do tej marki w kategorii 'duzy turystyk' ( 640adv i jakis wscieklak dobrze sobie daly rade) :) pozdr newrom |
|
Data: 2011-06-02 00:35:43 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 00:04, Kefir pisze:
Nie oczekuj offroadowych zdolnosci BMW GS czy KTM Adventure - Widzialem ktm adv w terenie, daje rade (640 i duzego). Tygrysek im do piet nie dorasta. Znaczy porownywalny jest z wisztromem albo wiaderkiem :) Nie nastawiaj sie na szprychowe kola, alu lepsze, gdyz opony na nich sa bezdetkowe a nieresorowana Alu lepsze ? Jak jebniesz w dziure to po wygieciu alu/uszczerbieniu jestes w czarnej dupie jesli powietrze zejdzie. Latanie detek jest prostsze, ale trza zdjac opone (co moze sprawiac problemy za pierwszym-drugim razem) :) pozdr newrom |
|
Data: 2011-06-01 15:51:02 | |
Autor: Kefir | |
Triumph Tiger 995i | |
EloU!
On Jun 2, 12:35 am, Roman Niewiarowski <new...@poczta.onet.pl> wrote: W dniu 2011-06-02 00:04, Kefir pisze: Jakbys myslami nadazal za bezglosnym ruchem ust to dokladnie to samo wyczytalbys w moim poscie: w porownaniu z wymienionymi kozami Tiger to pic.
Takie dziury omijamy bo moto na ancfalt, co okazano wyzej. I drugie: czasem szprychowe kola takoz maja aluminowe obrecze. -- Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST955, XT660X, Tiger 955 |
|
Data: 2011-06-02 10:41:38 | |
Autor: de Fresz | |
Triumph Tiger 995i | |
On 2011-06-02 00:51:02 +0200, Kefir <artur.gwizdowski@gmail.com> said:
Nie oczekuj offroadowych zdolnosci BMW GS czy KTM Adventure - Ale dlaczego? Czy Buma GS Adv, ważąca circa 270 kg i z wystającym na boki garami, aż proszącymi się o rozjebkę przy glebie na większe kamienie jest aby na pewno dużo sprawniejsza w terenie? -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2011-06-02 16:30:30 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 02-06-2011 10:41, de Fresz pisze:
Ale dlaczego? Czy Buma GS Adv, ważąca circa 270 kg i z wystającym na Sam sobie odpowiedziales, GS to nie jest motocykl w teren ale marketoidzi wmowili to swiatu, ze to najlepszy motocykl wyprawowy.. zapomnieli tylko dodac.. _pod warnkiem, ze za Toba jedzie woz serwisowy na 18 kolach_ ;)) -- pozdr Rogal Tiger1050 KQ750Axi http://www.rogal.riders.pl |
|
Data: 2011-06-02 10:08:03 | |
Autor: Kefir | |
Triumph Tiger 995i | |
On Jun 2, 4:30 pm, Grzegorz Rogala <ala...@vp.pl> wrote:
W dniu 02-06-2011 10:41, de Fresz pisze: Coz, nie chcialem ranic licznie tu zgromadzonych, zapatrzonych w swe zelazo. BMW/KTM: jedni opanowali mistrzostwo w ekstremalnym strzyzeniu klientow z kasy (pojawiaja sie kolejni nasladowcy), drudzy sprzedaja prototypy. IMO. Twierdze jednak, ze T. 955 nadaje sie w teren najmniej z wymieninych. Z 1050 poszli wreszcie w dobrym kierunku: przynajmniej przestali udawac. -- Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST955, XT660X, Tiger 955 |
|
Data: 2011-06-02 20:25:07 | |
Autor: kocyk | |
Triumph Tiger 995i | |
Kefir wrote:
On Jun 2, 4:30 pm, Grzegorz Rogala <ala...@vp.pl> wrote: Wezcie go, prototypa jednego no. K. |
|
Data: 2011-06-02 12:35:35 | |
Autor: Kefir | |
Triumph Tiger 995i | |
On Jun 2, 8:25 pm, kocyk <ko...@ZZZriders.pl> wrote:
Kefir wrote: Doobra ;) ... co nie przeszkadza niektorym prototypom byc obiektami pozadania. Mojego w sensie. -- Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST955, XT660X, Tiger 955 |
|
Data: 2011-06-02 20:56:19 | |
Autor: Tytus z domQ | |
Triumph Tiger 995i | |
Siemka
*** "Kefir" Coz, nie chcialem ranic licznie tu zgromadzonych, zapatrzonych w swe zelazo. BMW/KTM: jedni opanowali mistrzostwo w ekstremalnym strzyzeniu klientow z kasy (pojawiaja sie kolejni nasladowcy), drudzy sprzedaja prototypy. IMO. Marketingowcy tych firm stworzyli wsrod katalogboysow nowa jakosc, poczucie posiadania sprzetu mistrzow... kolesie od reklamy z HD pomimo 100 lat legendy to przedszkolaki. -- Tytus żółta motorynka i malagutek |
|
Data: 2011-06-02 23:01:18 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 19:08, Kefir pisze:
Z 1050 poszli wreszcie w dobrym kierunku: przynajmniej przestali 1050 to niewiadomoco jest, wlasciwie to fajny na miasto jest. -- pozdr! Rogal Tiger1050 KQ750AXi http://www.rogal.riders.pl |
|
Data: 2011-06-02 23:31:28 | |
Autor: Piotr | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 19:08, Kefir pisze:
Twierdze jednak, ze T. 955 nadaje sie w teren najmniej z wymieninych. A czym sie tak rozni 1050 od 995 - bo w kwestii ramy wyglada podobnie... |
|
Data: 2011-06-03 08:18:20 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 23:31, Piotr pisze:
A czym sie tak rozni 1050 od 995 - bo w kwestii ramy wyglada podobnie...Wszystkim. To sa zupelnie dwa inne motocykle z innej bajki, wspolna maja nazwe i producenta. 955 mozna sprobowac zjechac z asfaltu 1050.. na 120/70-17 i 180/55-17 i zawiasie o skoku 10mm wiekszym niz Buza to moze byc wyzwanie ;)) -- pozdr! Rogal Tiger1050 KQ750AXi http://www.rogal.riders.pl |
|
Data: 2011-06-03 17:02:01 | |
Autor: Kuczu | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-03 08:18, Grzegorz Rogala pisze:
1050.. na 120/70-17 i 180/55-17 i Ooo. Calkiem jak Buell Ulysses :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :) Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2011-06-03 20:07:30 | |
Autor: Don Pedro | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-03 17:02, Kuczu pisze:
W dniu 2011-06-03 08:18, Grzegorz Rogala pisze: Hyhy, wiedziaĹem, Ĺźe siÄ z Ulyssesem wychylisz w tym wÄ tku :) Pozdr DP |
|
Data: 2011-06-03 20:11:04 | |
Autor: Kuczu | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-03 20:07, Don Pedro pisze:
W dniu 2011-06-03 17:02, Kuczu pisze: Ojtamojtam. To dopiero jutro. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :) Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2011-06-04 21:47:56 | |
Autor: Kuczu | |
Triumph Tiger 995i | |
No to juz oficjalnie:
-- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-06-06 07:40:09 | |
Autor: Jasio | |
Triumph Tiger 995i | |
Kuczu <qczu666@gmail.com> napisała rzekomo news:ise25i$t73$1news.onet.pl
No to juz oficjalnie: Gratulacje! No, amerykańskie moto na pasku jednak. Zazdraszaczam, że aż zębami zgrzytam. -- Jasio złom złom |
|
Data: 2011-06-06 19:20:48 | |
Autor: Kuczu | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-06 07:40, Jasio pisze:
Kuczu<qczu666@gmail.com> napisaĹa rzekomo news:ise25i$t73$1news.onet.pl Nie ma innej alternatywy ;) Zazdraszaczam, Ĺźe aĹź zÄbami zgrzytam. Twoj dentysta sie ucieszy, zarobi sobie na motocykl. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-06-07 07:27:50 | |
Autor: Jasio | |
Triumph Tiger 995i | |
Kuczu <qczu666@gmail.com> napisała rzekomo news:isj29t$sh4$1news.onet.pl
W dniu 2011-06-06 07:40, Jasio pisze: Jedź do Anglii, Twój dentysta już tam jest. ;) -- Jasio złom złom |
|
Data: 2011-06-06 08:18:18 | |
Autor: Norbi | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-04 21:47, Kuczu pisze:
Buell XB12X Znaczy sie zafascynowala Cie ta wielka tarcza z przodu ? :D Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-06-03 10:18:34 | |
Autor: de Fresz | |
Triumph Tiger 995i | |
On 2011-06-02 19:08:03 +0200, Kefir <artur.gwizdowski@gmail.com> said:
Twierdze jednak, ze T. 955 nadaje sie w teren najmniej z wymieninych. A konkretnie czemu tak uważasz? Ujmując wszystko w kategoriach istotnych w terenie: opony (tu jeden pies) i wielkość kół, masa i środek ciężkości, zawias, odporność na gleby. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2011-06-03 11:55:49 | |
Autor: Piotr | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-03 10:18, de Fresz pisze: A konkretnie czemu tak uważasz? Ujmując wszystko w kategoriach istotnych No wlasnie, dobrze kolega to sprecyzowal (te kategorie). Bo np., ze czescia nosna ramy jest silnik, a nie jest wpieprzony w rame (tak to zrozumialem z poprzednich postow) - no to co, to nie moze to jakos i tak radzic sobie w terenie, nawet w miare trudnym? A jak np. kwestia silnika - bo te 3cyl to moga chodzic bardzo pieknie...lepiej niz 2cyl w jakichs KTMach - a byc i mniej psujne... |
|
Data: 2011-06-02 16:34:10 | |
Autor: de Fresz | |
Triumph Tiger 995i | |
On 2011-06-02 16:30:30 +0200, Grzegorz Rogala <alagor@vp.pl> said:
Ale dlaczego? Czy Buma GS Adv, ważąca circa 270 kg i z wystającym na Podobnie można powiedzieć o KTMach Adventure (i małym i dużym) - nie kojarzę relacji z wyprawy na tych sprzętach, w czasie której coś by się nie zjebało ;-) -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2011-06-02 16:53:56 | |
Autor: Piotr | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 16:34, de Fresz pisze:
Czyli powinienem zostac przy XT600/DR600 jednocylindrowka, kop i tyle. |
|
Data: 2011-06-02 16:57:03 | |
Autor: de Fresz | |
Triumph Tiger 995i | |
On 2011-06-02 16:53:56 +0200, Piotr <zx040040@gmail.com> said:
Czyli powinienem zostac przy XT600/DR600 jednocylindrowka, kop i tyle. Nie, powinienś zacząć od określenia do czego Ci realnie jest potrzebny motocykl. A jak już się za parę lat znudzisz zgniłymi kompromisami, to dojdziesz do jedynego słusznego wniosku, że motocykli trzeba mieć minimum 2. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2011-06-02 17:00:47 | |
Autor: Piotr | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 16:57, de Fresz pisze:
Nie, powinienś zacząć od określenia do czego Ci realnie jest potrzebny No ja bym wlasciwie potrzebowal ze 3: - ca 250 ccm enduro - typowo lesne - ca 600 ccm endurowo-szosowy - na wyprawy na wschod - ca 1000 ccm szosowo-endurowy - na wyprawy na zachod - no i moze jeszcze ca 800 cm - typowo do miasta jakis classic I to tak chyba by wygladalo... |
|
Data: 2011-06-02 17:06:54 | |
Autor: de Fresz | |
Triumph Tiger 995i | |
On 2011-06-02 17:00:47 +0200, Piotr <zx040040@gmail.com> said:
W dniu 2011-06-02 16:57, de Fresz pisze: Doskonały plan (naprawdę). Czas się brać za realizację ;-) A serio - nie ogarniesz tego wszystkiego w jednym motórze, ale jeśli chcesz latać po szutrach, to Tiger spokojnie da radę (ja jeździłem golasem i też dawał), jeśli chesz jechać gdzieś na wschód czy południe, to też da radę (ludzie tam jeżdżą Fazerami, Fujarami i innszymi szosówkami). A przez "da radę" rozumiem: przejedziesz. Może nie tak szybko i bez takiego banana, jak na EXC, ale z punktu A do punktu B dotrzesz. BTW, gdzieś w necie czytałem relację gościa, który całą Afrykę wzdłuż przejechał Tigerem, poszukaj. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2011-06-02 15:09:43 | |
Autor: AZ | |
Triumph Tiger 995i | |
On 2011-06-02, de Fresz <defresz@NOSPAMo2.pl> wrote:
Eeee tam pierdolisz ;-) http://www.youtube.com/watch?v=yjBrpN9nmZQ -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-06-02 17:18:41 | |
Autor: Piotr | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 17:09, AZ pisze:
Eeee tam pierdolisz;-) http://www.youtube.com/watch?v=yjBrpN9nmZQ Ee tak to kazdy potrafi, on w tym blocie mial takiego kolege do pchania moto, a to pewnie sa tysiace km... |
|
Data: 2011-06-02 17:40:36 | |
Autor: Mari@ | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 17:09, AZ pisze:
Eeee tam pierdolisz ;-) http://www.youtube.com/watch?v=yjBrpN9nmZQ*** Jeśli mnie pamięć nie myli to tak z 10 lat temu, jakaś polska ekipa objeżdżała Afrykę Drag Starem albo innym czopkiem. Podobno dali radę, chociaż zaiste dziwnie to wyglądało. -- +-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F -- + + Slow Rider & Road Lamer MC President + + "cos byc musi do cholery za zakretem" + +-- -- -- - mariarider[malpa]op.pl -- -- -- -- + |
|
Data: 2011-06-02 17:55:12 | |
Autor: Mari@ | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 17:40, Mari@ pisze:
W dniu 2011-06-02 17:09, AZ pisze:*** Yamaha Venture XVZ 1300, http://www.motocykl-online.pl/artykuly/Podroz_dookola_swiata_2002_cz_5 -- +-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F -- + + Slow Rider & Road Lamer MC President + + "cos byc musi do cholery za zakretem" + +-- -- -- - mariarider[malpa]op.pl -- -- -- -- + |
|
Data: 2011-06-03 10:04:21 | |
Autor: de Fresz | |
Triumph Tiger 995i | |
On 2011-06-02 17:09:43 +0200, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:
Doskonały plan (naprawdę). Czas się brać za realizację ;-)Eeee tam pierdolisz ;-) A dziękuje, nawet często. http://www.youtube.com/watch?v=yjBrpN9nmZQ No przecież wyraźnie chyba napisałem, że i szosówką da radę, nie? :-P -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2011-06-02 17:14:21 | |
Autor: Piotr | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 17:06, de Fresz pisze:
szosówkami). A przez "da radę" rozumiem: przejedziesz. Może nie tak Nie no spoko, ja wiem, ze sie da wszystkim i wszedzie - to zawsze kwestia korelacji czasu-kosztow-planu. Przeciez byl typ co maluchem pojechal do Chin itd. itp. Jak masz duzo i kasy i czasu - wlasciwie nic cie nie powstrzyma, mozna i Harleyem po Korei Polnocnej jezdzic, a jak cos padnie - to sie sprowadzi helikopterem czy co tam ;) Jak sie ma malo kasy i wyliczony czas - to sie robia schody, bo np. nie pozwolisz sobie na jakies tam sciaganie czesci np. DHLem do jakiegos tam miejsca w Himalajach - gdzie i trwa to wieki i kosztuje krocie... Takze, niestety - szukando idealu, ktorego nie ma ;( |
|
Data: 2011-06-03 10:06:55 | |
Autor: de Fresz | |
Triumph Tiger 995i | |
On 2011-06-02 17:14:21 +0200, Piotr <zx040040@gmail.com> said:
Jak sie ma malo kasy i wyliczony czas - to sie robia schody, bo np. nie pozwolisz sobie na jakies tam sciaganie czesci np. DHLem do jakiegos tam miejsca w Himalajach - gdzie i trwa to wieki i kosztuje krocie... Jeśli naprawdę poważnie myślisz o hardkorowych podróżach w dzicz i ma to szansę realizacji, to musisz wybrać sprzęta dokładnie do tego celu, nie ma mowy o żadnych kompromisach. Ale jeśli to tylko jakieś odległe, niesprecyzowane plany, to kup coś, na czym w międzyczasie polatasz. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2011-06-03 11:53:39 | |
Autor: Piotr | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-03 10:06, de Fresz pisze: Jeśli naprawdę poważnie myślisz o hardkorowych podróżach w dzicz i ma to Hardcore to jest to: http://www.gp24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110602/USTKA/848216614 ;)))) |
|
Data: 2011-06-02 17:16:51 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 02-06-2011 17:00, Piotr pisze:
No ja bym wlasciwie potrzebowal ze 3:Do endurzenia za male i za wsciekle ale na tor jak znalazl. - ca 600 ccm endurowo-szosowy - na wyprawy na wschodByle nie singiel chociaz, chlopaki z Mondo Enduro zrobili kolko na DR350... - ca 1000 ccm szosowo-endurowy - na wyprawy na zachodNa zachod? Enduro? po co? Tam >1000cm3 i zapierdalanie +200 inaczej autostrady wieja nuda a lokalnymi drogami.. czasu braknie ;) - no i moze jeszcze ca 800 cm - typowo do miasta jakis classicSkuter.. i to max 125 albo wzorem wiekszosci co najmniej R1/Gixer1000/CBR1000RR ;P I to tak chyba by wygladalo...ano ;) i jeszcze pare sprzetow na inne okazje ;) -- pozdr Rogal Tiger1050 KQ750Axi http://www.rogal.riders.pl |
|
Data: 2011-06-03 10:09:16 | |
Autor: de Fresz | |
Triumph Tiger 995i | |
On 2011-06-02 17:16:51 +0200, Grzegorz Rogala <alagor@vp.pl> said:
- ca 250 ccm enduro - typowo lesneDo endurzenia za male i za wsciekle ale na tor jak znalazl. Hę? Bez jaj, 250 4T daje radę w każdym terenie, trzeba tylko trochę więcej biegami powachlować niż na 450. A do wściekłości to tym sprzętom zdecydowanie dużo brakuje. I to tak chyba by wygladalo...ano ;) Powyższe to był jak mniemam program minumum ;-) -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2011-06-03 11:31:00 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 03-06-2011 10:09, de Fresz pisze:
Hę? Bez jaj, 250 4T daje radę w każdym terenie, trzeba tylko trochęJa rozumiem endurzenie przez taplanie sie w bagnie w lesie i tam 4T 250 nie daje funu bo musisz takie 250 non stop krecic a takie 380-450 taś taś i przejezdza przez wszystko. A do wściekłości to tym sprzętomJa tam sie nie znam, ale 250 to raczej cross a im sie wscieklosci nie da odmowic ;) Powyższe to był jak mniemam program minumum ;-)Ano ;) -- pozdr Rogal Tiger1050 KQ750Axi http://www.rogal.riders.pl |
|
Data: 2011-06-03 12:05:23 | |
Autor: de Fresz | |
Triumph Tiger 995i | |
On 2011-06-03 11:31:00 +0200, Grzegorz Rogala <alagor@vp.pl> said:
Hę? Bez jaj, 250 4T daje radę w każdym terenie, trzeba tylko trochę Ja rozumiem endurzenie przez taplanie sie w bagnie w lesie i tam 4T 250 nie daje funu bo musisz takie 250 non stop krecic a takie 380-450 taś taś i przejezdza przez wszystko. Osobiście też wolę 450, ale miałem okazję w nielekkim terenie przelecieć się troszku współczesnymi 250 i absolutnie się nie zgodzę, że nie daje rady. Daje i to dobrze. Zresztą obecnie jest nawet taki trynd wśród doświadczony ędurzystów do przesiadania się na ćwiartki - w kopnym piachu i na krętych odcinkach różnica do 450 jest naprawdę kolosalna in plus, a jak się umie zsynchronizować biegi z gazem, to i na prostych wielkich różnic nie ma. A do wściekłości to tym sprzętom Ja tam sie nie znam, ale 250 to raczej cross a im sie wscieklosci nie da odmowic ;) Hę? WR250, TE250, 250EXC-F, CRF250X to krossy? No weź... -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2011-06-03 12:17:51 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 03-06-2011 12:05, de Fresz pisze:
Osobiście też wolę 450, ale miałem okazję w nielekkim terenie przeleciećHm, jakos mnie nie przekonuje brak momentu obrotowego w ciezkim terenie. Mimo, ze moja 400 zamiatala mna po ziemi niejednokrotnie to nie raz wlasnie duuuzo momentu z niskich obrotow dawalo rade ;) Zresztą obecnie jest nawet taki trynd wśród Sie zgadza ale tylko troche, cwiartki sa poreczniejsze i lzejsze i latwiej je mimo wszystko ogarnac ale z racji specyfiki ich budowy i pracy silnika imo do endurzenia po lesie/bagnie lepiej wychodza 380-450. Tym bardziej na dluzsze dystanse. A i jeszcze te cwiartki z tytanowymi zaworami nie trawia jezdzenia na wolnych obrotach.. Hę? WR250, TE250, 250EXC-F, CRF250X to krossy? No weź...Dla mnie to sa crossy z lampkami, prawdziwych motocykli enduro nie ma juz ;) Poza tym w rajdach enduro _raczej_ cwiartek sie nie spotyka.. :) -- pozdr Rogal Tiger1050 KQ750Axi http://www.rogal.riders.pl |
|
Data: 2011-06-03 13:10:50 | |
Autor: de Fresz | |
Triumph Tiger 995i | |
On 2011-06-03 12:17:51 +0200, Grzegorz Rogala <alagor@vp.pl> said:
Osobiście też wolę 450, ale miałem okazję w nielekkim terenie przeleciećHm, jakos mnie nie przekonuje brak momentu obrotowego w ciezkim terenie. Mimo, ze moja 400 zamiatala mna po ziemi niejednokrotnie to nie raz wlasnie duuuzo momentu z niskich obrotow dawalo rade ;) Mam niejakie wrażenie, że współczesne ćwiartki nie mają tego momentu specjalnie mniej niż DRZta. Zresztą jeżdżę czasem z gościami na takich - dają radę wszędzie, jak się trafi dobry zawodnik, to ja za nim nie daję rady na 450. Osobiście wolę jeździć bardziej dołem i środkiem i nie do końca mi odpowiada konieczność częstszego wahlowania biegami oraz kręcenia do odcięcia, ale wyniki pomiarów czasu na różnych zawodach dowodzą jasno, że jak się umie jeździć, to ćwiartką da się skopać tyłki całej kupie gości na 450 czy 530. Zresztą obecnie jest nawet taki trynd wśród IMHO to wszystko zależ - co się umie, ile się waży, jakie się ma styl jazdy A i jeszcze te cwiartki z tytanowymi zaworami nie trawia jezdzenia na wolnych obrotach.. Też słyszałem takie legendy, ale nikt mi w realu tego nie potwierdził w praktyce. Hę? WR250, TE250, 250EXC-F, CRF250X to krossy? No weź...Dla mnie to sa crossy z lampkami, prawdziwych motocykli enduro nie ma juz ;) A to trzeba było pisać, że masz własną klasyfikację ;-) Poza tym w rajdach enduro _raczej_ cwiartek sie nie spotyka.. :) Bo tam jest inna specyfika jazdy, tam się zapierdziela przez pustynie 150 obładowanym motocyklem w paliwo i wodę. Zresztą nawet 450 jako klasa są AFAIR od całkiem niedawna. Skoro była mowa o ciężkim terenie, to popatrz na Erzberg, Hells Gate itp. imprezy, tam ćwiartek jak psów. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2011-06-04 10:37:18 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 03-06-2011 13:10, de Fresz pisze:
Mam niejakie wrażenie, że współczesne ćwiartki nie mają tego momentuTo co zgadzamy sie ze soba czy nie? ;) bo tak jak napisalem , wole nizsze obroty, Ty tez tak napisales :) Zgadzam sie ze pod dobrym zawodnikiem cwiartka zamiecie 380-530 pod dywan. Chyba , ze jakis dluugi podjazd sie trafi ;) IMHO to wszystko zależ - co się umie, ile się waży, jakie się ma styl jazdyI cala dyskusja w pizdu :) Hm, raz jeden przyklad znam, zawory siadly w YZ.A i jeszcze te cwiartki z tytanowymi zaworami nie trawia jezdzenia na Ale naprawde to juz nie sa motocykle enduro. W mojej definicji enduro to motocykl o nie wysilonym silniku, malo skomplikowanej budowie, z tlokiem wyzszym niz 3x sworzen tlokowy a nie nalesniczki takie jak sa teraz, wygodny, niezawodny. Ze jak se wsiade rano i zsiade wieczorem po calym dniu jazdy to nie bedzie wymagal remontu polowy silnika ;) Skoro była mowa o ciężkim terenie, toaz se poszukam klasyfikacji, wydawalo mi sie, ze w Erzbergu to wiekszosc pozycji punktowanych to +/- 400cm3.. -- pozdr Rogal Tiger1050 KQ750Axi http://www.rogal.riders.pl |
|
Data: 2011-06-06 11:42:52 | |
Autor: de Fresz | |
Triumph Tiger 995i | |
On 2011-06-04 10:37:18 +0200, Grzegorz Rogala <alagor@vp.pl> said:
Mam niejakie wrażenie, że współczesne ćwiartki nie mają tego momentu To co zgadzamy sie ze soba czy nie? ;) bo tak jak napisalem , wole nizsze obroty, Ty tez tak napisales :) Zgadzam sie ze pod dobrym zawodnikiem cwiartka zamiecie 380-530 pod dywan. Chyba , ze jakis dluugi podjazd sie trafi ;) Zgadzamy się co do osobniczych preferencji, ale nie zgadzam się z Twoją tezą, że ćwiartka się nie nada. Co do podjazdów, pooglądaj sobie filmiki z Kielcbergu, niektóre tam były że ojajebie i ćwiary szły jak po maśle. Ale naprawde to juz nie sa motocykle enduro.Hę? WR250, TE250, 250EXC-F, CRF250X to krossy? No weź...Dla mnie to sa crossy z lampkami, prawdziwych motocykli enduro nie ma Są są, tylko ten sport jakby trochę się zmienił. To są wyczynówki i producentów najwyraźniej wali serdecznie, że amatorzy nierzadko nie potrzebują aż takiej ekstremy (grunt, żeby regularnie kasę w serwisach zostawiali). Ale za to da się nowymi sprzętami zapierdzielać znacznie szybciej i latać znacznie wyżej, niż było to możliwe te naście lat temu, gdy na rynku były motóry zgodne z Twoją definicją. W mojej definicji enduro to motocykl o nie wysilonym silniku, malo skomplikowanej budowie, z tlokiem wyzszym niz 3x sworzen tlokowy a nie nalesniczki takie jak sa teraz, wygodny, niezawodny. Poza niezawodnością, to obecnie najbliżej będą jakieś chińczyki ;-) Ze jak se wsiade rano i zsiade wieczorem po calym dniu jazdy to nie bedzie wymagal remontu polowy silnika ;) Bez przesady, moja Husqa po ponad 300 km offem w 2 i pół dnia siakoś się nie rozpadła. Gorzej było z moją dupą ;-) -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2011-06-02 16:57:04 | |
Autor: duddits | |
Triumph Tiger 995i | |
On 02.06.2011 16:53, Piotr wrote:
Czyli powinienem zostac przy XT600/DR600 jednocylindrowka, kop i tyle. No, poczytaj jeszcze trochę tych porad to w ogóle motocykl sprzedasz :) -- [GoMoto.TV] Faceci na kanapach |
|
Data: 2011-06-02 17:19:05 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 02-06-2011 16:34, de Fresz pisze:
Podobnie można powiedzieć o KTMach Adventure (i małym i dużym) - nieZnowu kwadratura kola, niechze ktos wyprodukuje motocykl na wschod.. 100KM, stalowa rama, malo elektroniki, wiecej niz 2 garnki, proste i nie do zajebania. Ps. Afryka odpada chyba, ze w zestawie z kijem od szczotki do odpychania ;) Ps2. Kocyk Twoje Moto Morini tez nie jest rozwiazaniem. -- pozdr Rogal Tiger1050 KQ750Axi http://www.rogal.riders.pl |
|
Data: 2011-06-02 17:51:55 | |
Autor: Piotr | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 17:19, Grzegorz Rogala pisze:
Znowu kwadratura kola, niechze ktos wyprodukuje motocykl na wschod.. http://www.ural.cc/index.php?solo ? ;) |
|
Data: 2011-06-02 17:55:12 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 02-06-2011 17:51, Piotr pisze:
http://www.ural.cc/index.php?solo ? ;) W sumie na upartego.. obsluga wymaga mlotka, przecinaka i klucza 13 :) -- pozdr Rogal Tiger1050 KQ750Axi http://www.rogal.riders.pl |
|
Data: 2011-06-02 23:15:29 | |
Autor: doomin13 | |
Triumph Tiger 995i | |
Ta pewnie :)
Na rusku to i 400 km trasa w cywilizowanym kraju to wyzwanie dla "nie mientkich" :) Użytkownik "Grzegorz Rogala" <alagor@vp.pl> napisał w wiadomości news:is8bo0$eoc$1news.onet.pl... W dniu 02-06-2011 17:51, Piotr pisze: |
|
Data: 2011-06-02 17:53:23 | |
Autor: Piotr | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 17:19, Grzegorz Rogala pisze: Znowu kwadratura kola, niechze ktos wyprodukuje motocykl na wschod.. A jak nie tamto - to na pewno to: http://www.ural.cc/index.php?cross ;))) Enduro z koszem? A jakze! |
|
Data: 2011-06-10 22:00:59 | |
Autor: Monster | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 17:53, Piotr pisze:
-- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2011-06-02 20:23:31 | |
Autor: kocyk | |
Triumph Tiger 995i | |
Grzegorz Rogala wrote:
W dniu 02-06-2011 16:34, de Fresz pisze: Tiger xc jest. Moto morini tu powiela wady ktma adv. K. |
|
Data: 2011-06-02 23:03:47 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 20:23, kocyk pisze:
Tiger xc jest. Moto morini tu powiela wady ktma adv. Tiger XC jest czesciowo na CAN, ale chociaz ma stalowa rame i >2 garnki. Moze jak go dopracuja? Bo obejrzalem dosyc dokladnie, pare dynksow mi sie nie do konca podoba. Kwiatek! Kupiles? masz? opowiadaj! -- pozdr! Rogal Tiger1050 KQ750AXi http://www.rogal.riders.pl |
|
Data: 2011-06-02 14:39:38 | |
Autor: Kefir | |
Triumph Tiger 995i | |
On Jun 2, 11:03 pm, Grzegorz Rogala <ala...@vp.pl> wrote:
W dniu 2011-06-02 20:23, kocyk pisze: Kupil, pewnie wlasnie gania i zalatwia papiery. Ja zas ogladam jego miejsce parkingowe ;) Ja trujfiarzom nie wierze, nikomu juz zreszta z producentow. Chca urwac kawalek torta BMW, napewno nie oferujac cos lepszego w kazdym wymiarze a tanszego i barddziec "cool". Do tego piecyk bez watpienia lepszy. Odwrocmy sytuacje: jak gleboki bylby rynek na "prawdziwe" wyprawowki, zgodne z Twymi zalozeniami i spelniajace norme spalin Ojro fifdziesiat"? Czy nie oplacalniej jest nakrecic kampanie marketingowa, zrobic maszyne ktora dobrze udaje solidnosci, sprzedawac do tego mnostwo akcesoriow, z blotem w spay'u wlacznie. I tak w prawdziwe klopoty wpierniczy sie 1-3% uzyszkodnikow - kto ich usyszy? A jak koza bedzie elitarnie droga to, stac bedzie leszczyka wziac terenowke jako obstawe. Pawel Ace chetnie polaczylby reame Viadra z napedem 955. Pomimo ze tytulem padu ECU po kapieli, zrobila pare kkm na holu.Po namysle zrobilbym podobnie. Albo DR600 ;) -- Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST955, XT660X, Tiger 955 |
|
Data: 2011-06-02 23:57:15 | |
Autor: Piotr | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 23:39, Kefir pisze:
Pawel Ace chetnie polaczylby reame Viadra z napedem 955. Pomimo ze Pozostaje DR600, kopac i plakac ;)) |
|
Data: 2011-06-03 08:28:19 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 23:39, Kefir pisze:
Kupil, pewnie wlasnie gania i zalatwia papiery. Ja zas ogladam jegoTo niech szybko robi ~12kkm wtedy wiekszosc rzeczy wyjdzie ;) Ja trujfiarzom nie wierze, nikomu juz zreszta zA ja sobie mysle, ze tym XC to akurat dobrze trafili, zrobili troszke mniej skomplikowany i bardziej toporny motocykl ktory odpowiada zalozeniom motocykla na dalsze wyjazdy nie koniecznie po asfalcie. Odwrocmy sytuacje: jak gleboki bylby rynek na "prawdziwe" wyprawowki,Co znaczy "prawdziwa wyprawowka" i "prawdziwa wyprawa" dla jednego to bedzie topienie sie po pachy w blocie >10kkm od domu a dla drugiego gwarancja powrotu na kolach z wakacji >8kkm od domu. Tak se mysle, ze gdyby ktos wypuscil motocykl po prostu dopracowany i z minimalna albo malo skomplikowana elektronika to znalazlby sie na to klient np. Nasz Podroznik Kocyk ;) Czy nie oplacalniej jest nakrecic kampanie marketingowa, zrobicUslyszy, uslyszy pamietaj jaka potega jest internet. Pamietasz sprawe pekajacych subframe'ow w Buzach pierwszych? Suzuki chcialo to pod dywan zamiesc ale sie nie udalo i na zachodzie byl na to recall. A jak koza bedzieKocyk kupi ;) i pojedzie bez obstawy :) Pawel Ace chetnie polaczylby reame Viadra z napedem 955. Pomimo zeWszelkiego rodzaju wydumki budowane samemu to nie jest dla mnie dobre rozwiazanie. Albo DR600 ;)Walki rozrzadu lozyskowane bez panewek bezposrednio w glowicy wystarczy slaby olej, nie dopilnowanie na czas zmiany, pech i mozesz miec duze kuku. Mialem takie DR600 szykowane na Zacmienie w 2008, rozebralem do srubki i chyba dobrze, ze sprzedalem :) -- pozdr! Rogal Tiger1050 KQ750AXi http://www.rogal.riders.pl |
|
Data: 2011-06-03 07:50:27 | |
Autor: kocyk | |
Triumph Tiger 995i | |
Grzegorz Rogala wrote:
W dniu 2011-06-02 20:23, kocyk pisze: Co ci sie nie podoba? Mnie subrframe. A, no i jak mozna byc czesciowo na can? K. |
|
Data: 2011-06-03 08:16:39 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-03 07:50, kocyk pisze:
Co ci sie nie podoba? Mnie subrframe.subframe, sety, zawias przedni, plasticzki pizdryczki, slaba sprezyna z tylu (czas zrzucic chyba z 20kg) itp i za niska kierownica. Detale niby ale w nowym motocyklu od razu pare rzeczy mi nie lezy, co wiecej juz sie na forach na zachodzie pojawily pierwsze choroby wieku dzieciecego a to uszczelka pod miska a to problemy z elektryka po postoju w wilgoci (1050 tez ma z tym problemy) A, no i jak mozna byc czesciowo na can?Ano normalnie, tak jak w 1050, silnik jest na CAN, migaczyki, oswietlenie, duperele nie. Ba! KTM Adventure 990 R tez ma takie rozwiazanie. -- pozdr! Rogal Tiger1050 KQ750AXi http://www.rogal.riders.pl |
|
Data: 2011-06-03 10:33:02 | |
Autor: kocyk | |
Triumph Tiger 995i | |
Grzegorz Rogala wrote:
W dniu 2011-06-03 07:50, kocyk pisze: Mnie w kazdym nowym cos nie lezy. co wiecej juz sie na forach na zachodzie pojawily pierwsze choroby wieku dzieciecego a to uszczelka pod miska a to problemy z elektryka po postoju w wilgoci (1050 tez ma z tym problemy) Hmm. A, no i jak mozna byc czesciowo na Kocham moj motocykl. Kazdy. K. |
|
Data: 2011-06-03 11:29:41 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 03-06-2011 10:33, kocyk pisze:
Mnie w kazdym nowym cos nie lezy.To, ze Tobie nie lezy to ja rozumiem ale, ze mi nie to juz troche gorzej. Kocham moj motocykl. Kazdy.Kobiety Ci trzeba ;P -- pozdr Rogal Tiger1050 KQ750Axi http://www.rogal.riders.pl |
|
Data: 2011-06-02 22:36:15 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 17:19, Grzegorz Rogala pisze:
100KM, stalowa rama, malo elektroniki, wiecej niz 2 garnki, proste i nie A gdzie tu zysk ? Lepiej sprzedac takiese moto, reszte kasy pocisnac do marketoidow, wypromuje sie i lemingi kupia :) pozdr newrom |
|
Data: 2011-06-02 22:55:11 | |
Autor: Tytus z domQ | |
Triumph Tiger 995i | |
Siemka
*** "Roman Niewiarowski" reszte kasy pocisnac do marketoidow, wypromuje sie i lemingi kupia :) I Ty tak do kolegofff??? -- Tytus żółta motorynka i malagutek |
|
Data: 2011-06-02 22:57:27 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 22:55, Tytus z domQ pisze:
I Ty tak do kolegofff??? Ojtam, ojtam. Lemingi to milunie futrzaki. Takie kiuaji czy jakos tak. pozdr newrom |
|
Data: 2011-06-01 22:49:36 | |
Autor: AZ | |
Triumph Tiger 995i | |
On 2011-06-01, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
Wyglem felgi ze 4 razy, raz mocno po najechaniu na wysepke ze prostowacz powiedzial ze moze peknac przy prostowaniu, ani razu nie uszlo z nich powietrze. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-06-02 01:43:51 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 00:49, AZ pisze:
Wyglem felgi ze 4 razy, raz mocno po najechaniu na wysepke ze prostowacz Kumpel wygial raz. Uszlo :) A ja za krotko jezdzilem na odlewanych kolach zeby miec okazje przetestowac, szprychowanymi czasami przywale az swiat jeczy, ale dalej sie trzymaja :) pozdr newrom PS. Kefiru to ja Cie zrozumialem zupelnie wbok! |
|
Data: 2011-06-01 23:28:55 | |
Autor: Kefir | |
Triumph Tiger 995i | |
On Jun 2, 1:43 am, Roman Niewiarowski <new...@poczta.onet.pl> wrote:
W dniu 2011-06-02 00:49, AZ pisze: Ten wlasnie raz bez watpienia czyni Twe doswiadczenie pelnym i kompletnym. A ja za krotko jezdzilem na odlewanych kolach zeby miec okazje Moge Ci nawet od dzis nazywac: "Spoke-wheels-Romek". Wal se na zdrowie jak lubisz, zwaz jednak, ze spisac calej historii motocyklizmu, o odlewanych mowilem wylacznie w kontekscie kupowania Tygrysa 955, ktory w teren sie nie nadaje bedac delikatnym "udawaczem ęduro". PS. Kefiru to ja Cie zrozumialem zupelnie wbok! Moze jadasz za duzo warzyw. Dogadalismy. Dobrze ze sie nie obraziles za nie wstawianie emotow. -- Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST955, XT660X, Tiger 955 i ze jest stanem naturalnym kefiru <-to dla Kristosa |
|
Data: 2011-06-02 08:37:54 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 08:28, Kefir pisze:
Ten wlasnie raz bez watpienia czyni Twe doswiadczenie pelnym i Raczy nie, ale po co mam ryzykowac, zwlaszcza ze kola szprychowane sa ladniejsze :)
Spoke ? Ten ze startreka ? Wal se na zdrowie Bede! inszalah. Moze jadasz za duzo warzyw. Coz zhobic, dieta :( Dobrze ze sie nie obraziles za nie wstawianie emotow. A bo mam skleroze! Foch, foch. pozdr newrom |
|
Data: 2011-06-02 00:40:26 | |
Autor: Piotr | |
Triumph Tiger 995i | |
Widzialem ktm adv w terenie, daje rade (640 i duzego). Tygrysek im do Czyli raczej polskie drogi, troche szutrow, moze troche po lesie - ale bez wypadow do Mongolii i przepraw przez rzeki...styka ;) No bo znow - jezdzic jednocylindrowcem po autostradzie to masakra... |
|
Data: 2011-06-02 07:58:11 | |
Autor: kristos | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 00:04, Kefir pisze:
Elou!(...) a jednak ten egzemparz jest moim motocyklem docelowym i wiem ze bedzie ile to człowiek tych docelowych już przeszedł :) niemniej: sto lat ! -- i że jest naturalnym stanem Kefiru - zapomniałeś. -- kristos 885 & 998 |
|
Data: 2011-06-01 22:35:54 | |
Autor: Kuczu | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-01 22:27, Piotr pisze:
- czy ktos z kolegow moglby go jakos zrugac i zbesztac? ;) Nie mowie o modelu tylko o egzemplarzu. R3 Triumpha zawsze bylo fajne. Zwlaszcza 955.
czarny. Tyle mozna powiedziec na podstawie zdjec. Bez ogledzin i przejazdzki nikt Ci nic konkretnego nie powie. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :) Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2011-06-01 22:43:19 | |
Autor: Piotr | |
Triumph Tiger 995i | |
Nie mowie o modelu tylko o egzemplarzu. R3 Triumpha zawsze bylo fajne. Ahh no ;) czarny. Tyle mozna powiedziec na podstawie zdjec. Bez ogledzin i Wiadomo...chodzilo mi raczej o taka dyskusje w stylu - 'w tym roczniku hamulce to padaka' albo 'w tym przebiegu to juz sobie odpusc, bo te cylindry po 63 siadaja'... |
|
Data: 2011-06-01 22:53:17 | |
Autor: Kuczu | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-01 22:43, Piotr pisze:
Nie mowie o modelu tylko o egzemplarzu. R3 Triumpha zawsze bylo fajne. Znalem jednego 955i ktoremu wylazlo kopytko. Ale czy to cos zmieni ? Tigery to dobre motocykle, chociaz ich estetyka nie musi kazdemu przypasc do gustu. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :) Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2011-06-01 23:24:36 | |
Autor: Piotr | |
Triumph Tiger 995i | |
Znalem jednego 955i ktoremu wylazlo kopytko. Ale czy to cos zmieni ? No to sie zgadza, calkowicie. Raczej myslalem, zeby sie wypowiedzial ktos kto jezdzil / zna blizej - kazde moto (oprocz DR600;) ma jakies mankamenty, slabe punkty, jakies czesci konstrukcji ktore w ktorejs tam wersji szwankowaly a w innej poprawiono itd. itp. |
|
Data: 2011-06-01 23:36:13 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-01 23:24, Piotr pisze:
No to sie zgadza, calkowicie. Raczej myslalem, zeby sie wypowiedzial Znajdz w archiwum i napisz se do Pawla ACE i do Lisciastego. Obydwaj mieli tajgery i nawet czasami nimi jezdzili ;) pozdr newrom |
|
Data: 2011-06-01 22:27:14 | |
Autor: J_K_K | |
Triumph Tiger 995i | |
UĹźytkownik "Piotr" <zx040040@gmail.com> napisaĹ w wiadomoĹci news:4de69ce6news.home.net.pl...
http://bikemaster.pl/?mod=sm&mid=2668Poszukaj ew. o firmie sprzedajÄ cej - coĹ byĹo ostatnio ... Pzdr JKK |
|
Data: 2011-06-01 23:22:19 | |
Autor: Piotr | |
Triumph Tiger 995i | |
Poszukaj ew. o firmie sprzedajÄ cej - coĹ byĹo ostatnio ... Hmm tu na grupie? a pozytywnie czy negatywnie raczej? |
|
Data: 2011-06-02 09:15:43 | |
Autor: J_K_K | |
Triumph Tiger 995i | |
UĹźytkownik "Piotr" <zx040040@gmail.com> napisaĹ w wiadomoĹci news:4de6ad89$1news.home.net.pl...
Hmm tu na grupie? a pozytywnie czy negatywnie raczej? Na grupie, GdaĹsk, coĹ tam pordzewiaĹe, etc. Pzdr JKK |
|
Data: 2011-06-02 11:07:46 | |
Autor: Piotr | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 09:15, J_K_K pisze: Na grupie, GdaĹsk, coĹ tam pordzewiaĹe, etc. Wiem, czytalem - no staraja sie chlopaki sprzedac + tu jest Polska - ja odnioslem w sumie dobre wrazenie (tzn. jestem odporny na pic sprzedawcow w sumie chyba). No rzekome (nie wiem, nie sprawdzilem) cofanie licznikow to jakas dziecinada, ale moze klienci tak wola. Ja nie rozumiem po co sie to robi, przeciez moze byc pieknie utrzymany, serwisowany itd. z przebiegiem 100 kkm i zajezdzone dranstwo z przebiegiem 50 kkm - chyba, ze kazdy zaklada, ze nikt nie dba, olewa, nie serwisuje i zajezdza - wtedy im mniejszy przebieg tym po prostu lepszy stan... jedyne co mnie zdziwilo to to, ze jazda probna po wplacie calosci wartosci motocykla...troche bez sensu... |
|
Data: 2011-06-02 07:13:58 | |
Autor: kocyk | |
Triumph Tiger 995i | |
Piotr wrote:
CzeĹÄ kolegom, Na powaznie to sie nalezy spodziewac, ze motocykl ma inny przebieg. Ogladales ty tam kiedys cos w tym gdansku? K. |
|
Data: 2011-06-02 10:16:59 | |
Autor: PanAdol | |
Triumph Tiger 995i | |
jak sprowadzony i w milach przebieg i w dodatku Triumph to raczej uk. popros o vin i numerki z v5c. raczej napewno CI nie dadza :) Wtedy juz wiesz dlaczego odpuscic :) jak juz dadza mozesz sprawdzic przeglady w anglii igdzie wpisuja przebiegi przy kazdym przegladzie http://www.direct.go...Mot/DG_10020539 ps Tigera ujezdzam 3ci sezon t709 dokladnie - tzn w tej "buedzie" tylko z silnikiem 885 ale na wtrysku. Napisze cos wiecej moze wieczorej ale problemow nie mialem jeszcze zadnych poza eksploatacyjnymi rzeczami. Pzdr PanAdol |
|
Data: 2011-06-02 11:10:10 | |
Autor: Piotr | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 10:16, PanAdol pisze: ps Tigera ujezdzam 3ci sezon t709 dokladnie - tzn w tej "buedzie" tylko z Ah no wlasnie - tam tez dosc czesto sie 'z modelu na model' zmienialy silniczki chyba, prawda? Moze cios wiecej na ten temat? Bo widze, ze na niemieckich stronach sa zawsze oznaczenia przy ogloszeniach - T400 i jakies inne... |
|
Data: 2011-06-02 11:10:54 | |
Autor: Piotr | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 10:16, PanAdol pisze: jak juz dadza mozesz sprawdzic przeglady w anglii igdzie wpisuja przebiegi A moglby kolega dac prawidlowy link, ewentualnie jakos naprowadzic mnie na to czego i gdzie szukam? Dzieki ;) |
|
Data: 2011-06-02 14:56:23 | |
Autor: Yorick | |
Triumph Tiger 995i | |
Dnia 02 - 06 - 2011 (czwartek) o godzinie 11:10, Piotr napisał(a):
A moglby kolega dac prawidlowy link, ewentualnie jakos naprowadzic mnie na to czego i gdzie szukam? Dzieki ;) http://www.direct.gov.uk/en/Motoring/OwningAVehicle/Mot/DG_10020539 -- Yorick LS 650 |
|
Data: 2011-06-02 11:08:27 | |
Autor: Piotr | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 07:13, kocyk pisze: Na powaznie to sie nalezy spodziewac, ze motocykl ma inny przebieg. Tak, wlasnie tego Tigera - tak na powaznie, to na moje (niedoswiadczone, skromne!) oko - on wyglada na duzo mniej niz 63 kkm... |
|
Data: 2011-06-02 13:15:07 | |
Autor: de Fresz | |
Triumph Tiger 995i | |
On 2011-06-02 11:08:27 +0200, Piotr <zx040040@gmail.com> said:
Na powaznie to sie nalezy spodziewac, ze motocykl ma inny przebieg. Jeśli jest z Jukeja, to nawet przy oryginalnym przebiegu może wyglądać źle. Angole generalnie jakoś szczególnie nie dbają o motóry, jeżdżą przez większą część roku, często w deszczu, w dodatku zdaje się tam dość dużo solą ancfalty. A biorąc pod uwagę, że na handel do Polski raczej nie bierze się zadbanych sztuk (z natury wystawianych drogo), to ja osobiście wszelkie angliki zlewam i nawet się nie fatyguję na oględziny. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2011-06-02 18:20:05 | |
Autor: kocyk | |
Triumph Tiger 995i | |
Piotr wrote:
Hehe, sie im wiertarka w druga strone podlaczyla. A na powaznie, mniej nie ma na pewno, ale byc moze masz szczescie i ma wlasnie tyle. Choc sadzac po 800gs ktory tam ogladalem... K. |
|
Data: 2011-06-02 23:27:47 | |
Autor: Piotr | |
Triumph Tiger 995i | |
W dniu 2011-06-02 18:20, kocyk pisze:
Hehe, sie im wiertarka w druga strone podlaczyla. Hmm a co z 800GS nie bylo w porzadku...? |
|
Data: 2011-06-03 07:49:15 | |
Autor: kocyk | |
Triumph Tiger 995i | |
Piotr wrote:
W dniu 2011-06-02 18:20, kocyk pisze: Przebieg, braki, malowanie, poskrecanie na srubki z castoramy w dodatku przypadkowo dopasowywane, ogolnie szkoda bylo czasu. Wiekszosc innych drynd wygladala podobnie. Predzej daloby sie cos wybrac ze starszych, ale sie nie przygladalem. K. |
|