Data: 2009-11-23 22:09:48 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Transport towaru do UK | |
Dnia Mon, 23 Nov 2009 11:47:05 +0000, RadekNet napisał(a):
Polski Urzad Celny mowi o liscie przewozowym lub fakturze dla klienta. Mnie wychodzi na to, ze jak jade na wlasne potrzeby (autem do 3.5t wiec pozwolenia nie potrzebuje) to list przewozowy odpada, a faktury sprzedazy nie mam poniewaz, bede je pisac na miejscu (delivery sale). Mozecie cos doradzic? Moze wystarczy kopia nip, regon...? Przepraszam, ale cos mi się wydaje, że UK i Polska to ten sam obszar celny. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2009-11-26 11:54:00 | |
Autor: RadekNet | |
Transport towaru do UK | |
Marcin Frątczak pisze:
Niech kolega napisze czy chodzi mu o unikniecie problemów z celnikami, policją zagraniczna itp. czy z polskim UC i US? bo jak z zagranicznymi służbami to pisz cmr-kę i jedź my tak jeździmy ciężarówkami i jest ok.Polski Urzad Celny mowi o liscie przewozowym lub fakturze dla klienta. Mnie wychodzi na to, ze jak jade na wlasne potrzeby (autem do 3.5t wiec pozwolenia nie potrzebuje) to list przewozowy odpada, a faktury sprzedazy nie mam poniewaz, bede je pisac na miejscu (delivery sale). Mozecie cos doradzic? Moze wystarczy kopia nip, regon...? Chodzi o brak problemow w kontakcie z zagranicznymi sluzbami celnymi. Od polskiego US jest ksiegowa :) Zrobie jak mowicie - wypisze CMR przed wyjazdem. -- Radek Wrodarczyk |
|